Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Wat wil je even kwijt? #9

<<

Kees

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 8164

Geregistreerd: 01 Sep 2013 10:36

Bericht 04 Nov 2018 15:59

Re: Wat wil je even kwijt? #9

Wat leuk Guit! Echt een compliment idd.
30-04-2017
<<

Anoniem282

Bericht 04 Nov 2018 18:23

Re: Wat wil je even kwijt? #9

Lief van jullie, thanks! Ik ga nu het stuk naar hem mailen. Ben benieuwd. :)
<<

Anoniem331

Bericht 05 Nov 2018 14:14

Re: Wat wil je even kwijt? #9

1 van mijn liefste collega's is afgelopen zaterdag overleden. Hartstilstand, niks meer aan te doen. Ik ben er ontdaan van. Vanaf de eerste dag dat ik op mijn werk binnenliep hadden we al een klik. Tijdens mijn scheiding en het overlijden van mijn schoonzus is ze heel belangrijk voor mij geweest, en nu is ze er niet meer.

Spannend Guattari, al bericht terug?
<<

Bimbam

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1061

Geregistreerd: 15 Sep 2013 13:10

Bericht 05 Nov 2018 14:17

Re: Wat wil je even kwijt? #9

Heftig Popcorn, sterkte.
19-12-2012
04-07-2015
<<

Anoniem331

Bericht 05 Nov 2018 14:18

Re: Wat wil je even kwijt? #9

Ja, alweer. Ik verlang zo naar een tijd van niet afscheid hoeven nemen. Niet altijd een verdriet en gemis mee te dragen, maar het zit er nog niet in.
<<

Japie

Major Yipyapper

Berichten: 3667

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:59

Bericht 05 Nov 2018 14:58

Re: Wat wil je even kwijt? #9

Gecondoleerd Popcorn.

Super gaaf voor jou Guattari!

Ik ben bezig mijn opleiding af te ronden. Ben nu met de laatste opdrachten bezig en wil het voor de kerst inleveren. Als dat goed is krijg ik nog examen gesprek en is het klaar. Wat kijk ik daar naar uit na een rot jaar van zoveel stress van werk, school en gebroken relatie.
Geluk hoef je niet te verdienen, je hebt er recht op.
<<

Anoniem304

Bericht 05 Nov 2018 15:35

Re: Wat wil je even kwijt? #9

He Popcorn, wat ontzettend naar. Gecondoleerd en sterkte!
<<

Marin

Gebruikers-avatar

President

Berichten: 43704

Geregistreerd: 16 Nov 2015 15:09

Bericht 05 Nov 2018 20:03

Re: Wat wil je even kwijt? #9

Nou ik heb de afgelopen uren op de SEH doorgebracht, zit met m'n enkel in 't verband.
Ben gevallen op straat, enkel verzwikt en viel gewoon hard neer. Had m'n zoontje op de arm en die viel ook door mij. Godzijdank heeft hij niks. Was als de dood dat hij de drukke straat op zou rennen en ik kon me niet bewegen maar gelukkig was er iemand om hem op te pakken. Ben naar huis gebracht door diegene want ik kon niet meer lopen en intussen logeert zoontje bij schoonouders en zijn man en ik naar het ziekenhuis geweest. Röntgenfoto gemaakt. Gelukkig geen enkel gescheurd, maar enkelbanden verrekt of klein scheurtje. Nu een week in 't drukverband, gelukkig geen gips. Mag in principe erop staan maar dat lukt nog niet... Dus maar even met m'n pootje omhoog.
Let's discover the world together.
<<

Japie

Major Yipyapper

Berichten: 3667

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:59

Bericht 05 Nov 2018 20:20

Re: Wat wil je even kwijt? #9

Oo, dat is zeker schrikken Marin. Gelukkig dat het niet gebroken is, maar dit is ook erg pijnlijk. Rustig aan doen!
Geluk hoef je niet te verdienen, je hebt er recht op.
<<

Taeda

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 8609

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:45

Bericht 05 Nov 2018 20:23

Re: Wat wil je even kwijt? #9

Heel verdrietig Popcorn, sterkte!

Wat goed Japie! Welke opleiding heb je gedaan?

Aii, schrikken Marin! Gelukkig lijkt het mee te vallen en werden jullie goed opgevangen door omstander/schoonouders. Hopelijk herstelt het snel!
Love never loses faith.
november 2016 - mei 2018 - oktober 2021
<<

Marin

Gebruikers-avatar

President

Berichten: 43704

Geregistreerd: 16 Nov 2015 15:09

Bericht 05 Nov 2018 20:28

Re: Wat wil je even kwijt? #9

Ja ik vond het allerengste dat hij zo de straat (of het water) op zou rennen en ik kon me gewoon niet bewegen. Zo blij dat er dan mensen snel stoppen om te helpen. En nu laat ik me verzorgen door m'n man maar dat vind ik altijd lastig, om me te laten verzorgen. Wel fijn dat ons zoontje vannacht even bij schoonouders kan slapen. En dat er niks met hem is.
Let's discover the world together.
<<

Chava

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3608

Geregistreerd: 23 Jun 2016 21:23

Bericht 05 Nov 2018 20:32

Re: Wat wil je even kwijt? #9

Guattari, gaaf zeg!
Wat ontzettend verdrietig, Popcorn. Veel sterkte.
Japie, wat fijn dat je bijna klaar bent met je opleiding! Succes met de allerlaatste loodjes.
Dat is schrikken, Marin! Gelukkig lijkt het mee te vallen en heb je hulp van je schoonouders. Beterschap!
To travel is to live
Mijn instagram
<<

Patsy

Bericht 05 Nov 2018 20:37

Re: Wat wil je even kwijt? #9

Wat een schrik Marin! Fijn dat je zo goed geholpen bent. Beterschap!

Wat goed Japie, zeker in zo'n periode.

Verschrikkelijk Popcorn, veel sterkte.

Ik wil kwijt dat mijn jongste zoon vandaag geopereerd is aan zijn navelbreuk. Hij was zo ontzettend flink! Wanneer de pijnstilling bijna uitgewerkt is klaagt ie wat over buikpijn, dat is alles.
Hij mocht met een zwaailamp boven zijn hoofd, luid taatuutaatuu roepend naar de ok. Degene die dat bedacht heeft mag wat mij betreft een lintje krijgen. Dat was echt een schot in de roos.
<<

Marin

Gebruikers-avatar

President

Berichten: 43704

Geregistreerd: 16 Nov 2015 15:09

Bericht 05 Nov 2018 20:38

Re: Wat wil je even kwijt? #9

Dank jullie wel!
Hoop dat ik de rest van de week gauw weer een beetje kan lopen want met een peuter thuis heb ik hier zooo geen zin in! Godzijdank is het niet gebroken zeg. Ik zag mezelf al zitten..
Let's discover the world together.
<<

Reva

Yipyapper

Berichten: 1966

Geregistreerd: 18 Nov 2013 21:57

Bericht 05 Nov 2018 20:39

Re: Wat wil je even kwijt? #9

Wat heftig voor je, Popcorn. Kan je nog wel afscheid nemen?

Marin, wat schrikken! Ik ben daar altijd zo bang voor als ik met een kleintje op de arm loop. Onhandig en onstabiele enkels dus zit altijd in m'n hoofd.
June schreef:Kruiden naar beschikbaarheid en emotie.
<<

GeKKiE

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4997

Geregistreerd: 01 Sep 2013 08:30

Bericht 05 Nov 2018 20:43

Re: Wat wil je even kwijt? #9

Super vervelend, Marin! Wat zal je geschrokken zijn. Hopelijk gaat het lopen snel weer beter en minder pijnlijk.
<<

Zora

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 17368

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:24

Bericht 05 Nov 2018 21:29

Re: Wat wil je even kwijt? #9

Och Popcorn wat verdrietig :( veel sterkte. Was er op het werk ruimte voor om er met elkaar verdrietig over te zijn?

Jeu schrikken Marin. Gelukkig niks met O idd!

Katrien, eindelijk achter de rug. Wat slim idd om dat zo leuk aan te pakken voor zon jochie :)
14 mei 2015 ♥ T- kleine held
13 februari 2018 ♥ M - klein feestje
<<

Anoniem282

Bericht 05 Nov 2018 21:33

Re: Wat wil je even kwijt? #9

Wat verdrietig, Popcorn. Veel sterkte gewenst.
En ja, ik heb inmiddels vernomen dat het in 4 tijdschriften geplaatst kan worden. Van één tijdschrift spreekt de doelgroep me niet aan, dus ik houd het liever bij 3. :) Het gaat om NL en België.

Oei, Marin. Wat naar! Heb je veel pijn? Beterschap en ik hoop dat je snel herstelt en dat je de hulp van je man accepteert.

Wauw, Japie. Dat zou super voor je zijn! Je kunt aftellen en zo te lezen ben je ook wel toe een positieve wending in je leven. Heel veel succes met de laatste loodjes!

Katrien, dat lijkt me heel moeilijk als ouder om machteloos te staan als je kind een operatie moet ondergaan. Uit je post leid ik af dat het goed is gegaan, klopt dat? Mooi dat er alles aan is gedaan om hem zoveel mogelijk op z'n gemak te stellen. :)
<<

Lady

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15963

Geregistreerd: 31 Aug 2013 22:23

Bericht 05 Nov 2018 21:50

Re: Wat wil je even kwijt? #9

Wat verdrietig Popcorn. Klopt het dat zij bij ons op de spoed is overleden? Sterkte!
28 april 2015 - Lieve D, your first breath took ours away..

12 mei 2018 - Lieve J, little hero!
<<

Anoniem331

Bericht 05 Nov 2018 22:05

Re: Wat wil je even kwijt? #9

Ik weet het niet Lady, waarom zou je denken dat het zo is?

Zora; er blijkt vandaag wel ruimte voor zijn geweest, maar omdat ik het weekend heb gewerkt ben ik vandaag vrij. En ik voel de behoefte niet om dit met anderen te delen. Ik kon heel goed met haar opschieten, maar er waren ook genoeg die dat niet konden. En ik heb door de jaren heen wel geleerd dat verdriet delen heel moeilijk kan zijn als je niet hetzelfde gevoel over die persoon had.
Morgen mag ik weer werken en kijk er wel een beetje tegen op.
<<

Anoniem315

Bericht 05 Nov 2018 22:41

Re: Wat wil je even kwijt? #9

Gecondoleerd Popcorn..
<<

Japie

Major Yipyapper

Berichten: 3667

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:59

Bericht 05 Nov 2018 22:54

Re: Wat wil je even kwijt? #9

Taeda schreef:Heel verdrietig Popcorn, sterkte!

Wat goed Japie! Welke opleiding heb je gedaan?

Aii, schrikken Marin! Gelukkig lijkt het mee te vallen en werden jullie goed opgevangen door omstander/schoonouders. Hopelijk herstelt het snel!


Ik heb pw 4 nu in een jaar kunnen doen via mijn werk.
Geluk hoef je niet te verdienen, je hebt er recht op.
<<

Zora

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 17368

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:24

Bericht 05 Nov 2018 23:26

Re: Wat wil je even kwijt? #9

Dat snap ik wel Popcorn. Veel sterkte iig ook morgen.
14 mei 2015 ♥ T- kleine held
13 februari 2018 ♥ M - klein feestje
<<

Patsy

Bericht 06 Nov 2018 09:12

Re: Wat wil je even kwijt? #9

Guat, Ik zag er erg tegenop, idd omdat je toch je kind "achterlaat" op een ok, waar je geen controle over hebt.
Maar doordat hij zo ontspannen was, was het voor mij ook heel gemakkelijk. De operatie is helemaal goed gegaan gelukkig.

Sterkte vandaag Popcorn.
<<

Oreo

Kletskop

Berichten: 790

Geregistreerd: 24 Mei 2018 22:22

Bericht 06 Nov 2018 10:49

Re: Wat wil je even kwijt? #9

Sterkte Popcorn, wat verdrietig!
Marin, beterschap met je voet. Gelukkig was er iemand om je te helpen.

Ik ben vandaag thuis. Provocatietest van zoonlief ging niet door ivm waterpokken, maar omdat ik toch vrij had genomen voor vandaag, ben ik gewoon thuis gebleven. Even opladen. Straks komt de makelaar nog wat styling tips geven en worden er donderdag foto's gemaakt. Na bijna 6 jaar hier gewoond te hebben gaat het dan toch echt in de verkoop...
22112014 / 10042019
VorigeVolgende

Terug naar Algemeen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers