Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Waar baal jij op dit moment van? #3

<<

Zora

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 17342

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:24

Bericht 11 Okt 2018 05:58

Re: Waar baal jij op dit moment van? #3

Maar Sarah, jij maakt toch schoon bij mensen thuis? Ik weet niet hoe lang je al niet werkt, maar als er geen vervanging voor je is dan zou ik echt enorm meeleven maar ook wel een andere schoonmaakster willen na een tijdje hoor...
14 mei 2015 ♥ T- kleine held
13 februari 2018 ♥ M - klein feestje
<<

GeKKiE

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4984

Geregistreerd: 01 Sep 2013 07:30

Bericht 11 Okt 2018 06:51

Re: Waar baal jij op dit moment van? #3

Ik baal dat ik ziek ben en mij heb ziek gemeld, terwijl vandaag mijn stagiaire een bezoek krijgt en ik vanmiddag een belangrijke vergadering van de stichting heb en dus moet missen. Ik weet dat er waarschijnlijk geen vervanging is en ik hoop dat er iets geregeld wordt voor de stagiaire.
<<

Anoniem313

Bericht 11 Okt 2018 06:56

Re: Waar baal jij op dit moment van? #3

Vervelend is dat, Gekkie.

Hier ook ziekenboeg: m’n jongste heeft de hele nacht gespuugd en kan dus niet naar de crèche, ook ontbijt houdt ie niet binnen. Zelf ben ik ook beroerd dus ik zou me graag ziek melden, maar ik heb een belangrijke dag op m’n werk waar ik perse bij moet zijn. Dus nu moet mijn vriend halsoverkop vrij nemen, allerlei afspraken verplaatsen, heeft hij daar stress om terwijl ik ziek op m’n werk zit. En de peuter is zielig.
<<

Anoniem301

Bericht 11 Okt 2018 07:09

Re: Waar baal jij op dit moment van? #3

Caulfield schreef:Vervelend is dat, Gekkie.

Hier ook ziekenboeg: m’n jongste heeft de hele nacht gespuugd en kan dus niet naar de crèche, ook ontbijt houdt ie niet binnen. Zelf ben ik ook beroerd dus ik zou me graag ziek melden, maar ik heb een belangrijke dag op m’n werk waar ik perse bij moet zijn. Dus nu moet mijn vriend halsoverkop vrij nemen, allerlei afspraken verplaatsen, heeft hij daar stress om terwijl ik ziek op m’n werk zit. En de peuter is zielig.

Ah zeker zielig voor jou en je zoon, beterschap allebei!
<<

Druifje

Kwebbel

Berichten: 437

Geregistreerd: 23 Okt 2017 13:39

Bericht 11 Okt 2018 08:09

Re: Waar baal jij op dit moment van? #3

Ik baal ook van al die zieke...

Ik ben zelf ook ziek en twee van mijn drie kinderen ook... zaterdag ochtend vliegen we naar Griekenland voor een week vakantie en ik hoop zoo erg dat iedereen weer redelijk opgeknapt is..
<<

Lady

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15894

Geregistreerd: 31 Aug 2013 21:23

Bericht 12 Okt 2018 07:01

Re: Waar baal jij op dit moment van? #3

Jeetje, wat een zieken hier. Beterschap allemaal!
28 april 2015 - Lieve D, your first breath took ours away..

12 mei 2018 - Lieve J, little hero!
<<

Suus

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11204

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:38

Bericht 12 Okt 2018 08:39

Re: Waar baal jij op dit moment van? #3

Druifje schreef:Ik baal ook van al die zieke...

Ik ben zelf ook ziek en twee van mijn drie kinderen ook... zaterdag ochtend vliegen we naar Griekenland voor een week vakantie en ik hoop zoo erg dat iedereen weer redelijk opgeknapt is..


Hier is iedereen ziek geweest en nu ben ik aan de beurt, ook buikgriep. Maar mijn kinderen waren echt allebei na een dag al opgeknapt en mijn man na 2 dagen (maar die was minder ziek), dus ik heb goede hoop voor je!
26 september 2013
30 december 2015
11 juni 2019
<<

Anoniem316

Bericht 12 Okt 2018 11:55

Re: Waar baal jij op dit moment van? #3

Ja, gaat echt rond die buikgriep! Beterschap allemaal.

Ik baal er van dat mijn dochter zoveel mag bij mijn schoonmoeder. Ik zit nu met een condoleancekaart die ondergekrast is met een pen. Ja, er zat een plasticje omheen ja. Maar dat drukt door dus die hele kaart kan ik in de prullenbak gooien. Ik kan er met mijn hoofd niet bij.
<<

Jada

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1739

Geregistreerd: 19 Apr 2015 15:48

Bericht 14 Okt 2018 12:18

Re: Waar baal jij op dit moment van? #3

Beterschap allemaal! Ik zou daar ook van balen Dee.

Ik baal dat ik weer helemaal onder de galbulten zit, morgen maar weer eens de dokter bellen.
<<

Anoniem246

Bericht 17 Okt 2018 06:49

Re: Waar baal jij op dit moment van? #3

Ik baal van het feit dat ik niet samen met mijn man kan slapen. En dat ligt in niets aan mijn man, maar in alles aan mij. Vlak voor ik mijn medicatie neem, inmiddels afgebouwd van veel naar een beetje, laad ik mezelf op. Mijn hartslag wordt letterlijk sneller en ik krijg het niet voor elkaar om rustig te worden. Voorheen had ik medicatie die daar dwars doorheen ging en omdat mijn man niet naast me sliep, en oordoppen in had, kreeg ik voldoende slaap. Mijn man wil graag weer samen slapen en dat wil ik ook, dus gisteravond deden we een poging en daar ligt hij nu alleen. Hij hoestte en daar schrok ik zo van, geluid kwam door de oordoppen, dat ik uit bed ben gestapt om rustig te worden. In totaal wel genoeg slaap gehad, maar come on... Ik wil gewoon naast mijn man kunnen liggen. :nopompom:
<<

Bliss

Gebruikers-avatar

First Lady

Berichten: 25045

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:02

Bericht 17 Okt 2018 13:47

Re: Waar baal jij op dit moment van? #3

Ik baal echt ZO GIGANTISCH! Vorige week gehoord dat ik 1 november geopereerd word, helemaal blij dat ik eindelijk een datum had en het niet lang meer duurt. Nu werd ik vanmiddag gebeld dat er spoedgevallen tussendoor komen en dat mijn operatie twee weken wordt uitgesteld. Had al van alles geregeld op het werk en m.b.t. opvang etc. Vind het echt zoooo kut. Ook ga ik begin december een paar dagen op vakantie en ik hoopte dan allang en breed hersteld te zijn, en vind ik het vrij krap worden. Heb nog gevraagd of er écht geen eerdere plek is en hij zou het nog een keer navragen, maar gaf me weinig kans. Ik hoor dat dan ook volgende week pas een keer, maar vrees dat ik het met de nieuwe datum moet doen (14 november).
❤ 7 juni 2018
<<

Anoniem316

Bericht 17 Okt 2018 14:26

Re: Waar baal jij op dit moment van? #3

Oooooh nee Bliss. Wat irritant! Ben je weer bijna een maand verder. Hoop voor je dat je nog tussendoor kan zodat je paar dagen weg in december niet in het water vallen.
<<

Bliss

Gebruikers-avatar

First Lady

Berichten: 25045

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:02

Bericht 18 Okt 2018 15:13

Re: Waar baal jij op dit moment van? #3

Nou ja, vanmorgen werd ik wéér gebeld, nu kan de operatie ineens toch op 2 november! Dan wel bij een andere arts, maar dat vind ik prima (er zijn er twee die deze operatie kunnen doen). Durf er alleen niet meer helemaal op te vertrouwen dat het nu wel echt doorgaat, maar ik hoop het van harte. Wel weer even opnieuw omschakelen!
❤ 7 juni 2018
<<

Chava

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3589

Geregistreerd: 23 Jun 2016 20:23

Bericht 18 Okt 2018 15:25

Re: Waar baal jij op dit moment van? #3

Wat fijn dat het nu maar een dag later is dan gepland. Zal voor je duimen dat het deze datum blijft.
To travel is to live
Mijn instagram
<<

Anoniem255

Bericht 18 Okt 2018 16:53

Re: Waar baal jij op dit moment van? #3

Jeetje Bliss. Wat een gedoe. Maar wel fijn dat je dan nu waarschijnlijk wel voldoende bent opgeknapt voor je vakantie. Wat voor operatie krijg je?

Ik baal dat onze week Kreta er alweer op zit. Dochter was afgelopen nacht nog bij opa en oma wezen logeren. Dus vanmiddag al afscheid genomen van mijn ouders, alles zover ingepakt en morgen om 09u30 worden we weer opgehaald. Wat wen je toch snel aan dat relaxte leven.
<<

Lady

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15894

Geregistreerd: 31 Aug 2013 21:23

Bericht 18 Okt 2018 19:40

Re: Waar baal jij op dit moment van? #3

Jeetje, wat vervelend Bliss. Hopelijk blijft deze datum gewoon staan.

Ik heb een drukke en lange (werk)dag achter de rug maar voelde me relaxed nu want ik heb vakantie. Kijk ik net in mijn agenda, blijkt dat ik morgen nog een late dienst heb. Was ik helemaal vergeten. Echt bummer, nu heb ik morgen om 23.30 pas vakantie :nopompom: .
28 april 2015 - Lieve D, your first breath took ours away..

12 mei 2018 - Lieve J, little hero!
<<

Anoniem282

Bericht 18 Okt 2018 19:43

Re: Waar baal jij op dit moment van? #3

Ah, dat is een tegenvaller Lady. Je telt dan echt af en nu komt er toch nog een dag bij. Veel succes morgen en alvast een fijne vakantie gewenst!
<<

Anoniem315

Bericht 18 Okt 2018 20:00

Re: Waar baal jij op dit moment van? #3

Ik baal er van dat ik last van hartkloppingen heb en dat ik vermoedelijk gewoon te druk heb. Ik merk ook echt dat ik geen rust in m'n kont heb. Ik werk 4 dagen en als ik thuis kom uit mijn werk, heb ik het gevoel dat ik alle rommel nog moet opruimen. Ook op de dag dat mijn man thuis is, terwijl ik op de dag dat ík thuis ben het huis zo netjes mogelijk maak, poets, schrob, de was draai en de zwemles bijwoon enzo. Mijn lijf geeft nu een duidelijk signaal. Een gejaagd gevoel, en mijn hart houdt zo nu en dan even pauze. Volgende week hebben we gelukkig herfstvakantie :)
<<

Anoniem316

Bericht 19 Okt 2018 12:36

Re: Waar baal jij op dit moment van? #3

Denk je wel om jezelf Exo? Moet je inderdaad ook alle rommel opruimen of is het verder wel netjes maar niet netjes genoeg naar jouw zin?

Dat ik waarschijnlijk een klacht aan de broek krijg. Terwijl ik er gewoon alles aan heb gedaan (meer dan eigenlijk mag/zou kunnen). Klant ziet dat niet in. Daar baal ik echt van.
<<

Misoe

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 633

Geregistreerd: 22 Jun 2017 12:15

Bericht 19 Okt 2018 12:42

Re: Waar baal jij op dit moment van? #3

Voor sommige klanten kun je nog zo hard je best doen, als ze uiteindelijk niet blij zijn met de uitkomst of oplossing, zal er 9 vd 10x een klacht komen. Dat heeft niks met jouw kunde te maken.
<<

Misoe

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 633

Geregistreerd: 22 Jun 2017 12:15

Bericht 19 Okt 2018 12:43

Re: Waar baal jij op dit moment van? #3

Rustig aan Exo. Zeker op je vrije dag. Neem dan ook even lekker tijd voor jezelf ipv alleen in dienst van het gezin te staan.
<<

Anoniem316

Bericht 19 Okt 2018 12:43

Re: Waar baal jij op dit moment van? #3

I know, dit is pas de 2e in 5 jaar tijd (en waarvan de 1e ongegrond is verklaard) maar toch baal ik er van. Juist bij de mensen waar je een stap harder voor hebt gedaan, gebeurd zoiets.
<<

Bliss

Gebruikers-avatar

First Lady

Berichten: 25045

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:02

Bericht 19 Okt 2018 13:39

Re: Waar baal jij op dit moment van? #3

Mien schreef:Jeetje Bliss. Wat een gedoe. Maar wel fijn dat je dan nu waarschijnlijk wel voldoende bent opgeknapt voor je vakantie. Wat voor operatie krijg je?


Er moet een cyste verwijderd worden die in m'n zwangerschap bij toeval is ontdekt. Na een hele speurtocht en allerlei onderzoeken blijkt-ie bij m'n endeldarm te zitten en wordt-ie verwijderd via een opening onder m'n stuit (gewoon in de bilnaad dus volgens mij :laughcry:). Ik moet waarschijnlijk drie nachten in het ziekenhuis blijven, vind het wel spannend.
❤ 7 juni 2018
<<

Anoniem315

Bericht 19 Okt 2018 18:38

Re: Waar baal jij op dit moment van? #3

Dee, wat rot voor je :(

Meestal is het ook wel een bende. Ik ben vrij strikt in het opruimen van het speelgoed enzo. Maar de was en de toiletten en badkamer doet hij ook niet. En dat moet toch echt gebeuren. Nou ja, ik heb vakantie nu, dus even een weekje wat meer rust.

Bliss, begrijpelijk dat je het spannend vindt. Hopelijk verloopt alles goed!
<<

Silly-One

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11831

Geregistreerd: 31 Aug 2013 22:18

Woonplaats: B.rabant

Bericht 19 Okt 2018 18:55

Re: Waar baal jij op dit moment van? #3

Kan je niet iets van een lijstje wegleggen Exo op de dagen dat je man thuis is wat hij moet doen?
Mijn moeder doet dat ook richting mijn vader. Niet omdat hij niks wil doen, maar hij ziet het niet zoals mijn moeder het zou willen. Nu hij met pensioen is maakt hij samen met mijn moeder zo een week briefje.

Ik word echt niet blij van mijn rug. Na een maand loop ik ondertussen wel weer ( veel), maar de uitstraling vanuit mijn gluteus naar mijn kuit wordt er niet minder op. Nu ook zo nu en dan tintelingen. Volgens de fysio is dat positief, want dat betekend dat het allemaal aan het herstellen is. Het is alleen niet grappig om zo nu en dan te moeten stoppen met bewegen vanwege een pijnprikkel of dat ik 's nachts wakker wordt van de pijn. Ik was er al na 2 weken klaar mee, maar ik loop er nu al 5 weken mee en het is nog niet klaar.
____________________
Verbouwingsinsta @bduintje_klus
VorigeVolgende

Terug naar Algemeen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers