Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Holiday from hell!

<<

Derpy

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1951

Geregistreerd: 01 Sep 2013 08:58

Bericht 30 Okt 2018 16:38

Re: Holiday from hell!

Ik kreeg 12 fysiobehandelingen uit m'n aanvullende pakket, 13 t/m 20 moest ik zelf betalen en vanaf behandeling 21 ging 't uit m'n basisverzekering. Ik heb die revalidatie echt hard nodig gehad, dus ik ben blij dat er zo veel vergoed werd.

Edit: Bij mij liepen die behandelingen wel door. Het was niet zo dat ik op 1 januari weer bij nul begon met de behandelingen die ik zelf moest betalen, maar dit was in 2014/2015, dus misschien is dat inmiddels wel anders.
<<

caribbeanlover

Bericht 30 Okt 2018 17:17

Re: Holiday from hell!

Derpy schreef:
caribbeanlover schreef:
Derpy schreef:Ik ben ook geopereerd om twee plaatjes en wat schroeven eruit te halen. Die operatie viel me reuze mee vergeleken met de eerste operatie. Ik zat 's avonds weer op een verjaardag.
Ik had fysio echt heel hard nodig, hopelijk heb jij er ook veel aan!


Ik ben niet geopereerd om het eruit te halen hoor. Als het goed is gaat het mee tot mijn dood, maar de kans bestaat dat het er ooit uit moet/vervangen moet alleen is de erg klein.

Waarom moesten ze eruit? Zijn ze vervangen? Iets moet het toch bij elkaar houden?


Ze moesten eruit omdat er een pees overheen liep en die schuurde er steeds langs als ik m'n pols bewoog. Die zou scheuren als ze de plaatjes zouden laten zitten. Je botten groeien weer aan elkaar, dus je hebt niet per se plaatjes nodig. Die bij m'n duim zit er nog wel in, voor de stevigheid.


Ik heb die plaat wel nodig, want als het zo was gelaten schiet dat natuurlijk niks op.
<<

JustMeDaan

Major Yipyapper

Berichten: 3185

Geregistreerd: 01 Sep 2013 19:39

Bericht 30 Okt 2018 19:38

Re: Holiday from hell!

Als het gewoon genezen is zoals moet en stevig is zou de plaat er prima uit kunnen. Als het over een bepaalde tijd zo ver is. Als het geen problemen oplevert kan het ook gewoon blijven zitten. Je zult het volgens mij wel moeten melden bij vliegen enz.
D. 💙14-01-2019💙
<<

Minx

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11502

Geregistreerd: 15 Jan 2014 00:42

Bericht 30 Okt 2018 20:23

Re: Holiday from hell!

Derpy schreef:Ik kreeg 12 fysiobehandelingen uit m'n aanvullende pakket, 13 t/m 20 moest ik zelf betalen en vanaf behandeling 21 ging 't uit m'n basisverzekering. Ik heb die revalidatie echt hard nodig gehad, dus ik ben blij dat er zo veel vergoed werd.

Edit: Bij mij liepen die behandelingen wel door. Het was niet zo dat ik op 1 januari weer bij nul begon met de behandelingen die ik zelf moest betalen, maar dit was in 2014/2015, dus misschien is dat inmiddels wel anders.


Klopt hoor dat het doorloopt, alleen je eigen risico moet je dan wel weer betalen want dat moet eerst op.
2015 💙
<<

caribbeanlover

Bericht 30 Okt 2018 21:38

Re: Holiday from hell!

JustMeDaan schreef:Als het gewoon genezen is zoals moet en stevig is zou de plaat er prima uit kunnen. Als het over een bepaalde tijd zo ver is. Als het geen problemen oplevert kan het ook gewoon blijven zitten. Je zult het volgens mij wel moeten melden bij vliegen enz.


Als het genezen is is het overbodig om het eruit te laten halen mits ik er last van krijg. Waarom zou het in godsnaam uit moeten? Dat heb ik toch al meerdere keren gezegd dat het gewoon blijft zitten als ik geen last heb. Melden met vliegen is onzin aangezien dat poortje er niet van gaat piepen oid.
<<

JustMeDaan

Major Yipyapper

Berichten: 3185

Geregistreerd: 01 Sep 2013 19:39

Bericht 31 Okt 2018 00:21

Re: Holiday from hell!

Ik reageer op de zin dat je zegt dat je die plaat wel nodig hebt. Waarop ik dus zeg als alles goed genezen en stevig is je die plaat in principe niet meer nodig hebt, en dat hij er dus uit zou kunnen. Ook zeg ik zelfs dat hij ook kan blijven zitten als je er geen last van hebt.
D. 💙14-01-2019💙
<<

Anoniem248

Bericht 31 Okt 2018 06:53

Re: Holiday from hell!

Ik zal het eens aan mijn vriend vragen, die is securitymedewerker op Schiphol, maar volgens mij moet je eventuele platen, schroeven en andere dingen in je lichaam wel melden (en een verklaring van de arts van hebben) omdat detectiepoortjes daar wel degelijk op af kunnen gaan.
<<

Anoniem304

Bericht 31 Okt 2018 07:40

Re: Holiday from hell!

Detectiepoortjes gaan niet af op chirurgisch staal en titanium.

Gelukkig.
Heb je een piercing in je lul, blijft dat ding piepen. Nee hoor :)
<<

Saga

Major Yipyapper

Berichten: 5349

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:12

Bericht 31 Okt 2018 07:49

Re: Holiday from hell!

Hij ging bij mijn oma wel af op haar kunstheup, toen we naar Londen vlogen.
10.04.17
<<

JustMeDaan

Major Yipyapper

Berichten: 3185

Geregistreerd: 01 Sep 2013 19:39

Bericht 31 Okt 2018 10:50

Re: Holiday from hell!

Ligt denk ik aan het materiaal. En ik moest bv bij vliegveld Boedapest in een soort bodyscan staan. Dan denk ik dat ze het wel zien en misschien vragen gaan stellen. Daarom word een verklaring van huisarts vaak wel aangeraden.
D. 💙14-01-2019💙
<<

Urban Naked

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15414

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:56

Bericht 31 Okt 2018 10:52

Re: Holiday from hell!

Cotton schreef:Detectiepoortjes gaan niet af op chirurgisch staal en titanium.

Gelukkig.
Heb je een piercing in je lul, blijft dat ding piepen. Nee hoor :)
Ik zou zelf ook behoorlijk piepen als ik een piercing in m’n lul had.
#teammaple🍁
<<

ChiQ

Bericht 31 Okt 2018 12:17

Re: Holiday from hell!

Op schiphol staan bijna geen detectiepoortjes. Bodyscans zie je alles. Maar goed dat zeg je gewoon even.
<<

caribbeanlover

Bericht 31 Okt 2018 17:35

Re: Holiday from hell!

Maple schreef:Ik zal het eens aan mijn vriend vragen, die is securitymedewerker op Schiphol, maar volgens mij moet je eventuele platen, schroeven en andere dingen in je lichaam wel melden (en een verklaring van de arts van hebben) omdat detectiepoortjes daar wel degelijk op af kunnen gaan.


Nee zoals ik zei! Mijn fysio weet daar genoeg vanaf en vragen aan je vriend is overbodig.
<<

caribbeanlover

Bericht 31 Okt 2018 17:36

Re: Holiday from hell!

Cotton schreef:Detectiepoortjes gaan niet af op chirurgisch staal en titanium.

Gelukkig.
Heb je een piercing in je lul, blijft dat ding piepen. Nee hoor :)


Hehehe EINDELIJK iemand die het wel snapt! Dank je! Hahaha zie je het voor je meneer kleed u zich maar even uit ;).
<<

caribbeanlover

Bericht 31 Okt 2018 17:37

Re: Holiday from hell!

ChiQ schreef:Op schiphol staan bijna geen detectiepoortjes. Bodyscans zie je alles. Maar goed dat zeg je gewoon even.


Ik ga helemaal niks zeggen ze zien het vanzelf wel dat is het voordeel van die scan.
<<

Silly-One

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11831

Geregistreerd: 31 Aug 2013 22:18

Woonplaats: B.rabant

Bericht 31 Okt 2018 17:39

Re: Holiday from hell!

CBL, waarom ben je zo fel als mensen je willen helpen?

En eerlijk een fysio weet niet alles. Want ik heb voor de 2de keer dit jaar rugklachten en de eerste keer ben ik bij een andere fysio geweest en die heeft helemaal niet gezien wat het probleem is. Waardoor ik toen niet op de juiste manier ben behandeld. Dus wees voorzichtig met dit soort uitspraken. En ja, ik weet dat ik nu van je weer een volle laag ga krijgen, maar he. We willen helpen en met je meedenken zodat jij snel weer ter been bent en in de toekomst niet tegen onaangenamen verrassingen komt te staan.
____________________
Verbouwingsinsta @bduintje_klus
<<

Anoniem248

Bericht 31 Okt 2018 17:57

Re: Holiday from hell!

caribbeanlover schreef:
Cotton schreef:Detectiepoortjes gaan niet af op chirurgisch staal en titanium.

Gelukkig.
Heb je een piercing in je lul, blijft dat ding piepen. Nee hoor :)


Hehehe EINDELIJK iemand die het wel snapt! Dank je! Hahaha zie je het voor je meneer kleed u zich maar even uit ;).

Daarom zei ik ook, ik zal het m’n vriend moeten vragen. En hij maakt wel gekker mee hoor! Hij zou er een boek van kunnen schrijven.
<<

caribbeanlover

Bericht 31 Okt 2018 21:57

Re: Holiday from hell!

Silly-One schreef:CBL, waarom ben je zo fel als mensen je willen helpen?

En eerlijk een fysio weet niet alles. Want ik heb voor de 2de keer dit jaar rugklachten en de eerste keer ben ik bij een andere fysio geweest en die heeft helemaal niet gezien wat het probleem is. Waardoor ik toen niet op de juiste manier ben behandeld. Dus wees voorzichtig met dit soort uitspraken. En ja, ik weet dat ik nu van je weer een volle laag ga krijgen, maar he. We willen helpen en met je meedenken zodat jij snel weer ter been bent en in de toekomst niet tegen onaangenamen verrassingen komt te staan.


Ga jij eens even vertellen dat ik voorzichtig moet zijn met wat ik zeg doe eens normaal zeg! Ik mag en zeg wat ik wil of jij dat nou leuk vind of niet. Ik heb een sportfysio dus beter dan een standaard en zij heeft het zelf meegemaakt dus weet zeker weten wel waar ze het over heeft!
<<

Poppedopje

Noob

Berichten: 66

Geregistreerd: 19 Aug 2018 19:03

Bericht 31 Okt 2018 22:04

Re: Holiday from hell!

caribbeanlover schreef:
Silly-One schreef:CBL, waarom ben je zo fel als mensen je willen helpen?

En eerlijk een fysio weet niet alles. Want ik heb voor de 2de keer dit jaar rugklachten en de eerste keer ben ik bij een andere fysio geweest en die heeft helemaal niet gezien wat het probleem is. Waardoor ik toen niet op de juiste manier ben behandeld. Dus wees voorzichtig met dit soort uitspraken. En ja, ik weet dat ik nu van je weer een volle laag ga krijgen, maar he. We willen helpen en met je meedenken zodat jij snel weer ter been bent en in de toekomst niet tegen onaangenamen verrassingen komt te staan.


Ga jij eens even vertellen dat ik voorzichtig moet zijn met wat ik zeg doe eens normaal zeg! Ik mag en zeg wat ik wil of jij dat nou leuk vind of niet. Ik heb een sportfysio dus beter dan een standaard en zij heeft het zelf meegemaakt dus weet zeker weten wel waar ze het over heeft!


En dan nog: je fysio is maar een mens en niet een wandelende encyclopedie. SO wil alleen maar zeggen dat je je niet blind moet staren op wat een fysio zegt. Je moet zelf ervaren wat voor jou fijn is. Als de fysio je alleen maar oefeningen zou geven waar je alleen maar pijn van krijgt en geen verbetering van merkt, dan kan ze er nog voor geleerd hebben: jij voelt je niet goed bij de behandelingen. En dan kan je verder zoeken.

Het heeft bij mij ook even geduurd voordat ik een fysio had gevonden die goed werkte voor mij.
<<

Jip

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11346

Geregistreerd: 03 Jan 2015 10:04

Bericht 01 Nov 2018 12:29

Re: Holiday from hell!

caribbeanlover schreef:
Maple schreef:Ik zal het eens aan mijn vriend vragen, die is securitymedewerker op Schiphol, maar volgens mij moet je eventuele platen, schroeven en andere dingen in je lichaam wel melden (en een verklaring van de arts van hebben) omdat detectiepoortjes daar wel degelijk op af kunnen gaan.


Nee zoals ik zei! Mijn fysio weet daar genoeg vanaf en vragen aan je vriend is overbodig.


Ik hoor wel eens van patiënten dat die poortjes af gaan. En eerlijk... Ik zou niet weten wanneer zo'n poortje wel of niet af gaat bij schroeven en plaatjes of gewrichtsprotheses...
Their smile makes me smileJanuari 2017 ♡ April 2019

https://www.instagram.com/stofspinsels/
<<

Derpy

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1951

Geregistreerd: 01 Sep 2013 08:58

Bericht 04 Nov 2018 23:38

Re: Holiday from hell!

Ik heb best wat titanium in m'n lijf, maar ik heb het nog nooit gemeld met vliegen en er is ook nog nooit iets van gezegd, ook niet na een bodyscan.
<<

caribbeanlover

Bericht 05 Nov 2018 12:29

Re: Holiday from hell!

Derpy schreef:Ik heb best wat titanium in m'n lijf, maar ik heb het nog nooit gemeld met vliegen en er is ook nog nooit iets van gezegd, ook niet na een bodyscan.


Precies!
<<

caribbeanlover

Bericht 05 Nov 2018 12:33

Re: Holiday from hell!

Trouwens toen we net terug waren had mijn man een app van zijn zus waarin ze vroeg hoe het ging en of we al een vakantie hadden geboekt! :wtf:
Ik dacht echt dat vraag je toch niet!
Ik had wel even wat belangrijkers om aan te denken. Nu we wat verder zijn denk ik wel aan de opties, maar we gaan pas in sept. Boeken doen we nog lang niet!
<<

Lejow

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 13486

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:55

Bericht 05 Nov 2018 19:51

Re: Holiday from hell!

Vraagt ze een keer hoe het gaat, is het weer niet goed.
<<

caribbeanlover

Bericht 05 Nov 2018 20:40

Re: Holiday from hell!

Lejow schreef:Vraagt ze een keer hoe het gaat, is het weer niet goed.


Is ze weer hoor met haar commentaar! Als je beter had gelezen, dan gaat het mij niet om dat ze vroeg hoe het ging. Leer lezen, jij bent toch lerares en zo'n betweter nou begrijpend lezen moet je nog leren. Denk dat ik je maar op de negeerknop zet, want als je wat zegt tegen mij is het altijd negatief! Waarom blijf je op mij reageren? Wat heb je eraan? Je hebt toch nooit wat zinnigs te zeggen. Je doet het er gewoon om je kickt erop. Dahaaaggggg Lejow zak lekker de grond in en diep graag!
VorigeVolgende

Terug naar Reizen & vakanties

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers