Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Vrijdagmiddagborrel

<<

Misoe

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 633

Geregistreerd: 22 Jun 2017 13:15

Bericht 02 Nov 2018 15:00

Vrijdagmiddagborrel

Afbeelding

Ik heb de hapjes al, wie neemt er wat te drinken mee?


Hoe was je afgelopen week?
Wat wil jij volgende week anders doen?

Mijn week was goed, al stelde ik op dinsdag wat huishoudelijke dingen uit, waardoor ik gisteren heel druk was.
Dat moet ik even beter plannen volgende week.
<<

Marin

Gebruikers-avatar

President

Berichten: 43708

Geregistreerd: 16 Nov 2015 15:09

Bericht 02 Nov 2018 15:03

Re: Vrijdagmiddagborrel

Lekker! Vrijdag betekent bubbels voor ons. Er ligt een Cremant d'Alsace klaar hier.

Misoe, misschien kun je proberen de meeste taken aan 't begin van de week te doen? Dan is je hoofd ook leger aan't einde van de week.

Ik heb vandaag een heerlijk rustig dagje. Heel fijn.
Let's discover the world together.
<<

Taeda

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 8609

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:45

Bericht 02 Nov 2018 15:06

Re: Vrijdagmiddagborrel

Dat ziet er heerlijk uit!

Ik had een intensieve week. De eerste drie werkdagen stond ik nog voor de klas en nam ik afscheid van collega's en kinderen. Donderdag begon ik direct bij mijn oude werkgever in een voor mij compleet nieuwe functie. Met collega's was het gelijk vertrouwd en gezellig. Alle informatie was wel wat veel na al drie werkdagen.
Volgende week ga ik iets rustiger aan doen, met drie dagen werken en één werkgever :wink:
Love never loses faith.
november 2016 - mei 2018 - oktober 2021
<<

Anoniem313

Bericht 02 Nov 2018 15:08

Re: Vrijdagmiddagborrel

Hee, lekker! Nog een paar uurtjes werken en dan doe ik mee. For real ook want ik ga vanavond naar de wijnbar.

Huishouden is er om uit te stellen toch?

Ik ben wel tevreden over mijn week. Kan wel iets gezonder eten, omdat ik steeds geen tijd heb is het al snel een boterham, omeletje, etc.
<<

Pandora

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3183

Geregistreerd: 02 Sep 2013 15:45

Bericht 02 Nov 2018 15:30

Re: Vrijdagmiddagborrel

Aah, dat ziet er lekker uit!
Ik had ook een drukke week met vier werkdagen en veel geregel en heen en weer gevlieg. Ik vind dat ik straks ook een borrel heb verdiend maar straks eerst nog even met de meisjes te touren in ons nieuwe autootje (peugeot 107, vanochtend opgehaald) dus daarna ga ik aan de drank :P
Ik ga vanmiddag denk ik voor een lekker koud glas Sauvignon blanc, mijn lievelingswijn :angel:

Proost dames!
Remind yourself that it's okay not to be perfect....
<<

Anoniem245

Bericht 02 Nov 2018 15:35

Re: Vrijdagmiddagborrel

Lekker!
Ik ga heel het weekend werken, en ik heb een nieuwe functie (erbij) bij mijn baan in loondienst!
Dus ik wil wel een virtuele bubbel :)
<<

Marin

Gebruikers-avatar

President

Berichten: 43708

Geregistreerd: 16 Nov 2015 15:09

Bericht 02 Nov 2018 15:46

Re: Vrijdagmiddagborrel

Intensieve week inderdaad Taeda. Fijn dat je een goed begin van je nieuwe (oude) werk hebt gehad.

Kira, succes!
Let's discover the world together.
<<

Silly-One

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11842

Geregistreerd: 31 Aug 2013 23:18

Woonplaats: B.rabant

Bericht 02 Nov 2018 16:17

Re: Vrijdagmiddagborrel

Proost dames,

Taeda, intensieve week, maar het enthousiasme voor je oude baan spat van het scherm af. Succes daar.

Ik zit nog voor een half uurtje opgesloten in een klaslokaal. Ik heb mijn laatste lesuur een opvang uur. Voor leerlingen die eruit gestuurd worden. Dus ik zit een beetje na te kijken en zo. Vandaag voor het eerst een leerling dit uur zitten.
Straks ga ik borrelen met de motorvereniging. Dan pak ik wel een biertje

Volgende week hoop ik zelf minder gestressd te zijn omdat mijn tentamen dan geweest is. Dus voor de klas zal het dan ook makkelijker gaan.
____________________
Verbouwingsinsta @bduintje_klus
<<

Harrison

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4523

Geregistreerd: 11 Jan 2018 11:25

Bericht 02 Nov 2018 16:22

Re: Vrijdagmiddagborrel

Ha! Daar heb ik wel zin in.
Jeetje Taeda, jij bent vast wel toe aan weekend.

Mijn week was echt best wel prima. Werk was een relaxte week, ook wel eens lekker. Net een presentatie gegeven die heel goed ging. Heb gezond gegeten maar ook genoten van een etentje gister, al 3x gesport en ga nog 2x deze week. Vanavond gezellig met wat mensen borrelen. Niks te klagen! Volgende week wil ik niet echt iets anders doen eigenlijk.
<<

Burn

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 9471

Geregistreerd: 19 Jul 2014 17:27

Bericht 02 Nov 2018 17:11

Re: Vrijdagmiddagborrel

Oh lekker! Ben wel toe aan een borrel! Dochter heeft last van doorkomende tandjes, zit ongeveer de hele dag al tegen me aan geplakt.

Afgelopen week veel gewerkt, dat wil ik komende week anders doen. Daar is mn rooster dan gelukkig ook na. Doordat ik minder werk kan ik ook meer tijd doorbrengen met mijn dochter, heerlijk!
En ik hoop reactie te krijgen over een sollicitatie.
08♡02♡2018
07♡04♡2020
<<

Anoniem316

Bericht 02 Nov 2018 18:28

Re: Vrijdagmiddagborrel

Proost allen! Ik kan ook wel een beste borrel of twee gebruiken.

Spannend Burn, wanneer moet je wat horen?

Ik hoop aankomende week wat relaxter en emotioneel stabieler te zijn. Ik kan zo slecht over huizenstress.
<<

Burn

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 9471

Geregistreerd: 19 Jul 2014 17:27

Bericht 02 Nov 2018 19:47

Re: Vrijdagmiddagborrel

In de vacature stond reageren voor 5 november. En de gesprekken staan gepland op 14 november.

Spannend Dee!
08♡02♡2018
07♡04♡2020

Terug naar Algemeen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers