Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Vraag studieopdracht

<<

Emma

Major Yipyapper

Berichten: 3114

Geregistreerd: 24 Okt 2015 10:53

Bericht 07 Okt 2018 09:22

Vraag studieopdracht

Hoi allemaal,

Wie kan mij helpen? Na jaren ben ik weer aan een studie begonnen en nu moet ik een opdracht uitwerken.
Er moet een voorwoord en een inleiding bij.

Wat zetten jullie in het voorwoord en wat in de inleiding? Ik zou nu denken dat het ongeveer hetzelfde is maar dat zal wel niet...
<<

Anoniem251

Bericht 07 Okt 2018 09:39

Re: Vraag studieopdracht

Volgens mij is een voorwoord persoonlijker en een inleiding meer inhoudelijk op het onderwerp. Deze laatste heb je echt nodig om het stuk te begrijpen. Voorwoord staat meer op zichzelf, hierin kun je bijv iets kwijt over je eigen ervaring bij het schrijven van het stuk of iets dergelijks.
<<

Anoniem252

Bericht 07 Okt 2018 10:16

Re: Vraag studieopdracht

Inleiding is inhoudelijk, vooral belangrijk om je probleemstelling duidelijk te schetsen, hoofdvraag te introduceren.
<<

Anoniem282

Bericht 07 Okt 2018 10:46

Re: Vraag studieopdracht

In deze link wordt het duidelijk uitgelegd:
https://www.studiemeesters.nl/scriptie/ ... inleiding/
Succes!
<<

Emma

Major Yipyapper

Berichten: 3114

Geregistreerd: 24 Okt 2015 10:53

Bericht 07 Okt 2018 18:54

Re: Vraag studieopdracht

Bedankt voor jullie reacties, daar kan ik iets mee.
Wat een handige link Quattari.

Ik moet er echt weer even inkomen hoor! Ik heb zelf een stuk getypt in word en ik heb een pdf bestand apart met een bijlage. Iemand enig idee hoe ik dit in 1 bestand kan krijgen?
<<

Anoniem313

Bericht 07 Okt 2018 18:57

Re: Vraag studieopdracht

Ervan uitgaande dat je wilt eindigen met een pdf, zou ik het word bestand opslaan als pdf. Er zijn heel veel online pdf merge programmaatjes.

Terug naar Werk & studie

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers