Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Boer zoekt vrouw

<<

Anoniem304

Bericht 22 Okt 2018 08:01

Re: Boer zoekt vrouw

Ik vond niks mis met buurman Klaas. De liefde is het belangrijkst, maar het bedrijf gaat soms voor.

Zo is het toch ook op een boerenbedrijf?
Paula wil alles maar veranderen. Weg ermee!
<<

Anoniem328

Bericht 22 Okt 2018 08:15

Re: Boer zoekt vrouw

Eens met Cotton. Zo is het nu eenmaal op een boerenbedrijf. Die Paula mag wat mij betreft ook weg. Ze is niet onaardig maar komt mij wel over als een haantje die voorste bij wie het allemaal wel echt op haar manier moet gebeuren. Ik denk dat dat de komende afleveringen nog wel meer naar voren gaat komen. Maar we gaan het zien. Ik vind Marit echt super leuk en goed bij hem passen.

Bij Marnix heb ik steeds het idee dat ze hem veel onaardiger en botter neerzetten dan hij daadwerkelijk is. Die botte opmerkingen maakt hij natuurlijk wel, maar er zit volgens mij veel meer in. Hij vindt het duidelijk erg moeilijk en lastig met 3 vrouwen om hen heen en hij doet volgens mij ook echt wel zijn best. Volgens mij denkt hij veel te veel na in plaats van zijn gevoel te volgen. Ik ben heel benieuwd waar dit naartoe gaat.
<<

Lookie

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2630

Geregistreerd: 01 Sep 2013 19:20

Bericht 22 Okt 2018 15:45

Re: Boer zoekt vrouw

Ja, wat wij te zien krijgen zijn natuurlijk maar een paar momenten. Misschien is Marnix leuker dan wat wij meekrijgen. Maar ik ben nog niet overtuigd. We gaan het zien!

Bij Wim ben ik ook voor Marit. Ik vond het al wat gezelliger lijken dan vorige week daar.

Bij Jaap vond ik het wel sneu voor Marilyn dat ze weg moest. Maar ik had het wel verwacht, eerlijk gezegd. Ik verwacht dat hij uiteindelijk voor Marjan kiest.

Michelle zet haar mannen wel aan het werk zeg! Maar ook dat kan natuurlijk ook door de montage zo lijken. Ik vind haar wel heel eerlijk en ook wel leuk overkomen. Ik had wel te doen met Zeno, hij leek echt aangedaan.

Bij Steffi, er lijkt niet veel te gebeuren maar toch heb ik het idee dat er daar vanalles broeit. Harald mocht natuurlijk blijven, dat had ik wel verwacht. Voor de andere twee kon ik het moeilijker inschatten.
<<

SummerBeach

Kwebbel

Berichten: 372

Geregistreerd: 27 Okt 2013 19:23

Bericht 22 Okt 2018 18:53

Re: Boer zoekt vrouw

Uffe schreef:Ik vind het ook een saai seizoen. We kijken wel maar hebben het vaak over van alles en missen dan de helft.


Ja dat vind ik dus ook maar waarom niet veel anders dan andere seizoen toch.... Wat mis Ik?
<<

Anoniem304

Bericht 22 Okt 2018 19:03

Re: Boer zoekt vrouw

Wat spraakmakende boeren denk ik.
<<

Lookie

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2630

Geregistreerd: 01 Sep 2013 19:20

Bericht 28 Okt 2018 21:34

Re: Boer zoekt vrouw

Marnix leek nu echt wat meer zijn best te doen, ook om een beetje te flirten. Ik zag ook wat meer plezier bij hem.

Wim, ik dacht eerder al dat de dames misschien te pittig voor hem zijn en eigenlijk denk ik dat nog steeds wel. Misschien is het anders en komt het er nog niet helemaal uit, we zullen zien. Wel mooi om te zien hoe de vrienden eerlijk hun mening gaven!

Jaap vind ik schattig. Ik dacht eerst dat hij meer naar Marjan neigde, maar nu weet ik dat niet zo zeker meer. Ik geloof dat ik mij slecht op mijn gemak zou voelen in die 'bank-setting'.

Het feestje bij Steffi zag er erg gezellig uit. Jammer dat Harold zich zo teneergeslagen voelde. Of het terecht is, zal wel blijken. Steffi gaf wel toe dat ze Roel steeds wel opzocht, dus misschien klopt Harolds gevoel. Zou wel sneu zjn, hij is duidelijk gek op Steffi.

Michelle kan ik niet helemaal peilen, ze lijkt op het ene moment helemaal zichzelf maar andere momenten weer niet. Ik vond het wel heel goed dat Maarten aangaf dat zij hen niet zo moet commanderen (hij zei het anders maar dat ben ik even kwijt). Ze vatte het ook wel sportief op.
<<

Burn

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 9453

Geregistreerd: 19 Jul 2014 16:27

Bericht 28 Okt 2018 23:12

Re: Boer zoekt vrouw

Hèhè, we zijn los hoor mensen. Er werd gezoend, er was seks, eindelijk een aflevering waar de vonken vanaf vlogen. Het waren weliswaar verjaardagszoenen en de seks was van een hengst, maar ik reken het goed. Het is een seizoen waarin we overal blij mee moeten zijn.

Het was ook de aflevering waarin de Mushroom te ver ging. Af en toe een vloer schoonspuiten oké. Maar champignonmachines testen, boodschappen doen, koken, Maarten was er he-le-maal klaar mee. En dat zegt genoeg, want Maarten is niet snel ergens klaar mee. Een grotere goedzak is er namelijk niet. Waarschijnlijk moet Maarten door zijn assertieve houding straks wel zijn koffers pakken. De Mushroom houdt namelijk niet van werkweigeraars. Als dat maar goed gaat.

Steffi was jarig. Voor Harrold de ideale gelegenheid om alle oude grappen weer van stal te halen. Flauwer kon het bijna niet. Gelukkig vond Steffi een manier om de mannen stil te krijgen. Hij luisterde naar de naam Vivaldi, was zwart, gespierd en had iets tussen zijn benen hangen waar zowel Harrold als Roel nogal onzeker van werden. Na de daad bleef Vivaldi zelfs nog even naknuffelen. De ideale dekhengst. Tijdens de verjaardagsvisite was Harrold opnieuw stil. Onze Brabantse grappenmaker kreeg even geen aandacht en werd er zowaar onzeker van. Zou optie twee er dan straks toch mee aan de haal gaan?

Ook bij Wim is het spannend. Maar dan vooral voor Wim zelf. Want is er straks nog een vrouw die Wim wil? Paula is hem al drie afleveringen lang aan het afzeiken en ook Marit begint er een beetje tegenop te zien, een relatie met Wim. Marit: "Zeg Wim, we kunnen straks toch wel een keertje drie weken op vakantie." Wim: "Nee, dat zal helaas niet gaan Marit. Maar we kunnen wel elke dag een stukje in mijn raceauto scheuren. Of we gaan in die leuke machine over het land met die stoeltjes die op en neer kunnen. Is veel leuker dan drie weken Algarve toch?"

Nee, Wim moet nog een boel leren. Als twee dames in bikini voor je neus staan te volleyballen, zou ik het persoonlijk wel weten. Ik zou ze met modder bekogelen. Of er op zijn minst eentje onder water drukken. Witte Wim niet hoor. Die gaat liever slapen.

Dan over naar de allerleukste boer van dit seizoen. Onze romanticus. De grote grapjas. Het gevoelsmens. De spreukentovenaar van Noord-Holland, de stierenknuffelaar, de beste amateur-psycholoog van Nederland, de brandnetelman, de mouwloze modekoning, oftewel Marnix. Net als zijn keuken knapt ook zijn humeur iedere aflevering een beetje op. Hij verlengde weliswaar de burn-out van Willemijn vakkundig met een paar maanden, maar ja, soms moet je even hard zijn om met twee droomvrouwen over te kunnen blijven.

Het deed Marnix zichtbaar goed, zo zonder Willemijn. Goed, Janneke is niks, maar niks is ook iets. Dus gingen ze stierenballen aaien, elkaar natspuiten en klieren. En heerlijk zwemmen natuurlijk. Net als Wim heeft Marnix een lekker watertje vlakbij huis. Als je per ongeluk een slok van het water binnenkrijgt lig je drie weken op de intensive care, maar het gaat om het principe. Water is water. Tien punten voor Marnix.

Jaap sla ik over, want ik werd steeds afgeleid door die vliegtuigen die overkwamen. Eerlijk gezegd ben ik een beetje klaar met die man. Eerst een paar afleveringen heel onduidelijk gaan praten en dan ook nog eens onder de rook van schiphol gaan wonen. Bovendien heet het programma 'Boer Zoekt Vrouw' en geen 'Bloemist Zoekt Vrouw'. Het spijt me zeer. Maar ik beloof jullie: als er ooit een programma komt waarbij vijf onverstaanbare bloemisten op zoek gaan naar een vrouw en Jaap zit erbij, dan vat ik het samen. Erewoord.

Tot volgende week.
08♡02♡2018
07♡04♡2020
<<

Anoniem252

Bericht 29 Okt 2018 08:34

Re: Boer zoekt vrouw

Haha hij is weer mooi.
<<

Uffe

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 9406

Geregistreerd: 25 Nov 2015 15:30

Bericht 29 Okt 2018 11:22

Re: Boer zoekt vrouw

Haha ik vind deze stukjes altijd nog leuker als ik ze hardop lees haha! Klopt van alle kanten!
⁠♡♡♡
<<

Lookie

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2630

Geregistreerd: 01 Sep 2013 19:20

Bericht 29 Okt 2018 19:44

Re: Boer zoekt vrouw

:smile:
<<

Burn

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 9453

Geregistreerd: 19 Jul 2014 16:27

Bericht 05 Nov 2018 06:30

Re: Boer zoekt vrouw

Toen er na drie minuten al twee boeren gehuild hadden, ging ik er eens goed voor zitten. Dit moet de jankaflevering worden. Dat viel tegen.

Aan Marnix heeft het niet gelegen. Bij zijn vrienden van de dikbilclub liet Marnix zijn tranen zien. Hij heeft het moeilijk. Heel even dacht ik dat hij met een vinger vastzat in een flesje Hertog Jan, maar het had toch met Janneke en Bertine te maken. Gevoel en verstand zeggen allebei iets anders. En dat is lastig. De dames zelf zijn inderdaad erg verschillend. Waar Bertine zwijgt om aandacht te trekken, is Janneke wat flirteriger. Nieuwsgieriger ook: "Zeg Marnix, jij hebt natuurlijk lekker je bekkie bij je, maar wat kun jij een vrouw geven?" En daar had Marnix grandioos de mist in kunnen gaan. Zo had hij kunnen zeggen: "Een keuken met een uitdaging". Hij had ook kunnen zeggen: "Mouwloze bedrijfskleding". Of misschien zelfs: "Een zuipkeet die je helemaal naar eigen wens mag inrichten." Maar hij zei het niet. Hij gaf het juiste antwoord: "Ik kan een warme, geborgen plek bieden." Vreemd. Gelukkig schijnt Marnix volgende week zijn vrouwen weer ouderwets tot wanhoop te drijven. Zo kennen we hem weer. Go Marnix!

Beetje lange alinea zie ik. Ik zal dat compenseren met Steffi. Daar gebeurde namelijk niet zo veel. Of het moet zijn dat Roel inmiddels begint te twijfelen tussen Steffi of Harrold... Steffie zelf is er wel uit. En ik denk dat ze voor Roel gaat. Niet omdat Harrold punt 1: graag thuis is en punt 2: graag van huis is. Nee, Steffi is gewoon Harrold-moe. Een paar dagen is het leuk. Al die liedjes en flauwe grapjes. Maar nu is het genoeg. Harrold is het type dat tijdens de sex grappen blijft maken en op begrafenissen liedjes blijft zingen. En dat wil Steffi niet. Harrold-moe.

Over moe gesproken. De Mushroom was ook weer moe. Maar ook verdrietig. Want na alle ellende van vroeger moet het nu een keer goed gaan. Ze gooide het eerst over de erotische boeg: "Ruud, hier zit een opening. En als je dat daar in duwt..." Maar de tactiek had geen succes. Ruud vond de Mushroom namelijk leuk. En leuk is niet goed genoeg. De Mushroom zei het zelf al: grassprietjes zijn ook leuk.

Over naar tactiek twee: kiezelstenen. Persoonlijk had ik daar meteen mijn twijfels bij. Zelf ging ik vroeger namelijk ook altijd zo te werk als ik in de discotheek een meisje wilde versieren. Eerst met erotische teksten en als dat niet werkte, haalde ik zes kiezelstenen uit mijn zak en vroeg ik of ze even op de grond wilde liggen met haar ogen dicht en haar benen uit elkaar. Succes heb ik er gek genoeg nooit mee gehad.

Volgende week kiest ze trouwens Maarten. En dat komt vooral omdat Ruud haar in het zwembad gooide terwijl ze haar telefoon nog in haar zak had. En zulke dingen moet je bij de Mushroom niet flikken.

Jaap had zo zijn eigen problemen. Dat gedoe met dat water ook allemaal. Ik krijg ook het idee dat hij het vervelend begint te vinden dat er ook nog twee vrouwen rondlopen die hem van zijn werk houden. Marian kwam in zijn kantoor verhaal halen. Of hij ook wel eens aan morgen denkt. Tuurlijk denkt Jaap aan morgen. Dan mag hij er eentje ontslaan. Heerlijk. En ik wed dat hij Marian eruit gooit. Dan kan hij lekker met Petra in zijn blote reet door het huis lopen.

En even voor de duidelijkheid. Anders gaan jullie allemaal weer zeggen dat ik het gemist heb. Ik hoorde heus wel dat voice-over-Yvon zei dat Jaap uit de kas kwam.

Ach Wim. Wim Wim Wim. Getsie jongen, wat is het toch lastig hè. Kandidaten. Ehh, vrouwen bedoel ik. Van Paula zagen we het natuurlijk al een beetje aankomen. Die somde iedere aflevering twaalf negatieve eigenschappen van Witte Wim op om uiteindelijk tot de conclusie te komen: dit gaat hem niet worden. En, zoals we haar zelf op het laatst hoorden zeggen, als Wim nou had geprobeerd haar op andere gedachten te brengen, dan was ze gebleven. Als onze krullenbol nou gewoon had gezegd dat hij het vreselijk jammer vond. En dat hij haar zo enorm leuk vond. Of dat ze net als Marit een vet jurkje aan had. Maar Wim koos voor een andere tekst: getsie, getsie. Om vervolgens af te sluiten met... Getsie. Het is wel lekker weer hè.

Ook bij Wim een voorspelling: Wim kiest voor Marit. U weet wel, die vrouw die bij het nieuws over het vertrek van Paula dacht: "shit, dat had ik ook willen doen."

Tot volgende week
08♡02♡2018
07♡04♡2020
<<

Anoniem328

Bericht 05 Nov 2018 09:32

Re: Boer zoekt vrouw

Hahaha zo treffend weer.

Ik ben het echt by far de saaite serie Boer zoekt vrouw ooit. Er gebeurt echt niks! Alleen Steffie lijkt het nog een beetje gezellig te maken met haar mannen, maar bij de rest lijkt het wel een werkkamp. Geen leuke uitjes, activiteiten, geen romantiek, niks.

Bij Wim zie ik het niet goed komen. Er zit zo weinig in die jongen, althans zo komt het over. Volgens mij staat Marit er praktisch hetzelfde in als Paula, maar wil zij het nog wel een kans geven. Maar ik zie dat niet goed aflopen.

Voor wie denken jullie dat de boeren kiezen?
<<

Anoniem304

Bericht 05 Nov 2018 09:44

Re: Boer zoekt vrouw

Ik ben echt team Marnix. Vind 'm nog steeds erg leuk!
<<

Bliss

Gebruikers-avatar

First Lady

Berichten: 25045

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:02

Bericht 05 Nov 2018 10:47

Re: Boer zoekt vrouw

Ik denk nu:
Marnix > Janneke
Jaap > Petra
Michelle > Maarten
Steffi > ik dacht eerst steeds Harrold, maar neig nu toch meer naar Roel.
En Wim, tja. Ik betwijfel ook of dat iets gaat worden.
❤ 7 juni 2018
<<

Uffe

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 9406

Geregistreerd: 25 Nov 2015 15:30

Bericht 05 Nov 2018 10:52

Re: Boer zoekt vrouw

Ik vind die Maarten echt zo niet passen bij Michelle. Harrold-moe zou ik ook worden, al na 1 date trouwens maar of ik Roel vind passen weet ik ook niet zo goed haha.
⁠♡♡♡
<<

Lookie

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2630

Geregistreerd: 01 Sep 2013 19:20

Bericht 06 Nov 2018 19:43

Re: Boer zoekt vrouw

Bliss schreef:Ik denk nu:
Marnix > Janneke
Jaap > Petra
Michelle > Maarten
Steffi > ik dacht eerst steeds Harrold, maar neig nu toch meer naar Roel.
En Wim, tja. Ik betwijfel ook of dat iets gaat worden.


Dit denk ik ook.
<<

Chava

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3589

Geregistreerd: 23 Jun 2016 20:23

Bericht 06 Nov 2018 19:45

Re: Boer zoekt vrouw

Lookie schreef:
Bliss schreef:Ik denk nu:
Marnix > Janneke
Jaap > Petra
Michelle > Maarten
Steffi > ik dacht eerst steeds Harrold, maar neig nu toch meer naar Roel.
En Wim, tja. Ik betwijfel ook of dat iets gaat worden.


Dit denk ik ook.

Ik ook.
To travel is to live
Mijn instagram
<<

Sam

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 10379

Geregistreerd: 01 Sep 2013 19:55

Bericht 06 Nov 2018 20:25

Re: Boer zoekt vrouw

Volgens mij gaat Michelle toch voor Ruud (heet ie zo?).

En die Harold. Ik zou echt na 1 dag gek worden van dat vrolijke geflierefluit. Aardige kerel. Zeker. Maar oeefff....
It is my circus. They are my monkeys. I am the ringmaster of this show.

♡ P 2015
♡ X 2016
♡ S 2017
♡ B 2018
<<

Pollepel

Kwebbel

Berichten: 298

Geregistreerd: 25 Okt 2018 18:14

Bericht 06 Nov 2018 20:57

Re: Boer zoekt vrouw

Sam schreef:Volgens mij gaat Michelle toch voor Ruud (heet ie zo?).

En die Harold. Ik zou echt na 1 dag gek worden van dat vrolijke geflierefluit. Aardige kerel. Zeker. Maar oeefff....


Ja Harold is afschuwelijk irritant. En ook nog eens lelijk jaloers.

Marnix begin ik te waarderen. Ik denk dat Als hij voor een vrouw gaat, hij ook voor haar voor het vuur gaat, en nooit meer los laat.
<<

Viva

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2509

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:42

Bericht 09 Nov 2018 15:03

Re: Boer zoekt vrouw

Ik denk dat Harrold echt een hele goede en lieve vent voor Steffie, en voor andere vrouwen, kan zijn maar ik vind Roel leuker.
Bij Jaap dacht ik heel lang die andere maar hij zei dat hij zich aangetrokken voelde tot Petra toch?
Michelle gaat denk ik voor Maarten. Zij werkt op mijn zenuwen met dat gelach heel de tijd.
Bij Wim zie ik het niet wat worden.
Marnix wordt denk ik veel negatiever neergezet dan hij is, ik denk dat hij voor Janneke gaat ja.
<<

Patsy

Bericht 11 Nov 2018 21:00

Re: Boer zoekt vrouw

Wat is Steffie schattig zo! Vind het echt super leuk voor haar.
<<

Tom

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6219

Geregistreerd: 31 Aug 2013 17:32

Bericht 11 Nov 2018 21:01

Re: Boer zoekt vrouw

Ja tof voor haar zo.

Bij Wim vond ik het ook positief ofen.
Als liefde leven wordt, krijgt geluk een naam. 21-07-2019
<<

Anoniem315

Bericht 11 Nov 2018 21:09

Re: Boer zoekt vrouw

Nou jongens, wordt er nou nog een keer goed gezoend of hoe zit dat?
<<

GeKKiE

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4984

Geregistreerd: 01 Sep 2013 07:30

Bericht 11 Nov 2018 21:16

Re: Boer zoekt vrouw

Exogenesis schreef:Nou jongens, wordt er nou nog een keer goed gezoend of hoe zit dat?


Haha, zo zaten wij ook!
Maar, Michelle ging lekker.
<<

Fred

Major Yipyapper

Berichten: 5138

Geregistreerd: 11 Sep 2013 15:08

Bericht 11 Nov 2018 21:17

Re: Boer zoekt vrouw

Na het keuze moment wel al dan niet voor de camera.

Steffi ziet er zo lief en verliefd uit met de roze wangetjes.
VorigeVolgende

Terug naar Hobby's, uitgaan & vrije tijd

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers