Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


"domme" vlucht vragen..

<<

Druifje

Kwebbel

Berichten: 437

Geregistreerd: 23 Okt 2017 13:39

Bericht 10 Okt 2018 13:09

"domme" vlucht vragen..

Het is al erg lang geleden dat wij hebben gevlogen maar aanstaande zaterdag gaan we met t hele gezin naar zakynthos.

Nu heb ik van de week de vliegtickets uitgeprint en nu kan je zelf online inchecken (30 uur van te voren) zag ik.
We vliegen met transavia, ik heb al een stoel reservering gedaan omdat ik anders bang was niet bij elkaar te kunnen zitten, dus daarvan heb ik ook al iets uitgeprint...

Nu kun je dus online inchecken en dan moet je weer die instapkaarten uitprinten zag ik.. maar moet ik nu alle paperassen mee nemen??? dus tickets/ instap kaarten/ stoelreservering

En hoe nu verder als we thuis in checken en aankomen op schiphol? kunnen we nu zo rechtstreeks door de douane?
en hoe lang van te voren moeten we er dan nu zijn?
We hebben geen bagage af te geven want nemen alleen een rugzak mee.
<<

Anoniem313

Bericht 10 Okt 2018 13:12

Re: "domme" vlucht vragen..

Je hoeft helemaal niets uit te printen, je hebt de etickets per mail en je stoelreservering zit in de boeking. Je kunt idd direct door naar de security.
Is het al herfstvakantie bij jou? Dan zou ik er zeker twee uur vantevoren zijn.
<<

Druifje

Kwebbel

Berichten: 437

Geregistreerd: 23 Okt 2017 13:39

Bericht 10 Okt 2018 13:16

Re: "domme" vlucht vragen..

Ah wij hebben dus al veel geprint... dom kan dus ook via de mail.. haha

Ja wij hebben vanaf zaterdag herfstvakantie!
<<

Druifje

Kwebbel

Berichten: 437

Geregistreerd: 23 Okt 2017 13:39

Bericht 10 Okt 2018 13:19

Re: "domme" vlucht vragen..

We zetten de auto op lang parkeren en het is voor het eerst dat de kinderen op Schiphol komen dus het leek ons wel leuk om er dan op tijd te zijn en lekker rond te kijken.
<<

Anoniem313

Bericht 10 Okt 2018 13:48

Re: "domme" vlucht vragen..

Ach weet je, als je het prettig vindt om dingen op papier te hebben, dan heb je die nu :)
Herfstvakantie maakt wel echt een verschil, zou ik lekker de ruim de tijd nemen, sowieso met kinderen wil je niet lopen stressen en rennen.
<<

Marin

Gebruikers-avatar

President

Berichten: 43575

Geregistreerd: 16 Nov 2015 14:09

Bericht 10 Okt 2018 14:13

Re: "domme" vlucht vragen..

Ja eens met Caulfield. Ik zou 't zelf niet meenemen maar 't kan geen kwaad om alles uitgeprint bij je te hebben. Huur je ook een auto daar? Zo ja, Idem dito.

En idd met de herfstvakantie zou ik echt ruim rekenen. Ik heb afgelopen meivakantie nog nooit zo'n rij gezien bij transavia (waar ik zelf dus ook mee vloog).

Goede reis alvast!
Let's discover the world together.
<<

Misoe

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 633

Geregistreerd: 22 Jun 2017 12:15

Bericht 10 Okt 2018 14:34

Re: "domme" vlucht vragen..

Gewoon de printjes meenemen is ook fijn. Stel dat je telefoon kapot valt, niet wil starten of wat dan ook net als je het nodig hebt, dan heb je altijd je papieren nog.
<<

Marsy31

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6658

Geregistreerd: 01 Sep 2013 14:19

Bericht 10 Okt 2018 21:57

Re: "domme" vlucht vragen..

Papier hoeft eigenlijk niet meer anno 2018 maaaaar ik had het afgelopen keer bij mij omdat ik het toch al geprint had voor mezelf. Er was even iets niet in orde met blablablabla zoon (geen idee wat) en toen was het fijn dat hij even mijn papieren mee kon nemen naar het kantoor waar hij heen liep ipv alles op te moeten schrijven. Dus denk dat ik voor zekerheid toch altijd nog even printje meeneem voor de makkelijkheid.
Afbeelding
Afbeelding
<<

ChiQ

Bericht 11 Okt 2018 08:36

Re: "domme" vlucht vragen..

Misoe schreef:Gewoon de printjes meenemen is ook fijn. Stel dat je telefoon kapot valt, niet wil starten of wat dan ook net als je het nodig hebt, dan heb je altijd je papieren nog.


Met alleen je achternaam en paspoort kan je de wereld over. Leuk Druifje mijn draak kent Schiphol op zijn duimpje maar vindt vakantiepret zo leuk!
<<

Marin

Gebruikers-avatar

President

Berichten: 43575

Geregistreerd: 16 Nov 2015 14:09

Bericht 11 Okt 2018 09:09

Re: "domme" vlucht vragen..

Haha sinds ik weet wat je allemaal in die systemen terug kan vinden, vind ik 't helemaal niet meer nodig om t af te drukken. Maar snap ook dat 't voor je eigen gemoedsrust toch fijn is.
Let's discover the world together.
<<

Anoniem253

Bericht 11 Okt 2018 16:29

Re: "domme" vlucht vragen..

Marin schreef:Haha sinds ik weet wat je allemaal in die systemen terug kan vinden, vind ik 't helemaal niet meer nodig om t af te drukken. Maar snap ook dat 't voor je eigen gemoedsrust toch fijn is.


Wat staat daar allemaal in dan? :smile:
<<

Marin

Gebruikers-avatar

President

Berichten: 43575

Geregistreerd: 16 Nov 2015 14:09

Bericht 11 Okt 2018 17:21

Re: "domme" vlucht vragen..

Haha zo bedoelde ik het niet, niks spannends hoor maar wel heel uitgebreid op honderden manieren een boeking kunnen vinden.
Maar ook wel adresgegevens en telefoonnummers van bn'ers natuurlijk als die een vlucht hebben geboekt. Maar of dat nou zo spannend is haha.
Let's discover the world together.
<<

Beachgirl

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2148

Geregistreerd: 09 Sep 2013 18:18

Bericht 11 Okt 2018 20:18

Re: "domme" vlucht vragen..

Druifje schreef:Het is al erg lang geleden dat wij hebben gevlogen maar aanstaande zaterdag gaan we met t hele gezin naar zakynthos.

Nu heb ik van de week de vliegtickets uitgeprint en nu kan je zelf online inchecken (30 uur van te voren) zag ik.
We vliegen met transavia, ik heb al een stoel reservering gedaan omdat ik anders bang was niet bij elkaar te kunnen zitten, dus daarvan heb ik ook al iets uitgeprint...

Nu kun je dus online inchecken en dan moet je weer die instapkaarten uitprinten zag ik.. maar moet ik nu alle paperassen mee nemen??? dus tickets/ instap kaarten/ stoelreservering

En hoe nu verder als we thuis in checken en aankomen op schiphol? kunnen we nu zo rechtstreeks door de douane?
en hoe lang van te voren moeten we er dan nu zijn?
We hebben geen bagage af te geven want nemen alleen een rugzak mee.



Geen antwoord op je vragen maar even een tip: je zegt alleen een rugzak mee te nemen (hoe doe je dat!? :P ) maar denk goed aan de regels wat betreft vloeistoffen !
M. 💗 November 2020
L. 💙 Mei 2023
<<

Druifje

Kwebbel

Berichten: 437

Geregistreerd: 23 Okt 2017 13:39

Bericht 12 Okt 2018 07:41

Re: "domme" vlucht vragen..

Dank je, daar hebben we zeker rekening mee gehouden.
We hebben allemaal een kleine rugzak, inmiddels ingepakt, die van de kinderen weegt maar 2.5 kg haha
wat setjes kleding, badpak en slippers.

Ik heb twee zepen mee, een shampoo bar en een om gewoon mee te wassen.
Tandpasta en zonnencreme kopen we op plaats van bestemming.
Meer hebben we niet nodig, en daarbij mag je wel kleine hoeveelheden vloeistof mee nemen als die dan maar weer in een ziplock zakje zitten van max 1 liter bij elkaar.
<<

Anoniem255

Bericht 12 Okt 2018 19:04

Re: "domme" vlucht vragen..

Ik weet niet hoe het daar is maar wij zitten nu op kreta en het koelt 's avonds echt flink af. Dus ik zou wel wat extra lange broeken en een vest o.i.d meenemen. Weet niet hoe lang je gaat maar wij hadden net genoeg aan 1 grote koffer en 4 handbagage.
<<

Druifje

Kwebbel

Berichten: 437

Geregistreerd: 23 Okt 2017 13:39

Bericht 12 Okt 2018 19:17

Re: "domme" vlucht vragen..

Mien, wij zitten op Zakynthos, aan de andere kant dus, maar heb sowieso wel wat maillotjes/ en lange broek mee, en een tussen jas die doen we aan.

Oh we gaan 8 dagen.

Terug naar Reizen & vakanties

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers