Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Bult onder kin

<<

Anoniem60

Bericht 04 Sep 2013 08:11

Bult onder kin

Ik ga er straks al voor naar de huisarts, maar sinds een paar dagen heb ik een grote (onderhuidse) bult onder m'n kin.
Het doet geen zeer, maar het zat er ineens. Het is echt wel een centimeter groot.

Iemand enig idee wat het kan zijn? Ik dacht zelf een speekselklier, maar ik kan niet echt een plaatje vinden waar duidelijk op staat dat je op die plek speekselklieren hebt.
<<

Anoniem60

Bericht 04 Sep 2013 10:28

Re: Bult onder kin

De huisarts wist het ook niet.
Dinsdag echo laten maken. Bah, ik hou niet van dit soort dingen :(
<<

Anoniem301

Bericht 04 Sep 2013 22:47

Re: Bult onder kin

He Fem, kan me voorstellen dat dat eng is, zeker als de dokter het ook niet goed weet. Sterkte! Hopelijk krijg je snel de uitslag binnen.

Terug naar Persoonlijk

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers