Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


N.a.v. kinderboekenweek; hoe vaak een nieuw boek?

<<

Zora

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 17342

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:24

Bericht 12 Okt 2018 21:38

Re: N.a.v. kinderboekenweek; hoe vaak een nieuw boek?

Teun, ik ben ook al heel vroeg begonnen met bijvoorbeeld Pluk van de Petteflat. Voor jezelf ook leuk, en bij ons geldt iig dat T volgens mij vooral ook erg geniet van onze stemmen en de gezelligheid etc. Maar ook leert hij best wat van die ‘moeilijkere’ boekjes.
14 mei 2015 ♥ T- kleine held
13 februari 2018 ♥ M - klein feestje
<<

Anoniem250

Bericht 12 Okt 2018 22:26

Re: N.a.v. kinderboekenweek; hoe vaak een nieuw boek?

Wij hebben heel veel kinderboeken. Ik houd echt van kinderboeken en koop maandelijks nieuwe. Ik vind de boeken bij de Kruidvat niet zo. Ik koop ze bij bol.com of de kinderboekenwinkel. Mijn kinderen gaan nu voorzichtig met boeken om, maar toen ze jonger waren mochten ze spelen met kartonnen boekjes (de pippa en pelle boekjes zijn bijvoorbeeld heel leuk) en las ik de andere boeken voor. Ik lees 's avonds een prentenboek en een verhaaltje uit een voorleesboek. Ze lezen ook zelf in bed nog een boekje en overdag pakken ze thuis ook meerdere keren een boek. Lezen voor en spelen het samen na. We gaan niet meer naar de bibliotheek, omdat we zelf zoveel boeken hebben. Net als Exo koop ik ook zelf veel boeken.
Vorige

Terug naar Zwangerschap & kinderen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Thunder