Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  

Relatie onder spanning

<<

meisjesmama

Kletskop

Bericht 21 Okt 2018 17:33

Re: Relatie onder spanning

Ik heb aan de kant van de ex van Dora gestaan. En snap haar wel. Precies wat Doublefun zegt zij beland nu pas in de rouw. En die is heel heftig en nog heftiger als je de andere zijde meteen een ander heeft.

Toch hebben wij het wel met een mediator weten op te lossen en dat hoop ik vooral voor de kinderen bij jullie Dora.
Mijn advies is inderdaad ook hou het zakelijk en weinig contact alleen waar nodig is.
<<

Minx

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Bericht 22 Okt 2018 05:39

Ik heb ook aan die kant gestaan en op dat moment had ik een burn-out inclusief paniekaanvallen, was ik zwanger, en stopte mijn ex-werkgever met betalen dus het werd 1 grote bende. Ik weet dus ook Hoe het voelt. En dat is ook de reden daf ik het afkeur dat je spullen naar buiten gooit of deuren in iemands gezicht dichtdoet. Je weet dat je kinderen hebt en je weet dat je aan elkaar vast blijft zitten.
08-08-2015
<<

Sawadee

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Bericht 22 Okt 2018 06:54

Ik vraag me af of de reacties net zo mild waren als de rollen omdraaid waren en de ex van Dora gelijk al een andere relatie aan gegaan was en Dora in de schoenen van haar ex stond..

Ik keur het gedrag niet goed van haar ex, maar ik snap het goed en vind het van beide niet chique. Juist omdat er kinderen in het spel zijn. Sluit het eerst netjes af, denk ik dan (van beide kanten).
Waarom moet de ex zich volledig inhouden qua emoties en "mag" Dora wel haar gang gaan?
<<

Radler

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Bericht 22 Okt 2018 07:44

Sawadee dat is precies wat ik ook dacht ja!
Het is voor beide partijen klote en er is natuurlijk een hoop aan vooraf gegaan.

Toen ik in scheiding lag heb ik ook gevoelens voor iemand anders gekregen, bewust eerst samen gedate zonder dat exen (en zijn kinderen) hiervan op de hoogte waren. Maar ook om zelf rustig te ontdekken of dit wel echt was of een vlucht / rebound of iets in die trant :-)

Hoop voor de kinderen, maar ook voor jullie beide dat een mediator samen met jullie op een goede manier de scheiding rond kan maken.
<<

Missmaiorana

Gebruikers-avatar

Noob

Bericht 23 Okt 2018 13:11

Sawadee schreef:
Minx schreef:Tuurlijk is het super lastig dat zal niemand ontkennen, maar dit gedrag kan gewoon echt niet door de beugel. Spullen in de tuin mikken is gewoon echt not done.

Nee maar nog voordat alles rond is een nieuwe relatie aangaan is ook een beetje not done natuurlijk, zeker als er kinderen in het spel zijn..
Ik snap het dus enigzins wel, zeker iemand die depressief is kan dat soort dingen al helemaal niet handelen..
Hoe dan ook, het is voor iedereen een verdrietige situatie.
Ben het dus ook wel eens met Doublefun

Laat dat ‘beetje’ maar weg.

Ik denk dat het gewoon even tijd nodig heeft. Iedereen verwerkt een scheiding op haar eigen manier. Wanneer er geen buitenproportioneel gedrag plaats vindt (spullen in de tuin zetten vind ik niet buitenproportioneel), zou ik er vooral niet teveel op ingaan. Discussie beetje uit de weg gaan en je ex ook de tijd gunnen om hier overheen te komen.
<<

Missmaiorana

Gebruikers-avatar

Noob

Bericht 23 Okt 2018 13:11

Mediator is overigens altijd een goed idee. Vooral inzetten!
Vorige

Terug naar Liefde, seks & relaties