Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Wel of niet naar de peuterspeelzaal?

<<

Travel

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 694

Geregistreerd: 01 Sep 2013 20:28

Bericht 18 Okt 2018 16:16

Re: Wel of niet naar de peuterspeelzaal?

Hoi,

Mijn dochter ging ook altijd 3 dgaen naar d egastouder en ik vond het niet nodig dat ze dan nog naar de psz zou gaan.

Mijn oudste zoon idem.....alleen merkte ik rond de leeftijd van 3 jaar dat hij met het wegbrengen van dochter ook steeds naar school wilde. En nu gaat hij 1 ochtend in de week naar de psz. Hij was er zelf aan toe en vindt het harstikke leuk.
Het voordeel......over 5 maanden gaat hij naar groep 1 en "kent" hij dus al kindje die bij hem op de psz zaten en nu al in groep 1 zitten.
En ik vind het stiekum ook wel even fijn 1 op 1 te zijn met de jongste zoon.
https://www.instagram.com/handmade_by_linn/?hl=nl

20 januari 2013 Knuffelkont
14 april 2015 Draakje
24 april 2017 Deugniet
<<

Anoniem255

Bericht 18 Okt 2018 18:03

Re: Wel of niet naar de peuterspeelzaal?

Dochter is wel naar de psz geweest. Ze was er aan toe en vond het echt leuk. Zoon daarin tegen schreeuwde moord en brand. Van begin tot eind. Hij vond het écht niet leuk. Dus na een paar keer heb ik hem niet meer gebracht. Hij heeft daar niet onder geleden en kwam niks te kort bij het starten op de basisschool. Maar dat is best kind afhankelijk natuurlijk.
<<

Anoniem315

Bericht 18 Okt 2018 20:45

Re: Wel of niet naar de peuterspeelzaal?

Marin schreef:
Hier beginnen ze met 2 idd maar het is nog maar de vraag of er een plekje voor 'm is (bizar toch, wachtlijst voor psz)


Zo bijzonder is dat toch niet? Hier in het gat waarin ik woon is er ook een wachtlijst.
<<

Anoniem315

Bericht 18 Okt 2018 20:52

Re: Wel of niet naar de peuterspeelzaal?

Mijn oudste is trouwens met de psz begonnen toen ze 3 jaar was. Maar dat kwam omdat we eerst verhuisden en er werd een zusje tussendoor geboren.
De jongste is nu net 2. Zij gaat beginnen met 2,5 jaar.
Vorige

Terug naar Zwangerschap & kinderen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers