Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Showbizz Baby's #1

<<

Anoniem301

Bericht 30 Okt 2018 15:21

Re: Showbizz Baby's

Claire**** schreef:Ze denken dat DJ Wef de moeder is en die ziet er ook redelijk zwanger uit. Wel een bijzondere situatie! Maar als alle partijen en blij mee zijn is het natuurlijk hartstikke mooi.

Ik zie het! Ken heel die dame niet maar ze draait wel lekker.
<<

Anoniem244

Bericht 31 Okt 2018 13:58

Re: Showbizz Baby's

Hilary duff is bevallen van een meisje, Banks violet Bair
<<

caribbeanlover

Bericht 31 Okt 2018 22:08

Re: Showbizz Baby's

Radler schreef:Hilary duff is bevallen van een meisje, Banks violet Bair


Wat een rare naam. Ik dacht dat het in de verkeerde volgorde stond en dat het Blair moest zijn. Had haar roepnaam dan Violet gedaan die is normaal. Bij Banks denk ik aan een bank waar je op zit, echt heel raar!
<<

Anoniem244

Bericht 31 Okt 2018 22:10

Re: Showbizz Baby's

Ja geen idee... het stond zo op haar instagram. Ik moest ook ff denken huh banks?
<<

Raven

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2503

Geregistreerd: 01 Sep 2013 12:39

Bericht 01 Nov 2018 09:12

Re: Showbizz Baby's

Carrie schreef:
Verde schreef:Ronnie Flex wordt vader. Hij wil niet bekend maken wie de moeder is, maar op de echo op instagram is te zien dat zij op 3 oktober 27 weken zwanger was al.

Echt? Wow! Ik zag op de Instagram van Femke Louise dat zij een relatie met hem heeft, benieuwd of zij de moeder is, dat lijkt dan haast van niet?

Edit: oh complicated zie ik, baby momma en alles. Bijzonder!


Nee kan ook niet. Zij deed dit jaar mee met expeditie robinsson. Dat wordt in juni/juli opgenomen zeggen ze. Dus dan moest ze al 2/ 3 maanden zwanger zijn geweest.
Ons engeltje *26-11-2012 - 04-12-2012*

Onze grote vent 22-08-2016

Onze kleine meid 27-02-2018
<<

Anoniem301

Bericht 01 Nov 2018 09:33

Re: Showbizz Baby's

Ja heb het allemaal al gelezen Raven, zie ook de reactie van Claire en mijn reactie daar weer op :)
<<

Raven

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2503

Geregistreerd: 01 Sep 2013 12:39

Bericht 01 Nov 2018 12:28

Re: Showbizz Baby's

Ik had de laatste pagina gemist. :palm:
Ons engeltje *26-11-2012 - 04-12-2012*

Onze grote vent 22-08-2016

Onze kleine meid 27-02-2018
<<

caribbeanlover

Bericht 02 Nov 2018 09:56

Re: Showbizz Baby's

Radler schreef:Ja geen idee... het stond zo op haar instagram. Ik moest ook ff denken huh banks?


Weet je wat het is die amerikaanse vinden het maar al te leuk om hun kids van die achterlijke namen te geven. Zij vinden het leuk, maar de kids moeten hun hele leven ermee leven. Waarom als roepnaam? Doe het dan als 2e, 3e etc. Onbegrijpelijk dat zulke idiote namen worden goed gekeurd. Banks dan denk je toch aan banken.Ik geef ze dan ook groot gelijk als ze het willen laten veranderen.
<<

Silly-One

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11831

Geregistreerd: 31 Aug 2013 22:18

Woonplaats: B.rabant

Bericht 02 Nov 2018 10:07

Re: Showbizz Baby's

CBL het kunnen voor ons rare namen zijn, maar voor Amerika zijn het misschien wel hele normale namen.
Hetzelfde dat namen zoals mensje, zusje, lieve of pomme in Belgie vrij normale namen zijn.
____________________
Verbouwingsinsta @bduintje_klus
<<

Anoniem315

Bericht 02 Nov 2018 11:19

Re: Showbizz Baby's

Ik vind Banks wel leuk eigenlijk. Klinkt heel stoer!
<<

caribbeanlover

Bericht 02 Nov 2018 12:13

Re: Showbizz Baby's

Silly-One schreef:CBL het kunnen voor ons rare namen zijn, maar voor Amerika zijn het misschien wel hele normale namen.
Hetzelfde dat namen zoals mensje, zusje, lieve of pomme in Belgie vrij normale namen zijn.


Banks klinkt als een voorwerp die namen die jij noemt niet dus die vind ik dan minder erg.
<<

Urban Naked

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15414

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:56

Bericht 02 Nov 2018 12:28

Re: Showbizz Baby's

caribbeanlover schreef:
Radler schreef:Hilary duff is bevallen van een meisje, Banks violet Bair


Wat een rare naam. Ik dacht dat het in de verkeerde volgorde stond en dat het Blair moest zijn. Had haar roepnaam dan Violet gedaan die is normaal. Bij Banks denk ik aan een bank waar je op zit, echt heel raar!
Maar een bank in het Engels is geen bank maar een couch. Er zal geen Amerikaan zijn die aan een tweezitter denkt bij het horen van de naamBanks :)
#teammaple🍁
<<

Tom

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6220

Geregistreerd: 31 Aug 2013 17:32

Bericht 02 Nov 2018 17:26

Re: Showbizz Baby's

caribbeanlover schreef:
Radler schreef:Ja geen idee... het stond zo op haar instagram. Ik moest ook ff denken huh banks?


Weet je wat het is die amerikaanse vinden het maar al te leuk om hun kids van die achterlijke namen te geven. Zij vinden het leuk, maar de kids moeten hun hele leven ermee leven. Waarom als roepnaam? Doe het dan als 2e, 3e etc. Onbegrijpelijk dat zulke idiote namen worden goed gekeurd. Banks dan denk je toch aan banken.Ik geef ze dan ook groot gelijk als ze het willen laten veranderen.


In Nederland worden er wat dat betreft ook ‘rare’ namen gegeven hoor.
Als liefde leven wordt, krijgt geluk een naam. 21-07-2019
<<

caribbeanlover

Bericht 02 Nov 2018 17:30

Re: Showbizz Baby's

Urban Naked schreef:
caribbeanlover schreef:
Radler schreef:Hilary duff is bevallen van een meisje, Banks violet Bair


Wat een rare naam. Ik dacht dat het in de verkeerde volgorde stond en dat het Blair moest zijn. Had haar roepnaam dan Violet gedaan die is normaal. Bij Banks denk ik aan een bank waar je op zit, echt heel raar!
Maar een bank in het Engels is geen bank maar een couch. Er zal geen Amerikaan zijn die aan een tweezitter denkt bij het horen van de naamBanks :)


De geldbank. Couch wordt volgens mij niet altijd gebruikt, want ze zeggen ook niet altijd pillow en zeggen ook wel eens tart ipv cake. Zo zijn er wel meer woorden.
<<

Anoniem249

Bericht 02 Nov 2018 17:37

Re: Showbizz Baby's

Banks is een hele normale Engelstalige achternaam.
<<

Marin

Gebruikers-avatar

President

Berichten: 43576

Geregistreerd: 16 Nov 2015 14:09

Bericht 02 Nov 2018 17:44

Re: Showbizz Baby's

caribbeanlover schreef:
Urban Naked schreef:
caribbeanlover schreef:
Wat een rare naam. Ik dacht dat het in de verkeerde volgorde stond en dat het Blair moest zijn. Had haar roepnaam dan Violet gedaan die is normaal. Bij Banks denk ik aan een bank waar je op zit, echt heel raar!
Maar een bank in het Engels is geen bank maar een couch. Er zal geen Amerikaan zijn die aan een tweezitter denkt bij het horen van de naamBanks :)


De geldbank. Couch wordt volgens mij niet altijd gebruikt, want ze zeggen ook niet altijd pillow en zeggen ook wel eens tart ipv cake. Zo zijn er wel meer woorden.


Taart en cake zijn ook twee verschillende dingen in het Nederlands.

Zou het een achternaam zijn? Het is in Amerika vrij normaal om een achternaam als voornaam te geven. Vaak is dat de meisjesnaam maar gezien de baby niet Duff heet zal dat hier niet op gaan. Maar misschien zoiets dergelijks.
Let's discover the world together.
<<

Joey

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6187

Geregistreerd: 31 Aug 2017 14:18

Bericht 02 Nov 2018 17:46

Re: Showbizz Baby's

Het is een Amerikaanse achternaam ja (Tyra Banks)
<<

Marin

Gebruikers-avatar

President

Berichten: 43576

Geregistreerd: 16 Nov 2015 14:09

Bericht 02 Nov 2018 17:58

Re: Showbizz Baby's

Joey schreef:Het is een Amerikaanse achternaam ja (Tyra Banks)


Ja precies en misschien heeft het wel een betekenis voor ze. Ik ken best wel veel Amerikaanse namen die oorspronkelijk achternamen zijn.
Let's discover the world together.
<<

Lookie

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2630

Geregistreerd: 01 Sep 2013 19:20

Bericht 02 Nov 2018 20:48

Re: Showbizz Baby's

Tom schreef:
caribbeanlover schreef:
Radler schreef:Ja geen idee... het stond zo op haar instagram. Ik moest ook ff denken huh banks?


Weet je wat het is die amerikaanse vinden het maar al te leuk om hun kids van die achterlijke namen te geven. Zij vinden het leuk, maar de kids moeten hun hele leven ermee leven. Waarom als roepnaam? Doe het dan als 2e, 3e etc. Onbegrijpelijk dat zulke idiote namen worden goed gekeurd. Banks dan denk je toch aan banken.Ik geef ze dan ook groot gelijk als ze het willen laten veranderen.


In Nederland worden er wat dat betreft ook ‘rare’ namen gegeven hoor.


Ja, precies. Wij vinden Dick, Joke en Freek vrij normaal, maar in het buitenland klinkt zo'n naam wel anders.
<<

Marin

Gebruikers-avatar

President

Berichten: 43576

Geregistreerd: 16 Nov 2015 14:09

Bericht 08 Nov 2018 22:16

Re: Showbizz Baby's

Misschien een iets andere scene (al deden Chrissy Teigen en John Legend de announcement), maar David Chang en zijn vrouw Grace Seo Chang verwachten een kindje. Vind ik erg leuk!
Let's discover the world together.
<<

caribbeanlover

Bericht 09 Nov 2018 09:44

Re: Showbizz Baby's

Marin schreef:Misschien een iets andere scene (al deden Chrissy Teigen en John Legend de announcement), maar David Chang en zijn vrouw Grace Seo Chang verwachten een kindje. Vind ik erg leuk!


Dus John en Chrissy hebben andermans zwangerschap aangekondigd begrijp ik dat goed?
<<

Marin

Gebruikers-avatar

President

Berichten: 43576

Geregistreerd: 16 Nov 2015 14:09

Bericht 09 Nov 2018 09:54

Re: Showbizz Baby's

Ja wel in samenwerking met de Changs hoor neem ik aan. Ze staan met elkaar op de foto. Was bij één of ander evenement.
Let's discover the world together.
<<

Mickey

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1533

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:20

Bericht 09 Nov 2018 13:29

Re: Showbizz Baby's

Emile Ratelband krijgt over een paar maanden zijn achtste kind https://www.nu.nl/achterklap/5561822/em ... -kind.html (via @NUnl)
07.12.2011
11.12.2014
<<

Amandine

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4567

Geregistreerd: 02 Sep 2013 09:35

Bericht 09 Nov 2018 13:29

Re: Showbizz Baby's

Gedverderrie.
A 06-11-2017
M 23-03-2020
<<

Huppekee

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1423

Geregistreerd: 01 Sep 2013 14:26

Bericht 09 Nov 2018 13:30

Re: Showbizz Baby's

Oh my....
Steun Loua's strijd voor tijd en liefde ❤️
https://www.gofundme.com/f/louas-strijd ... -en-liefde

Ik loop voor Loua en stichting metakids.
https://supporta.cc/p9je/36wzho
VorigeVolgende

Terug naar Hobby's, uitgaan & vrije tijd

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers