Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Vreemd ongesteld?

<<

Anoniem248

Bericht 14 Nov 2018 23:48

Vreemd ongesteld?

Ongesteld zijn met alleen wat heel licht bruinverlies bij het afvegen, bestaat dat ook?

Normaal altijd heel regelmatig maar nu inmiddels al 5 dagen overtijd. Ik heb maandag de bekkenfysio gebeld om een inwendig onderzoek gepland op dinsdag af te zeggen omdat ik er heilig van overtuigd was dat het eraan zat te komen (en afzeggen moet 24u van tevoren), maar dat onderzoek had dus gewoon door kunnen gaan :eyes: Had gisteren en vanmorgen héél licht verlies bij het afvegen maar zelfs dat is weer weg. Zwanger kan ik niet zijn dus ik ben hier niet heel gerust op. Alle PMS-klachten heb ik overigens wel gehad dus ik had het eigenlijk allang verwacht.
<<

Susan

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 13549

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:29

Bericht 14 Nov 2018 23:51

Re: Vreemd ongesteld?

Ik zou even afwachten, misschien zet het nog door.

Ik had zulke rommelige menstruaties toen ik gestopt was met hormonale anticonceptie, is dat bij jou misschien het geval?
Remember: in the end, nobody wins unless everybody wins (Bruce Springsteen)
<<

Anoniem248

Bericht 14 Nov 2018 23:56

Re: Vreemd ongesteld?

Dat lijkt me niet aan de orde, ik slik de pil al 5 jaar niet meer :) Ik hoop nog maar dat het doorzet. Vervelend wel want het kwam zo mooi uit, tussen twee reisjes in. En ook omdat ik er een onderzoek voor afgezegd heb waar ik best tegenop zag, terwijl die achteraf dus gewoon door had kunnen gaan.
<<

Susan

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 13549

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:29

Bericht 14 Nov 2018 23:57

Re: Vreemd ongesteld?

Ja, dat is balen inderdaad. Maar ik zou me niet meteen te veel zorgen maken.
Remember: in the end, nobody wins unless everybody wins (Bruce Springsteen)
<<

Anoniem245

Bericht 15 Nov 2018 08:32

Re: Vreemd ongesteld?

Hm sinds een hele tijd, durft echt niet te zeggen hoe lang al, begint zo mijn menstruatie. Eerst een dag of 2/3 bruinverlies en dan zet het pas door. Dat had ik vroeger nooit. Mijn menstruatie is ook veel onrgelmatiger geworden. Dit had ik vroeger wel al, toen ik net ongesteld werd.
Ik vraag mij ook wel eens af of ik er mee naar een huisarts ofzo zou moeten.
<<

Marin

Gebruikers-avatar

President

Berichten: 43723

Geregistreerd: 16 Nov 2015 15:09

Bericht 15 Nov 2018 09:25

Re: Vreemd ongesteld?

Ik heb dit al jaren zo (dan wel met dan wel zonder spiraal, dus ook zonder anticonceptie).
Let's discover the world together.
<<

Winegum

Major Yipyapper

Berichten: 4024

Geregistreerd: 26 Okt 2013 19:21

Bericht 15 Nov 2018 10:36

Re: Vreemd ongesteld?

Ik heb dat een tijdje terug ook gehad. Heel vreemd ongesteld. Eerst vooral heel oud donker bloed en een keer daarop heel erg licht en amper ongesteld.
Denk dat dit een cyclus of drie/vier was, vanuit het niks. Maar nu is het weer gewoon normaal.
<<

Anoniem248

Bericht 15 Nov 2018 20:06

Re: Vreemd ongesteld?

Fijn dat jullie het herkennen. Ik hoef me geen zorgen meer te maken want het heeft uiteindelijk toch doorgezet :)

Terug naar Lichaam & gezondheid

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers

cron