Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Holiday from hell!

<<

Birdie

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2099

Geregistreerd: 01 Sep 2013 10:20

Bericht 04 Okt 2018 12:08

Re: Holiday from hell!

Krijg je ook niet een deel weer terug vanuit je reisverzekering? Zo'n vergoeding voor niet-genoten vakantiedagen enzo?
<<

caribbeanlover

Bericht 04 Okt 2018 12:34

Re: Holiday from hell!

Dragonfly schreef:Krijg je ook niet een deel weer terug vanuit je reisverzekering? Zo'n vergoeding voor niet-genoten vakantiedagen enzo?


Hierover heb ik al verteld.
<<

Birdie

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2099

Geregistreerd: 01 Sep 2013 10:20

Bericht 04 Okt 2018 12:39

Re: Holiday from hell!

Ik kan het zo gauw niet vinden, maar het was meer een tip voor als je er nog niet aan had gedacht.
<<

caribbeanlover

Bericht 05 Okt 2018 14:02

Re: Holiday from hell!

Guattari schreef:Je hoeft je echt niet schuldig te voelen. Het is al rot genoeg dat dit is gebeurd. Mijn moeder heeft op de tweede dag van de vakantie ook eens een nare val gemaakt met een breuk tot gevolg. We vonden het vooral heel sneu voor haar.

Lief dat je man voorstelde om in het voorjaar nog samen weg te gaan. :) Hopelijk wordt het volgend jaar sept. voor jullie een heel fijne vakantie!


Lees je reactie nu pas. Wat rot zeg voor je moeder. Hoe is het toen afgelopen?
<<

Anoniem282

Bericht 05 Okt 2018 14:37

Re: Holiday from hell!

Geen probleem, lief dat je reageert. :)
De vakantiepret was voor haar wel afgelopen, ook al is ze gebleven en wij dus ook. Ze heeft erg lang last van gehad qua pijn en kon jaren daarna ook niet meer goed haar schouder bewegen, maar uiteindelijk is het helemaal goedgekomen. Ongeluk zit echt in een klein hoekje; ze deed een stapje achteruit bij de lift in het hotel voor een andere gast en toen viel ze van een afstapje dat ze dus niet had gezien. Was heel sneu.
<<

caribbeanlover

Bericht 05 Okt 2018 19:23

Re: Holiday from hell!

Guattari schreef:Geen probleem, lief dat je reageert. :)
De vakantiepret was voor haar wel afgelopen, ook al is ze gebleven en wij dus ook. Ze heeft erg lang last van gehad qua pijn en kon jaren daarna ook niet meer goed haar schouder bewegen, maar uiteindelijk is het helemaal goedgekomen. Ongeluk zit echt in een klein hoekje; ze deed een stapje achteruit bij de lift in het hotel voor een andere gast en toen viel ze van een afstapje dat ze dus niet had gezien. Was heel sneu.


Waarom wilde ze niet naar huis? Ik wilde het ook niet was eigenwijs, maar besefte me later dat ik er totaal niks aan had als ik zou blijven. We hadden nog 2 hotels te gaan waar de zee wel mooi afliep en geen eb was. Vooral de laatste plaats staat bekend om op het strand te zitten, voeten in het zand en een hele rits aan restaurants met verse vis. Had dat mijn man zo gegund en hij keek er echt naar uit. Ik had een leuk restaurant gevonden die veel vega had. Had hem dat laten zien en hij was ook enthousiast, maar helaas!
Ongeluk zit idd vaak in een klein hoekje en het zijn vaak van die domme acties eigenlijk.
<<

Anoniem282

Bericht 05 Okt 2018 19:53

Re: Holiday from hell!

Ik weet niet meer precies waarom ze destijds niet naar huis wilde; het is inmiddels 23 jaar geleden. Waarschijnlijk een combinatie van factoren: daar in een hotel, thuis toch veel meer zelf moeten doen en thuis zou de pijn niet minder zijn dan daar. Een deel van m'n familie woonde toen in het buitenland en daarom gingen we er op vakantie. Dat vond ze toen wel heel fijn om niet na 2 dagen weer afscheid te hoeven nemen.

Ik hoop voor jullie dat er ooit een nieuwe mogelijkheid is om alsnog terug te gaan en anders een andere bestemming volgend jaar, waar jullie beiden kunnen genieten. :)
<<

caribbeanlover

Bericht 05 Okt 2018 22:44

Re: Holiday from hell!

Guattari schreef:Ik weet niet meer precies waarom ze destijds niet naar huis wilde; het is inmiddels 23 jaar geleden. Waarschijnlijk een combinatie van factoren: daar in een hotel, thuis toch veel meer zelf moeten doen en thuis zou de pijn niet minder zijn dan daar. Een deel van m'n familie woonde toen in het buitenland en daarom gingen we er op vakantie. Dat vond ze toen wel heel fijn om niet na 2 dagen weer afscheid te hoeven nemen.

Ik hoop voor jullie dat er ooit een nieuwe mogelijkheid is om alsnog terug te gaan en anders een andere bestemming volgend jaar, waar jullie beiden kunnen genieten. :)


We gaan ooit terug dat zeker weten! Mij maakt het niks uit voor volgend jaar en ik durf het wel aan ondanks dat het emotioneel is voor mij. Lekker naar een resort vind ik ook prima en is een stuk veiliger qua bestrating. Kan daar ook zeer naar uitkijken. Lekker mensen kijken die aan die maffe spellen mee doen en waarbij het mislukt. Dat vind ik ook leuk op vakantie. Mijn wil niet naar Bali volgend jaar, maar wie weet veranderd zijn mening wat niet hoeft hoor. Ik vind beide best maakt me niks uit. Als ik hem meer plezier met de cariben is dat meer dan oke. We zien tzt wel is nog zover!
<<

Hope

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1556

Geregistreerd: 28 Jun 2014 15:08

Bericht 08 Okt 2018 08:18

Re: Holiday from hell!

Ooh CBL, wat rot zeg! Hoe is het nu met je?
<<

caribbeanlover

Bericht 08 Okt 2018 09:56

Re: Holiday from hell!

Hope schreef:Ooh CBL, wat rot zeg! Hoe is het nu met je?


Het gaat een stuk beter..................dank je. Heb geen pijnstillers meer gebruikt sinds exact 1 week geleden.
Morgen moet ik gaan beginnen om het rustig te gaan belasten en met krukken lopen. Ik zet soms mijn slechte voet wel eens op de grond heel voorzichtig. Gister ineens niet toen ik mijn bed wilde in gaan. Het voelt alsof je voet slaapt dus zodra ik die voet plat op de grond zet voel ik dat even heel kort. Het verband mag er morgen af en daar ben ik wel aan toe aangezien het regelmatig jeukt.
<<

caribbeanlover

Bericht 10 Okt 2018 17:05

Re: Holiday from hell!

Vanochtend voor het eerst zonder hulp gedouched. Bleg voel me zo vies dat dat niet ieder dag ging kon wel, maar is nogal een gedoe. Heb de was er voor de 2e keer (dacht ik) zelf afgehaald en opgevouwen (de meeste keren haalde mijn man het eraf en vouwde ik het de volgende dag op). Ook heb ik terwijl ik naar beneden ging op mijn reet de wasmand meegenomen, voorzichtig al glijdend naar beneden. De was erin gedaan en aangezet.
Wat een prestatie! :P
<<

Pineco

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2382

Geregistreerd: 01 Sep 2013 09:09

Bericht 10 Okt 2018 20:05

Re: Holiday from hell!

Oh CBL, ik ben hier een tijdje niet geweest en lees dit nu pas allemaal. Wat een ellende! En je had je nog wel zo verheugd op deze reis, ik kan me je frustratie heel goed voorstellen. Heel veel sterkte, fijn dat het langzaam aan al de betere kant op gaat. Doe wel maar voorzichtig hoor!
Drie meiden maken ons geluk compleet! 04-01-2009 / 16-05-2012 / 19-02-2014
<<

caribbeanlover

Bericht 19 Okt 2018 16:59

Re: Holiday from hell!

Mijn man zat net foto's en filmpjes terug te kijken en hij heeft dus op beeld dat ik val althans je hoort me krijzen. Ik weet niet of ik het wilde zien, maar was net daardoor wel even in tranen (ja erg ik weet het).
<<

Anoniem244

Bericht 19 Okt 2018 17:23

Re: Holiday from hell!

Dat is toch logisch cbl. Of althans heel niet gek of erg joh.
Het is niet niks en het heeft er toch voor gezorgd dat je niet de leuke vakantie had die jullie wilde.
<<

caribbeanlover

Bericht 22 Okt 2018 15:56

Re: Holiday from hell!

Toch maar contact opgenomen met thuis sportfysio, maar voor mijn verzekering krijg ik het dus niet allen thuis ik zal ook naar de praktijk moeten.
Vandaag is een vrouw hier geweest leuke jonge vrouw/meid. Zij vond het raar dat ze tijdens het 1e ziekenhuis bezoek hier geen foto hebben gemaakt en dat ze niks zeiden over fysio. Ik kan het nl niet alleen thuis doen met wat tips wat mijn bedoeling was. Zij heeft dat wel vaker gehoord van dat ziekenhuis en vind het heel raar. Ik ga morgen bellen ivm een foto maken, want ik moet de 30e weer terug. Wellicht dat het niet ter plekke kan en dan zou ik terug moeten komen er moet immers wel een kamer vrij zijn. Ik ga er wel wat van zeggen dat zij en ik het raar vinden dat ze geen foto hebben gemaakt en niet over fysio hebben gesproken.
Ik moet veel met krukken thuis lopen en over 3 wkn zou ik zonder moeten kunnen. In dec. zou ik weer auto kunnen rijden en in mei moet het volledig genezen/over zijn.
Ze had het er wel over dat mensen soms nog geopereerd worden omdat er een schroef uit moet oid. Dat is vaak als het bot niet aangroeid. Heb wel gezegd dat ik daar van schrok en ook gezegd dat ik zo bang was om geopereerd te worden.
Dus het is maar goed dat ik zelf actie heb ondernomen. Het is eigenlijk belachelijk dat ze in het ziekenhuis ook niet hebben gezegd dat als ik fysio wil dat kan doen, maar dat ik zelf moet beslissen. Eigenlijk hadden ze het sowieso moeten adviseren iig dat het moet en ik niet zonder kan!
<<

Jip

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11346

Geregistreerd: 03 Jan 2015 10:04

Bericht 22 Okt 2018 18:16

Re: Holiday from hell!

Daarom gaf ik je dat advies ook al. Fijn dat er iemand is geweest en heel veel succes!
Their smile makes me smileJanuari 2017 ♡ April 2019

https://www.instagram.com/stofspinsels/
<<

caribbeanlover

Bericht 22 Okt 2018 19:46

Re: Holiday from hell!

Jip schreef:Daarom gaf ik je dat advies ook al. Fijn dat er iemand is geweest en heel veel succes!


Dan is het maar goed dat jij dat zei ;). Wel raar he hoe het loopt mbt het ziekenhuis toch?
<<

Jip

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11346

Geregistreerd: 03 Jan 2015 10:04

Bericht 23 Okt 2018 09:32

Re: Holiday from hell!

Yep, daar balen wij professionals erg van. Soms zie je mensen daardoor veel te laat. En dat hoeft helemaal niet.
Their smile makes me smileJanuari 2017 ♡ April 2019

https://www.instagram.com/stofspinsels/
<<

caribbeanlover

Bericht 23 Okt 2018 15:46

Re: Holiday from hell!

Jip schreef:Yep, daar balen wij professionals erg van. Soms zie je mensen daardoor veel te laat. En dat hoeft helemaal niet.


Wat voor werk doe jij dan?
<<

Saga

Major Yipyapper

Berichten: 5349

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:12

Bericht 24 Okt 2018 06:25

Re: Holiday from hell!

Toen ik eind juli een ongeluk had en mijn schouder zwaar gekneusd had, vroeg ik aan de huisarts of fysio mij eventueel kon helpen. Vooral omdat ik al eens aan die schouder geopereerd ben. Volgens hem was dat echt niet nodig.
Na een paar weken heb ik toch zelf de fysio gebeld en kon meteen dezelfde dag langskomen. En ik heb echt ontzettend veel aan haar behandelingen gehad, mijn herstel ging opeens heel snel!

Hopelijk heb jij er ook veel aan, en hoef je niet nogmaals te worden geopereerd.
10.04.17
<<

caribbeanlover

Bericht 24 Okt 2018 12:24

Re: Holiday from hell!

Saga schreef:Toen ik eind juli een ongeluk had en mijn schouder zwaar gekneusd had, vroeg ik aan de huisarts of fysio mij eventueel kon helpen. Vooral omdat ik al eens aan die schouder geopereerd ben. Volgens hem was dat echt niet nodig.
Na een paar weken heb ik toch zelf de fysio gebeld en kon meteen dezelfde dag langskomen. En ik heb echt ontzettend veel aan haar behandelingen gehad, mijn herstel ging opeens heel snel!

Hopelijk heb jij er ook veel aan, en hoef je niet nogmaals te worden geopereerd.


Fijne arts heb jij....................not! Hoor best vaak dat artsen fouten maken was zelfs laatst op het nieuws. Als ik jou was zou ik een nieuwe zoeken, want zulke dingen kunnen dan vaker voorkomen.
Laatst gewijzigd door caribbeanlover op 24 Okt 2018 16:25, in totaal 1 keer gewijzigd.
<<

Jip

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11346

Geregistreerd: 03 Jan 2015 10:04

Bericht 24 Okt 2018 13:10

Re: Holiday from hell!

Ik ben fysio
Their smile makes me smileJanuari 2017 ♡ April 2019

https://www.instagram.com/stofspinsels/
<<

caribbeanlover

Bericht 24 Okt 2018 16:24

Re: Holiday from hell!

Jip schreef:Ik ben fysio


Waarom zei je dat niet in je 1e reactie? Nou begrijp ik waarom je anderen tegen sprak wat vrij logisch is. Tips zoals het gaan belasten was niet handig omdat ik toen nog niks wist. Ik wilde weten of een officieel iemand dat zou zeggen en wanneer het dan zou mogen als het al zou mogen. Van zulke mensen ga ik ervan uit dat ze het weten.
Ik mag 12x pj fysio. Dus hopelijk 12 in totaal voor het einde van het jaar.In mei moet het volledig goed zijn. Vrijdag en volgende week dinsdag heb ik weer fysio. Heb weer wat vragen genoteerd met dingen die ik wel belangrijk vind.
<<

Jorja

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2778

Geregistreerd: 01 Sep 2013 21:55

Bericht 24 Okt 2018 22:58

Re: Holiday from hell!

Tip als je nu al weet dat je waarschijnlijk meer fysio nodig hebt: kijk wat je kan veranderen aan je zorgvezekering in het nieuwe jaar. Kan een hoop geld schelen, want je wil niet moeten stoppen met fysio omdat je het anders zelf moet betalen.
<<

Travel

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 694

Geregistreerd: 01 Sep 2013 19:28

Bericht 25 Okt 2018 14:26

Re: Holiday from hell!

Ah nee wat ontzettend rot en balen CBL! En dan zat je ook nog zo ver van huis.
Ik heb niet alles gelezen maar ik wens je het beste!
https://www.instagram.com/handmade_by_linn/?hl=nl

20 januari 2013 Knuffelkont
14 april 2015 Draakje
24 april 2017 Deugniet
VorigeVolgende

Terug naar Reizen & vakanties

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers