Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Expeditie Robinson 2018

<<

Patsy

Bericht 05 Okt 2018 11:29

Re: Expeditie Robinson 2018

Ik vind Corry echt super stoer! Begint meteen een bed te maken op dat duivelseiland, had ik helemaal niet van haar verwacht.

De actie van Tony vind ik echt heel raar, apart mannetje.
<<

Anoniem249

Bericht 05 Okt 2018 11:30

Re: Expeditie Robinson 2018

De onbekenden krijgen ook niet zoveel zendtijd als de bekenden.
<<

caribbeanlover

Bericht 05 Okt 2018 14:04

Re: Expeditie Robinson 2018

Ik kijk zo nu en dan. Als Tony het direct had gezegd, dan zou ik denken dat er alsnog gestemd moet worden omdat iemand er zelf voor kiest. Ik vind het vreemd dat er nu werd gezegd dat Donny anders nog mocht blijven. Da's gek, want ze stemmen niet voor niks op iemand.
<<

Anoniem304

Bericht 05 Okt 2018 14:13

Re: Expeditie Robinson 2018

Donny had mogen blijven met een zwarte stem.

Zo gaat het normaal als iemand zelf ervoor kiest om te gaan.
<<

Pannetoet

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1551

Geregistreerd: 01 Sep 2013 16:10

Bericht 05 Okt 2018 16:25

Re: Expeditie Robinson 2018

Ik dacht dat ik het nooit zou zeggen maar ik vind dit seizoen een beetje tegenvallen.. De één na de ander geeft op lijkt wel, de BN'ers die vrijwel steeds verliezen, de ON'ers die je inderdaad niet echt leert kennen maar wél een kneitersterk team hebben (Waarom doen ze die hussel niet met de BN'ers en de ON'ers?) en dan nu dat 'duivelseiland' waarvan ik mij afvraag wat daar de bedoeling van is. Ze moeten tegen elkaar strijden maar waarvoor? Tony geeft op maar man, ik had nog meer van Donny willen zien! Corry vind ik echt leuk! Die is zo actief en zo handig!
Wat als het lukt
<<

caribbeanlover

Bericht 05 Okt 2018 17:15

Re: Expeditie Robinson 2018

Pannetoet schreef:Ik dacht dat ik het nooit zou zeggen maar ik vind dit seizoen een beetje tegenvallen.. De één na de ander geeft op lijkt wel, de BN'ers die vrijwel steeds verliezen, de ON'ers die je inderdaad niet echt leert kennen maar wél een kneitersterk team hebben (Waarom doen ze die hussel niet met de BN'ers en de ON'ers?) en dan nu dat 'duivelseiland' waarvan ik mij afvraag wat daar de bedoeling van is. Ze moeten tegen elkaar strijden maar waarvoor? Tony geeft op maar man, ik had nog meer van Donny willen zien! Corry vind ik echt leuk! Die is zo actief en zo handig!


Op het duivelseiland moeten ze tegen elkaar strijden zodat de winnaar weer terug mag denk ik dat gaat toch vaker zo. Tony gaf als reden heimwee, maar die gozert is continu op reis dus wat lult hij nou?
<<

Anoniem304

Bericht 05 Okt 2018 17:43

Re: Expeditie Robinson 2018

Afkickverschijnselen
<<

Bliss

Gebruikers-avatar

First Lady

Berichten: 25045

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:02

Bericht 05 Okt 2018 18:54

Re: Expeditie Robinson 2018

Nouuu die had ik niet aan zien komen!

Ik lees trouwens net dat Aisha 40 is :shock: Ik had haar begin 20 geschat!
❤ 7 juni 2018
<<

Anoniem304

Bericht 05 Okt 2018 18:57

Re: Expeditie Robinson 2018

Ze gedraagt zich als een puber dus als je dat dan zo een beetje deelt kom je op begin 20 :P
<<

Silly-One

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11831

Geregistreerd: 31 Aug 2013 22:18

Woonplaats: B.rabant

Bericht 05 Okt 2018 19:03

Re: Expeditie Robinson 2018

caribbeanlover schreef:
Op het duivelseiland moeten ze tegen elkaar strijden zodat de winnaar weer terug mag denk ik dat gaat toch vaker zo. Tony gaf als reden heimwee, maar die gozert is continu op reis dus wat lult hij nou?


Hij gaf ook aan dat hij dan wel contact heeft via alles wat tegenwoordig mogelijk is. Nu heeft hij die mogelijkheid niet, waardoor het gevoel veel sterker is. Als je heimwee hebt en je kan die persoon even zien of spreken op afstand. Dan is zo iemand toch even dichtbij.
____________________
Verbouwingsinsta @bduintje_klus
<<

Anoniem301

Bericht 05 Okt 2018 19:44

Re: Expeditie Robinson 2018

Bliss schreef:Nouuu die had ik niet aan zien komen!

Ik lees trouwens net dat Aisha 40 is :shock: Ik had haar begin 20 geschat!

De ene bron zegt dat ze uit ‘83 komt en dus 34 is en de andere bron zegt 40.
Ik schat 34, ze heeft jaren geleden 4 jaar een relatie gehad met Willem van Oposites. En die heeft dezelfde leeftijd.
<<

Anoniem304

Bericht 05 Okt 2018 20:03

Re: Expeditie Robinson 2018

Op haar Hyves stond 1978 schijnt ooit.
<<

Anoniem315

Bericht 05 Okt 2018 20:29

Re: Expeditie Robinson 2018

Ik vond de aflevering van gister echt wel een beetje shocking. Eerst dat 'verraad' naar Nienke en de 'oudjes' en daarna die stemronde en het vertrek van twee sterke mannen.

Ik vind Gwenda wel een vrij irritant aanwezige persoon trouwens. Het is dat ze zo goed is, maar anders had ik verwacht dat ze er vrij gauw uit zou liggen
<<

Anoniem284

Bericht 15 Okt 2018 15:31

Re: Expeditie Robinson 2018

Ik vond het voor Gwenda wel een beetje zielig hoe haar team zich tegen haar had gekeerd zonder dat ze ook maar iets door had.

Leuk dat de BN'ers een keer hebben gewonnen, dat wel.
<<

Elroya

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4547

Geregistreerd: 01 Sep 2013 13:10

Bericht 16 Okt 2018 06:37

Re: Expeditie Robinson 2018

Ja dat lijkt me achteraf ook best verschrikkelijk om terug te zien. Hoewel ze t wel goed oppakte.

Het viel me alleen op dat er 2 niet op haar hadden gestemd. 1 op Sandra (naast gwenda dan), en 1 op iemamnd anders. Vraag me af wie en waarom
E april 2013
R juni 2017
Y november 2018
<<

Bliss

Gebruikers-avatar

First Lady

Berichten: 25045

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:02

Bericht 16 Okt 2018 06:47

Re: Expeditie Robinson 2018

Sandra heeft op Jan gestemd en twee hadden er op Sandra gestemd, ik denk voor het geval dat Gwenda toch haar gouden munt in zou zetten. Dan zou Sandra eruit liggen.
❤ 7 juni 2018
<<

Elroya

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4547

Geregistreerd: 01 Sep 2013 13:10

Bericht 16 Okt 2018 07:57

Re: Expeditie Robinson 2018

Maar waarom had Sandra op jan gestemd? Was zij zo close met gwenda? Heb dat gemist denk ik..
En geen idee of de 2e stem op Sandra tactisch was. Want als iedereen zich aan plan zou houden, gwenda haar munt in zou zetten, dan zou Sandra er alsnog uitgaan omdat gwenda op haar had gestemd (daarom snap ik de stem van Sandra niet)
E april 2013
R juni 2017
Y november 2018
<<

Anoniem284

Bericht 16 Okt 2018 09:02

Re: Expeditie Robinson 2018

Wist Sandra dat zij het 'back-up plan' was? Als zij dit wist, was Jan een tactische zet van haar denk ik. Want stel dat iedereen zich aan het plan had gehouden en Gwenda haar munt had ingezet, had Sandra eruit gelegen.

Sandra heeft dan een tactische zet gedaan door op Jan te stemmen (denk dat dat willekeur was) i.p.v. op Gwenda, zodat Sandra niet de enige was met een stem als Gwenda haar munt had ingezet, want dan zou ze eruit liggen. Alleen uiteindelijk had er nog iemand zich niet aan het plan gehouden (Ozgun ofzo?), want die stemde ook op Sandra. Dus had ze er alsnog uit gelegen als Gwenda haar munt had ingezet.
<<

Anoniem304

Bericht 23 Okt 2018 19:14

Re: Expeditie Robinson 2018

Dennis Weening stopt met de presentatie van Expeditie Robinson.
<<

caribbeanlover

Bericht 25 Okt 2018 20:21

Re: Expeditie Robinson 2018

Heel wat anders, maar het lijkt wel een plastic fantastic seizoen. Nienke, Loiza (snap ik) en volgens mij Stijn hebben allemaal nepborsten. Nicolette ook overigens. Viel me op.
Jammer Nienke eruit vind haar een tof wijf, maar ze heeft nog een kans en ja tuurlijk moet ze nu tegen Johnny.
<<

Anoniem301

Bericht 26 Okt 2018 07:10

Re: Expeditie Robinson 2018

Nienke heeft al gewonnen van Johnny en hoeft niet naar huis, heb je het niet afgekeken?
<<

Anoniem304

Bericht 26 Okt 2018 07:30

Re: Expeditie Robinson 2018

Nicolette haar man is plastisch chirurg, maar ik vind haar borsten echt opvallend aanwezig. Niet mooi.
<<

Bliss

Gebruikers-avatar

First Lady

Berichten: 25045

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:02

Bericht 26 Okt 2018 07:36

Re: Expeditie Robinson 2018

Carrie schreef:Nienke heeft al gewonnen van Johnny en hoeft niet naar huis, heb je het niet afgekeken?


Haha ja wel op blijven letten hè, cbl!

Die slaapproef was wel nasty trouwens, na helemaal volgevreten en aangeschoten te zijn. Ze hielden het lang vol!
❤ 7 juni 2018
<<

GeKKiE

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4984

Geregistreerd: 01 Sep 2013 07:30

Bericht 26 Okt 2018 08:06

Re: Expeditie Robinson 2018

Echt knap dat ze dat 5 uur volhielden!
Ik was na 5 min al in slaap gevallen.
<<

Anoniem315

Bericht 26 Okt 2018 08:26

Re: Expeditie Robinson 2018

Carrie schreef:Nienke heeft al gewonnen van Johnny en hoeft niet naar huis, heb je het niet afgekeken?


CBL plaatste dit op het moment dat het nog niet afgelopen was.
VorigeVolgende

Terug naar Hobby's, uitgaan & vrije tijd

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers