Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Wat wil je even kwijt #zwanger&kids editie

<<

Zora

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 17373

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:24

Bericht 16 Okt 2018 22:01

Re: Wat wil je even kwijt #zwanger&kids editie

Waar kun je nou toffe echte skinny’s kopen in maat 104? We hadden altijd Zara. Die waren echt skinny skinny. Maar nu hebben ze die veranderd en zitten ze veel ruimer/te groot. Hema, noppies, name-it, mango... ik kan geen mooie vinden. En tumble bijv vind ik eigenlijk te duur nu ik er echt een paar bij moet hebben. Iemand tips??
14 mei 2015 ♥ T- kleine held
13 februari 2018 ♥ M - klein feestje
<<

Lady

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15967

Geregistreerd: 31 Aug 2013 22:23

Bericht 16 Okt 2018 22:25

Re: Wat wil je even kwijt #zwanger&kids editie

WE heeft mooie skinny’s. Name It ook. Wil je persé nieuw? Zo niet dan kan ik je de verkoopgroepen van Name It en Tumble op FB aanraden. Daar heb je vaak mooie broeken voor prima prijsjes. Ik koop ze daar regelmatig. D gaat trouwens ook al naar 104 :omg: .
28 april 2015 - Lieve D, your first breath took ours away..

12 mei 2018 - Lieve J, little hero!
<<

Anoniem316

Bericht 16 Okt 2018 22:26

Re: Wat wil je even kwijt #zwanger&kids editie

Wibra misschien?
<<

Uffe

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 9419

Geregistreerd: 25 Nov 2015 16:30

Bericht 16 Okt 2018 22:30

Re: Wat wil je even kwijt #zwanger&kids editie

Ja, Zara scoort geen punten idd! Ik heb er nu voor F. ook 1 (ook in 104 oh my!) van WE en die is mooi skinny. Moet zeggen dat ik ze nog wel prijzig vond €24,95. Niet super duur maar geen zara van €12,95!
⁠♡♡♡
<<

Elroya

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4547

Geregistreerd: 01 Sep 2013 14:10

Bericht 16 Okt 2018 22:42

Re: Wat wil je even kwijt #zwanger&kids editie

Ik durf geen broeken te kopen.. e draagt veel leggings. Als zij een broek draagt zakt t vaak bij haar billen af. Maar bij haar bovenbenen lijkt t dan wel ok te zitten. Tis ook een tenger ding. (Ook maar 104 nu)
E april 2013
R juni 2017
Y november 2018
<<

Zora

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 17373

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:24

Bericht 17 Okt 2018 07:46

Re: Wat wil je even kwijt #zwanger&kids editie

Ik vind het ZO jammer van Zara idd, ze stonden zo mooi! En idd die kosten zo fijn :)

Wibra vind ik geen mooie kleren hebben. Nieuw hoeft niet per se hoor Lady! Maar ik vind dat bieden op die hoeken zo irritant, ik wil gewoon een nieuwe broek als ik er een zie haha. Name it kon ik nu geen mooie op de site vinden...

WE ga ik kijken!

Ohja Lady, M past ook alweer bijna in DE tumble pakjes :heart: joehoe!
14 mei 2015 ♥ T- kleine held
13 februari 2018 ♥ M - klein feestje
<<

Salome

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6815

Geregistreerd: 01 Sep 2013 10:33

Bericht 17 Okt 2018 08:02

Re: Wat wil je even kwijt #zwanger&kids editie

Ik koop ze wel bij Hema Zora.
T heeft dan 92/98 maar 104 hebben ze ook.
Blauw/grijs en groen heeft hij.
18 euro. Heet ook gewoon kinderbroek Skinny.
En valt erg mooi bij mijn sprietje.
2016
<<

Lady

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15967

Geregistreerd: 31 Aug 2013 22:23

Bericht 17 Okt 2018 08:32

Re: Wat wil je even kwijt #zwanger&kids editie

WE vind ik ook nog best prijzig. Maar ze hebben wel regelmatig acties met tweede broek voor de helft ofzo.

Ik heb hét pakje helaas niet meer Zora! Ja, nog eentje in 86 ofzo maar met een kapotte rits. Misschien toch maar laten fixen :ja: .

Kleertjes.com heeft vaak Name It in de sale, ideaal.
28 april 2015 - Lieve D, your first breath took ours away..

12 mei 2018 - Lieve J, little hero!
<<

Patsy

Bericht 17 Okt 2018 08:34

Re: Wat wil je even kwijt #zwanger&kids editie

Zora ik heb net een broekje van vrienden gekregen, tweedehands dus, die ze bij Ter Stal gekocht heeft. Geen idee of die in G zit en of ze nu in de collectie ook mooie skinny's hebben, maar je zou eens kunnen kijken.

Hier dragen ze veel Name It, maar die hebben niet altijd even mooie modellen.
<<

Anoniem281

Bericht 17 Okt 2018 08:37

Re: Wat wil je even kwijt #zwanger&kids editie

Ik vind HEMA eigenlijk heel gek vallen! Van de Skinny jog bijvoorbeeld past Tobias de 98 perfect maar van de regular fit, moet ik echt de pijpen oprollen. Terwijl hij qua broekmaat inmiddels echt wel in 98 zit. Ik ben enorm fan van de WE! Fijne broeken en k vind de prijs ook meevallen. Ze hebben regelmatig aanbiedingen met 20% korting of tweede halve prijs enz.
<<

Zora

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 17373

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:24

Bericht 17 Okt 2018 08:52

Re: Wat wil je even kwijt #zwanger&kids editie

Ok ik ga de WE en aanbiedingen voor Name it in de gaten houden!

Hema was ik ook eerst tevreden over maar nu met de volgende maat passen ze gewoon heel gek. Superruime broeken, gekke pasvorm etc.
14 mei 2015 ♥ T- kleine held
13 februari 2018 ♥ M - klein feestje
<<

Zora

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 17373

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:24

Bericht 17 Okt 2018 08:53

Re: Wat wil je even kwijt #zwanger&kids editie

Ter Stal zit hier niet idd Katrien! Maar eerlijk gezegd vind ik dat vaak ook niet zo mooi. Wel handige slaapzakken hebben ze daar!
14 mei 2015 ♥ T- kleine held
13 februari 2018 ♥ M - klein feestje
<<

Zora

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 17373

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:24

Bericht 17 Okt 2018 09:08

Re: Wat wil je even kwijt #zwanger&kids editie

Oh en jammer Lady! Het zijn zulke toffe pakjes! Ik heb toen inderdaad ook een rits laten maken.
14 mei 2015 ♥ T- kleine held
13 februari 2018 ♥ M - klein feestje
<<

Hippie

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1955

Geregistreerd: 19 Jan 2015 13:10

Bericht 17 Okt 2018 09:14

Re: Wat wil je even kwijt #zwanger&kids editie

Ik heb voor zoon nu al een aantal keer een mooie skinny bij primark gekocht. Zal vast ook wisselen daar qua modellen, maar ik heb er nu al een aantal keer een zwarte skinnyjeans met stretch erin gekocht en die zit goed en lijkt me ook fijn zitten. Heb ook wel eens een ander soort gekocht, dikke spijkerstof met beschadigde effecten en die was dan wel weer minder fijn. Rekte geen millimeter mee en voelde stug. Dus ook bij primark zal het wel wisselen, maar je zou eens kunnen kijken.
<<

Liadan

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3281

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:10

Bericht 17 Okt 2018 12:08

Re: Wat wil je even kwijt #zwanger&kids editie

De enige broek die echt heel mooi aansluit bij mijn zoon is van tumble n dry, maar die zijn wel duur inderdaad.
Verder koop ik broeken voor hem van Name it, We en Vingino, maar deze zitten bij hem eigenlijk allemaal net wat te los.
In de zomer heeft hij in afgeknipte spijkerbroeken gelopen in maat 110 terwijl hij bij lange broeken voor de lengte maat 134 nodig heeft.
<<

Salome

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6815

Geregistreerd: 01 Sep 2013 10:33

Bericht 17 Okt 2018 12:47

Re: Wat wil je even kwijt #zwanger&kids editie

Zora schreef:Ok ik ga de WE en aanbiedingen voor Name it in de gaten houden!

Hema was ik ook eerst tevreden over maar nu met de volgende maat passen ze gewoon heel gek. Superruime broeken, gekke pasvorm etc.

Gek , ik vind ze juist mooi smal.Maar dat is dus een kleinere maat
2016
<<

Marin

Gebruikers-avatar

President

Berichten: 43718

Geregistreerd: 16 Nov 2015 15:09

Bericht 22 Okt 2018 08:59

Re: Wat wil je even kwijt #zwanger&kids editie

O'tje kletterde vanochtend keihard van de bank met z'n hoofd op de salontafel. Hij stond op de bank om m'n man uit te zwaaien en viel naar achteren met z'n achterhoofd tegen de salontafel aan. Keihard huilen maar gelukkig geen bloed, wel dikke bult natuurlijk.
Toch maar even de huisarts gebeld voor overleg assistent. Even opletten qua suffigheid en braken. De assistent zei dat we maar rustig dagje moesten doen. En eventueel zetpilletje tegen de hoofdpijn.
Hij ligt ook helemaal rustig naast me op de bank, dat is niks voor hem.
Let's discover the world together.
<<

Taeda

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 8609

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:45

Bericht 22 Okt 2018 09:04

Re: Wat wil je even kwijt #zwanger&kids editie

Sneu Marin! Gelukkig valt het meestal mee, maar ze hebben er wel pijn van natuurlijk.
Love never loses faith.
november 2016 - mei 2018 - oktober 2021
<<

Marin

Gebruikers-avatar

President

Berichten: 43718

Geregistreerd: 16 Nov 2015 15:09

Bericht 22 Okt 2018 09:06

Re: Wat wil je even kwijt #zwanger&kids editie

Ja dat ie zo stilletjes is vind ik toch niet zo fijn. Maar even rustig aan doen vandaag, gelukkig hadden we toch niet veel plannen.
Let's discover the world together.
<<

ChiQ

Bericht 22 Okt 2018 09:57

Re: Wat wil je even kwijt #zwanger&kids editie

Hij is denk ik heel erg geschrokken. Echt mijn angst zo achterover klappen. Hou maar in de gaten Marin, als je t niet vertrouwd moet je weer even bellen.

Ik wil even kwijt dat ik door mijn zoon van bijna 6 vanmorgen bijna de brandweer had gebeld. Hij stond met me te discussieren op de trap (ik wil boven op bed broodje eten en dat mag allen als ik het bed verschoon die dag) en dat mocht van mij niet dus terwijl ik zijn brood maak hoor ik ineens heel paniekerig: ‘mama..’ draai ik me om, zit ie met dat enorme hoofd van hem vast in een opening (soort driehoek) van ons trap. Ik denk nog hij maakt een grap. Maar nee, muurvast. Uiteindelijk hij huilen, ik lachen en bijna huilen tilde ik hem op en hij moest zijn eigen oren inklappen en met wat vasaline toch eruit weten te krijgen.

Kids.
<<

Marin

Gebruikers-avatar

President

Berichten: 43718

Geregistreerd: 16 Nov 2015 15:09

Bericht 22 Okt 2018 10:00

Re: Wat wil je even kwijt #zwanger&kids editie

Hij gaat gelukkig weer wat stoute dingen doen intussen. Gisteren was ik nog boos op 'm dat ie het Fatboy lampje op de grond kapot had gegooid maar nu ben ik blij dat ie weer wat stoute dingen doet haha. Inderdaad kids...

Och jee wat eng Chiq! Echt zo naar lijkt me dat. Fijn dat je hem eruit hebt gekregen. Heeft ie nog pijn eraan?
Let's discover the world together.
<<

ChiQ

Bericht 22 Okt 2018 10:07

Re: Wat wil je even kwijt #zwanger&kids editie

Jaa ik denk dat het echt even de schrik was bij O.

Haha je had ons moeten zien. Geen pijn meer, wel praatjes en een vette kop en twee rode strepen op beide wangen.
<<

Marin

Gebruikers-avatar

President

Berichten: 43718

Geregistreerd: 16 Nov 2015 15:09

Bericht 22 Okt 2018 10:27

Re: Wat wil je even kwijt #zwanger&kids editie

Ah gos!
Let's discover the world together.
<<

Uffe

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 9419

Geregistreerd: 25 Nov 2015 16:30

Bericht 22 Okt 2018 22:09

Re: Wat wil je even kwijt #zwanger&kids editie

Blegh Chiq, achteraf kunnen jullie er vast om lachen maar op dat moment!

O. verder lekker stout geweest vandaag Marin?

Ik wil even kwijt dat F. zonder luier op bed ligt voor het eerst. Mama ik is een grote meid, ik ga zonder luier slapen. Ze is al wel weken droog met luier maar toch vind ik dit ineens weer spannend haha!
⁠♡♡♡
<<

Marin

Gebruikers-avatar

President

Berichten: 43718

Geregistreerd: 16 Nov 2015 15:09

Bericht 22 Okt 2018 22:11

Re: Wat wil je even kwijt #zwanger&kids editie

Spannend Uffe!

Ja, hij was vanochtend nog wel echt aanhankelijk en ging echt naast me op de bank liggen, wat ie nooit doet. Maar na z'n slaapje was ie weer z'n vrolijke en stoute zelf. Zijn lekker een smoothie bij de La Place gaan drinken samen. Eventjes eruit, maar niet te wild.
Let's discover the world together.
VorigeVolgende

Terug naar Zwangerschap & kinderen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers