Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Relatievragenlijst!

<<

Anoniem316

Bericht 12 Okt 2018 11:46

Re: Relatievragenlijst!

Harrison schreef:
Dee schreef:Zo leuk om de foto's te zien. Sommige stellen op het forum 'ken' je al jaren en je ziet de mensen dan ook echt groeien. Mijn man wil denk ik niet dat ik een foto van ons beiden plaats :(

Jammer! Ik ben benieuwd hoe jullie er nu uit zien, is al lang geleden dat ik een foto heb gezien denk ik. Maar kan het me voorstellen van je man hoor.

Nou, even dan. Hier is 'ie vrij incognito ;)
*weg*
Niet onze meest mooie foto, wel de foto waar we het meest ontspannend en gelukkig waren ;)
Laatst gewijzigd door Anoniem316 op 12 Okt 2018 12:44, in totaal 1 keer gewijzigd.
<<

Anoniem316

Bericht 12 Okt 2018 11:47

Re: Relatievragenlijst!

Jemig wat groot! Ik laat hem niet te lang staan hoor haha.
<<

Zora

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 17342

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:24

Bericht 12 Okt 2018 11:48

Re: Relatievragenlijst!

Dat haarverhaal is echt net mijn vriend Harri!
14 mei 2015 ♥ T- kleine held
13 februari 2018 ♥ M - klein feestje
<<

Zora

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 17342

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:24

Bericht 12 Okt 2018 11:49

Re: Relatievragenlijst!

Tjee Dee, jij was (heeeeeel) lang geleden iemand anders toch??? Wie ook alweer?? Volgens mij kom ik daar nu pas achter!
14 mei 2015 ♥ T- kleine held
13 februari 2018 ♥ M - klein feestje
<<

sarah1985

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 12105

Geregistreerd: 31 Aug 2013 17:34

Woonplaats: Friesland

Bericht 12 Okt 2018 12:02

Re: Relatievragenlijst!

Bisq dat gun ik jullie ook
Afbeelding
<<

Anoniem316

Bericht 12 Okt 2018 12:17

Re: Relatievragenlijst!

Zora schreef:Tjee Dee, jij was (heeeeeel) lang geleden iemand anders toch??? Wie ook alweer?? Volgens mij kom ik daar nu pas achter!

Ik heb verschillende namen hier gehad. Ik denk dat je me kent als Fruity ?
<<

Kreeft

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4227

Geregistreerd: 04 Sep 2013 01:06

Bericht 12 Okt 2018 12:35

Re: Relatievragenlijst!

Waarom ben je blij met jullie relatie?
Omdat we het oprecht heel fijn hebben samen, we snappen elkaar gewoon heel goed.

Op welke manier is jullie relatie leuker worden?
Door ons hondje, hij heeft ons echt dichter bij elkaar gebracht. De gezamenlijke liefde voor dat beestje :love:

Wat was jullie grootste wens voor het afgelopen jaar?
Gelukkig worden op werkgebied (geld voor mijn vriend, maar had veel betrekking op ons samen)

Hebben jullie dat doel bereikt?
Mijn vriend is gestopt met zijn werk, en nu op zoek naar een andere baan die beter bij hem past.

Wat is jullie grootste droom voor de toekomst?
Ik denk wel een keer trouwen, we zijn in februari 10 jaar samen, wordt weleens tijd :ja:

Is er een obstakel om die droom te bereiken?
Nee

Op welk gebied heb jij je samen met je partner ontwikkeld?
Een betere balans gevonden tussen sociale afspraken en mijn onregelmatige werktijden. In het begin snapte hij het vaak niet, en dacht dat ik mijn werk belangrijker vond, nu begrijpen we elkaar veel beter daarin.

Waar ben je het meest bang voor?
Dat mijn vriend overlijd.

Hoe uit jij het liefst jouw liefde aan je partner?
Door lekker voor hem te koken, kleine kadootjes of berichtjes. En regelmatig samen iets leuks plannen.

Hoe zou je willen dat je partner zijn of haar liefde aan jou zou uiten?
Zoals hij nu doet, kleine verassingen, lieve berichtjes.

Wat denk je dat jouw partner je leukste eigenschap vindt?
Dat ik altijd alles positief zie. Laatst gaf hij mij daar nog een compliment voor. Zijn moeder lijdt aan Alzheimer, en hij staat er alleen (samen met mij natuurlijk wel) voor, zijn vader en zus zijn overleden. Het is soms heel moeilijk om met deze ziekte om te gaan. En hij vond het fijn hoe ik het altijd positief benader.

Wat denk je dat jouw partner je vervelendste eigenschap vindt?
Dat ik nog weleens eigenwijs kan zijn, en dan bv met betrekking tot mijn gezondheid. Te lang met iets blijf rondlopen.

Wat vind je het leukst aan hem/haar?
Dat hij ontzettend zorgzaam is voor mij, maar ook voor zijn dochters, zijn moeder en onze vrienden. Hij doet echt álles voor iedereen.

Wat vind je het vervelendst aan hem/haar?
Dat hij dingen vaker negatief benaderd.

Waar ben je het meest dankbaar voor in jullie relatie?
Ons wederzijds begrip.
Laatst gewijzigd door Kreeft op 12 Okt 2018 13:20, in totaal 1 keer gewijzigd.
<<

Zora

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 17342

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:24

Bericht 12 Okt 2018 13:03

Re: Relatievragenlijst!

Dee schreef:
Zora schreef:Tjee Dee, jij was (heeeeeel) lang geleden iemand anders toch??? Wie ook alweer?? Volgens mij kom ik daar nu pas achter!

Ik heb verschillende namen hier gehad. Ik denk dat je me kent als Fruity ?


Natuurlijk! OMG ik herkende je zo goed om de foto alsof ik je tijden persoonlijk heb gekend haha, en dan ben jij het gewoon wat leuk!
14 mei 2015 ♥ T- kleine held
13 februari 2018 ♥ M - klein feestje
<<

Bliss

Gebruikers-avatar

First Lady

Berichten: 25045

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:02

Bericht 12 Okt 2018 13:22

Re: Relatievragenlijst!

Waarom ben je blij met jullie relatie?
Onze relatie heeft me veel rust gegeven na jarenlang daten, scharrelen, tinderen en dat soort ongein. De tijd was er rijp voor denk ik.
Op welke manier zou jullie relatie leuker worden?
De laatste (anderhalve?) maand was niet onze beste tijd, paar ruzietjes gehad, dus we zouden weer wat meer tijd voor elkaar moeten nemen en meer intimiteit is denk ik ook goed, maar heeft nu even niet onze prioriteit.
Wat was jullie grootste wens voor het afgelopen jaar?
Een gezonde baby krijgen.
Hebben jullie dat doel bereikt?
Ja! :heart:
Wat is jullie grootste droom voor de toekomst?
Over een paar jaar willen we verhuizen en ooit nog een keer trouwen (al geloof ik dat mij dat leuker lijkt dan hem, maar goed).
Is er een obstakel om die droom te bereiken?
Niet zozeer, het is er nu nog geen tijd voor, dus we wachten even tot dochter en stiefdochter net iets ouder zijn. (Dit slaat op het verhuizen trouwens. Voor het trouwen moeten we eerst sparen, maar heeft nu ook geen prioriteit, aangezien we dit jaar al een geregistreerd partnerschap hebben gesloten.)
Op welk gebied heb jij je samen met je partner ontwikkeld?
We zijn ouders geworden van de leukste baby!
Op welk gebied wil jij je samen met je partner ontwikkelen?
Ik wil samen de leukste dreumes, peuter, kleuter etc. van onze dochter maken, haar op een relaxte manier opvoeden, en daarnaast ook genoeg quality time met z'n tweeën hebben.
Waar ben je het meest bang voor?
Tja, overlijden, net als iedereen. In m'n zwangerschap had ik hier trouwens echt veel last van, dan deed ik vaak 's nachts even m'n oordoppen uit om te horen of hij nog wel ademde. Heb het wel iets meer los kunnen laten gelukkig en ik wil er ook niet over nadenken eigenlijk.
Hoe uit jij het liefst jouw liefde aan je partner?
Door te zeggen dat ik van hem houd, door leuke dingen te plannen of een cadeautje voor 'm te kopen. En door altijd zijn boodschappen mee te nemen (bijv. yoghurt voor z'n ontbijt) terwijl hij vergeet ze op het lijstje te zetten.
Hoe zou je willen dat je partner zijn of haar liefde aan jou zou uiten?
Zoals hij dat nu al doet. Hij laat soms een lief briefje achter op het aanrecht, stuurt een hartje op WhatsApp of zegt het gewoon ("Liesje? Ik hou van jou!").
Wat denk je dat jouw partner je leukste eigenschap vindt?
Heb het even nagevraagd, maar eigenlijk wist ik het antwoord al wel. Hij vindt het leuk dat ik ondernemend ben en altijd leuke ideeën en plannen heb. In tegenstelling tot hem ben ik echt een planner en dat vindt-ie ook wel handig geloof ik.
Wat denk je dat jouw partner je vervelendste eigenschap vindt?
Dat ik zo'n control freak ben en niks aan het toeval wil overlaten. Dat plannen heeft dus ook een keerzijde, en het zorgt er ook voor dat ik erg teleurgesteld kan zijn als dingen niet gaan zoals ik had gepland.
Wat vind je het leukst aan hem/haar?
Hij kan lekker gek doen, ik hoef me nergens voor te schamen bij hem, hij is een heel lieve vader voor onze dochter (en voor zijn eigen dochter), hij heeft een lekker olijk hoofd, is intelligent, heeft dezelfde humor als ik en geeft mij altijd het gevoel dat ik de mooiste ben. En hij kan lekker relativeren, dat kan ik vaak wel goed gebruiken.
Wat vind je het vervelendst aan hem/haar?
Oh, hij heeft ook genoeg irritante trekjes hoor. Hij kan vooral heel erg star zijn, heeft snel z'n mening klaar en dan is het ook einde verhaal voor hem. Verder maakt hij overal geluid bij, hij loopt altijd te beatboxen etc. Soms doodvermoeiend haha. En nu ben ik al geen beste huisvrouw, maar hij ziet echt totaal niet wat er moet gebeuren in huis. Dus ik geef hem regelmatig opdrachten. Oh ja, en als hij moe is, reageert hij zich af op mij en daar hebben we nu een paar keer ruzie over gehad, want ik ben daar niet van gediend.
Waar ben je het meest dankbaar voor in jullie relatie?
Dat ik helemaal mezelf kan zijn, dat we goed bij elkaar passen, kunnen lachen om dezelfde dingen en natuurlijk voor onze mooie dochter waar ik helemaal verliefd op ben.
En ik zou het heel leuk vinden om ook foto's te zien :)!
Onze laatste foto:
Afbeelding
En nog één van de dag van ons GP:
Afbeelding
Laatst gewijzigd door Bliss op 12 Okt 2018 18:23, in totaal 1 keer gewijzigd.
❤ 7 juni 2018
<<

Harrison

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4516

Geregistreerd: 11 Jan 2018 10:25

Bericht 12 Okt 2018 15:38

Re: Relatievragenlijst!

Haha Meg leuk dat je hem hebt ingevuld!
Dee, ik heb je foto gemist! Jammer!
Zoor, ja heeft jouw vriend dat ook? Ik vind het bij hem ook heel leuk staan!
Ik wil best een avondje op je baby passen hoor Bliss, zodat jullie wat leuks met zn tweeën kunnen doen. Of een keer goed van bil.
<<

Bliss

Gebruikers-avatar

First Lady

Berichten: 25045

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:02

Bericht 12 Okt 2018 16:33

Re: Relatievragenlijst!

Haha wat lief, Harri. Maar op zich hebben we best oppas hoor, we zijn een paar weken geleden nog twee nachten weggeweest samen. Was ook echt even goed voor ons, lekker ertussenuit. Over een paar weken gaan we samen naar het theater. Verder ook wel een paar keer oppas nodig gehad i.v.m. ziekenhuisbezoeken, dus dat is gewoon stom. Maar goed van bil, tja, m'n hoofd staat er niet echt naar ook. M'n hoofd zit zo vol met werk en m'n operatie die over een paar weken eindelijk gaat gebeuren en ik ben gewoon moe, en m'n vriend ook. En deze week lekker buikgriep met z'n allen. Nou ja, komt wel weer.
❤ 7 juni 2018
<<

Teun

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 8451

Geregistreerd: 31 Aug 2013 17:59

Bericht 12 Okt 2018 17:00

Re: Relatievragenlijst!

Waarom ben je blij met jullie relatie?
Dat we bij elkaar onszelf kunnen zijn en elkaar op sommige vlakken zo goed aanvullen.

Op welke manier zou jullie relatie leuker worden?
Door meer echte connectie te maken in deze drukke tijden. Soms zitten we een beetje in ons eigen wereldje en dan is het moeilijk aar uit te komen als je weinig tijd echt samen hebt.

Wat was jullie grootste wens voor het afgelopen jaar?
Een tweede kindje.

Hebben jullie dat doel bereikt?
Dubbel ;-)

Wat is jullie grootste droom voor de toekomst?
Korte termijn: dat we ons gezinsleven weer goed kunnen combineren met ons werk en ook individueel weer meer sociale dingen kunnen ondernemen.

Langere termijn: mooie reizen maken als gezin.

Is er een obstakel om die droom te bereiken?
Alles heeft even op zn kop gestaan door de komst van de tweeling. Binnenkort ga ik weer aan het werk en gaat mijn man gelukkig ook weer opbouwen. Ik hoop dat we beide een goede balans kunnen vinden zodat we er genoeg kunnen zijn voor onze kinderen, voor elkaar en voor onszelf.

Op welk gebied heb jij je samen met je partner ontwikkeld?
Samen ouders geworden en we hebben samen mooie reizen gemaakt.

Op welk gebied wil jij je samen met je partner ontwikkelen?
Allebei wat meer mindfull door het leven gaan.

Waar ben je het meest bang voor?
Dat we door de gezinshectiek en ons werk elkaar uit het oog verliezen.

Hoe uit jij het liefst jouw liefde aan je partner?
Knuffelen en echt naar hem luisteren.

Hoe zou je willen dat je partner zijn of haar liefde aan jou zou uiten?
Hij is al super zorgzaam, daar kan ik nog wat van leren. Ik zou alleen het liefst willen dat hij meer de rust had zodat we dingen meer samen beleven en zo meer echte aandacht hebben voor elkaar.

Wat denk je dat jouw partner je leukste eigenschap vindt?
Dat ik voor hem een open boek ben en dat ik hem (probeer te) begrijp(en).

Wat denk je dat jouw partner je vervelendste eigenschap vindt?
Dat ik weleens lui en gemakzuchtig kan zijn.

Wat vind je het leukst aan hem/haar?
Dat hij optimistisch in het leven staat en dat hij mij mezelf laat zijn zonder te oordelen. Ook vind ik hem heel leuk met onze oudste dochter. Hij is een stuk beter met haar dan met baby’s ;-).

Wat vind je het vervelendst aan hem/haar?
Dat hij zo weinig rust in zijn hoofd heeft en daarom vaak al drie stappen vooruit denkt. Ik heb het juist nodig om bij de dingen stil te staan en dat botst regelmatig.

Waar ben je het meest dankbaar voor in jullie relatie?
Dat we elkaar elke keer weer weten te vinden na een periode waarin het moeilijk is. We hebben al zoveel samen meegemaakt en ik heb er het volste vertrouwen in dat we elke dag voor elkaar blijven kiezen. Dat voelt heel geborgen en fijn.
Laatst gewijzigd door Teun op 13 Okt 2018 19:02, in totaal 1 keer gewijzigd.
♥ feb 2016
♥ ♥ juli 2018
<<

Bliss

Gebruikers-avatar

First Lady

Berichten: 25045

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:02

Bericht 12 Okt 2018 18:21

Re: Relatievragenlijst!

Ah ik vind jullie toch altijd zo leuk samen, Teun! Perfecte match volgens mij!
❤ 7 juni 2018
<<

Zora

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 17342

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:24

Bericht 12 Okt 2018 21:44

Re: Relatievragenlijst!

Ja Harri, vriend had ook heel erg dat wat je beschreef over je vriend pre-millimeteren (wat ik niet zal herhalen vanwege je verzoek :p). Ik heb het zelf toen bij hem gemillimeterd. Bang dat ie was! Maar het stond meteen goed.
14 mei 2015 ♥ T- kleine held
13 februari 2018 ♥ M - klein feestje
<<

Urban Naked

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15414

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:56

Bericht 14 Okt 2018 18:51

Re: Relatievragenlijst!

Harrison schreef:Haha Meg leuk dat je hem hebt ingevuld!
Dee, ik heb je foto gemist! Jammer!
Zoor, ja heeft jouw vriend dat ook? Ik vind het bij hem ook heel leuk staan!
Ik wil best een avondje op je baby passen hoor Bliss, zodat jullie wat leuks met zn tweeën kunnen doen. Of een keer goed van bil.

Lijkt me wel maf hoor als Harri dan beneden op de bank zit terwijl je eens even goed van bil gaat.
#teammaple🍁
<<

Harrison

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4516

Geregistreerd: 11 Jan 2018 10:25

Bericht 14 Okt 2018 19:02

Re: Relatievragenlijst!

Haha! Ja, dat was ook niet perse wat ik bedoelde haha!
<<

Anoniem281

Bericht 14 Okt 2018 19:05

Re: Relatievragenlijst!

Ha dat mogen ze lekker in de auto doen of zo??
<<

Bliss

Gebruikers-avatar

First Lady

Berichten: 25045

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:02

Bericht 14 Okt 2018 19:06

Re: Relatievragenlijst!

Hahaha. Wel de babyfoon uitzetten dan :P
❤ 7 juni 2018
<<

Harrison

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4516

Geregistreerd: 11 Jan 2018 10:25

Bericht 14 Okt 2018 19:29

Re: Relatievragenlijst!

Bazinga schreef:Ha dat mogen ze lekker in de auto doen of zo??


Ja, of in de schuur. Maakt mij niet uit.
<<

Agnes

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1635

Geregistreerd: 11 Jul 2018 17:09

Bericht 14 Okt 2018 20:01

Re: Relatievragenlijst!

Waarom ben je blij met jullie relatie?
Heel cliché maar we zijn wel echt een team samen. Niet alleen lovers maar ook zeker vrienden. We delen alles met elkaar.

Op welke manier zou jullie relatie leuker worden?
Wanneer we weer een eigen plek hebben. We zitten in een vervelende situatie waardoor we verblijven bij mijn ouders. Ik kijk uit naar het moment dat we een nieuw huis hebben gekocht.

Wat was jullie grootste wens voor het afgelopen jaar?
Een nieuw huis en trouwen

Hebben jullie dat doel bereikt?
Nog niet en jazeker.

Wat is jullie grootste droom voor de toekomst?
Een nieuw huis, frisse start met een schone lei.

Is er een obstakel om die droom te bereiken?
Ja, het ontbreken van een leuke woning.

Op welk gebied heb jij je samen met je partner ontwikkeld?
Ik heb hem kennis laten maken met Griekenland, waar we nu beiden helemaal weg van zijn. En we delen onze liefde voor motorrijden (al zit ik wel achterop).

Op welk gebied wil jij je samen met je partner ontwikkelen?
Samen een verre reis maken en wie weet ook nog wel een kindje.

Waar ben je het meest bang voor?
Dat als deze situatie te lang duurt, we elkaar verliezen...

Hoe uit jij het liefst jouw liefde aan je partner?
Met knuffels en kusjes en soms neem ik wat leuks of lekkers voor hem mee

Hoe zou je willen dat je partner zijn of haar liefde aan jou zou uiten?
Hetzelfde zoals ik doe

Wat denk je dat jouw partner je leukste eigenschap vindt?
Dat is een lastige vraag. Misschien wel dat ik mezelf soms echt super grappig vind en echt helemaal stuk ga om mijn eigen grap alleen verder niemand.

Wat denk je dat jouw partner je vervelendste eigenschap vindt?
Dat ik soms echt van alles laat slingeren. En dat denk ik niet, dat weet ik zeker :P

Wat vind je het leukst aan hem/haar?
Zijn zorgzaamheid

Wat vind je het vervelendst aan hem/haar?
Zijn korte lontje

Waar ben je het meest dankbaar voor in jullie relatie?
Hoe we elkaar steeds beter leren kennen en elkaar steunen ook in de meest moeilijke momenten.
Afbeelding
<<

Anoniem316

Bericht 14 Okt 2018 20:11

Re: Relatievragenlijst!

Ooooooh jij bent Agnes! Leuk!
<<

Agnes

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1635

Geregistreerd: 11 Jul 2018 17:09

Bericht 14 Okt 2018 20:46

Re: Relatievragenlijst!

@Dee: Suprise :smile:
<<

Zora

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 17342

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:24

Bericht 15 Okt 2018 09:37

Re: Relatievragenlijst!

Hee ja wat was je oude naam ook alweer! Haha ik ben hier echt goed in :laughcry:
14 mei 2015 ♥ T- kleine held
13 februari 2018 ♥ M - klein feestje
<<

Marie

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2587

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:32

Bericht 15 Okt 2018 09:42

Re: Relatievragenlijst!

Waarom ben je blij met jullie relatie?
Hij is er (bijna) altijd voor mij en hij accepteert mij zoals ik ben.

Op welke manier zou jullie relatie leuker worden?
Met meer rust. Mijn gezondheid en alles eromheen, de buien van onze zoon: dit zorgt af en toe best voor spanningen. We hebben beide een best hoge tolerantiegrens, maar soms is bij één van ons even de grens bereikt en dan loopt het niet zo lekker.

Wat was jullie grootste wens voor het afgelopen jaar?
Meer rust, voornamelijk op het gebied van gezondheid.

Hebben jullie dat doel bereikt?
Nee, totaal niet. Dit jaar was tot nu toe al een veelbewogen jaar, met name door mijn operatie en het herstel.

Wat is jullie grootste droom voor de toekomst?
Een onbezorgder leven.
Voor de nabije toekomst: even bijtanken van alle stress van het afgelopen jaar. Goed, waar ik ook ben, ik zal altijd met mijn lichaam geconfronteerd worden, maar even uit de spanning en sleur van thuis, even niets moeten, geen afspraken GGZ etc. Gewoon RUST!

En verder: ooit willen we de Disney parken in de VS bezoeken (of alle parken ter wereld, mag ook :smile: ) Dit willen we al vanaf het begin van onze relatie, maar verder dan Parijs zijn we nog niet gekomen.

Is er een obstakel om die droom te bereiken?
In beide gevallen ja. In het eerste geval omdat ik mijn gezondheid niet in de hand heb en het tweede geval financieel.

Op welk gebied heb jij je samen met je partner ontwikkeld?
We zijn samen ouders geworden en echt gegroeid in die rol.

Op welk gebied wil jij je samen met je partner ontwikkelen?
Beter omgaan met gedrag van onze zoon en mooie reizen maken/ dromen verwezenlijken.

Waar ben je het meest bang voor?
Dat ons gezin uit elkaar valt.

Hoe uit jij het liefst jouw liefde aan je partner?
Met kleine dingen. Het 's avonds gezellig maken in de woonkamer, iets koken wat hij lekker vindt, een klein cadeautje etc.

Hoe zou je willen dat je partner zijn of haar liefde aan jou zou uiten?
Een keer spontaan iets doen. Een lief briefje, appje, zoiets.

Wat denk je dat jouw partner je leukste eigenschap vindt?
Ik kan heel bijdehand uit de hoek komen en flauwe grappen/opmerkingen maken naar hem toe. Laatst was ik met eieren bezig en ik kreeg opeens de ingeving dat (rauwe) ei op zijn hoofd stuk te slaan. Dus ik kijk naar dat ei, ik kijk naar hem en hoor hem 'bluf' zeggen. Tja, dat moet je nu net niet doen :angel:. (Oké, gevalletje hier moest je bij zijn, maar wij hebben hier smakelijk om gelachen).

Wat denk je dat jouw partner je vervelendste eigenschap vindt?
Ik kan niet altijd serieus zijn op de momenten dat het moet.

Wat vind je het leukst aan hem/haar?
Dat we in grote lijnen dezelfde interesses delen.

Wat vind je het vervelendst aan hem/haar?
Zijn koppigheid en dat hij soms zo flexibel is als een betonnen paal.

Waar ben je het meest dankbaar voor in jullie relatie?
Dat hij het al 16 jaar met mij uithoudt en mij mijn misser van 9 jaar geleden heeft vergeven.

En ik zou het heel leuk vinden om ook foto's te zien !
Sorry, geen foto..
2010: Jij hebt ons papa en mama gemaakt!
* * *
2013: Compleet gelukkig en gelukkig compleet!
<<

Pannetoet

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1551

Geregistreerd: 01 Sep 2013 16:10

Bericht 22 Okt 2018 10:31

Re: Relatievragenlijst!

Waarom ben je blij met jullie relatie?
We zijn ruim 7 jaar samen maar we kennen elkaar al 15 jaar waardoor het ontzettend vertrouwd voelt, het gevoel alsof we elkaar al ons hele leven kennen.

Op welke manier zou jullie relatie leuker worden?
Euhm.. het struikelblok in onze relatie is voornamelijk dat mijn vriend een binnenvetter is, dit is overigens al veel minder dan toen we samen kwamen maar als hem iets dwars zit op het werk bijv. dan uit hij dat niet waardoor hij dat afreageert op mij. Andersom reageer ik mijzelf ook wel eens af op hem wanneer ik geïrriteerd ben of ongesteld moet worden

Wat was jullie grootste wens voor het afgelopen jaar?
We hadden afgelopen jaar geen wens die we wouden realiseren..
Hebben jullie dat doel bereikt?
Nvt

Wat is jullie grootste droom voor de toekomst?
Samen gelukkig blijven, mooie reizen maken en in de verre toekomst willen we misschien een vrijstaand huis of woonboerderij kopen

Is er een obstakel om die droom te bereiken?
Nee, wat betreft het gelukkig blijven en de reizen niet. Een vrijstaand huis/woonboerderij misschien wel want dat kost veel geld

Op welk gebied heb jij je samen met je partner ontwikkeld?
Hij brengt mij de rust die ik nodig heb omdat ik het type ben die altijd iets wil doen.

Op welk gebied wil jij je samen met je partner ontwikkelen?
Geen idee

Waar ben je het meest bang voor?
Net zoals velen hier; dat hij (onverwachts) overlijdt

Hoe uit jij het liefst jouw liefde aan je partner?
Door te zeggen hoe gek ik op en met hem ben. Kussen, knuffelen maar ook dmv kleine cadeautjes e.d.

Hoe zou je willen dat je partner zijn of haar liefde aan jou zou uiten?
Dat hij eens spontaan iets zou doen want mijn vriend is heel erg van het plannen of er gewoon niet aan denken

Wat denk je dat jouw partner je leukste eigenschap vindt?
Mijn spontaniteit en dat ik prettig gestoord kan zijn

Wat denk je dat jouw partner je vervelendste eigenschap vindt?
Mijn impulsiviteit

Wat vind je het leukst aan hem/haar?
Dat hij nuchter is maar ook heel lief en mij begrijpt als geen ander

Wat vind je het vervelendst aan hem/haar?
Zijn laksigheid en koppigheid

Waar ben je het meest dankbaar voor in jullie relatie?
Dat we ondanks alle downs nog samen zijn en er vooral veel sterker door geworden zijn omdat we precies weten wat we aan elkaar hebben
Wat als het lukt
VorigeVolgende

Terug naar Liefde, seks & relaties

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers