Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


(Niet) lekker zittende kleding.

<<

Anoniem313

Bericht 24 Okt 2018 20:21

Re: (Niet) lekker zittende kleding.

Travel is heerlijk! Ik heb er geen broeken van, wel tops. Van Bellamy, misschien ook wel een merk voor jou. Mooie basic items van goeie kwaliteit, en volledig transparant over prijsopbouw en productie.
<<

Patsy

Bericht 24 Okt 2018 20:41

Re: (Niet) lekker zittende kleding.

Ik stuur je morgen even een pb, Marin.
<<

Lookie

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2630

Geregistreerd: 01 Sep 2013 20:20

Bericht 24 Okt 2018 20:45

Re: (Niet) lekker zittende kleding.

De tip van het ondergoed is ook echt een goeie! Ik draag sinds een paar jaar beha's van Prima Donna, die geven niet alleen heel veel steun, maar ook een mooi silhouet: de borsten vallen niet 'naar buiten' waardoor je echt slanker oogt. Ik wil niet meer anders!

De tip van Charles vind ik ook een goeie, ik zal ook naar zulke broeken kijken. Ik weet dat Miss Etam ze heeft. En oversized truien is inderdaad ook een supertip, ik heb toevallig een paar weken terug een hele mooie aangeschaft en ik voel me er echt heel fijn in, mijn buik valt helemaal weg.
<<

Thunder

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6365

Geregistreerd: 02 Sep 2013 00:24

Bericht 24 Okt 2018 20:45

Re: (Niet) lekker zittende kleding.

Travel is idd een fijne stof. Toch zitten die broeken bij mij voor geen meter. Ze zakken nog harder af dan gewone (stretch) broeken. Wij hebben denk ik behoorlijk hetzelfde figuur Marin. Ik draag voornamelijk spijkerbroeken van LTB. Maar dat draag jij liever niet hè. Dan weet ik het verder ook niet, haha, behalve jurken en rokken. Qua ondergoed draag ik tegenwoordig heel sexy (not) van die hele hoge maxi slips. Lekker hoog boven de navel nog en zelfs met een corrigerende werking. Merk dat mijn broeken hierdoor minder zakken. Verder heb ik altijd een hemd onder mijn kleding en dat goed diep in de broek gestopt, dat áls ik buk en mijn broek zakt én mijn shirt opkruipt, ik geen inkijk heb. Ook moet ik altijd een riem dragen. Ik heb gelukkig geen last van stofjes of dat iets te strak zit bij mijn buik, dat maakt het denk ik nog wat lastiger allemaal. Verder lees ik graag mee voor tips. :)
Liefde is niet krampachtig vasthouden, maar vertrouwend loslaten.
<<

Marin

Gebruikers-avatar

President

Berichten: 43723

Geregistreerd: 16 Nov 2015 15:09

Bericht 24 Okt 2018 21:26

Re: (Niet) lekker zittende kleding.

Is goed Katrien. Ik vind die tips voor dat soort broeken ook heel goed.

Jij ook Caulfield, ik ga er nu naar kijken.

Oreo, ik heb twee spijkerbroeken en die zijn allebei van de Gap. Die zitten fijn inderdaad.

Thunder, fijne reactie, dank je! Lastig hè. Ik heb ook altijd een topje onder m'n kleding aan maar die kruipt dus ook op. Of je ziet een wit randje, dat is ook lelijk. Maar ik vind het met name zooo hinderlijk als je bukt en voelt dat het omhoog gaat en bloot is. Zo irritant.

Prima Donna is idd ook een mooi merk Lookie! Ik draag wel altijd goede bh's inderdaad.

Hele stomme vraag maar zijn oversized truien warmer of minder warm dan strakkere truien (ivm isolatie ertussen). Ik heb het heel snel warm dus draag niet gauw een trui. Maar verder wel de moeite waard misschien, al wil ik graag geen propje worden wat ik met oversized al gauw heb.
Let's discover the world together.
<<

Marin

Gebruikers-avatar

President

Berichten: 43723

Geregistreerd: 16 Nov 2015 15:09

Bericht 24 Okt 2018 21:31

Re: (Niet) lekker zittende kleding.

Bedoel je dit merk Caulfield? Wat een tof merk en het zit zo dichtbij! Ik krijg helemaal zin om te shoppen en mooie nieuwe dingen te proberen die hopelijk lekker zitten.
Https://bellamygallery.com/collections/women?&view=list
Let's discover the world together.
<<

Anoniem313

Bericht 24 Okt 2018 21:51

Re: (Niet) lekker zittende kleding.

Marin schreef:Bedoel je dit merk Caulfield? Wat een tof merk en het zit zo dichtbij! Ik krijg helemaal zin om te shoppen en mooie nieuwe dingen te proberen die hopelijk lekker zitten.
Https://bellamygallery.com/collections/women?&view=list


Ja die ja! Ik heb er een paar stukken van en het is echt goeie kwaliteit!
<<

Lady

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15970

Geregistreerd: 31 Aug 2013 22:23

Bericht 24 Okt 2018 22:26

Re: (Niet) lekker zittende kleding.

Ik lees mee. Fijn topic dit, met veel herkenning. Ik wil nu niet heel veel en dure kleding aanschaffen omdat ik er echt vanuit ga die zwangerschapskilo’s wel kwijt te raken.

Maar na alles te hebben gelezen, doet goed ondergoed echt zoveel? Qua bh’s draag ik altijd Hema en momenteel zelfs Zeeman :nerd: , maar is Hunkemöller en Livera dan beter of moet je echt voor bh’s van 80 euro gaan? En waar koop je die?

En qua onderbroeken, wat dragen jullie dan? Ik vind normale onderbroeken altijd lelijk ogen onder een rokje of broek. Ik draag zelf altijd strings, omdat ik een boxer zoveel stof vind onder een broek. Wie heeft nog wat tips?
28 april 2015 - Lieve D, your first breath took ours away..

12 mei 2018 - Lieve J, little hero!
<<

Arwyn

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 9634

Geregistreerd: 01 Sep 2013 16:06

Bericht 25 Okt 2018 06:51

Re: (Niet) lekker zittende kleding.

Livera is niet perse beter dan de Hema denk ik hoor Lady, als de pasvorm maar goed is. Livera eigen merk is niks voor mij, maar de Hunkemoller heeft wel een model dat mij goed past. Verschilt per persoon :)

Qua broekjes ga ik voor de brazillians van de Hunkemoller! Net even wat meer stof dan een string. Ik vind ze lekkerder zitten en bij mij ook beter staan. En Marin: deze hebben ze ook van 100% katoen! Ik moet ook echt alleen katoen hebben, niks anders.
Ik hou van jou, van heel jou

augustus 2015 - juni 2018 - januari 2022
<<

Misoe

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 633

Geregistreerd: 22 Jun 2017 13:15

Bericht 25 Okt 2018 10:37

Re: (Niet) lekker zittende kleding.

Lady, Nee hoor je hoeft echt geen ondergoed te hebben van 80,- per stuk. Het gaat om de pasvorm en als de pasvorm van de Hema perfect aansluit bij jou dan is dat zo. ;) Ik kan bijvoorbeeld helemaal niet slagen bij Livera, maar wel bij Hunkemoller. Al pas ik daar ook echt alleen het Balcony model. De rest past gewoon niet bij mijn lijf.
<<

Lookie

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2630

Geregistreerd: 01 Sep 2013 20:20

Bericht 25 Okt 2018 20:46

Re: (Niet) lekker zittende kleding.

Arwyn schreef:Livera is niet perse beter dan de Hema denk ik hoor Lady, als de pasvorm maar goed is. Livera eigen merk is niks voor mij, maar de Hunkemoller heeft wel een model dat mij goed past. Verschilt per persoon :)

Qua broekjes ga ik voor de brazillians van de Hunkemoller! Net even wat meer stof dan een string. Ik vind ze lekkerder zitten en bij mij ook beter staan. En Marin: deze hebben ze ook van 100% katoen! Ik moet ook echt alleen katoen hebben, niks anders.


Het hangt inderdaad heel erg van jezelf af: wat jij prettig vindt maar ook je figuur en maat van de bh. Ik heb zelf een grote maat qua beha (70H), dan heb je vrijwel geen goedkopere keus, maar als je wat smaller bent en/of een kleinere maat dan kan ik mij voorstellen dat goedkope(re) lingerie ook prima voldoet.
<<

Lookie

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2630

Geregistreerd: 01 Sep 2013 20:20

Bericht 25 Okt 2018 21:04

Re: (Niet) lekker zittende kleding.

Caulfield schreef:
Marin schreef:Bedoel je dit merk Caulfield? Wat een tof merk en het zit zo dichtbij! Ik krijg helemaal zin om te shoppen en mooie nieuwe dingen te proberen die hopelijk lekker zitten.
Https://bellamygallery.com/collections/women?&view=list


Ja die ja! Ik heb er een paar stukken van en het is echt goeie kwaliteit!


Oh, hele leuke kleding ja! Die ga ik even onthouden. Fijn om te weten dat het ook kwalitatief goed is.
<<

Lady

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15970

Geregistreerd: 31 Aug 2013 22:23

Bericht 25 Okt 2018 21:44

Re: (Niet) lekker zittende kleding.

Als ik eens wat meer tijd heb, ga ik eens rondkijken in de stad.
28 april 2015 - Lieve D, your first breath took ours away..

12 mei 2018 - Lieve J, little hero!
Vorige

Terug naar Beauty & mode

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers