Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Via welke website een zonvakantie boeken?

<<

Sawadee

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2524

Geregistreerd: 02 Jan 2016 15:21

Bericht 15 Okt 2018 07:14

Via welke website een zonvakantie boeken?

Normaal als ik ga rondreizen boek ik altijd losse tickets en terplekke de accomodaties.
Maar nu willen mijn vriend en ik in december een weekje weg naar de zon (waarschijnlijk de Canarische eilanden) hoeft overigens niet persee all inclusive. Maar wel dat vlucht, vervoer terplekke naar het hotel en hotel geregeld zijn.
Welke websites zijn aan te raden/hebben jullie goede ervaring mee?

Ik kwam nu niet verder dan Sunweb, Corendon en Neckermann.
<<

Cactus

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 549

Geregistreerd: 30 Jul 2017 19:57

Bericht 15 Okt 2018 07:25

Re: Via welke website een zonvakantie boeken?

Tui is er ook nog. Of vergelijkingssites: Prijsvrij, Vakantiediscounter, Travelta.

Boek meestal alles apart, dus niet echt ervaringen.
Maart 2015 - stoer ventje
Februari 2018 - kleine vechter *
April 2019 - onze held
<<

Summerlovin

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1404

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:10

Bericht 15 Okt 2018 07:30

Re: Via welke website een zonvakantie boeken?

Je zou ook nog op tui kunnen kijken.

Zelf heb ik ervaring met Neckermann corendon en tui.

Met tui heb ik de meeste ervaring. Een keer hebben we hele erge vertraging gehad (18 uur heen, 6 uur terug) andere keren dat ik daar boekte was het wel prima geregeld. Ter plekke altijd fijne transfers en goede (vaak Nederlandse) reisleiding waar je voor vragen en tips terecht kunt.

Bij corendon werd een paar dagen van tevoren onze vluchttijd veranderd van de ochtend naar heel laat op de avond. Ook werden we in een heel oud vliegtuig gezet van een maatschappij waarvan ik nog nooit gehoord had. Dat viel wel tegen. Hoe het op de plek van bestemming was weet ik niet meer.

En met Neckermann verliep alles prima. Maar daar ben ik 1 keer mee weggeweest.

Ik vind overigens dat tui het meeste aanbod heeft voor de Canarische eilanden. Corendon is meer gericht op Turkije.
💗24-12-2019
💙07-03-2022 ⭐️06-06-2022
💙21-04-2023
<<

Anoniem284

Bericht 15 Okt 2018 08:59

Re: Via welke website een zonvakantie boeken?

Tui, Kras, D-reizen
<<

Happydobby

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3343

Geregistreerd: 31 Aug 2013 21:09

Bericht 23 Okt 2018 10:10

Re: Via welke website een zonvakantie boeken?

sunweb is meestal voordeliger dan tui.
M:21072011
J :08012014
<<

Mickey

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1533

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:20

Bericht 23 Okt 2018 11:29

Re: Via welke website een zonvakantie boeken?

Wij boeken meestal via d-reizen, al zijn dat de laatste jaren alleen campingvakanties geweest, dus hadden we niet te maken met vlucht en transfer enzo :wink:
Via corendon ook eens gedaan, daar hadden we een minder goede ervaring mee. Eigenlijk hetzelfde als hierboven ook al genoemd werd: kort vantevoren een wijziging in de vluchttijd, krakkemikkig vliegtuig, ter plekke geen Nederlands sprekend tussenpersoon. De transfer terug op de laatste dag was erg laat, vanwege een medereiziger met een gebroken been. Daardoor waren vriend en ik letterlijk de laatste 2 om in te checken. Ik was toen alleen behoorlijk zwanger (zo'n 6 maanden) en bleek bij de nooduitgang geplaatst te zijn, waar je niet mag zitten als zwangere. Uiteindelijk werd ik op de allerlaatste rij geplaatst en vriend op rij 2... Dus corendon zal ik niet snel meer kiezen.
07.12.2011
11.12.2014
<<

Anoniem255

Bericht 23 Okt 2018 15:26

Re: Via welke website een zonvakantie boeken?

Wij zijn de laatste keer met Sunweb gegaan. Is goed bevallen.
<<

Zora

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 17342

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:24

Bericht 24 Okt 2018 06:59

Re: Via welke website een zonvakantie boeken?

Elizawashere vind ik het fijnst. Niet het goedkoopst maar wel leuke bestemmingen en goede service. Weet alleen niet of zij ook Canarische eilanden doen. Wij hebben 2 jr geleden de Canarische eilanden gewoon zelf geboekt. Soms is dat toch wel weer goedkoper.
14 mei 2015 ♥ T- kleine held
13 februari 2018 ♥ M - klein feestje
<<

Tabbie

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 9734

Geregistreerd: 04 Sep 2013 11:33

Bericht 24 Okt 2018 16:44

Re: Via welke website een zonvakantie boeken?

Wij hebben van de week bij kras geboekt. Was het goedkoopst!
<<

Sawadee

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2524

Geregistreerd: 02 Jan 2016 15:21

Bericht 29 Okt 2018 07:52

Re: Via welke website een zonvakantie boeken?

Bedankt voor alle reacties! Uiteindelijk toch voor een vakantie via Corendon gekozen, deze was het goedkoopst. We gaan naar Fuertaventura!
<<

Tabbie

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 9734

Geregistreerd: 04 Sep 2013 11:33

Bericht 29 Okt 2018 13:53

Re: Via welke website een zonvakantie boeken?

Oh leuk! Daar gaan wij ook heen in december. Ben benieuwd!

Terug naar Reizen & vakanties

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers