Burgemeester Nicky schreef:Wat vervelend zeg! Je forumt per ongeluk niet via de incognito versie he?
Anders even kijken of je je cookies van je telefoon kunt wissen. Dat wil soms ook weleens helpen.
Carrie schreef:Kan het lettertype van het forum in de desktopversie op de telefoon groter?
Carrie schreef:Carrie schreef:Kan het lettertype van het forum in de desktopversie op de telefoon groter?
Ik quote mezelf nog een keertje.
Burgemeester Nicky schreef:Carrie schreef:Carrie schreef:Kan het lettertype van het forum in de desktopversie op de telefoon groter?
Ik zal er naar kijken. Heb er verder nog nooit klachten over gehoord.
Weet niet of dat de instelling verder goed zal doen. Het is al zo’n gepriegel in de desktopversie op de mobiele telefoon.
Carrie schreef:Burgemeester Nicky schreef:Carrie schreef:
Ik zal er naar kijken. Heb er verder nog nooit klachten over gehoord.
Weet niet of dat de instelling verder goed zal doen. Het is al zo’n gepriegel in de desktopversie op de mobiele telefoon.
Ok dank je wel!
Kees schreef:Aangezien het dan blijkbaar tegen mij is:
Reageren staat ook vrij toch?
Cotton schreef:Even inhakend op Carrie. Ik forum altijd via de mobiele versie en heb gisteren even desktop geprobeerd. Maar dan zijn sommige reacties even groot als de site van Carries voorbeeld en sommige reacties (waaronder altijd m'n eigen???) zijn zo klein dat je het niet kunt lezen.
Maple schreef:[...] dat begrijpt m’n kleine teen ook nog wel [...]
June schreef:Ik vind de desktopversie ook niet zo handig op mijn mobiel. Ik gebruik hem alleen voor privéberichten, want als ik een oud bericht wil beantwoorden lijk ik daar met de mobiele versie niet te kunnen komen. Anderen bekend met dit probleem? Waarom gebruik jij liever de desktopversie dan de mobiele, Carrie?
Carrie schreef:Kees schreef:Aangezien het dan blijkbaar tegen mij is:
Reageren staat ook vrij toch?
Ja tegen jou en Maple. Natuurlijk staat reageren vrij, maar ik plaats zoiets toch in het moderatortopic, waarin ik een vraag stel aan een burgermeester over iets waar ik zelf tegenaan loop? Voor mij is het dan totaal niet relevant of van toegevoegde of anderen dan ook zo ervaren of niet, vandaar mijn verbazing. Ook dat hoor in je zin, komt een beetje vreemd over.
"Ik forum ook gewoon via de desktopversie op m'n telefoon maar heb nergens last van hoor."
Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers