Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Weekend!

<<

Marin

Gebruikers-avatar

President

Berichten: 43577

Geregistreerd: 16 Nov 2015 14:09

Bericht 05 Okt 2018 19:10

Weekend!

Wat zijn jullie plannen?

Afbeelding
Let's discover the world together.
<<

Anoniem316

Bericht 05 Okt 2018 19:12

Re: Weekend!

Wij gaan morgen huis kijken. Het is open huizen dag en willen wat ideeën op doen.
Verder staat er weinig op de planning, waar ik echt van kan genieten. Denk dat we zondag even gaan zwemmen.
<<

Marin

Gebruikers-avatar

President

Berichten: 43577

Geregistreerd: 16 Nov 2015 14:09

Bericht 05 Okt 2018 19:13

Re: Weekend!

Ik ben nu nog even aan het werk, maar straks als m'n man thuis is drinken we nog even een glaasje en dan gaan we denk ik lekker op tijd naar bed. Allebei gaar en moe.

Morgenochtend om 9 uur alweer met z'n drietjes op de babygym, daarna naar vrienden toe op de koffie. In de middag even boodschappen doen en 's avonds komt de beste vriend van m'n man eten.

Zondag gaan we eerst op kraambezoek in Den Bosch en daarna rijden we nog even door naar m'n vader in Breda. Eenmaal thuis gaan we een trial doen voor het running dinner dat we de week erop hebben. Uitgebreid test koken dus (en opeten als het lekker is).

Ik word al moe als ik er aan denk maar ik heb er wel zin in.
Let's discover the world together.
<<

Marin

Gebruikers-avatar

President

Berichten: 43577

Geregistreerd: 16 Nov 2015 14:09

Bericht 05 Okt 2018 19:13

Re: Weekend!

Spannend Dee. Hopelijk zien jullie wat leuks! In jullie eigen woonplaats?
Let's discover the world together.
<<

Anoniem316

Bericht 05 Okt 2018 19:17

Re: Weekend!

Nee, ook wel in dorpen in de buurt. Hier in het dorp staat op Het moment weinig te koop en wat we mooi vinden is binnen 1 week weg voor de hoofdprijs. Het is wel de bedoeling dat we hier blijven hoor.

Wat is een running diner?
<<

Marin

Gebruikers-avatar

President

Berichten: 43577

Geregistreerd: 16 Nov 2015 14:09

Bericht 05 Okt 2018 19:20

Re: Weekend!

Leuk, hopelijk iig wat in de buurt dan!

Een running diner (of diner a l'estafette) is een diner waarbij je telkens een gang bij een ander stel thuis eet. Wij beginnen met het voorgerecht bij mensen waarbij ook twee andere stellen komen eten, dan gaan we daarna naar huis voor ons hoofdgerecht en komen er twee andere stellen eten, en dan krijgen we een envelop met het adres waar we het dessert gaan eten, weer met twee andere stellen. En aan het einde van de avond treffen we elkaar allemaal nog even in de kroeg.
Let's discover the world together.
<<

Mizz_S

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 7536

Geregistreerd: 31 Aug 2013 23:04

Bericht 05 Okt 2018 19:49

Re: Weekend!

Hier vandaag al weekend. Eerst had ons zoontje fysiotherapie. Daarna zijn we naar Venray gereden, hebben daar geluncht, wat gewinkeld en nog even thee gedronken. Daarna boodschappen gedaan en vanavond lekker thuis.
Morgenmiddag komen er vrienden langs voor een spelletjesmiddag. Zondag komen mijn ouders en zus lunchen en daarna gaan we bij mooi weer misschien nog even wandelen.
<<

Burn

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 9454

Geregistreerd: 19 Jul 2014 16:27

Bericht 05 Okt 2018 20:02

Re: Weekend!

Vandaag al heerlijk genoten.
Ben met L. naar de stad gelopen, zo'n 7km en daarna terrasje gepakt met L.
Morgen werken van 7.30u -11.30u, 's middags voetbal kijken bij mijn man en daarna korfbal kijken bij mijn zusje. Daarna verjaardag van mijn schoonzusje. En dan slapen we in het huis van mn schoonmoeder.

Zondag F1 kijken en weer richting huis.
08♡02♡2018
07♡04♡2020
<<

Lookie

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2630

Geregistreerd: 01 Sep 2013 19:20

Bericht 05 Okt 2018 20:17

Re: Weekend!

Wat is een running dinner, Marin?

Vandaag heb ik nog gewerkt. Morgenochtend moeten we naar de kapper, 's middags wil ik de lattenbodem van mijn nieuwe bed in elkaar zetten.
Zondag nog niets op de planning.
<<

Marin

Gebruikers-avatar

President

Berichten: 43577

Geregistreerd: 16 Nov 2015 14:09

Bericht 05 Okt 2018 20:24

Re: Weekend!

Lookie schreef:Wat is een running dinner, Marin?




Afbeelding :smile:
Let's discover the world together.
<<

Agnes

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1635

Geregistreerd: 11 Jul 2018 17:09

Bericht 05 Okt 2018 20:29

Re: Weekend!

Ik hoef dit weekend lekker niks aan werk te doen, dat heb ik vandaag allemaal afgewerkt. Super fijn! Morgen ga ik met mijn man (klinkt nog steeds een beetje gek) wat huizen bekijken tijdens open huis. Daarna gaan we mijn nieuwe hamster-vriendje ophalen en 's avonds eten we bij mijn schoonzus voor haar b-day. Zondag houden we een chilldagje.
<<

GeKKiE

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4984

Geregistreerd: 01 Sep 2013 07:30

Bericht 05 Okt 2018 20:36

Re: Weekend!

Morgen gaan we beide naar de kapper, wat zooi naar de vuilstort brengen en er komen mensen om iets over te kopen. Vriend gaat naar PSV einde van de middag en ik denk dat ik lekker sushi bestel of misschien wel bij de MAC ga eten met dochter.
Zondag hebben we nog geen plannen, misschien 's ochtends naar de dierentuin met droog weer.
<<

Anoniem317

Bericht 05 Okt 2018 20:40

Re: Weekend!

Wat leuk, Marin! En hoe kom je dan aan zoiets? Via internet?

Wij gaan dit weekend nog wat klusjes in huis doen. We gaan de ramen boven schuren en misschien wel verven. Verder nog wat huishoudelijke klusjes en een beetje rustig aan doen. Verder hebben we niks op dr planning staan.
<<

Marin

Gebruikers-avatar

President

Berichten: 43577

Geregistreerd: 16 Nov 2015 14:09

Bericht 05 Okt 2018 20:48

Re: Weekend!

Nee das van de Ronde Tafel, het mannenclubje waar m'n man bij zit. Maar das dus pas volgend weekend hè, nu gaan we slechts proefdraaien voor onszelf.

Succes met klussen Liv.

Gekkie, jullie doen altijd leuke dingen met je dochter. En ik geniet van de ochtend foto's van je haha.

Wow goeie wandeling Burn. Oh ja, f1 moeten we ook ergens in proppen nog.
Let's discover the world together.
<<

Anoniem317

Bericht 05 Okt 2018 20:50

Re: Weekend!

Aha, leuk! Succes morgen en alvast veel plezier voor volgende week!
<<

Silly-One

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11831

Geregistreerd: 31 Aug 2013 22:18

Woonplaats: B.rabant

Bericht 05 Okt 2018 20:54

Re: Weekend!

Ik zou vanavond gaan borrelen, maar op het laatst zei de helft af. Nu thuis op de bank met een biertje.

Morgen studeren en bijles geven aan een vriendin. Verder komt er een pakket met kleding, dus even thuis passen.

Zondag een bier en spijs wandeling. In zes verschillende restaurantje krijg je een gang met passend biertje. Zin in.
____________________
Verbouwingsinsta @bduintje_klus
<<

Marin

Gebruikers-avatar

President

Berichten: 43577

Geregistreerd: 16 Nov 2015 14:09

Bericht 05 Okt 2018 20:57

Re: Weekend!

Leuk Silly, veel plezier op de bier spijs wandeling.

Agnes, jij ook veel plezier bij de open huizen dag.
Let's discover the world together.
<<

Snirp

Major Yipyapper

Berichten: 4822

Geregistreerd: 22 Nov 2013 07:57

Bericht 05 Okt 2018 20:58

Re: Weekend!

Jaaaaa, weekend!
Die luiden we hier in met chipjes, wijn en Carcassonne!

Zaterdag / In de ochtend gaan mijn man en ik beiden hardlopen (om de beurt) en morgenmiddag komen Fientje en haar mannen hierheen. Even naar het strand en lekker patatjes eten daarna.
Zondag / Na een rondje hardlopen van mijn man bremgen we de kinderen naar mijn ouders en rijden we door naar het oosten van het land --> Bokbierdag met vrienden :drunken:
Maandag halen we de kindjes weer op !
<<

sarah1985

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 12106

Geregistreerd: 31 Aug 2013 17:34

Woonplaats: Friesland

Bericht 05 Okt 2018 21:15

Re: Weekend!

Ik heb al 3 weken weekend.

Morgen is man werken. Ik ga denk ik even bij mn broer op visite

Zondag heb ik een etentje met het clubje van het ziekenhuis. Gezellig om elkaar weer te zien
Afbeelding
<<

Jezzie

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 8837

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:17

Bericht 05 Okt 2018 21:30

Re: Weekend!

Morgenochtend boodschappen doen. 's Middags (Als het mooi weer is op de fiets ) naar de kinderkledingbeurs.
Voor zondag geen plannen.
2012
2016
2020

Instagram
<<

Kreeft

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4227

Geregistreerd: 04 Sep 2013 01:06

Bericht 05 Okt 2018 22:04

Re: Weekend!

Leuk Marin! Weet je al wat jullie gaan maken?
Gezellig silly, veel plezier!
En jij ook veel plezier met je etentje Sarah!

Mijn 'weekend' duurt 1 dag. Vandaag gewerkt, was om 21 uur klaar, nu lekker op de bank.
Morgen vrije dag. Eerst even naar het voetballen kijken van mijn neefje. Daarna door naar de zaal waar vrienden 's avonds feest geven. We helpen mee met versieren en andere voorbereidingen. In de middag nog even wat shoppen denk ik. En dan 's avonds feest.
Zondag weer werken.
<<

Marin

Gebruikers-avatar

President

Berichten: 43577

Geregistreerd: 16 Nov 2015 14:09

Bericht 05 Okt 2018 22:14

Re: Weekend!

Ja waarschijnlijk wel. Kalfswang (gestoofd) met zwezerik met ingemaakte romanesco en radijs, worteltjes, gelkubusjes van bessensap (gemaakt met agar agar), rode wijn of port reductie en een truffelaardappelpuree uit de kidde in een glaasje. En even kijken of we verse truffel kunnen krijgen.
Needless to say moeten we dus wel even proefdraaien. M'n man heeft een proef schets op z'n IPad gemaakt.

Jij veel plezier morgen op je korte weekend.
Let's discover the world together.
<<

Anoniem313

Bericht 06 Okt 2018 06:49

Re: Weekend!

Zo, jij gaat voor restaurant-eten Marin!

Ik ben brak van m’n borrel gisteren. Zometeen hardlopen, dan is het wel over. Vanmiddag gaan we met z’n vieren naar een feestje van vrienden. Erna gaat mijn vriend bier drinken met vrienden van hem en ga ik met de boys naar huis, eten en ze in bed stoppen. Lekker op de bank met Netflix en wijn.
Morgen lekker rustig aan, m’n oudste is de hele middag onder de pannen bij een vriendje, dus ik ga iets met de jongste doen, fietsen ofzo.
<<

Marin

Gebruikers-avatar

President

Berichten: 43577

Geregistreerd: 16 Nov 2015 14:09

Bericht 06 Okt 2018 07:37

Re: Weekend!

Ja haha we leggen onze eigen lat hoog.

Uitbrakze jij!
Let's discover the world together.
<<

Emma

Major Yipyapper

Berichten: 3114

Geregistreerd: 24 Okt 2015 10:53

Bericht 06 Okt 2018 08:20

Re: Weekend!

Wat een werk Marin!

Hier een redelijk rustig weekend. Net F1 gekeken, zo even aan het huishouden en de studie en vanmiddag een verjaardag. Verder steken we vanavond denk ik de bbq nog een keer aan. Morgen in de ochtend weer F1 kijken en verder gewoon lekker thuis.
Volgende

Terug naar Algemeen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers