Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Weekendplannen week 41

<<

Silly-One

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11831

Geregistreerd: 31 Aug 2013 22:18

Woonplaats: B.rabant

Bericht 12 Okt 2018 11:00

Weekendplannen week 41

Het weekend staat weer voor de deur en het weer is heerlijk.
Dus wat zijn jullie plannen?
Ik moet tot 15.00 werken. Daarna ga ik naar huis, pak ik een biertje uit de koelkast en ga met een boekje nog even in de zon genieten.

Zaterdag: In de ochtend wil ik een stuk gaan wandelen, daarna studeren en schoonmaken. Eind van de middag komt er een vakantiegenootje en dan pakken wij de trein naar Utrecht. Daar gaan we met 8 mensen van de vakantie eten en daarna nog een borrel van de organisatie. Het plan is de laatste trein terug te pakken.

Zondag: Beetje uitbrakken, verder met schoonmaken en naar mijn schoonzusje voor wat wiskunde uitleg.
____________________
Verbouwingsinsta @bduintje_klus
<<

Anoniem321

Bericht 12 Okt 2018 11:20

Re: Weekendplannen week 41

Lekker SO, heerlijk genieten van het mooie weer.
Veel plezier dit weekend met je etentje en borrel en succes met de studie!

Ik ga lekker een weekendje weg met man en kind. Ben nu nog aan het werk, om 4 uur gaan we met de auto richting Drenthe, we hebben een chalet op een vakantiepark geboekt. Dus wij gaan ook lekker genieten van de zon!

Fijn weekend allemaal.
<<

Anoniem316

Bericht 12 Okt 2018 11:56

Re: Weekendplannen week 41

Veel plezier SO, geniet er van.

Oe, dat is ook lekker Olifant! Precies het goede weekend ook uit gekozen. Lekker genieten!

Ik ga morgen met mijn dochter naar een concert van mijn muziekvereniging en daarna gaan we uit eten met vrienden. Zondag staat er, op een hardloopwedstrijd na, niks op de planning.
<<

Anoniem271

Bericht 12 Okt 2018 11:58

Re: Weekendplannen week 41

Ik heb sinds een uur vakantie!

Vanmiddag ga ik mijn neefje uit school halen, daarna even met hem en mijn zus naar de stad. Op tijd naar huis en nog even gezellig doen met mijn vriend voor ik om 18:00 bij de voetbal mag gaan werken tot 22:30.

Morgen gaan we eerst hier thuis poetsen. Daarna gaan mijn vriend en ik lekker een stuk fietsen (het schijnt echt prachtig weer te worden!) en ergens op het terras zitten en misschien lekker ergens eten samen.

Zondag hebben we nog niks gepland. Het weer wordt minder, dus misschien gewoon lekker op de bank met films/serie en wat lekkers. Lekker genieten van elkaar vooral, hebben behoorlijke drukke weken gehad.

Fijn weekend dames!
<<

sarah1985

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 12105

Geregistreerd: 31 Aug 2013 17:34

Woonplaats: Friesland

Bericht 12 Okt 2018 12:00

Re: Weekendplannen week 41

Vandaag om half 7 kwam mijn nichtje hier al die blijft tot half 6 . We hebben net mijn ouders naar holwerd gebracht. Nu slaapt ze

Morgen overdag geen plannen. Savonds naar het theater Andy en Melissa

Zondag ouders ophalen, en lootje trekken voor kerst
Afbeelding
<<

Burn

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 9453

Geregistreerd: 19 Jul 2014 16:27

Bericht 12 Okt 2018 12:02

Re: Weekendplannen week 41

Misschien vanavond uit eten met N., m'n zusje en haar vriend.

Morgenochtend werken.
En ik denk morgenmiddag of voetbal of korfbal kijken.
Zondagmorgen wil ik even naar mn oma.
En om 14.45u - 22u weer werken.
08♡02♡2018
07♡04♡2020
<<

Kreeft

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4227

Geregistreerd: 04 Sep 2013 01:06

Bericht 12 Okt 2018 12:06

Re: Weekendplannen week 41

Oehhh lekker zonnig weertje! Ik heb ook heerlijk 2 dagen vrij, zondag weer werken.

Ben net terug uit België. Wat kleding geshopt met/voor mijn vader. Hij geeft over een paar weken feest, en we hebben een mooie nieuwe broek en blouse gekocht. Zelf ook nog een leuk vest en een sjaal. Zo even lekker wandelen met de hond, en wat boodschappen doen, straks komen er vrienden borrelen.

Morgen nog niet echt plannen, ik denk lekker lunchen op een terras met m'n vriend, en de avond hebben we het 12,5 jaar getrouwd feest van mijn neef en zijn vrouw.

Zondag werken, het is dan marathon Eindhoven, dus zal wel lekker druk worden.
<<

Marin

Gebruikers-avatar

President

Berichten: 43575

Geregistreerd: 16 Nov 2015 14:09

Bericht 12 Okt 2018 12:50

Re: Weekendplannen week 41

Vandaag is eigenlijk of geen weekend voor me. Wat een chaotische, drukke dag. In mijn huis zijn/waren vandaag: ikzelf, m'n zoon, de schoonmaakster, m'n moeder, drie mannen van de steigeropbouw, de electricien en de klusjesman. En ik 't hele huis opruimen voor 't diner morgen. Ik kon echt pas om 12 uur douchen, terwijl m'n moeder op m'n zoontje lette. Wat een drukte. Zometeen even het dorp in wandelen met z'n drietjes (met m'n moeder en zoon dus). Laatste boodschappen voor morgen doen.
En vanavond heb ik lekker een avondje samen met m'n man.

Morgen overdag koken en 's avonds hebben we dan dus dat running dinner. Wij eten het voorgerecht bij andere mensen, daarna is het hoofdgerecht bij ons en het toetje eten we weer ergens anders en daarna nog de stad in.

Zondag even kort uitbrakken en daarna naar Breda het peuterbed van m'n zoontje halen. 's middags komen vrienden die ook blijven eten.
Let's discover the world together.
<<

Anoniem282

Bericht 12 Okt 2018 13:43

Re: Weekendplannen week 41

Eigenlijk ben ik vrij vandaag, maar vanochtend nog wel wat gedaan voor m'n werk. Net vragenlijsten ingevuld voor behandeling van mijn gezondheidsklachten en zometeen komt mijn zus. Ze is jarig en geeft een borrel.
Verder dit weekend geen concrete plannen. Houd het rustig, want maandag belangrijk gesprek op m'n werk en daarna nog de bedrijfsarts. Wil ik zo uitgerust mogelijk voor zijn.
<<

Saga

Major Yipyapper

Berichten: 5349

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:12

Bericht 12 Okt 2018 13:49

Re: Weekendplannen week 41

Vandaag ben ik vrij en al de hele dag aan het chillen in de tuin, heerlijk dit weer!

Morgen moet ik om 15.00 werken. Daarvoor gaan we nog even naar een camping hier in de buurt, waar een truckfestijn is. Ik denk dat R dat helemaal geweldig gaat vinden. Ook zijn er springkussens dus hij vermaakt zich vast.

Zondag ben ik vrij en heb ik nog niet echt plannen. Misschien dat ik met R naar mijn ouders ga, vriend en schoonvader gaan een eind wandelen en daar heb ik geen zin in.
10.04.17
<<

Anoniem245

Bericht 12 Okt 2018 13:54

Re: Weekendplannen week 41

Ik ben er aan toe! Ben snipverkouden en tegen een griepje aan, en deze week echt heel druk gehad.

Vanavond eerst repetitie geven, daarna tot 22.30 met de vereniging mee repeteren voor een concert 3 november. Dan haal ik thuis een speciaalbiertje uit de koelkast en als die op is duik ik mijn bed in :)

Morgen heb ik niks op de planning, wel wat dingen in huis en boodschapjes etc maar niks concreets. Wil wel film kijken met mijn zoon in de avond, 22 Juli, over de aanslagen in Noorwegen.
Zondagochtend heb ik repetitie en daarna ga ik eerst het bos in, en daarna nestel ik mij op de bank om via de livestream de bondsconcoursen van de Limburgse Bond van Muziekgezelschappen te kunnen volgen. En dat duurt tot in de avond, lekker rustig weekend dus.
<<

Anoniem317

Bericht 12 Okt 2018 19:40

Re: Weekendplannen week 41

Wij hebben dit weekend een weekend thuis. Het is mooi weer, dus mijn vriend gaat morgen de buitendeur verven. Ik ga lekker een beetje in huis rommelen, opruimen en schoonmaken. Maandag ben ik jarig, dus een rustig weekend is dan wel lekker.
<<

Lookie

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2630

Geregistreerd: 01 Sep 2013 19:20

Bericht 12 Okt 2018 20:07

Re: Weekendplannen week 41

Vandaag nog gewerkt.
Morgenochtend ga ik even snel naar Ikea. Er is korting op een vloedkleed wat ik graag wil hebben en 'even' heen en weer rijden is in dit geval goedkoper dan verzenden (het is net 1cm te groot voor een goedkoop pakket...). 's Middags moet mijn zoon afzwemmen.
Zondag komen mijn zus en haar kinderen bij ons.
<<

Anoniem281

Bericht 12 Okt 2018 20:16

Re: Weekendplannen week 41

Vandaag was ik vrij, omdat ik nog dingen moest regelen voor m'n vader.
Morgen ga ik daarmee verder en in de avond even uit eten met m'n vent.
Zondag is de herdenkingsdienst voor m'n vader. 's Ochtends gaan we nog even ontspannen en wat leuks doen met Tobias.
<<

Huppekee

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1423

Geregistreerd: 01 Sep 2013 14:26

Bericht 12 Okt 2018 20:39

Re: Weekendplannen week 41

Vandaag terug van een midweekje Duitsland.

Morgen Strong Viking en uit eten.

Zondag.. geen idee nog.. spierpijn hebben denk ik.
Steun Loua's strijd voor tijd en liefde ❤️
https://www.gofundme.com/f/louas-strijd ... -en-liefde

Ik loop voor Loua en stichting metakids.
https://supporta.cc/p9je/36wzho
<<

Mizz_S

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 7536

Geregistreerd: 31 Aug 2013 23:04

Bericht 12 Okt 2018 20:46

Re: Weekendplannen week 41

Vandaag zijn we even naar de stad geweest. Naar de bieb geweest, geluncht en gewinkeld. Vanavond boodschappen gedaan.
Morgen krijgen we visite en die lunchen ook mee. Misschien nog even naar de stad, terrasje en rondje kermis.
Zondag geen plannen. Lekker met zijn drietjes thuis.
<<

Snoes

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6939

Geregistreerd: 11 Dec 2013 11:19

Bericht 12 Okt 2018 21:07

Re: Weekendplannen week 41

Ik moest vandaag normaal werken, maar mijn zoon werd vannacht erg ziek dus ik ben thuis gebleven met hem vandaag. Hij heeft de hele dag op de bank gelegen en ik heb ook niet veel gedaan aangezien we afgelopen nacht allebei veel wakker zijn geweest.

Verder dus maar weinig plannen dit weekend, rustig aan doen zodat hij maandag weer fit is. Ik ga morgenochtend wel even naar mijn zus en 's avonds heb ik een afscheidsfeestje van één van onze gynaecologen die met pensioen gaat.
2012 & 2016
<<

Anoniem291

Bericht 12 Okt 2018 23:07

Re: Weekendplannen week 41

Morgenochtend nog wat boodschappen doen en morgenmiddag komen mijn nichtjes. Ze blijven logeren. Zondag eind van de ochtend gaan ze weer naar huis en dan moet ik s middags op het buurjongetje passen. Ben ook nog alleen thuis dit weekend dus druk zat
<<

rapa nui

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3397

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:35

Bericht 13 Okt 2018 08:23

Re: Weekendplannen week 41

Nu in de trein voor dagje Amsterdam. Ik wil meteen met de pont naar de NDSM werf. Koffiedrinken, streetart/graffiti bekijken. Vanmiddag is er NDSM open/city art en ik mag van mezelf best wel iets leuks tegenkomen om te kopen. Lunch op een terras en als ik in de zon zit heerlijk blijven zitten met speciaalbiertje erbij. Morgen hopelijk thuis nog heerlijk in de zon buiten zitten, rondje fietsen en aantutten/huishouden doen.
Twenty years from now you will be more disappointed by the things you didn’t do than by the ones you did do. So throw off the bowlines, sail away from the safe harbor. Catch the trade winds in your sails. Explore. Dream. Discover. – Mark Twain

Terug naar Algemeen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers