Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Airline ervaringen

<<

Libelle'

Kwebbel

Berichten: 404

Geregistreerd: 04 Nov 2016 12:06

Bericht 10 Okt 2018 20:32

Re: Airline ervaringen

Heb ondertussen ook met veel maatschappijen gevlogen.
Iberia vond ik helemaal niks, maar ik had misschien net pech, was echt een heel oud toestel ook.
Vliegtuigen van Tui zelf vind ik wel fijn, lekker stil. Alleen echt helemaal volgepropt en ook heel veel families aan boord met kleine kinderen wat dan de vliegervaring wat minder maakt :)
Emirates vind ik fijnste, British airways ook heel goed. United ook tevreden over.
Binnenkort vlieg ik voor het eerst met American Airlines, ben benieuwd.
<<

Oreo

Kletskop

Berichten: 790

Geregistreerd: 24 Mei 2018 21:22

Bericht 11 Okt 2018 19:14

Re: Airline ervaringen

Claire**** schreef:Fast track personeel is gewoon beveiliging/douane staff. Die behoren niet tot een airline. Je krijgt de fast track pas van van hen of van je airline en vervolgens loop je dus gewoon overal door.


Dat was hier niet het geval, dit was lufthansa personeel :)
22112014 / 10042019
<<

Anoniem321

Bericht 12 Okt 2018 09:35

Re: Airline ervaringen

Op lange vluchten heb ik ervaring met BA, Delta, Austrian en Iberia. Ik vond al deze airlines dikke prima. Als ik echt een nummer 1 moet kiezen, dan ga ik voor Austrian, omdat echt álles tot in de puntjes geregeld was.
Iberia was dan misschien iets minder, maar dan vooral gevoelsmatig.

Op korte vluchten heb ik ervaring met Transavia, Easyjet, Ryanair, Vueling, Air Europa, Tui en KLM.
Ryanair staat natuurlijk niet goed aangeschreven maar tot nu toe heb ik alleen maar positieve ervaringen met deze airline. (misschien juist omdat de verwachtingen altijd laag zijn). Verder is er ook niet echt 1 die bij mij onder de maat presteerde. Tui vond ik bovengemiddeld goed. Gevoelsmatig vond ik Easyjet en Vueling wat minder.
Van Air Europa had ik juist wat mindere verwachtingen, maar die heeft mij positief verrast, vooral qua afhandeling van alles om de vlucht heen.
Vorige

Terug naar Reizen & vakanties

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers