Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Hoe gaat het met...?

<<

Anoniem246

Bericht 15 Okt 2018 10:00

Re: Hoe gaat het met...?

Saga schreef:Maar een hypotheek krijgen met een niet zo goede gezondheid (zoals bij jouw man) is ook verrekte moeilijk Fedora. Of kopen jullie op alleen jouw naam?


De bedoeling is inderdaad niet dat mijn man wordt meegenomen in de hypotheek. Maar hoe en wat laat ik nog even in het midden. Komt tijd, komt raad. :)
<<

Uffe

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 9419

Geregistreerd: 25 Nov 2015 16:30

Bericht 15 Okt 2018 10:58

Re: Hoe gaat het met...?

Taeda wat "fijn" dat je het dan toch gedaan hebt. Ik hoop dat je in je nieuwe functie veel plezier zult hebben!

Geel, het is ook pittig die middelbare scholieren. Wel heel fijn dat je zoveel steun en begeleiding krijgt vanuit het team waarin je werkt. Dat heeft mij de eerste jaren ook echt geholpen. Ga je na de kerst minder uren draaien omdat je contract minder is of om een andere reden?
⁠♡♡♡
<<

Sawadee

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2526

Geregistreerd: 02 Jan 2016 16:21

Bericht 15 Okt 2018 12:04

Re: Hoe gaat het met...?

Saga schreef:Maar een hypotheek krijgen met een niet zo goede gezondheid (zoals bij jouw man) is ook verrekte moeilijk Fedora. Of kopen jullie op alleen jouw naam?


Dit bedoelde ik inderdaad en het ontbreken van een vaste baan..
Een hypotheek krijg je niet zo snel meer.. En dan moet je nog een deel aan spaargeld in kunnen leggen voor je kosten koper etc.
<<

Marin

Gebruikers-avatar

President

Berichten: 43705

Geregistreerd: 16 Nov 2015 15:09

Bericht 15 Okt 2018 12:37

Re: Hoe gaat het met...?

Hoe is t eigenlijk met jullie huis Sawadee en met het samenwonen?
Let's discover the world together.
<<

Saga

Major Yipyapper

Berichten: 5361

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:12

Bericht 15 Okt 2018 12:43

Re: Hoe gaat het met...?

Sawadee schreef:
Saga schreef:Maar een hypotheek krijgen met een niet zo goede gezondheid (zoals bij jouw man) is ook verrekte moeilijk Fedora. Of kopen jullie op alleen jouw naam?


Dit bedoelde ik inderdaad en het ontbreken van een vaste baan..
Een hypotheek krijg je niet zo snel meer.. En dan moet je nog een deel aan spaargeld in kunnen leggen voor je kosten koper etc.


Ja inderdaad. Wij hebben er veel moeite mee gehad omdat vriend 20 jaar geleden kanker heeft gehad. We moesten zelfs verklaringen van zijn arts destijds zien te regelen. Die beste man woont en werkt tegenwoordig in Australië :palm:

Maar als het op één naam kan, zit je daar natuurlijk niet mee.
10.04.17
<<

Kees

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 8165

Geregistreerd: 01 Sep 2013 10:36

Bericht 15 Okt 2018 13:05

Re: Hoe gaat het met...?

Soleil schreef:Ik ben benieuwd hoe het met Kees gaat, of ze al een beetje tot rust gekomen is en de nieuwe baan goed bevalt.

Wat lief! Sinds ik hier werk is er idd weer wat rust in m'n hoofd maar ook in huis. Het werk is leuk en de werkdruk is vele malen beter als waar ik zat. Het 3 dagen werken bevalt me ook erg goed, als we nu iets vergeten in het weekend of geen tijd/zin hebben dan kan ik dat mooi op 1 van m'n vrije dagen doen. Het scheelt echt een heel hoop plannen ineens. Ik ben erg tevreden zo!
30-04-2017
<<

Teun

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 8475

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:59

Bericht 16 Okt 2018 11:36

Re: Hoe gaat het met...?

Marin schreef:
Teun, hoe is het met jou en de tweeling? En de hele gezinsdynamiek?


Lieve vraag!

Het gaat goed met ons. De eerste twee maanden zijn verschrikkelijk heftig geweest. De tweeling huilde vanaf het begin superveel en met name L ook extreem hard. Er waren dagen dat er geen 15 min was zonder gehuil. We trokken het niet, mijn man heeft zich ziek moeten melden op zn werk en we liepen in het ziekenhuis met onze twee huilbaby’s. Daar kregen we veel tips om ze te sussen, oa strak inbakeren, white noise en op een bepaalde manier wiegen. Dit hielp soms maar niet genoeg. Uiteindelijk bood de osteopaat uitkomst, Loek bleek het Kiss syndroom te hebben omdat hij bij de geboorte met zijn hoofdnaar achteren is geduwd door zijn lieftallige zusje. De kracht van de weeen is op zijn nek terecht gekomen. Hij had een ontzettend hoge spierspanning, niet normaal! Na twee behandelingen ging het langzaam beter. Bij J was het ‘gewoon’ een overgevoeligheid voor prikkels die gelukkig met de tijd minder werd.

Inmiddels kan ik zeggen dat we er echt weer zijn. De tweeling heeft meer ritme, ze ontwikkelen zich hartstikke goed en zijn een stuk relaxter. Ik geniet ook echt enorm van ze! Mijn man gaat weer beginnen met opbouwen en ik start volgende maand met een nieuwe baan. Onwijs spannend vanuit deze situatie!
♥ feb 2016
♥ ♥ juli 2018
<<

Suus

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11209

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:38

Bericht 16 Okt 2018 11:40

Re: Hoe gaat het met...?

Teun, wat een heftige twee maanden hebben jullie gehad, zeg! Het klinkt echt ontzettend zwaar. Maar wat fijn dat je nu kunt zeggen dat jullie er weer zijn en in een soort van ritme zitten. Hoe is E. eronder?
Spannend, ook nog een nieuwe baan! Gelukkig eerst nog een paar weken verlof. Kijk je al een beetje uit naar weer gaan werken?
26 september 2013
30 december 2015
11 juni 2019
<<

Marin

Gebruikers-avatar

President

Berichten: 43705

Geregistreerd: 16 Nov 2015 15:09

Bericht 16 Okt 2018 11:41

Re: Hoe gaat het met...?

Aii jeetje wat zielig voor L en wat een heftige periode hebben jullie gehad. Heb echt met je/jullie te doen.
Wat fijn dat het intussen beter gaat. En veel succes met je nieuwe baan joh. Hopelijk komt daarna alles beetje in rustiger vaarwater.
Ik liet laatst je insta foto's aan m'n (bijna uitgerekende) zus zien, ik vind jullie zo'n mooi gezinnetje.
Let's discover the world together.
<<

Anoniem282

Bericht 16 Okt 2018 16:47

Re: Hoe gaat het met...?

Jeetje, Teun! Wat een zware start hebben jullie gehad. Wat fijn om te lezen dat het nu beter gaat en dat je zo uitkijkt naar je nieuwe baan. Spannend en leuk!
<<

sarah1985

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 12142

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:34

Woonplaats: Friesland

Bericht 16 Okt 2018 19:39

Re: Hoe gaat het met...?

heftig meggy sterkte

fedora hopelijk vinden jullie een huis voor de tijd

pippa fijn dat het goed met je zoon gaat.

taeda wat jammer dat het onderwijs je niet beviel. Nog even volhouden


Ik ben benieuwd hoe het met
Cotton en je dochter
lejow hoe is het met je na de operatie al tevreden met het resultaat?
CBL hoe gaat het nu met je enkel?
Afbeelding
<<

Bliss

Gebruikers-avatar

First Lady

Berichten: 25110

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:02

Bericht 16 Okt 2018 20:13

Re: Hoe gaat het met...?

Oh wat pittig, Teun! Wat fijn dat het nu veel beter gaat, het klinkt echt heel heftig. Knap gedaan joh!
❤ 7 juni 2018
<<

Uffe

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 9419

Geregistreerd: 25 Nov 2015 16:30

Bericht 16 Okt 2018 20:21

Re: Hoe gaat het met...?

Jeetje Teun wat ontzettend heftig. Ook voor E. lijkt me? Fijn dat het nu beter gaat en wat knap dat je gaat starten met een nieuwe baan in deze "situatie".
⁠♡♡♡
<<

Anoniem315

Bericht 16 Okt 2018 22:03

Re: Hoe gaat het met...?

Heftig Teun! Lijkt me loodzwaar. Gelukkig is er nu een oorzaak gevonden en heb je de zwaarste tijd gehad (als het goed is).
<<

Zora

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 17368

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:24

Bericht 17 Okt 2018 14:27

Re: Hoe gaat het met...?

Wat een heftige tijd lieve Teun. Wat heerlijk dat het weer beter gaat inmiddels! En echt stoer dat je gewoon aan een nieuw baan begint. Jullie zijn wel echt een enorm mooi (en fotogeniek) gezin hoor wowie!
14 mei 2015 ♥ T- kleine held
13 februari 2018 ♥ M - klein feestje
<<

Anoniem250

Bericht 17 Okt 2018 15:18

Re: Hoe gaat het met...?

Wat een heftige periode, Teun! Ik hoop dat er nu meer rust komt. Heel veel succes met je nieuwe baan. Daar krijg je vast energie van. Je hebt een prachtig gezin.
<<

Marin

Gebruikers-avatar

President

Berichten: 43705

Geregistreerd: 16 Nov 2015 15:09

Bericht 17 Okt 2018 18:58

Re: Hoe gaat het met...?

Vroeg me ook ineens af hoe 't met Maple haar rijlessen gaat!
Let's discover the world together.
<<

Anoniem248

Bericht 18 Okt 2018 08:28

Re: Hoe gaat het met...?

Marin schreef:Vroeg me ook ineens af hoe 't met Maple haar rijlessen gaat!

Goed in die zin dat ik het echt superleuk vind en een supergezellige instructeur heb en ik dingen oo zich goed op pak, ik heb alleen nog moeite met juiste inschattingen maken en echt goed kijkwerk. We zijn een beetje op het punt aanbeland dat zowel instructeur als ik even niet zo goed weten waar dat aan ligt, gebrek aan concentratie, laksheid of misschien dat m’n bril gewoon niet oké is. Vanmiddag weer een rijles, kijken of het dan beter gaat en zo niet dan ga ik eens bij een goede opticien een uitgebreide oogmeting laten doen.
<<

Marin

Gebruikers-avatar

President

Berichten: 43705

Geregistreerd: 16 Nov 2015 15:09

Bericht 18 Okt 2018 08:37

Re: Hoe gaat het met...?

Ah ja lastig om zoiets te pinpointen. Maar het klinkt verder positief. Hopelijk kom je erachter wat 't is en gaat het door ervaring dan wel een betere bril een stuk beter.
Let's discover the world together.
<<

Lejow

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 13492

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:55

Bericht 18 Okt 2018 13:37

Re: Hoe gaat het met...?

Lief Sarah!
Het gaat de goede kant op, we zijn nu 3 weken verder, wat ook maakt dat het nog 3 weken duurt tot de operatie aan mijn andere bovenbeen.
Het verschil is echt gigantisch. Alleen 'baal' ik een beetje van een kwab helemaal een de bovenkant buitenkant van mijn been, ik weet niet of dit nou bij mijn bil of been hoort.. Mocht het bij mijn bil horen, vermoed ik dat ik ergens volgend jaar die operatie ook nog laat doen, maar daar ben ik nog niet helemaal uit.

Hoe gaat het met jou? Al opgeknapt van je galblaas operatie?
<<

sarah1985

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 12142

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:34

Woonplaats: Friesland

Bericht 18 Okt 2018 18:24

Re: Hoe gaat het met...?

best heftig lejow steeds een operatie. Maar alles voor het goede doel mooie benen en geen pijn. Hopelijk trekt die kwab nog weg

Met mij gaat het goed. Sinds die galblaas eruit is nergens last van. Was ook meteen weer goed helder na de operatie. En de maandags liep ik al 6 km verdeelt over de hele dag. Enige pijn die ik heb is mijn ribben die zijn gekneusd. Volgende week begin ik weer deels met werken
Afbeelding
<<

Anoniem294

Bericht 19 Okt 2018 14:28

Re: Hoe gaat het met...?

Maple schreef:Goed in die zin dat ik het echt superleuk vind en een supergezellige instructeur heb en ik dingen oo zich goed op pak, ik heb alleen nog moeite met juiste inschattingen maken en echt goed kijkwerk. We zijn een beetje op het punt aanbeland dat zowel instructeur als ik even niet zo goed weten waar dat aan ligt, gebrek aan concentratie, laksheid of misschien dat m’n bril gewoon niet oké is. Vanmiddag weer een rijles, kijken of het dan beter gaat en zo niet dan ga ik eens bij een goede opticien een uitgebreide oogmeting laten doen.


Hoeveel lessen heb je inmiddels gehad?
Ligt het inschatten en kijkwerk echt aan jouw kunnen of is het soms ook te gezellig tijdens de les? Ik had er namelijk ook een beetje last van, inschatten niet zo maar het kijkwerk wel. Totdat ik een les aangaf om zo min mogelijk te praten behalve het noodzakelijke en toen ging het perfect en examen aangevraagd. Vanaf dat moment samen met een vriendin gaan lessen. Degene achterin voerde gesprek met instructrice en de ander kon zich op het kijken focussen. Ik merk echt een wereld van verschil tussen alleen het "hier rechts, hier links" of ook nog verdere gesprekken voeren. Mijn vriendin ervaart hetzelfde.
<<

Anoniem248

Bericht 19 Okt 2018 14:40

Re: Hoe gaat het met...?

Ik heb inmiddels 22 lessen gehad. Gezellig is het absoluut, maar gisteren eigenlijk geen gesprekken gevoerd, behalve het hoognodige maar nog ging het met vlagen niet best. Met als dieptepunt dat we op een kruising af rijden en ik heel vlak op de kruising pas doorhad hoe die in elkaar stak. Even over gesproken en ik ga toch een uitgebreide oogmeting laten doen, al was het alleen maar om dingen uit te sluiten.
<<

Marin

Gebruikers-avatar

President

Berichten: 43705

Geregistreerd: 16 Nov 2015 15:09

Bericht 19 Okt 2018 17:15

Re: Hoe gaat het met...?

Ja wel slim om dat na te laten kijken Maple. Voor een deel is het denk ik ook gewenning. Wat jij omschrijft had ik ook wel heel erg.
Let's discover the world together.
<<

Urban Naked

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15414

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:56

Bericht 19 Okt 2018 18:06

Re: Hoe gaat het met...?

Ik had het ook toen ik leste, bij mij kwam het omdat ik te kort voor de auto keek. Ik keek standaard 2 meter voor de auto en miste daardoor alles in de verte. Heb mezelf echt moeten trainen om ver weg te kijken!
#teammaple🍁
VorigeVolgende

Terug naar Algemeen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers