Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Najaar 2018 mama's (september, oktober, november)

<<

zomerblond

Gebruikers-avatar

Noob

Berichten: 42

Geregistreerd: 17 Mei 2018 14:32

Bericht 20 Sep 2018 13:00

Re: Najaar 2018 mama's (september, oktober, november)

@Pompoen: vervelend zeg die lichamelijke ongemakken. Hopelijk is alles na de bevalling weg of iig een stuk minder! Die beweging in je buik is ook precies hoe het hier voelt. Alsof ze redelijk klem zit en met momenten echt probeert om uit te rekken, met dus als gevolg links een knie/voet en rechts een kont die uitsteekt. Soms duw ik ook een beetje terug, omdat ze anders wel erg losgaat en ook onder m'n ribben haakt. Verder geen zorgen om het gewicht van de kleine hoor, ik voel haar dus super goed en zoontje was ook niet groot bij geboorte.

@MdU: onze eerste was met bijna 42 weken ook maar net 3300, dus de verloskundige zei al: jullie maken gewoon gewoon geen grote baby's en er moeten ook kleintjes zijn om naast de joekels tot een gemiddelde baby te komen voor de statistieken. Spannend voor jou ook de laatste loodjes! Je mag in elk geval vanaf nu gewoon thuis bevallen als de situatie het toelaat.

@Limoen: verder alles goed hoor, het begint allemaal wat lager te zitten en daardoor is het met zitten/fietsen etc. niet meer zo comfortabel, maar ik kan alles eigenlijk nog. Horen jullie eigenlijk voor de geboorte nog meer betreft het hartje of is het eerst bevallen en dan echt pas na de bevalling weer een onderzoek?
Life is too short to have boring hair.
<<

Meneer de Uil

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6162

Geregistreerd: 01 Sep 2013 17:08

Bericht 25 Sep 2018 15:43

Re: Najaar 2018 mama's (september, oktober, november)

Net weer bij de cm geweest. Afspraak voor volgende week week staat ook weer, maar heb afgesproken dat ik die dag ga bevallen ;). Zou het precies 2 jaar en 10 maanden schelen met S. Vind ik wel mooi, klopt het ook mooi met de uitgerekende datum van allebei. Was bij S 4-12 en nu 4-10.
Buikje wil niet helemaal meer meegroeien, maar zit nog wel gemiddeld. Ze maakt zich dus nog geen zorgen, maar voor de zekerheid nog rustiger aan doen. Dat wordt dus opa en oma vragen of S een dagje extra kan komen. Want verder doe ik al geen snars meer ivm mijn bekken.
Bloeddruk nog steeds goed dus op een herhaling van zwangerschapsvergiftiging lijkt het niet uit te draaien.

Ik zeg, laat die baby maar komen!
The familytree will always grow 2-12-2015 en 10-10-2018
<<

Lot

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 5453

Geregistreerd: 02 Sep 2013 09:34

Bericht 25 Sep 2018 15:53

Re: Najaar 2018 mama's (september, oktober, november)

MdU: zo spannend! Nog meer rust nemen jij! :)

Vervelend dat jullie zoveel bekkenpijn hebben, met mij gaat het wel een stuk beter sinds ik verlof heb. Wel merk ik dat ik erg stijf word als ik weer heel de dag op bed of op de bank lig. De laatste dagen ben ik ook echt minder in beweging en veel aan het eten, moet ik mee stoppen denk ik haha. Wel gezond eten maar gewoon teveel zeker omdat ik zo weinig beweeg. Hier nu 37 weken, zo raar. Baby beweegt nog veel, soms voel ik echt een harde bil of voet onder mijn buik maar het doet me eigenlijk nooit pijn gelukkig.

Zomerblond: heeft je eerste daar last van gehad dat ze wat lichter was? Dat ze extra voeding nodig had of zo? Anders lijkt het me geen probleem toch?

Limoen: ik was wel een beetje geschrokken van je bericht, maar ik hoop dat het uiteindelijk allemaal goedkomt en het gaatje vanzelf dichtgroeit of hij hier in ieder geval geen last van gaat hebben :hug:
<<

Meneer de Uil

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6162

Geregistreerd: 01 Sep 2013 17:08

Bericht 25 Sep 2018 16:21

Re: Najaar 2018 mama's (september, oktober, november)

Spannend ook Lot, baby 'mag' gewoon komen nu!!
Fijn dat de pijn een stuk beter te doen is nu je verlof hebt. Goed de afwisseling proberen te houden, al is dat soms wel heel erg lastig. En qua eten ook gewoon luisteren naar je lichaam hoor. Hey vraagt wat het nodig heeft, dus als het gezond is, gewoon doen! Tenminste dat is wat ik wel heel erg heb gemerkt.
The familytree will always grow 2-12-2015 en 10-10-2018
<<

Pompoen

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 7281

Geregistreerd: 31 Aug 2013 22:04

Bericht 25 Sep 2018 22:10

Re: Najaar 2018 mama's (september, oktober, november)

Oh ik vind dat een goede afspraak MdU, jouw baby mag nu gewoon komen. En Lot haar baby ook, yes!
Hier nog even wachten, al scheelt het niet veel meer. Ben wel tot de conclusie gekomen dat ik de slijmprop waarschijnlijk een aantal dagen geleden al verloren ben. Was echt een superstevige dikke grote flubber slijm die ik ook niet zomaar stuk kon drukken (sorry voor de details haha). Wist het alleen niet zeker en dacht ook dat het niet zo veel uitmaakte, maar zat er over te lezen en lees dat als het meer dan 2 weken voor je uitgerekende datum is je je verloskundige moet bellen. Nou ja vooruit dan maar, zal morgen het ziekenhuis wel bellen. Heb er eigenlijk niet zo’n zin in, ik bedoel wat gaan ze doen? Ik zou wel graag liever na de 38 weken bevallen, maar ja, ik geloof niet dat ik zelf heel veel keus heb.
Had vanmorgen overigens ook wat roze en roodachtig slijm bij het afvegen. Daardoor ging ik er toch eens even naar kijken. Maar ik denk dat dat kwam doordat ik gisterenavond vreselijk moest overgeven en dat er dan een adertje gesprongen is of zo. Was niet noemenswaardig verder.
Mijn bloeddruk is overigens nu af en toe wat aan de hoge kant, maar veel vaker is die gewoon goed, geen idee wat dat betekend. Maar ik wacht dus gewoon af eigenlijk.

Ik ga in principe dit weekend ook nog een weekend weg. Beetje gek zo maar komt gewoon beter uit. Mijn man heeft personeelsuitje zaterdag en is dan de hele dag in touw omdat hij als directeur er natuurlijk in principe bij hoort te zijn. Die huisjes waren te snel geboekt en zijn nu over. Dus of we nu wel of niet gaan, dat huisje staat of verhuurd leeg of ik kan het gebruiken. En het is bij Beekse bergen dus voor de kinderen van alles te doen. Die had ik anders de hele zaterdag alleen gehad en dan had ik echt wel iets met ze moeten gaan doen. Maar nu gaat mijn schoonmoeder mee dus die neemt over wat ze over moet nemen.
Alleen nu blijken mijn schoonvader en zijn vrouw en mijn zwager, schoonzusje en drie kinderen ook in een huisje te gaan. Ik ben een beetje bang dat het dan ineens weer heel druk wordt. Maar tegelijk is het ook weer makkelijker, de kinderen kunnen het samen prima vinden en ik heb al tegen iedereen gezegd dat ik bijna niks kan en een middagdutje moet doen en zo. We gaan het wel zien. Zaterdag kunnen we wel een bussafari gaan doen of zo. En verder met de kinderen naar de speeltuin. En dan zondag even het park in met rolstoel of zo. Wilde eigenlijk gaan zwemmen maar weet niet of dat mag.

Ach ja, leuk zo die laatste weken, alles staat een beetje op losse schroeven. Maar ik vind het wel prima, ik doe gewoon mijn ding en ik zie wel. Kan toch niet meer zo heel veel, lang leve mijn bekken. En man wat doet mijn slokdarm pijn, echt niet grappig.
<<

Meneer de Uil

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6162

Geregistreerd: 01 Sep 2013 17:08

Bericht 27 Sep 2018 10:32

Re: Najaar 2018 mama's (september, oktober, november)

Heb je het ziekenhuis al gebeld Pompoen?
Wat heerlijk nog samen een weekendje weg. Zie je dat met al je pijntjes nog zitten? Wij hadden dat ook graag nog willen doen, maar dus vanwege de pijn niet gedaan.
The familytree will always grow 2-12-2015 en 10-10-2018
<<

zomerblond

Gebruikers-avatar

Noob

Berichten: 42

Geregistreerd: 17 Mei 2018 14:32

Bericht 27 Sep 2018 12:32

Re: Najaar 2018 mama's (september, oktober, november)

Spannend allemaal! Ben benieuwd bij jou Pompoen.

@Lot: de eerste (een jongen) was ook licht van gewicht, vooral bij de bijna 42 weken dat hij geboren werd. Dus vandaar dat het nu ook niet zo'n ding is. Hij hoefde toen niet bijgevoed te worden, de borstvoeding ging gelijk heel goed en hij is zelfs nauwelijks afgevallen de eerste dagen. Maak me nu dus ook nergens druk om en de verloskundige gelukkig ook niet... al mag ze dus wat mij betreft echt wel tot 41 blijven zitten.
Life is too short to have boring hair.
<<

Pompoen

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 7281

Geregistreerd: 31 Aug 2013 22:04

Bericht 27 Sep 2018 16:30

Re: Najaar 2018 mama's (september, oktober, november)

Ik ben gisteren even in ‘t ziekenhuis geweest vanwege het bloedverlies. Ctg was goed en bij de controle bleek het bloed van mijn baarmoederhals te komen, die is erg goed doorbloed. Het ziet er niet naar uit dat de bevalling nog heel lang op zich gaat laten wachten. Maar ja, wanneer komt het dan he?
<<

Lot

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 5453

Geregistreerd: 02 Sep 2013 09:34

Bericht 27 Sep 2018 16:57

Re: Najaar 2018 mama's (september, oktober, november)

Spannend. Nu ben je natuurlijk ook bijna aan het eind/mag je bijna gaan bevallen :) ik ben benieuwd hoe lang het nog gaat duren.
<<

Pompoen

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 7281

Geregistreerd: 31 Aug 2013 22:04

Bericht 27 Sep 2018 17:34

Re: Najaar 2018 mama's (september, oktober, november)

Morgen ben ik 37 weken dus dan ‘mag’ het.
<<

Lot

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 5453

Geregistreerd: 02 Sep 2013 09:34

Bericht 02 Okt 2018 08:36

Re: Najaar 2018 mama's (september, oktober, november)

Heb je goed gedaan pompoen, precies 37 weken :wink:.

Hoe is het met de rest?
<<

Meneer de Uil

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6162

Geregistreerd: 01 Sep 2013 17:08

Bericht 02 Okt 2018 13:49

Re: Najaar 2018 mama's (september, oktober, november)

In afwachting tot baby zich aandient. Heb het idee dat er af en toe wel wat rommelt, maar ook weer niet echt wat aan de gang is. We blijven dus (on)geduldig afwachten.

Hoe gaat het met jou Lot?
The familytree will always grow 2-12-2015 en 10-10-2018
<<

Pompoen

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 7281

Geregistreerd: 31 Aug 2013 22:04

Bericht 02 Okt 2018 14:00

Re: Najaar 2018 mama's (september, oktober, november)

Haha toen ik dat laatste schreef zat ik al volop weeen/harde buiken weg te zuchten haha.
Maar idd precies goed uitgemikt zo.
<<

Lot

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 5453

Geregistreerd: 02 Sep 2013 09:34

Bericht 02 Okt 2018 16:03

Re: Najaar 2018 mama's (september, oktober, november)

Ahh vandaar dat je zei dat het niet lang meer kon duren :wink:.

Hier vandaag 38 weken, geen tekenen op af en toe wat steekjes in mijn liezen na. Bandenpijn denk ik, of dat de baby nog meer indaalt? Mensen zeggen wel steeds dat mijn buik nog zo hoog zit, is/was die bij jullie ook echt al wat meer gaan hangen? Ik heb nog genoeg afspraken staan dus verveel me nog niet :).

Bij jou wordt het echt spannend MdU!
<<

SophieZMY

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2368

Geregistreerd: 23 Mrt 2014 08:52

Bericht 02 Okt 2018 16:24

Re: Najaar 2018 mama's (september, oktober, november)

Lot mijn buik heeft bij mijn dochter nooit laag gehangen.
Ondanks dat ze echt mooi op tijd al ingedaald was.
<<

zomerblond

Gebruikers-avatar

Noob

Berichten: 42

Geregistreerd: 17 Mei 2018 14:32

Bericht 02 Okt 2018 16:30

Re: Najaar 2018 mama's (september, oktober, november)

@pompoen, gefeliciteerd! En wat fijn dat alles rondom de bevalling en het op aparte kamers liggen achteraf goed meeviel. Nu lekker genieten, gaat het goed?

@MdU, schiet op he. Hier donderdag ook alweer 40 weken, maar heb op zich nog geen naderende-bevalling-gevoelens.

M’n buik is wel enorm gezakt afgelopen weken, ben gewoon helemaal plat bij m’n ribben. Ook wel steeds meer krampjes, harde buiken, etc. Maar las van de week in het zwangerschapsdagboek van de eerste dat ik dat toen ook al 2-3 weken had. Inmiddels is alles in huis wel zover klaar en aan kant dat ze mag komen. De laatste spulletjes zijn online besteld en zouden van de week binnen moeten komen. En zelfs de proefdrukken voor de kaartjes zijn onderweg! Al geniet ik nu nog ff van de vrijheid. Heerlijk, zo geoorloofd niks doen en een beetje rommelen in huis op een dag. Dat gebeurt me anders nooit!

Afgelopen weekend ook nog naar een draagworkshop geweest om verschillende doeken en zakken te testen en meer te leren over dragen. Ben naar huis gegaan met een fijne elastische doek (van bamboe) van Smallvips. Vond die het fijnste, vooral voor straks in het begin. Bij zoontje lukte het dragen (in een heel onhandige Lodger zak) niet en zou nu graag een goede start maken om zo ook handen vrij te hebben als ze zo klein zijn. Zijn er meer meiden met draagervaring hier? Heb ook m’n oog nog laten vallen op een ringsling van ByKay, omdat dat wat gemakkelijker vanuit bijv. de auto pakt (supermarkt/schoolplein). Iemand nog tips?
Life is too short to have boring hair.
<<

Mouette

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 536

Geregistreerd: 02 Sep 2013 20:07

Bericht 04 Okt 2018 08:49

Re: Najaar 2018 mama's (september, oktober, november)

Het begint wel op te schieten nu he?

Volgens mij zijn Zomerblond en Meneer de Uil vandaag precies 40 weken! Ik ben benieuwd of jullie al een baby in jullie armen hebben of nog (iets minder) rustig aan het afwachten zijn.

Ik ben 35 weken nu. Vandaag het laatste middagdagje werken. Verder heb ik nog een nascholing gepland staan en dan zit het er op en ga ik echt met verlof.

De babykleertjes liggen al gewassen en gestreken in de commode, we hebben een box van Marktplaats, en komende week ga ik me denk ik storten op het wiegje en de kinderwagen. Die laatste kan wel een poets/wasbeurt gebruiken, dus even kijken of dat lukt om de bekleding te wassen of schoon te maken.

Verder voel ik me prima, wel veel maagzuur op het moment door een baby die nog niet erg bezig is met indalen. Volgens de verloskundige zien ze dat vaker bij een derde, dat dat wat later is. Hij gaat ook echt nog alle kanten op, soms met het hoofd beneden, en soms billen en soms ook overdwars.
Hopelijk gaat hij de komende weken goed liggen!
<<

Meneer de Uil

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6162

Geregistreerd: 01 Sep 2013 17:08

Bericht 04 Okt 2018 09:17

Re: Najaar 2018 mama's (september, oktober, november)

Hier nog geen baby...en echte tekenen dat het snel kan gaan komen ook niet. Voel met momenten echt wel wat rommelen, maar dat is het dan ook. We wachten dus maar af. Maandag trouwens afspraak bij de vk en dan zouden ze gaan strippen als het mogelijk is.

Pompoen, hoe gaat het bij jullie? Nog steeds op je blauwe wolk? Hoop het voor je.
Zomerblond, jij ook nog niks?
Mouette, wat lekker dat je verlof bijna begint! Ben je bijna verder met je voorbereidingen dan ik, haha. Kleren zijn gewassen, maar ivm de verhuizing denken we nog steeds na waar we ze eigenlijk gaan laten...shame on is! Duimen dat baby snel goed wil gaan liggen ook. Lag jullie tweede wel al snel ingedaald met koppie naar beneden?
The familytree will always grow 2-12-2015 en 10-10-2018
<<

Mouette

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 536

Geregistreerd: 02 Sep 2013 20:07

Bericht 04 Okt 2018 09:26

Re: Najaar 2018 mama's (september, oktober, november)

Spannend meneer de Uil. Kan soms toch opeens snel gaan. Bij dochter had ik eigenlijk nauwelijks voortekenen en toen braken de vliezen bij 40+3. Het is inderdaad afwachten.
Begrijpelijk dat je met jullie aanstaande verhuizing even niet goed weet wat te doen met al het babyspul. Zolang de baby iets heeft om aan te trekken na de geboorte, maakt het niet zo veel uit denk ik. Die goed georganiseerde babykamer komt dan wel weer in het nieuwe huis!

Mijn dochter lag inderdaad al ruim een maand netjes met het hoofd naar beneden met deze termijn, dus dit is weer even een nieuwe ervaring voor me (en mijn blaas/ribben ;)).
<<

Meneer de Uil

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6162

Geregistreerd: 01 Sep 2013 17:08

Bericht 08 Okt 2018 10:41

Re: Najaar 2018 mama's (september, oktober, november)

Hoe gaat het met iedereen? Nog geen baby's?
Hier niet in ieder geval. Net terug van de vk en die heeft in ieder geval kunnen strippen. Heb van het weekend nog zitten twijfelen of ik dat wilde wel, maar na zaterdag drama met S en naar bed gaan (ze wil gewoon niet meer alleen slapen) en heel veel onrust daardoor bij mij, besloten dat ze het maar moesten proberen als het zou gaan. Gelukkig kon dat dus nu duimen dat het wat gaat doen. Zo niet dan donderdag terug om nogmaals te strippen en voor vrijdag een afspraak in het ziekenhuis voor een echo en ctg.

Volgens mij heeft beeb het nog wel fijn daarbinnen dus we zullen het gaan zien en meemaken allemaal.
The familytree will always grow 2-12-2015 en 10-10-2018
<<

Lot

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 5453

Geregistreerd: 02 Sep 2013 09:34

Bericht 08 Okt 2018 11:10

Re: Najaar 2018 mama's (september, oktober, november)

Hier nog geen baby. Vorige week druk weekje gehad dus wil deze week weer even proberen te ontspannen en iets minder afspraken te plannen. Ik merk nu al wel dat ik het een beetje irritant vind als mensen me steeds berichten sturen over hoe het nu gaat, hoe lief bedoeld ook.

Spannend dat je gestript bent, het moet toch echt wel gebeuren deze week lijkt me! Zeker als ze je 2x willen strippen indien nodig.
<<

Uffe

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 9406

Geregistreerd: 25 Nov 2015 15:30

Bericht 08 Okt 2018 11:16

Re: Najaar 2018 mama's (september, oktober, november)

Spannend MdU! Wat sneu voor S. het is ook allemaal zo spannend. Ik duim dat het strippen net het zetje is geweest dat je nodig had.
⁠♡♡♡
<<

Meneer de Uil

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6162

Geregistreerd: 01 Sep 2013 17:08

Bericht 08 Okt 2018 15:09

Re: Najaar 2018 mama's (september, oktober, november)

Oh zo vervelend dat ze daar nu al mee beginnen Lot. Zou ik ook niet heel leuk vinden. Hier viel het wel mee. Nu wat vaker nu ik de 40 weken voorbij ben. Maar dan eigenlijk nog vooral de vraag of ik het nog volhoudt.
Geen idee of ie gaat komen nu hoor, strippen werkt blijkbaar beter als je er dan de 2de keer (als het nodig is) niet te lang tussen laat. Dus vandaar donderdag weer.

Uffe, ik hoop het ook. Net rommelde het wel wat, maar lijkt nu weer weg. We gaan het zien!
The familytree will always grow 2-12-2015 en 10-10-2018
<<

Pompoen

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 7281

Geregistreerd: 31 Aug 2013 22:04

Bericht 08 Okt 2018 16:24

Re: Najaar 2018 mama's (september, oktober, november)

Spannend MdU, hopelijk mag jij snel je kleine jongen of meid in je armen sluiten! Met welke termijn is S. geboren? Of werd je toen ingeleid?

Hier gaat het goed, blauwe wolk nog steeds aanwezig maar het was ook best pittig afgelopen week. We kregen maar de helft van de geindiceerde kraamzorg vanwege personeelsgebrek, daardoor waren de eerste dagen thuis eigenlijk best wel onrustig en druk. Uiteindelijk storte ik dinsdag, toen ik zelfs maar 2 uurtjes kraamzorg had gehad ipv 4 uurtjes (wat dus eigenlijk 8 moest zijn) en J. crisis had op zijn werk en dus daarheen was geweest, helemaal in. Ik had toen ook al twee nachten heel weinig geslapen en ik was nog totaal niet bijgetankt van de uren rond de bevalling dat ik wakker ben geweest.
Op woensdag kwam de verloskundige en heb ik aangegeven dat het niet zo lekker ging, dat ik er echt doorheen zat. Toen is de kraamzorg gelijk gaan bellen en regelen zodat ze zelf op donderdag de hele dag kon komen. Op vrijdag kwam er een andere kraamzorg en officieel was dat de laatste dag, maar omdat ik juist achteruit ging in plaats van vooruit werd besloten om er nog een 9e en 10e dag aan toe te voegen. Uiteindelijk heb ik dus nog 4 dagen 8 uur kraamzorg gehad en dat zorgde voor enorm veel rust waardoor ik veel beter kon uitrusten en me mentaal ook stukken beter voelde. Gisteren was de laatste dag en vandaag de eerste dag alleen want mijn man was naar zijn werk. Ik moet zeggen dat ik het wel prima vond, lekker een beetje keutelen in huis.

F. doet het supergoed ondertussen, hij drinkt aan de borst alsof wij beiden nooit anders gedaan hebben. Af en toe heeft hij wat last van krampjes, maar over het algemeen is hij een rustige tevreden baby. Tot hij niet snel genoeg eten krijgt of krampjes heeft of omgekleed moet worden terwijl het een beetje koud is, dan gilt hij moord en brand. Wat ik dan ook wel weer lief vind haha en heel anders dan Lucas.
We hebben af en toe een flink gebroken nacht met hem, maar de meeste nachten krijg hij een late voeding rond 12 uur, komt hij zelf rond een uur of 3/4 en daarna meestal weer tussen 8 en 9, die ene nachtvoeding duurt meestal wel een uur, hij neemt het er lekker van zeg maar, maar omdat hij daarvoor en daarna dan gewoon super goed slaapt is dat prima te doen. Soms ga ik na die voeding van de ochtend nog weer verder slapen met hem, heerlijk.

De afgelopen dagen heb ik ook steeds een stukje gelopen met hem. De wagen hebben we nog niet gebruikt, hij gaat in de doek bij mij of mijn man. Dat vind ik echt genieten en hij is ook altijd heerlijk aan het slapen dan al is het even brullen als hij er in gaat.

Op dit moment zit hij in de ringsling bij me, hij heeft last van krampjes dus af en toe begint hij ineens te gillen. Gelukkig kunnen we hem over het algemeen vrij snel helpen en dan valt hij wel weer in slaap.
<<

Uffe

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 9406

Geregistreerd: 25 Nov 2015 15:30

Bericht 08 Okt 2018 18:50

Re: Najaar 2018 mama's (september, oktober, november)

Meneer de Uil schreef:Oh zo vervelend dat ze daar nu al mee beginnen Lot. Zou ik ook niet heel leuk vinden. Hier viel het wel mee. Nu wat vaker nu ik de 40 weken voorbij ben. Maar dan eigenlijk nog vooral de vraag of ik het nog volhoudt.
Geen idee of ie gaat komen nu hoor, strippen werkt blijkbaar beter als je er dan de 2de keer (als het nodig is) niet te lang tussen laat. Dus vandaar donderdag weer.

Uffe, ik hoop het ook. Net rommelde het wel wat, maar lijkt nu weer weg. We gaan het zien!


Dat was bij mij bij F. wel het geval, op dinsdag gebeurde er niets (nog niet eens een krampje dus je hebt al meer vooruitgang). Op donderdag weer gestript om 10 uur en om half 6 is ze geboren! Zet hem op nog even volhouden :hug:
⁠♡♡♡
VorigeVolgende

Terug naar Zwangerschap & kinderen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers