Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Voor een kindje in 2018

<<

Anoniem244

Bericht 10 Okt 2018 09:28

Re: Voor een kindje in 2018

Succes tabbie, ik duim!

Ik dacht dat ik het weekend ook wat gepost had hier, maar schijnbaar is er iets mis gegaan met plaatsen.

Maandag ben ik langs de huisarts gegaan omdat m’n menstruatie niet op gang komt.
Half juni gestopt met de pil, gelijk ongesteld geworden (door stop pil) 13 juli ongesteld geworden en sindsdien niet meer. Zit nu op 89 dagen.
Aangezien ik ondertussen al 34 ben toch maar afspraak gemaakt bij de huisarts.
Vanmorgen bloed laten prikken op allerlei hormonen. Volgende week woensdag kan ik bellen voor de uitslag.

Dacht gisteravond dat ik ongesteld ging worden, had licht roodachtig slijm bij afvegen en daarna ook wat kramp.
Maar vooralsnog niks
Laatst gewijzigd door Anoniem244 op 16 Okt 2018 10:12, in totaal 1 keer gewijzigd.
<<

kippie

Lady-post-a-lot

Berichten: 1276

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:34

Bericht 10 Okt 2018 11:49

Re: Voor een kindje in 2018

Jeetje radler, wat een vervelende situatie. Hopelijk krijg je snel duidelijkheid..
<<

Panda

Gebruikers-avatar

Noob

Berichten: 52

Geregistreerd: 07 Aug 2018 19:54

Bericht 10 Okt 2018 12:34

Re: Voor een kindje in 2018

Dat gaat snel Tabbie. Het zou nu zomaar kunnen dat je over 2 weken zwanger blijkt. Zou erg mooi zijn.

Radler, vervelend dat je cyclus weg blijft. De menstruatie heeft ook niet doorgezet? Hopelijk heb je snel duidelijkheid.

Mijn eisprong is net achter de rug. Later dan ik dacht, zo'n 9 á 10 dagen voor de verwachte menstruatie. Gisteren was ik aan het neuzen in de gebruiksaanwijzing van de ovulatietesten en daarin stond dat je al naar de huisarts kunt met 3-4 maanden met ovulatietesten. Lijkt me alleen zo vroeg.
.
<<

Taeda

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 8602

Geregistreerd: 31 Aug 2013 17:45

Bericht 11 Okt 2018 14:36

Re: Voor een kindje in 2018

Spannend Tabbie! Het gaf mij veel rust dat mijn werkgever het wist, ik hoefde me niet meer bezig te houden met wanneer ik afspraken kon plannen en redenen verzinnen op het werk. Maar dit is voor ieder persoonlijk natuurlijk.
In ieder geval veel succes, hopelijk is dit het zetje dat jullie nodig hebben!
Love never loses faith.
november 2016 - mei 2018 - oktober 2021
<<

Anoniem244

Bericht 11 Okt 2018 16:13

Re: Voor een kindje in 2018

Ja ben sinds vandaag ongesteld geworden.
Ga hierna denk ook met ovulatietesten aan de gang.
Volgende week maar eens horen wat de uitslag gaat zijn van het bloed prikken.
<<

Tabbie

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 9736

Geregistreerd: 04 Sep 2013 11:33

Bericht 11 Okt 2018 16:37

Re: Voor een kindje in 2018

Ben benieuwd Radler.

En hoe gaat het met de rest?

Hier net terug van de tweede echo. Gisteren had ik er drie en nu nog maar twee. Is dit normaal? Zaterdag heb ik nu de IUI. Scheelt iig weer met werk.
<<

InweCulnamo

Gebruikers-avatar

Kwebbel

Berichten: 370

Geregistreerd: 08 Feb 2014 14:01

Bericht 12 Okt 2018 21:30

Re: Voor een kindje in 2018

Al even terug dat ik wat geplaatst heb. Oorspronkelijk hadden we volgende week een afspraak staan in mastricht voor intake/informatie pgd, helaas gister telefoontje dat de afspraak niet door kon gaan, en dat ze ook geen vervanger hadden. Afspraak is nu verplaatst naar eind november. Onwijs balen. Zitten al even in de zenuwen voor deze afspraak, denk je dat het eindelijk zover is, en moet vervolgens nog anderhalve maand wachten. Merk dat we beide ook erg ongeduldig worden.
Twijfelen beide überhaupt heel erg of we dit traject in willen gaan, maar ondertussen wel wachten om het weer te proberen omdat we ook geen overhaaste beslissingen willen nemen

15-11-2019
14-05-2023
<<

Anoniem244

Bericht 13 Okt 2018 07:36

Re: Voor een kindje in 2018

Tabbie, ik durf het je niet te zeggen :-) succes vandaag.

Inwe, wat balen zeg :-( is ook niet gewoon iets later geplaatst maar 1,5e maand later. Balen
<<

Bliss

Gebruikers-avatar

First Lady

Berichten: 25047

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:02

Bericht 13 Okt 2018 13:49

Re: Voor een kindje in 2018

Hè Tabbie, ik vind het echt naar voor je dat jullie al zo lang bezig zijn en het maar niet wil lukken. Ik hoop heel erg dat het met IUI wél gaat lukken! Vriendin van me is dit traject destijds ook in gegaan na iets van tweeënhalf jaar proberen en raakte daarmee zwanger. Daarna is ze nog twee keer op de natuurlijke manier zwanger geraakt. Het kan dus zeker, ik wens je veel succes!
❤ 7 juni 2018
<<

Panda

Gebruikers-avatar

Noob

Berichten: 52

Geregistreerd: 07 Aug 2018 19:54

Bericht 13 Okt 2018 14:11

Re: Voor een kindje in 2018

Veel succes Tabbie! Hopelijk levert dit een kindje op over een kleine 9 maanden.

InweCulnamo, wat balen zeg! Anderhalve maand duurt zo lang met een kinderwens.

Net had ik afgesproken met een vriendin, die heeft een kindje net zo oud als de mijne en vertelde blij dat ze binnenkort voor een tweede gaan. Ze weet niet dat we al een tijdje bezig zijn, maar wel dat we een tweede willen. Ze was helemaal blij dat als het bij allebei snel raak is we misschien weer een kindje hebben wat bijna even oud is. We hebben allebei niet lang gedaan over de eerste. Ik zou het best moeilijk vinden als zij eerder zwanger blijkt omdat wij er al wat rondes op hebben zitten. We mogen niet klagen, met nu 5 pogingen achter de rug, maar met zo'n intense wens kan dat soms best moeilijk zijn.
<<

Zora

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 17342

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:24

Bericht 13 Okt 2018 14:40

Re: Voor een kindje in 2018

Dat snap ik wel hoor. Dan krijg je voor je gevoel nog haast ook ofzo. Wil je het niet met haar bespreken? Dat je al even bezig bent?
14 mei 2015 ♥ T- kleine held
13 februari 2018 ♥ M - klein feestje
<<

Fientje

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1315

Geregistreerd: 27 Feb 2015 23:10

Bericht 13 Okt 2018 16:20

Re: Voor een kindje in 2018

Tabbie schreef:Ben benieuwd Radler.

En hoe gaat het met de rest?

Hier net terug van de tweede echo. Gisteren had ik er drie en nu nog maar twee. Is dit normaal? Zaterdag heb ik nu de IUI. Scheelt iig weer met werk.

Het kan. Het kan dat een al 1 eitje gesprongen is of dat ze dat eitje niet goed op beeld kregen, maar waren ze groot genoeg voor de iui? Volgens mij is het wel gunstig dat je er 2 hebt en niet 3, want soms blazen ze de poging dan af.
Mama van M ('17) en F ('22)
Pegdolls!
www.dollvanjoyce.nl
<<

Arlo

Bericht 15 Okt 2018 19:57

Re: Voor een kindje in 2018

Jeetje Tabbie wat een spannende periode zeg! Succes, ik duim voor je.
Panda, heel herkenbaar! Op mijn werk lijkt ook de een na de ander zwanger te zijn en mijn zus vertelde me laatst ook over haar wens voor nog een kindje. Ik gun het iedereen natuurlijk heel erg, maar vind het ook wel lastig.

Wij hebben 8 november de intake in de fertiliteitskliniek. Tot die tijd mogen we natuurlijk gewoon blijven proberen, dus ik temperatuur nu iedere ochtend en doe twee ovulatietesten per dag. Het is zo kut om geen enkele grip te hebben op je cyclus. Ik herken jouw verhaal goed Radler, goed dat je naar de huisarts bent gegaan.
Ik heb zojuist weer een ovulatietest gedaan en kreeg nu deze uitslag:
Afbeelding

Vanmorgen was er geen streepje te zien, dus ik denk dat ik er nu vanuit moet gaan dat ik vannacht of morgenochtend een heel donker lijntje en dus een LH piek heb? We hebben gister voor het laatst gesekst, voor de zekerheid doen we het vanavond maar weer :smile:
<<

Anoniem244

Bericht 17 Okt 2018 11:44

Re: Voor een kindje in 2018

Kon vandaag na 11.30u bellen voor uitslag bloedprikken.
Assistente gaf aan dat ze niet weet wat ze er over mag / kan zeggen en wil eerst met huisarts overleggen.
Wordt eind van de middag terug gebeld.
En nu zit ik een beetje in spanning of dit normaal is of dat er iets aan de hand is.

Arlo, had je de dag daarna een donker lijntje?
<<

Anoniem316

Bericht 17 Okt 2018 14:45

Re: Voor een kindje in 2018

Hmm wat raar Radler. Hoop dat je snel wat hoort.

Ik merk dat ik steeds meer moeite begin te krijgen met dit topic. Ik word er verdrietig van en dat moeten we niet hebben natuurlijk. Even de stand van zaken: Gemiddeld ligt cyclus rond de 40 dagen maar vraag me af of er uberhaupt een eisprong is. We hebben afgesproken in januari 2018 naar de huisarts te gaan en te vragen om directe doorverwijzing (ivm al eerdere doorverwijzing naar het ziekenhuis). En tot die tijd maar hopen dat het misschien toch raak is, al merk ik dat ik totaal geen zin heb.
<<

Anoniem244

Bericht 17 Okt 2018 15:55

Re: Voor een kindje in 2018

Ik snap en herken je gevoel Dee. Knuffel
Heb zelf ook de twijfel of ik wel een eisprong heb.

De assistente belde net en ik word morgen teruggebeld door eigen huisarts. Die heeft m’n verhaal gehoord en kan dus gerichter aangeven.
Maar wel irritant, want nu een dag langer om mij zorgen te maken
<<

Tabbie

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 9736

Geregistreerd: 04 Sep 2013 11:33

Bericht 17 Okt 2018 17:40

Re: Voor een kindje in 2018

Oh wat vervelend Radler!
Zou dat ook irritant vinden.

Hier nu dus afwachten.. ook irritant.
<<

kippie

Lady-post-a-lot

Berichten: 1276

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:34

Bericht 17 Okt 2018 20:37

Re: Voor een kindje in 2018

Hoelang nog wachten tabbie??

Radler wat stom dat wachten.. hopelijk valt het mee en is geen slecht of raar nieuws.
<<

Anoniem244

Bericht 18 Okt 2018 10:11

Re: Voor een kindje in 2018

Spannend tabbie, hoelang moet je afwachten?

Net gebeld door de huisarts. Uitslag bloedprikken was goed, geen bijzonderheden in de waardes.
Prolactine was iets verhoogd maar niet zo verhoogd dat het erg is.
Ze vroeg of er ondertussen al wat gebeurd was, dus ik gaf aan dat m’n menstruatie op gang was gekomen na het bloedprikken. Toen vroeg ze of ik nog even wilde afwachten of voor de zekerheid een inwendige echo wilde.
Heb toch gekozen voor een inwendige echo voor de zekerheid. Anders zitten er weer een aantal maanden tussen, dus liever nu die echo maar.
Had nog wel aangegeven dat ik mij nu zorgen had zitten maken en dat dus voor niks is geweest. Of ze gister niet hadden kunnen zeggen de waardes zijn goed maar morgen belt je eigen huisarts voor meer info.
Dat zou ze oppakken met haar collega en de assistente, want dat hadden ze wel zo moeten zeggen gaf ze aan.
<<

kippie

Lady-post-a-lot

Berichten: 1276

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:34

Bericht 18 Okt 2018 12:32

Re: Voor een kindje in 2018

Wat fijn Radler dat je waardes gewoon goed zijn, hopelijk is er ook niks raars te zien op de echo.

Ik heb vanmorgen een echo gehad om te kijken als alles schoon is, en dat was het.
Waarschijnlijk wordt ik met een dag of drie ongesteld, dat zou mooi zijn.
<<

Panda

Gebruikers-avatar

Noob

Berichten: 52

Geregistreerd: 07 Aug 2018 19:54

Bericht 18 Okt 2018 18:55

Re: Voor een kindje in 2018

Radler, fijn dat er niks uit de waarden kwam. Hopelijk geeft de echo ook een mooi resultaat.

Kippie, fijn dat het schoon was. Ga je er komende cyclus alweer meteen voor?

Tabbie, de iui is wel goed gegaan? Nu inderdaad wachten. Wat is dat toch met zwanger worden en wachten.

Dee, ik begrijp heel erg dat je er verdrietig van wordt. Ik heb trouwens ergens gelezen dat er in januari altijd een piek is op fertiliteitsafdelingen omdat veel mensen er aan het begin van het jaar voor gaan. Er zijn dan langere wachtlijsten. Zelf geen ervaring mee, maar misschien de moeite waard van uitzoeken en eventueel een maand eerder gaan?

Arlo, dat lijkt erop! Is hij nog donkerder geworden? Sowieso lijk je aardig in de buurt gezeten te hebben.

Hier is het wachten ook weer begonnen. Morgen zou ik mijn menstruatie verwachten, maar het kan ook na het weekend zijn. Ik vind het weer spannend. Heb de hele tijd opvliegers en zweet me kapot. Maar ik ben ook verkouden, er is een grote kans dat het daaraan ligt.
<<

Panda

Gebruikers-avatar

Noob

Berichten: 52

Geregistreerd: 07 Aug 2018 19:54

Bericht 18 Okt 2018 19:35

Re: Voor een kindje in 2018

Nou, dat was kort wachten dit keer. Ongesteld geworden. :(
<<

Tabbie

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 9736

Geregistreerd: 04 Sep 2013 11:33

Bericht 18 Okt 2018 21:16

Re: Voor een kindje in 2018

Totdat ik wel of niet ongesteld word :laughcry:
Panda, hoe weet je of een iui goed gegaan is? Ik lag, spul erin, even blijven liggen, en weer naar huis..

Jammer trouwens dat jij ongesteld bent geworden.

Wat stom Radler dat ze jou voor niets in spanning hebben gelaten. Wel weer fijn dat je waardes gewoon goed zijn.

Kippie, fijn dat alles schoon was.

Dee, ik snap je helemaal. Ik ga alweer een paar topics mee zelfs. Heb tussentijd ook een poos gewoon niet meegelezen en gepost. Even een break hiervan is niet verkeerd hoor.

Nog bedankt iedereen voor de gelukswensen en advies!
<<

kippie

Lady-post-a-lot

Berichten: 1276

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:34

Bericht 22 Okt 2018 08:07

Re: Voor een kindje in 2018

@ Tabbie, wanneer moet je ongesteld worden? Hopelijk is het raak voor jullie!

@ Panda, balen dat je ongesteld bent geworden.

@ radler weet je al wanneer je naar de Gyn moet? Is je menstruatie weer voor bij?

Hier al vanaf vrijdag ochtend menstruatie kramp, maar nog steeds geen menstruatie.
Het is ook alleen de ochtend dat ik kramp heb. Hopelijk zet het snel door.
Vanmiddag weer naar de dokter, omdat de Gyn dacht aan L.ichen S.clerosus afwachten maar weer.
Laatst gewijzigd door kippie op 22 Okt 2018 19:09, in totaal 1 keer gewijzigd.
<<

Anoniem244

Bericht 22 Okt 2018 09:04

Re: Voor een kindje in 2018

Ja menstruatie was na 4 dagen alweer voorbij.
Nope nog niet, zal deze week wel gebeld worden denk ik.
Afwachten nog.

Spannend kippie.
Afwachten. Heb even moeten Googlen wat het is. Succes vanmiddag.

Tabbie, ik duim voor jullie

Balen panda :-(
VorigeVolgende

Terug naar Zwangerschap & kinderen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers