Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Winter 2018-2019 mama’s. Dec Jan.

<<

Uffe

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 9419

Geregistreerd: 25 Nov 2015 16:30

Bericht 23 Okt 2018 20:10

Re: Winter 2018-2019 mama’s. Dec Jan.

Oh ja en de was gewoon in de droger doen terwijl het naar buiten kon. Kan ik me echt aan storen! Deed soms 's avonds zelf een was en dan op het rek drogen haha!

Mijn man wilde het de vorige keer ook liever niet, nu vond hij het zo fijn bij F. dat hij het graag weer zo zou willen. Vorige bevalling was van wee 1 tot geboorte 4 uur. Voor een ruggenprik was geen tijd meer geweest zei de vk pas. Volgende afspraak bevalplan bespreken. Denk dat ik wat kleine dingen op papier zet.
⁠♡♡♡
<<

Elroya

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4547

Geregistreerd: 01 Sep 2013 14:10

Bericht 23 Okt 2018 20:34

Re: Winter 2018-2019 mama’s. Dec Jan.

Uffe, niet bang dat ze wakker wordt? Buurvrouw was daar bij de 2e best veel mee bezig met de bevalling, dat ze bij de 3e de kids wel weg wilde. Maar schoonzus heeft t ook gewoon thuis gedaan snachts.

Hier beide keren ingeleid, dus weet niet eens hoe t voelt om spontaan te beginnen. Ergens wel jammer, maar planmatig maakt t wel wat goed haha.

Dochter was om 13.45 geboren (half 9 vliezen, half 11 weeopwekkers) en zoon 'pas' om 19.45. Daarom viel t wat tegen haha. Terwijl de echte pijnlijke weeen pas om 17 begonnen, dus heel lang duurde t niet. Maar lang genoeg om er nu tegenop te zien..
Morgen gaan wij t bevallen bespreken. En ondanks dat ik tegen de pijn op zie wil ik eigenlijk weer geen pijnbestrijding
E april 2013
R juni 2017
Y november 2018
<<

Meg

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1753

Geregistreerd: 20 Sep 2013 11:14

Bericht 23 Okt 2018 20:46

Re: Winter 2018-2019 mama’s. Dec Jan.

Oh wow, dat is zeker snel, Uffe! Is de vk nu niet bang dat het nog sneller gaat?

Het zou me ook heel apart lijken om te moeten wachten tot de bevalling, Elro.
Denk dat het bij mij ook tegen zou vallen als het bevallen nu veel langer zou duren. Vorige keer is mijn water om 10h gebroken en om 16h is ze geboren.
Ik wil trouwens ook niet bij voorbaat al pijnbestrijding, maar vond het wel fijn dat de mogelijkheid er is. Vorige keer had ik alleen maar beenweeën en raakte ik echt in paniek van de pijn. Die ruggenprik was toen heel fijn. Maar misschien dat mijn weeën deze keer heel anders zijn... Ik mag nog hopen ;)
Omdat ik nu pas weer onder verantwoording sta van de gyn en het de vorige keer alleen over insuline ging, weet ik even niet wanneer er zaken zoals bevallen verder worden besproken. Heb over twee weken weer een afspraak, dus zal het dan wel horen.
🩷 jan '16
💙 nov '18

instagram.com/draag_handgemaakt
<<

Anoniem286

Bericht 23 Okt 2018 21:36

Re: Winter 2018-2019 mama’s. Dec Jan.

Ik vond de kraamzorg vorige keer heerlijk, ik hoop dat dezelfde dame kan komen, heb echt een hoop aan haar gehad. Toen was ze er lang, met verlenging ook. Wat mij betreft hoeft het niet perse mits ik een beetje mobiel ben. Vorige keer herstelde ik supersnel van de ks maar dat zegt niks natuurlijk.

Hebben jullie trouwens een vaccinatie genomen tegen kinkhoest? Hier in de buurt heerst het en in het zkh kwam ik info tegen dat ze het wel adviseren om te laten doen als je zwanger bent. Dan is je kindje de eerste twee maanden beschermd. Pas medio 2019 gaan ze het alle zwangeren aanbieden dus nu nog voor eigen kosten. Ik neig erna om het te doen. Ervaringen?
<<

Uffe

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 9419

Geregistreerd: 25 Nov 2015 16:30

Bericht 23 Okt 2018 22:30

Re: Winter 2018-2019 mama’s. Dec Jan.

Echt spontaan is het bij mij ook niet begonnen hoor, hebben 2x gestript. Ja, ik ben wel bang dat ze wakker zal worden dan. Mijn man heeft het vroeger meegemaakt toen zijn broertje geboren werd. Hij weet nog dat hij met een kussen op zijn hoofd op bed lag want mama had pijn. Hij was toen 8. Daarom mag ze van hem ook niet thuis zijn. Hij had in het begin echt een hekel aan broertje door de bevalling.

Highway toevallig gisteren ook besproken bij de vk. Wat ons heel erg aan het twijfelen maakt is dat er geen duidelijkheid is over wat het op lange termijn doet met het kindje. Ik heb zelf 6 jaar geleden kinkhoest gehad dus het gevoel dat ik nog voldoende antistoffen heb. Lastig hoor!
⁠♡♡♡
<<

Meg

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1753

Geregistreerd: 20 Sep 2013 11:14

Bericht 24 Okt 2018 07:53

Re: Winter 2018-2019 mama’s. Dec Jan.

Ja, ik heb de vaccinatie genomen, Highway. Verder kan ik er niet veel over zeggen... het voelde gewoon goed om het wel te doen. Zelf heb ik, op even een pijnlijke arm na, er helemaal geen last van gehad.

Je man was natuurlijk wel een stuk ouder, Uffe, maar het lijkt me ook niet fijn voor een kindje om je moeder met pijn te horen. En als F. wakker wordt, laat je dochter zich dan weer terug sturen naar haar kamer?
🩷 jan '16
💙 nov '18

instagram.com/draag_handgemaakt
<<

Uffe

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 9419

Geregistreerd: 25 Nov 2015 16:30

Bericht 24 Okt 2018 10:55

Re: Winter 2018-2019 mama’s. Dec Jan.

Ja hij was inderdaad wel een stukje ouder maar F. kan al zo boos zijn op de baby als ik misselijk ben dat ik dat helemaal niet mee wil maken! Ze durft niet zelf uit haar bed als het donker is haha dus ze zal roepen. Maar er zal dan wat meer licht aan zijn en wat rumoer dat ze zoiets heeft van hmm wat is daar aan de hand! Ga het niet gokken geloof ik.
⁠♡♡♡
<<

September

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2341

Geregistreerd: 01 Sep 2013 17:28

Bericht 24 Okt 2018 13:36

Re: Winter 2018-2019 mama’s. Dec Jan.

A gaat hier naar mijn schoonmoeder. Hier is ook sprake van inleiden al begon de bevalling van A toen spontaan met 36 weken en 5 dagen. Ik ben wel benieuwd wanneer ik de datum ga krijgen voor het inleiden. Heb vrijdag een afspraak bij de gynaecoloog. Zal er eens naar informeren.

Heb vorige week de vaccinatie tegen kinkhoest gezet, ken een verhaal van heel dichtbij waarbij de baby van net 2 weken oud echt weken in het ziekenhuis heeft gelegen met kinkhoest. Zo eng!

Er is een vervanger voor mij gevonden! We gaan volgende week om tafel om alles door te spreken. Zo fijn!!
Afbeelding
Afbeelding
<<

Meg

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1753

Geregistreerd: 20 Sep 2013 11:14

Bericht 24 Okt 2018 14:08

Re: Winter 2018-2019 mama’s. Dec Jan.

Uffe, ik denk dat mijn dochter de kamer nooit meer zou verlaten. "Mama, 'tis er?" Ik zie haar al staan, haha.

Of wat fijn dat er een vervanger is, September! Opgelucht?
En in er bij jou in het zkh een vaste datum voor inleiden of een ongeveer datum? Ik moest de vorige keer heel vroeg bellen of er plek was, anders moest ik de volgende dag komen. Denk dat het nu niet veel anders zou gaan.
🩷 jan '16
💙 nov '18

instagram.com/draag_handgemaakt
<<

Elroya

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4547

Geregistreerd: 01 Sep 2013 14:10

Bericht 24 Okt 2018 14:25

Re: Winter 2018-2019 mama’s. Dec Jan.

Kinkhoestvaccinatie niet van gehoord, zal het vanmiddag eens navragen.

Uffe, je dochter is natuurlijk wel jonger dan je man destijds.. er zijn er die t wel gewoon thuis doen met de oudste slapende, dus t zou moeten kunnen;) hoewel ik denk ik toch bezig zou zijn met ik moet wel een beetje stil zijn want anders wordt er iemand wakker. Hoewel ik denk dat ik dat ook zou denken van de buren haha

Fijn september dat de vervanger bekend is, zal een stuk rust geven!
Bij zoon zijn we een week ervoor de datum vast gaan leggen. Wel met als kanttekening dat ik om 7 uur moest bellen om te checken of het niet te druk was (met toevallig allemaal spontane bevallingen).

Ik/we zijn goed bezig! Kamertje is klaar, de laatste schilderij hangt, baby was is gewassen (alleen is het bedje nog niet opgemaakt). Alleen de naam moeten we nog hangen, maar dat doen we nu nog niet;)
Het geboortebord is af
De enveloppen zijn binnen dus die ga ik vandaag of morgen nog schrijven. Postzegels zijn gekocht (toch maar voor de gewone gegaan, bij sandd komt waarschijnlijk de datum niet goed uit. En de december zegels zullen niet heel veel goedkoper zijn dan de normale).
Mn kolf gebeuren heb ik bij elkaar gezocht.
Via mp heb ik nog een badje gescoord. Bij zoon hebben we die alleen in de kraamweek gebruikt, maar de stop is al kwijt en schijnbaar heeft vriend de standaard al weggegooid. Ook meteen een monkeysling gekocht, was maar een tientje en misschien wel makkelijk met dochter naar school brengen, ipv gewone draagzak.
Roze papier heb ik gekocht, om traktatie voor zoon op kdv te maken. Sorry meg, ik pik je ideetje in ;) voor dochter moet ik de koekjes nog wel maken met haar, dat doen we volgende week wel
Heb al wat boodschappen op t lijstje geschreven, zoals beschuit, muisjes, drinken bezoek.
Benodigdheden van vluchttas staan al op papier (nog van dochter), moet het alleen nog even pakken

Het enigste wat nog echt moet is het 1e pakje uitzoeken.. ben er alleen nog niet echt uit wat voor iets.. Had iets gezien van dirkje, maar dat is met vestje. Heel leuk, maar niet echt geschikt als 1e pakje vind ik. Dus ik denk dat t toch een boxpakje wordt, wat normaal niet echt mn ding is, maar waar ik nu toch steeds meer naar neig
E april 2013
R juni 2017
Y november 2018
<<

Meg

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1753

Geregistreerd: 20 Sep 2013 11:14

Bericht 24 Okt 2018 17:28

Re: Winter 2018-2019 mama’s. Dec Jan.

Wat heb je veel gedaan, Elro! En groot gelijk dat je mijn ideetje pikt... zo makkelijk te maken, haha.

Voor de enveloppen heb ik gewoon etiketten gemaakt. Nou ja, die had ik nog wat dochter, dus wat adressen toegevoegd, veranderd en verwijderd.
Gaan jullie ook een kaartje sturen naar de vk/gyn ed? De vorige keer heb ik dat helemaal niet gedaan, maar ik zie overal altijd kaartjes hangen.

Net bij de diabetesverpleegkundige geweest, dus ik kan met insuline starten. Stond binnen vijf minuten weer buiten en daarvoor moet ik dan een half uur hen een terug. Nu moet ik binnenkort ook naar de internist voor een stukje bureaucratie.
Ik was trouwens wel vergeten dat ik insuline echt vind stinken.
Trouwens echt zonde... bij de apotheek krijg je alleen de pennen mee per 5. Meer dan 1 of 2 pennen zal ik echt niet aanbreken en dan mag ik de rest gewoon gewoon laten vernietigen. Vorige keer ging het ook zo. Zo zonde van de medicatie en geld.
🩷 jan '16
💙 nov '18

instagram.com/draag_handgemaakt
<<

September

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2341

Geregistreerd: 01 Sep 2013 17:28

Bericht 24 Okt 2018 18:24

Re: Winter 2018-2019 mama’s. Dec Jan.

In het ziekenhuis konden ze me wel losse pennen geven. Gewone apotheek niet. Maar ben al aan mijn tweede doosje van 5 bezig. Met hoeveel EH ga je starten? En dan alleen novorapid neem ik aan?
Afbeelding
Afbeelding
<<

Meg

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1753

Geregistreerd: 20 Sep 2013 11:14

Bericht 24 Okt 2018 18:33

Re: Winter 2018-2019 mama’s. Dec Jan.

Heel laag, 2 eh per keer. Vorige keer zat ik rond de 10/12 eh op het eind. Ik heb heb idee dat ik nu minder last heb van hogere suikers, dus ben benieuwd hoe het gaat verlopen.
Idd alleen novorapid, want mijn ochtendwaarden zijn altijd heel laag.
Naaldjes had ik nog van de vorige keer in overvloed, die heb ik wel kunnen bewaren gelukkig.
🩷 jan '16
💙 nov '18

instagram.com/draag_handgemaakt
<<

Elroya

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4547

Geregistreerd: 01 Sep 2013 14:10

Bericht 24 Okt 2018 19:43

Re: Winter 2018-2019 mama’s. Dec Jan.

Ik kreeg bij zoon wel maar 1 of 2 pennen mee. Nu idd een doosje van 5, Maja gebruik t ook wat langer. Hoewel ik nog veel weg kan gooien per spuit.
Ga je nu alleen met de lunch spuiten?
De vk vanmiddag reageerde ook een beetje raar dat ik niet structureel insuline spuit. Voel me dan zo slecht..

En ze heeft me geen duidelijkheid kunnen geven over ná de bevalling, en de waardes van de baby. Ja als ze te laag zijn krijgt ze bijvoeding en kan ze evt opgenomen worden, maar ik vond t maar vaag blijven. Ben nu ook chaggy..

(Ze heeft me wel gerustgesteld in de periode voorafgaand aan t persen waar ik tegenop zie. Ik kon gewoon vragen of een vpk lamger/vaker los kwam, geen probleem). En toen ik zei dat ik me nog niet ingelezen had in pijnbestrijding zei ze: je hebt t 2x gedaan zonder, dat lukt je nu ook wel!)
En ze schatte de baby nu op 6/6,5 pond, dus rondom de bevalling ongeveer hetzelfde als zoon (3880 gram). Nou ben benieuwd.

Owja de baby was al wel ingedaald!
E april 2013
R juni 2017
Y november 2018
<<

Meg

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1753

Geregistreerd: 20 Sep 2013 11:14

Bericht 24 Okt 2018 20:09

Re: Winter 2018-2019 mama’s. Dec Jan.

Nee, ik ga beginnen met lunch en avondeten. Daar zijn mijn waarden steeds wat te hoog. Zo stom, vond het wel weer even een dingetje om die spuit in mijn buik te zetten, terwijl het natuurlijk niet voorstelt.

En je hoeft je toch niet slecht te voelen dat je niet structureel prikt? Je probeert toch het beste te doen wat voor jou goed voelt? Ik denk alleen nog steeds dat het wel vreemd is dat weer anderen zeggen dat je nog minder kh moet eten ipv met te spuiten. Heel tegenstrijdig voor je. Hopelijk voel je je wel beter bij iets meer spuiten en meer eten, zeker nu de vk dat zei. Maar niet schuldig voelen hoor!

Irritant dat ze je niet kan vertellen over na de geboorte. Daar moet toch wel een protocol voor zijn?

Mijn zoon wordt trouwens op hetzelfde gewicht geschat met 38 wkn.
🩷 jan '16
💙 nov '18

instagram.com/draag_handgemaakt
<<

Elroya

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4547

Geregistreerd: 01 Sep 2013 14:10

Bericht 24 Okt 2018 20:57

Re: Winter 2018-2019 mama’s. Dec Jan.

Die eerste spuit is zo definitief;)

Ja, toen t met 16 weken ontdekt werd had ik iets van, ik wil best kijken naar minder koolhydraten, maar wil ook nog 'leven, daarvoor duurde de zwangerschap te lang. Nu ben ik op t einde en voelt t nog niet lekker.. baal er echt flink van, vooral omdat zo'n opmerking mij echt raakt. Vriend zegt ook, ze kijken naar wel dieet, maar verder niet naar de strengheid van t dieet. En daar zitten ook veel gradaties in.

En t protocol na de geboorte is: indien dalende waardes dan 10 ml bijvoeding. Blijven ze dan nog dalen tot ondergrens dan is t opname met infuus. Maar ik heb de ervaring van dochter, opname met sonde. Blijkt door de waardes door misselijk zijn en niet willen drinken.
Maar waar ik mee zit: als ik kan zorgen dat baby beter drinkt dan kan ik t dus mogelijk meer voorkomen. Kan ik dan niet beter flesvoeding geven ipv borstvoeding, want dat laatste kan lastiger zijn voor de baby. Nou Ja, ik denk waarschijnlijk ook te moeilijk hoor. En snap ook dat je niegg alles kunt voorspellen. En mss komt dat wel omdat ik nu 2 tegenstrijdige 1e dagen heb gehad (dochter met opname, zoon met superwaardes) en daar heel onzeker van word.
En zij zegt, je zou vooraf kunnen kolven, zodat je borstvoeding al op gang is, dat is t enigste wat je zou kunnen doen. Maar ik ben daar eigenlijk helemaal niet van. Maja als ik t niet doe en ze zou worden meegenomen dan neem ik mezelf dat heel erg kwalijk. Maar ja, bij zoon ging t ook gewoon goed.
En zo gaat t dus heel de tijd in mn hoofd...
E april 2013
R juni 2017
Y november 2018
<<

Uffe

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 9419

Geregistreerd: 25 Nov 2015 16:30

Bericht 24 Okt 2018 21:44

Re: Winter 2018-2019 mama’s. Dec Jan.

Wooow Elro wat veel gedaan, ik begin er een beetje zenuwachtig van te worden als ik dat zie haha.Fijn dat de verloskundige je gerust gesteld heeft. Waarschijnlijk op het moment dat je pijnbestrijding wil/nodig hebt kunnen ze dat dan wel beslissen.

Meg wat zonde dan inderdaad, stom dat ze dat niet per stuk mee kunnen geven. Het lijkt mij ook wel een dingetje om de eerste spuit te zetten. Maargoed het beste voor de kleine man!

Ik ben heel benieuwd waar onze baby op geschat gaat worden, over 2 weken een echo zal het dan eens vragen!

September, wat fijn dat de vervanging rond is. Ik geloof dat ze maandag/dinsdag na de vakantie gesprekken willen voeren met vervanging voor mij. Ben heel benieuwd. Als jij weer rond 36 weken gaat bevallen ga je nog voor mij denk ik haha!

Hier genieten we heerlijk van de vakantie. Vanochtend is het buurjongetje hier geweest om te spelen en vanmiddag hebben we filmpje gekeken en ik lekker even geslapen. Ik heb een shirtje gemaakt voor de pop van F. en net nog twee broekjes in elkaar gezet voor 2 vriendinnen die een die een jongen hebben gekregen en krijgen. Vond het ineens toch meer een jongensstof. Man is werken en nu twijfel ik of ik al naar bed ga of dat ik nog even wacht haha.
⁠♡♡♡
<<

Uffe

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 9419

Geregistreerd: 25 Nov 2015 16:30

Bericht 26 Okt 2018 08:22

Re: Winter 2018-2019 mama’s. Dec Jan.

Hoe gaat het met de insuline Meg?

Elro lekker verlof? Merk je dat je er aan toe was?

Gisteren een hele gezellige dag gehad. 's ochtends bij Believe geweest en 's middags met F en man naar de film en daarna pannenkoek gegeten in een testaurang volgens F. Kind heeft zo genoten. Bleef ons maar.kusjes geven en kroelen. Nu ligt ze nog te slapen en ik lig dus ook nog lekker op bed. Eens kijken wat we vandaag allemaal gaan doen haha!
⁠♡♡♡
<<

Elroya

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4547

Geregistreerd: 01 Sep 2013 14:10

Bericht 26 Okt 2018 08:54

Re: Winter 2018-2019 mama’s. Dec Jan.

Oh klinkt lekker uffe!! Dat mis ik ook wel hoor nu t geen vakantie is, lekker op t gemak doen.

Hier begin ik er klaar mee te zijn.. heb er meer moeite mee dan toen ik zwanger was van zoon. Heb weinig zin om dingen te doen, ben t ,iefst thuis. Zie wel beetje op tegen de bevalling en hoe het daarna zal zijn. Heb vaker harde buiken, vooral avonds, terwijl ik overdag niet heel veel geks doe. Voel me daar dan weer schuldig over naar vriend.
En dan het idee dat ze er over 3 weken al zou kunnen zijn...
E april 2013
R juni 2017
Y november 2018
<<

Uffe

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 9419

Geregistreerd: 25 Nov 2015 16:30

Bericht 26 Okt 2018 13:57

Re: Winter 2018-2019 mama’s. Dec Jan.

Ja gek idee he Elro dat ze er zo snel al kan zijn. Ik ben nu bijna 33 weken en het gaat dus niet eens 10 weken meer duren. Ik vind het ook een heel gek idee. Ben er ook nog niet echt aan toe ofzo haha! Heb net toch maar het eerste babywasje gedaan (hoeslakens en lakentjes) zodat die vast schoon in de kast liggen.

Wel vervelend van die harde buiken en dat schuldig voelen. Dat schuldig voelen herken ik wel. Ik was gisteren toen we thuiskwamen zo misselijk dat ik niet in staat was om ook maar iets met F. te doen. Na een uurtje trok het wel weer weg maar toen lag F. natuurlijk al op bed.

Ze heeft uiteindelijk tot kwart voor 9 geslapen, heerlijk! Daarna samen lekker onder de douche geweest en ze heeft de baby even gewassen (die baby zit de hele dag te poepen zegt ze). Daarna even wat voor 5-12 opgehaald wat ik via marktplaats gekocht heb, grote boodschappentas mee en F. maar vragen mama wat is dat..eeuh niets hoor! Daarna even koffie gedronken bij mn ouders en nu zit F. lekker te spelen. Misschien nog even naar de kringloop maar verder gewoon een lekkere vakantiedag!
⁠♡♡♡
<<

Elroya

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4547

Geregistreerd: 01 Sep 2013 14:10

Bericht 27 Okt 2018 09:36

Re: Winter 2018-2019 mama’s. Dec Jan.

lekker genieten van de kleine dingen uffe;) en als je al een hele dag op pad bentf geweest dan hoef je als je thuis bent ook niet veel meer te doen met F;)
Ik heb t ook uitgesproken naar vriend, hij zegt ook, je bent hoogzwanger, je hoeft ook niet veel meer te doen, ik help extra mee. Ik: ja maar ik ben thuis, en jij werkt. Tja zegt ie, daar ben ik een man voor ;)
Maar goed, durf nu ook wel wat minder te doen nu. En me toe te geven aan t bluh gevoel.
E april 2013
R juni 2017
Y november 2018
<<

Uffe

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 9419

Geregistreerd: 25 Nov 2015 16:30

Bericht 27 Okt 2018 11:09

Re: Winter 2018-2019 mama’s. Dec Jan.

Ik heb ook een bluh gevoel vandaag. Vanmiddag heeft mijn man een uitje met vrienden (gun ik hem van harte hoor!) en vanochtend zou hij thuis zijn. Ik had met mezelf afgesproken dat ik even lekker de stad in ging. Gewoon hema, zeeman, kruidvat snuffelen, even weg zonder F. Nu is hij toch werken, zou om 11 uur thuis zijn en hij is er nog niet. Ik had gewoon geen zin om met F. samen te gaan en dat snapt hij niet.

Fijn dat jij er nu meer al toe kan geven Elro!
⁠♡♡♡
<<

Elroya

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4547

Geregistreerd: 01 Sep 2013 14:10

Bericht 27 Okt 2018 11:28

Re: Winter 2018-2019 mama’s. Dec Jan.

Oh dat is ook niet leuk! En waarschijnlijk snapt hij dat niet omdat hij t niet wil snappen;)
Ik heb laatst een rondje gedaan, wel met zoontje in de buggy, en dat was al vermoeiend. Zo vermoeiend dat ik mn haring waar ik zo zin in had maar niet ben gaan halen

(Ondertussen sta ik er hier alleen voor met 4 kids, vriend heeft n8 gehad dus ligt te slapen, en ze zitten nu allemaal voor de tv :palm: )
E april 2013
R juni 2017
Y november 2018
<<

Uffe

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 9419

Geregistreerd: 25 Nov 2015 16:30

Bericht 27 Okt 2018 13:21

Re: Winter 2018-2019 mama’s. Dec Jan.

Hij denk dat het ook leuk is om met F. samen een rondje stad te doen, dat is het op zich ook we maar het is zo lekker om soms even alleen te gaan. Maargoed ik heb even lekker gejankt en ben toen maar alleen naar de supermarkt gegaan. Als troost heb ik een zak m&m's gekocht waar ik me vanavond misselijk aan ga eten:P

Oef Elro dat is wel pittig! Ik vind mezelf met 1 al zielig haha.
⁠♡♡♡
<<

Elroya

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4547

Geregistreerd: 01 Sep 2013 14:10

Bericht 27 Okt 2018 15:38

Re: Winter 2018-2019 mama’s. Dec Jan.

Oh ja heel herkenbaar dat soms ff snel alleen zeker zo fijn is. Hoewel met zoon nog meevalt omdat die in de buggy zit. Maar ik weet wel dat dochter ook vaak kon weglopen :palm:
Jammie m&m's!! Ik had de zak nu al opengemaakt haha

Ja 4 is soms best druk.. Maar ze waren me goed gezind, hebben straks ff lief boven gespeeld, zoon werd er niet wakker van en heeft ook heel lang geslapen, dus ik heb ff een powernap op de bank gedaan. Daar kom ik met t korte slaapje van zoon vaak niet aan toe, en nu met 4 kids wel haha
E april 2013
R juni 2017
Y november 2018
VorigeVolgende

Terug naar Zwangerschap & kinderen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers