Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Londen! Wat te doen?

<<

Anoniem248

Bericht 22 Mei 2018 21:24

Re: Londen! Wat te doen?

Nevermind, we zijn eruit!
<<

June

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2509

Geregistreerd: 04 Okt 2017 08:46

Bericht 22 Mei 2018 21:29

Re: Londen! Wat te doen?

Dan heb je vast iets geniaals gevonden! Wil je deze briljante kennis met ons delen :D?
Elliot schreef:Hulde June, ik kan me heel goed vinden in jouw reactie!
<<

Marin

Gebruikers-avatar

President

Berichten: 43536

Geregistreerd: 16 Nov 2015 14:09

Bericht 22 Mei 2018 21:31

Re: Londen! Wat te doen?

Ik ben ook benieuwd! Ik zocht vandaag nog een hotel voor je waar we langs gereden waren met de taxi maar ik kon het niet meer vinden op de kaart.
Let's discover the world together.
<<

Emma

Major Yipyapper

Berichten: 3114

Geregistreerd: 24 Okt 2015 10:53

Bericht 23 Mei 2018 05:36

Re: Londen! Wat te doen?

Marin schreef:Ja dat wilde ik ook vragen, wat vind je nog betaalbaar en wat zijn dingen waar je blij van wordt in een hotel? Dat is zo persoonlijk.

Idem dito aan Emma, wat vind je betaalbaar voor een high tea?


Geen idee wat daar normaal is, 25 of 30 pond?
<<

Anoniem248

Bericht 23 Mei 2018 07:13

Re: Londen! Wat te doen?

Nouja, briljant... Ik heb gewoon wat ingeleverd op m’n eisen, want met de eisen die ik voor ogen had waren we al gauw 200 euro per nacht kwijt. En aangezien we 6 nachten in de planning hadden, zou dat aardig in de kosten lopen. We hebben nu gekozen voor een hotelletje in Kensington, geen grote kamers maar wel gewoon schoon en netjes, en niet te duur.
<<

Marin

Gebruikers-avatar

President

Berichten: 43536

Geregistreerd: 16 Nov 2015 14:09

Bericht 23 Mei 2018 07:14

Re: Londen! Wat te doen?

Leuk, dat is iig een hele leuke wijk!
Let's discover the world together.
<<

Anoniem248

Bericht 26 Sep 2018 09:12

Re: Londen! Wat te doen?

Ik up ‘m weer even, heeft er iemand wel eens een travelcard voor 7 dagen online besteld? Ik wilde hem net vast gaan bestellen en las dit:

“Let op: u kunt geen papieren 7-daagse travelcard in Londen kopen. Wanneer u een 7-daagse travelcard in Londen koopt, zal deze geladen moeten worden op een Oyster Card (waarvoor u £5 borg betaald).”

Dus ik dacht, mooi, dat zit dan in de prijs inbegrepen en dan wordt ie als Oyster Card toegezonden. Maar dan kijk ik in m’n winkelmandje en dan zie ik dat het een e-voucher is. Ik kan alleen nergens op de site van visitbritainshop terugvinden hoe dat dan werkt, kan ik met m’n telefoon dan in- en uitchecken in het OV, of zal ik bij aankomst in Londen eerst ergens die travelcard op een Oyster Card moeten laten zetten?
<<

Marin

Gebruikers-avatar

President

Berichten: 43536

Geregistreerd: 16 Nov 2015 14:09

Bericht 26 Sep 2018 15:03

Re: Londen! Wat te doen?

Dat laatste denk ik. Ik denk dat je er een aparte oyster card bij moet bestellen en deze code er dan op zetten? Dat weet ik niet zeker hoor. Ik zou het even aan die webshop vragen.
Ik heb volgens mij via die webshop m'n oyster cards besteld begin dit jaar.
Let's discover the world together.
<<

Anoniem313

Bericht 26 Sep 2018 15:56

Re: Londen! Wat te doen?

Ik denk idd met je telefoon, sinds kort zijn Oyster cards überhaupt niet meer nodig. Maar anders ff mailen, als je m al gekocht hebt.
<<

Anoniem248

Bericht 04 Okt 2018 19:01

Re: Londen! Wat te doen?

Caulfield schreef:Ik denk idd met je telefoon, sinds kort zijn Oyster cards überhaupt niet meer nodig. Maar anders ff mailen, als je m al gekocht hebt.

Ik heb ‘m nog niet gekocht, gaan we dit weekend even regelen. Eerst even kijken of ik uit kan zoeken hoe dit precies werkt.
<<

Pandora

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3183

Geregistreerd: 02 Sep 2013 14:45

Bericht 05 Okt 2018 13:41

Re: Londen! Wat te doen?

Het is al weer twee jaar geleden dat ik voor het laatst in London was, maar kun je niet gewoon daar ter plekke een Oyster Card kopen? Volgens mij hebben wij dat toen bij het eerste de beste metro station gedaan.
Remind yourself that it's okay not to be perfect....
<<

Anoniem313

Bericht 05 Okt 2018 16:05

Re: Londen! Wat te doen?

Pandora schreef:Het is al weer twee jaar geleden dat ik voor het laatst in London was, maar kun je niet gewoon daar ter plekke een Oyster Card kopen? Volgens mij hebben wij dat toen bij het eerste de beste metro station gedaan.


Dat sowieso, al zijn ze dus dus sinds kort niet meer nodig. Maar Maple wilde zo’n 7 day travel geval kopen.
<<

Anoniem248

Bericht 05 Okt 2018 18:17

Re: Londen! Wat te doen?

Pandora schreef:Het is al weer twee jaar geleden dat ik voor het laatst in London was, maar kun je niet gewoon daar ter plekke een Oyster Card kopen? Volgens mij hebben wij dat toen bij het eerste de beste metro station gedaan.

Dat is ‘m nou juist, dat kan met die 7 day travelcard dus niet :)
<<

Emma

Major Yipyapper

Berichten: 3114

Geregistreerd: 24 Okt 2015 10:53

Bericht 10 Jul 2019 20:24

Re: Londen! Wat te doen?

Even een up :)

Hoe lang zouden jullie uittrekken voor een bezoek aan Westminster Abbey?
<<

Marin

Gebruikers-avatar

President

Berichten: 43536

Geregistreerd: 16 Nov 2015 14:09

Bericht 10 Jul 2019 21:01

Re: Londen! Wat te doen?

Eeh uurtje a twee uurtjes? Weet natuurlijk niet hoe diep geïnteresseerd je erin bent.
Let's discover the world together.
<<

Emma

Major Yipyapper

Berichten: 3114

Geregistreerd: 24 Okt 2015 10:53

Bericht 11 Jul 2019 17:55

Re: Londen! Wat te doen?

Marin schreef:Eeh uurtje a twee uurtjes? Weet natuurlijk niet hoe diep geïnteresseerd je erin bent.


Dank je Marin! We hebben een strakke planning omdat we er maar 1,5 dag zijn maar dan ga ik uit van 2 uur :)
<<

Marin

Gebruikers-avatar

President

Berichten: 43536

Geregistreerd: 16 Nov 2015 14:09

Bericht 11 Jul 2019 18:59

Re: Londen! Wat te doen?

Oei kort ja! Plan dan twee uur en als je eerder klaar bent, kun je nog leuk even een stukje lopen over de brug over de Thames of stukje St James Park ofzo. Wat staat er verder op je strakke planning?
Let's discover the world together.
<<

Emma

Major Yipyapper

Berichten: 3114

Geregistreerd: 24 Okt 2015 10:53

Bericht 11 Jul 2019 20:03

Re: Londen! Wat te doen?

Ja vriendin heeft zondag verplichtingen dus we gaan zaterdagavond laat alweer terug. We willen verder naar Borough Market, Camden Market, ergens een afternoon tea doen, naar Buckingham Palace, enz :smile:
Erg optimistisch en heb ook niet zoveel zin om erg te haasten dus ik denk dat we nog wel iets schrappen.
<<

Marin

Gebruikers-avatar

President

Berichten: 43536

Geregistreerd: 16 Nov 2015 14:09

Bericht 11 Jul 2019 20:07

Re: Londen! Wat te doen?

Leuk! Wel druk inderdaad. Camden Market ligt wel een beetje uit de richting, verder valt het allemaal wel prima te doen lijkt me. Veel plezier!
Let's discover the world together.
<<

MissBitchy

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2197

Geregistreerd: 01 Sep 2013 17:49

Bericht 11 Jul 2019 20:47

Re: Londen! Wat te doen?

Camden Market is idd uit de richting, maar zéker de moeite waard! Net als Covent Garden, al is Camden Market nog veel leuker hoor.
<<

Emma

Major Yipyapper

Berichten: 3114

Geregistreerd: 24 Okt 2015 10:53

Bericht 18 Jul 2019 16:08

Re: Londen! Wat te doen?

Camden Market hebben we helaas niet meer gered maar de rest was echt de moeite waard! Ik wil zeker nog een keer terug. Mijn vriend gaat in het voorjaar altijd skiën met een vriend, misschien dat ik dan nog 2 nachtjes alleen ga. Lijkt me ook wel leuk, heb ik nog nooit gedaan :)
<<

Marin

Gebruikers-avatar

President

Berichten: 43536

Geregistreerd: 16 Nov 2015 14:09

Bericht 18 Jul 2019 16:34

Re: Londen! Wat te doen?

Leuk Emma, en Londen is zeker goed in je eentje te doen!
Let's discover the world together.
<<

Emma

Major Yipyapper

Berichten: 3114

Geregistreerd: 24 Okt 2015 10:53

Bericht 18 Jul 2019 16:46

Re: Londen! Wat te doen?

Dat leek mij ook! Jij was er ook al een aantal keer toch?
Lijkt me weleens lekker om met niemand rekening te hoeven houden :)
<<

Marin

Gebruikers-avatar

President

Berichten: 43536

Geregistreerd: 16 Nov 2015 14:09

Bericht 18 Jul 2019 17:34

Re: Londen! Wat te doen?

Ja vroeger toen ik nog in Engeland woonde kwam ik er wel zes keer paar jaar. Ik vind 't een heerlijke stad. En is ook prima in je eentje inderdaad. Leuk als je dat zou gaan doen.
Let's discover the world together.
<<

Anoniem313

Bericht 18 Jul 2019 18:23

Re: Londen! Wat te doen?

London is perfect voor een tripje solo, alles is zo makkelijk en het is een heerlijke stad om lang te lopen. Zoveel leuke wijkjes om te ontdekken!
VorigeVolgende

Terug naar Reizen & vakanties

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers