Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Weekend!!

<<

Fantine

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3718

Geregistreerd: 01 Jan 2015 12:05

Bericht 09 Nov 2018 08:59

Weekend!!

Wat gaan jullie dit weekend doen?

Ik ga vanmiddag lunchen met een vriendin bij een nieuw tentje die we uit willen proberen. Vanavond komt er een installateur voor een offerte voor onze nieuwe badkamer.

Morgen waarschijnlijk weer op pad voor het nieuwe huis. Vloerinspiratie opdoen. Zondag lekker uitslapen en 's middags naar eredivisie basketbal. De club van onze stad doet het erg goed en we hebben seizoenskaarten.
<<

GeKKiE

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4984

Geregistreerd: 01 Sep 2013 07:30

Bericht 09 Nov 2018 09:12

Re: Weekend!!

Mijn weekend is al begonnen.
Helaas is mijn dochter al de hele week "ziek". Nou ja, elke middag wordt ze wakker met koorts. De ochtenden gaan wel en de nachten ook.
We doen lekker rustig aan vandaag. Het duurt al een week.
Morgenmiddag een verjaardag van ons nichtje. Ze wordt 1 jaar. Daarna eten bij mijn vader. Als het niet gaat met mijn dochter, dan ga ik alleen.
Zondag geen plannen, moet nog van alles voor school voorbereiden.

Fijn weekend allemaal!
<<

Anoniem316

Bericht 09 Nov 2018 09:21

Re: Weekend!!

Dit weekend wordt mijn dochter alweer 2 jaar. Wat vliegt de tijd! Dit vieren we op 3 momenten (echt why....) dus ik ben 1,5 dag onder de pannen. Daarna moeten we als een malle door het huis omdat ons huis in de verkoop gaat en dinsdag de stylist komt. Ben zo benieuwd!
<<

Marin

Gebruikers-avatar

President

Berichten: 43576

Geregistreerd: 16 Nov 2015 14:09

Bericht 09 Nov 2018 09:27

Re: Weekend!!

Gefeliciteerd met je dochter alvast Dee!

Ik heb weinig gepland staan dit weekend, immers kan ik ook niet zoveel. Morgenavond hebben we een feestje van m'n schoonzus. Even kijken hoe lang ik 't volhoud met krukken in een kroeg en anders ga ik wel eerder naar huis.
Oh ja morgenochtend komt m'n moeder terug uit Amerika en wij halen haar even op van Schiphol en blijft ze ongetwijfeld even een kopje koffie drinken. Ze heeft ook allemaal leuke dingen voor mij en zoontje gekocht dus ik ben benieuwd!

Zondag geen plannen.
Let's discover the world together.
<<

Kreeft

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4227

Geregistreerd: 04 Sep 2013 01:06

Bericht 09 Nov 2018 12:03

Re: Weekend!!

Ja heerlijk! Ik heb vandaag en morgen ook heerlijk vrij. Zondag dagje werken, en dan maandag en dinsdag weer vrij!

Vandaag: lekker uitgeslapen, en net een grote wandeling met de hond gemaakt. Hij is vandaag een jaar bij ons, en niet meer weg te denken. Brengt zoveel liefde!! Straks even wat kadootjes halen, en ik heb nog een kado bon van een chocolade winkel. Daar wil ik ook even heen. Einde van de middag hebben we een borrel bij vrienden.
Morgen: in de ochtend even op de koffie bij mijn schoonmoeder, daarna naar een verjaardag van de dochter van een vriendin. Ze wordt 6! Daarna even relaxen thuis, en dan naar de feest locatie waar mij vader feest geeft. We gaan daar even versieren, en dan feest!
Zondag: werken van 10 tot 20 uur, en daarna lekker op de bank!1
<<

Burn

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 9453

Geregistreerd: 19 Jul 2014 16:27

Bericht 09 Nov 2018 12:38

Re: Weekend!!

Ik heb al weekend!

Vanmorgen huishouden gedaan en boodschappen gedaan. Vanmiddag even langs mijn schoonzusje en verder chillen. Vanavond even nieuwe autostoel uitzoeken, daarna is man weg, dus avondje lekker op de bank.

Morgen: 's Morgens geen plannen. 's Middags naar de voetbal en even naar Mediamarkt.

Zondag: Jordana komt op de koffie, en daarna F1 kijken.
08♡02♡2018
07♡04♡2020
<<

Anoniem313

Bericht 09 Nov 2018 12:51

Re: Weekend!!

Gefeliciteerd Dee!

Ik heb een redelijk relaxed weekend. Vanavond en morgen is mijn schoonmoeder er (dat is zeldzaam). Morgenochtend gaan de kinderen ik sporten, en 's middags zwemt m'n oudste af voor A. 's Avonds komt mijn kookclub bij me eten.
Zondag niet zoveel, lekker naar buiten denk ik.
<<

Caro

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 8396

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:26

Bericht 09 Nov 2018 13:04

Re: Weekend!!

Vanavond komen er vrienden van mijn vriend te eten. Dus mag ik straks als de wiedeweerga naa rhuis om te gaan koken. Morgen is nog vrij, dan wil ik gaan sporten en lekker even in huis hangen. Heb ik behoefte aan, zondag gaan Carra en ik bij Teun nog op kraambezoek en daarna sporten en F1 kijken.
<<

Snirp

Major Yipyapper

Berichten: 4822

Geregistreerd: 22 Nov 2013 07:57

Bericht 09 Nov 2018 13:14

Re: Weekend!!

Ik ben vandaag aan het werk tot 17.00u.
Daarna ga ik lekker naar huis en vanavond gaan man en ik naar een verjaardag, de kindjes zijn uit logeren.

Morgen de kindjes weer ophalen, verder geen plannen.

Zondag gaat T. met mijn moeder en zusje op pad. Aan het eind van de middag wil ik nog even Sint Maarten lopen met T. en N. Ik hoop dat het een beetje droog blijft :P
<<

Amandine

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4567

Geregistreerd: 02 Sep 2013 09:35

Bericht 09 Nov 2018 13:24

Re: Weekend!!

Ik ben op vrijdag altijd vrij en doe dan wat huishoudelijke klussen.
Als dochter wakker is gaan we te voet naar de winkel voor een paar boodschappen.
Morgen zelf nog iets bakken en een slagroomtaart ophalen, verder niet veel bijzonders.
Zondag vieren we de eerste verjaardag van dochter met de familie. Ze heeft van ons al een wheelybug gekregen, waar ze zich graag op rond laat rijden door ons en vanavond krijgt ze nog een hobbelpaard. Zondag van de rest van de familie cadeau’s.
A 06-11-2017
M 23-03-2020
<<

Feline

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4488

Geregistreerd: 11 Sep 2013 17:02

Bericht 09 Nov 2018 14:32

Re: Weekend!!

Gefeliciteerd Dee!

Ik heb al weekend! Net geluncht met 2 collega’s en nu aan het wachten tot m’n rijles begint. Vanavond sporten en dan lekker in bad. Morgen weer rijles en ‘s avonds naar de film met vriendin en daarna misschien nog feestje van andere vriendin. Zondag lekker niets! Maandag beginnen met nieuwe baan dus wel even fijn om een dagje rust te hebben.
<<

Pandora

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3183

Geregistreerd: 02 Sep 2013 14:45

Bericht 09 Nov 2018 15:18

Re: Weekend!!

Ik ben net thuis uit mijn werk en heb snel even wat huishoudelijke klusjes gedaan. Zometeen ga ik gezellig cake bakken met mijn oudste en daarna schuif ik de lasagne in de oven voor man en kids want ik ga gezellig met vriendinnen uiteten.
Morgen misschien nog even een stukje hardlopen en op de namiddag Sint Maarten lopen met de meiden. Zondag nog geen plannen, beetje relaxen en huishouden denk ik.
Remind yourself that it's okay not to be perfect....
<<

Agnes

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1635

Geregistreerd: 11 Jul 2018 17:09

Bericht 09 Nov 2018 15:30

Re: Weekend!!

Ik heb zometeen nog even een fotoshoot en vanavond eten we bij een vriendin van me die voor ons gaat koken. Super lief dat ze dat voor ons wilt doen in deze niet zo fijne periode. :)
Morgen heb ik nog geen plannen, hopelijk kunnen we wel wat leuks gaan doen. Zondagochtend heb ik ook nog een fotoshoot staan, maar dan moet het wel droog zijn.
<<

Silly-One

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11831

Geregistreerd: 31 Aug 2013 22:18

Woonplaats: B.rabant

Bericht 09 Nov 2018 15:51

Re: Weekend!!

Dit weekend hebben wij een met de vriendengroep een huisje en gaan we allemaal leuke dingen doen. Leuk dat ik als organisatie allemaal nieuwsgierig mensen krijg die niet alles weten wat we gaan doen.

Ik zit nu in de trein naar het huisje. En als ik er ben moet ik nog even werken, maar ik verwacht de rest niet heel erg snek nadat ik ben gearriveerd. Dus dan heb ik daar nog even de tijd voor.
____________________
Verbouwingsinsta @bduintje_klus
<<

Jezzie

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 8837

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:17

Bericht 09 Nov 2018 16:09

Re: Weekend!!

Morgenochtend boodschappen doen, de kinderen moeten mee, want mijn man gaat dan met de hond naar de dierenarts.
's Middags moet mijn man werken en ga ik taart en soep maken (Of misschien koop ik wel gewoon taart s ochtends)
Zondag vieren we de verjaardag van mijn man.
2012
2016
2020

Instagram
<<

Kajaka

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2848

Geregistreerd: 02 Sep 2013 08:15

Bericht 09 Nov 2018 16:37

Re: Weekend!!

Hetl ligt er wel een beetje aan hoe ik me voel hoe mijn weekend gaat verlopen, maar als het allemaal een beetje wil zou het er als volgt uitzien:

Vanaochtend gewerkt en bij thuiskomst 2 uur geslapen. Zometeen even een ovenschotel voorbereiden en dan de jongens halen.
Morgen: overdag vrij weinig. S’avonds eerst een etentje met vaste collega’s en daarna nog een feestavond met alle collega’s. Al denk ik dat ik het laatste sowieso niet red.
Zondag: s’ochtend lekker rustig aan doen. En in de middag als de jongste wakker is naar de verjaardag van het dochtertje van mijn vriendin die deze week 1 jaar is geworden. S’avonds nog even met de jongens en de lampions naar mijn ouders om een liedje te zingen.
<<

Lookie

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2630

Geregistreerd: 01 Sep 2013 19:20

Bericht 09 Nov 2018 20:42

Re: Weekend!!

Dee, gefeliciteerd!

Marin, waarom loop je met krukken?

Morgenochtend gaan wij even naar de bibliotheek en de stad in voor wat cadeautjes. Morgenmiddag gaan we dan naar mijn broer en zwager op bezoek om hun nieuwe huis te bekijken (ik ben er al geweest te klussen maar zoon heeft het nog niet gezien).
Zondagmiddag komen mijn zus en zwager nog even langs.
<<

Marin

Gebruikers-avatar

President

Berichten: 43576

Geregistreerd: 16 Nov 2015 14:09

Bericht 09 Nov 2018 21:04

Re: Weekend!!

Lookie, ben maandag gevallen op straat en zit met m'n enkel in 't verband. Hele week niks kunnen doen.
Let's discover the world together.
<<

Lady

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15895

Geregistreerd: 31 Aug 2013 21:23

Bericht 09 Nov 2018 21:20

Re: Weekend!!

Ik moet beide dagen werken. Morgenavond duik ik lekker op de bank, samen met mijn man. Zondag ga ik na mijn werk even een half uurtje Sint Maarten lopen met D n daarna ga ik samen met een vriendin naar de theatershow van Derek Olgilvie :). Ik ben heel benieuwd hoe dat is en stiekem hoop ik dat ik eruit gepikt wordt voor een reading, al zal die kans wel niet groot zijn.
28 april 2015 - Lieve D, your first breath took ours away..

12 mei 2018 - Lieve J, little hero!
<<

Anoniem317

Bericht 09 Nov 2018 21:23

Re: Weekend!!

Vandaag heb ik gewerkt en de rest van de avond heb ik niet zo veel gedaan. Morgen gaan we even de stad in en ‘s avonds hebben we een feestje. Voor zondag hebben we nog geen concrete plannen.
<<

Marin

Gebruikers-avatar

President

Berichten: 43576

Geregistreerd: 16 Nov 2015 14:09

Bericht 09 Nov 2018 21:27

Re: Weekend!!

Dat zou ik best spannend vinden Lady. Ik hoop voor je dat het een uitwerking heeft waar je op hoopt.
Let's discover the world together.
<<

Bliss

Gebruikers-avatar

First Lady

Berichten: 25045

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:02

Bericht 09 Nov 2018 22:10

Re: Weekend!!

Ik ben nog herstellende van m'n operatie en kan niet zo veel, dus ik heb een saai weekend voor de boeg. Vooral relaxen, dutjes doen en buiten een blokje om. Morgen eind van de middag komt m'n tante even op bezoek met haar vriend, ze is in de buurt en heeft N nog nooit gezien. 's Avonds doe ik een tapasavondje met m'n vriend denk ik.

Momenteel hang ik in m'n eentje op de bank The Voice te kijken.
❤ 7 juni 2018
<<

Mizz_S

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 7536

Geregistreerd: 31 Aug 2013 23:04

Bericht 09 Nov 2018 22:39

Re: Weekend!!

Vandaag eigenlijk niks bijzonders gedaan.
Morgen boodschappen doen. Dan naar de stad, lunchen en shoppen. 's Avonds is mijn man weg dus ik ga lekker bankhangen en chips eten. :smile:
Zondagmiddag krijgen we nog (kraam)bezoek.
<<

mevrouw Stemband

Kletskop

Berichten: 554

Geregistreerd: 06 Sep 2013 07:19

Bericht 11 Nov 2018 12:48

Re: Weekend!!

Suf weekend maar ook wel eens lekker.
Gister naar de ikea geweest en daar ontbeten uiteraard ;). Daarna een beetje huishouden en uitgebreid met mijn dochter in bad gegaan. Savonds verder gegaan met het poppenhuis wat ik aan het opknappen ben.

Vanmorgen kwamen mijn ouders op de koffie en kwamen een bevriend stel spontaan aanwaaien. Nu weer wat wasjes aan het draaien en als dochter straks wakker is even boodschappen halen, langs mijn zus voor een borrel en vanavond ook niks meer op de planning.

Terug naar Algemeen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers