Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Horeca in Utrecht

<<

Anoniem301

Bericht 01 Dec 2017 14:05

Re: Lunchen in Utrecht

Quizzle schreef:
Carrie schreef:Van Buuren blijf ik eens in de zoveel jaren proberen maar vind ik echt niet bijzonder en ook niet zo lekker.
Tapasrestaurant Vintage in diezelfde straat vind ik echt een grote aanrader.

En Stan&Co is inderdaad leuk en lekker om te lunchen! (Ook om te borrelen).


Ik stem in met jouw mening, Vintage. Echt té lekker.

Ja he? Echt een van mijn favorieten van de laatste tijd.

Ha ja Joey, gek he? Kan er mijn vinger niet echt op leggen, want ergens een frietje met een sateetje eten (toen ik nog vlees at) geen probleem hoor, maar deze is het gewoon net niet ofzo. Dus heb niet per se hoge eisen.
<<

Anoniem301

Bericht 01 Dec 2017 14:06

Re: Lunchen in Utrecht

Bliss schreef:Haha kennelijk ben ik niet zo veeleisend als het op restaurants aankomt. Ik ben ook benieuwd naar Vintage trouwens, daar ga ik binnenkort ook een keer heen denk ik.

Ik wil je aanraden een beetje op tijd te reserveren want ze zitten snel vol.
<<

Anoniem313

Bericht 27 Dec 2017 07:40

Re: Lunchen in Utrecht

Nou ik ga deze week weer een Utrechtse horeca gelegenheid met mijn aanwezigheid complementeren hoor! ‘S avonds deze keer, ik zal de forumbazen vragen of dit een algemeen Utrechtse horeca topic kan worden. Maar goed, deze keer ga ik naar Syr, en ik weet al dat ik dat leuk vind want ze waren pop-up op ITGWO dit jaar. Voor het eten nog ergens borrelen maar dat kiest m’n date.
<<

Anoniem301

Bericht 27 Dec 2017 07:59

Re: Horeca in Utrecht

Wat een goed initiatief zeg, daar wil ik ook wel eens eten!
<<

Teun

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 8451

Geregistreerd: 31 Aug 2013 17:59

Bericht 27 Dec 2017 08:00

Re: Horeca in Utrecht

Ik heb daar afgelopen zomer een keer gegeten! Inderdaad een aanrader met een fijne sfeer.
♥ feb 2016
♥ ♥ juli 2018
<<

caribbeanlover

Bericht 27 Dec 2017 10:16

Re: Horeca in Utrecht

Gister heerlijk gegeten bij Surya, maar ja dat is een van onze favo's dus kan niks mis mee gaan wat ons betreft.
<<

Joey

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6187

Geregistreerd: 31 Aug 2017 14:18

Bericht 17 Feb 2018 22:27

Re: Horeca in Utrecht

Ik heb vanavond bij restaurant Zuiver in Leidsche Rijn gegeten.
Bijzonder pand en heerlijk eten, echt een aanrader!
<<

Joey

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6187

Geregistreerd: 31 Aug 2017 14:18

Bericht 08 Mei 2018 13:31

Re: Horeca in Utrecht

Ik up dit topic even met een vraag.
Waar kan ik vanavond op een terras borrelen en niet al te duur lekker eten in Utrecht centrum?
Iemand tips?
<<

caribbeanlover

Bericht 08 Mei 2018 13:54

Re: Horeca in Utrecht

Joey schreef:Ik up dit topic even met een vraag.
Waar kan ik vanavond op een terras borrelen en niet al te duur lekker eten in Utrecht centrum?
Iemand tips?


Surya. Heb niet echt ervaring van borrelen hier, maar anders is ergens op het Neude vast iets leuks en aan de gracht is het altijd heerlijk vertoeven.
<<

Anoniem301

Bericht 08 Mei 2018 14:30

Re: Horeca in Utrecht

Joey schreef:Ik up dit topic even met een vraag.
Waar kan ik vanavond op een terras borrelen en niet al te duur lekker eten in Utrecht centrum?
Iemand tips?

De drieharingstraat vind ik een super gezellig straatje en helemaal als het mooi weer is. Elk restaurant is leuk eindelijk!
<<

Bliss

Gebruikers-avatar

First Lady

Berichten: 25045

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:02

Bericht 08 Mei 2018 14:33

Re: Horeca in Utrecht

Wilde ik ook zeggen, alleen jammer dat je daar niet in de zon kunt zitten!
❤ 7 juni 2018
<<

Anoniem301

Bericht 08 Mei 2018 14:52

Re: Horeca in Utrecht

Bliss schreef:Wilde ik ook zeggen, alleen jammer dat je daar niet in de zon kunt zitten!

Hm, ja ligt er een beetje aan aan welke kant je zit, toch? Je kunt daar zo heerlijk mensen kijken ook trouwens, vind ik altijd leuk!
<<

Bliss

Gebruikers-avatar

First Lady

Berichten: 25045

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:02

Bericht 08 Mei 2018 15:09

Re: Horeca in Utrecht

Ja dat is ook mijn hobby!
❤ 7 juni 2018
<<

Silly-One

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11831

Geregistreerd: 31 Aug 2013 22:18

Woonplaats: B.rabant

Bericht 03 Okt 2018 17:03

Re: Horeca in Utrecht

Een half jaar later weer een upje.

Binnenkort hebben wij de after summer borrel van de vakantie in Utrecht. Vooraf willen we samen simpel gaan eten. We zijn met 8 personen.

De borrel is later die avond bij 'de rechtbank' even uit mij hoofd. Het zou fijn zijn als we daar een beetje in de buurt kunnen gaan eten. Dan hoeven we niet de halve stad door te lopen.
____________________
Verbouwingsinsta @bduintje_klus
<<

caribbeanlover

Bericht 03 Okt 2018 17:33

Re: Horeca in Utrecht

Silly-One schreef:Een half jaar later weer een upje.

Binnenkort hebben wij de after summer borrel van de vakantie in Utrecht. Vooraf willen we samen simpel gaan eten. We zijn met 8 personen.

De borrel is later die avond bij 'de rechtbank' even uit mij hoofd. Het zou fijn zijn als we daar een beetje in de buurt kunnen gaan eten. Dan hoeven we niet de halve stad door te lopen.


Umami ligt niet echt in de buurt, maar is wel lekker en makkelijk. Weet niet echt wat bij de Rechtbank in de buurt aangezien ik in die buurt/die kant op nooit uit eten ga. Misschien kan je op het Domplein wat vinden dat is dichtbij en oh we zijn een keer bij de Artjisjok geweest is ook in de buurt weet alleen niet of die nog bestaat.
<<

Anoniem313

Bericht 03 Okt 2018 18:06

Re: Horeca in Utrecht

Silly-One schreef:Een half jaar later weer een upje.

Binnenkort hebben wij de after summer borrel van de vakantie in Utrecht. Vooraf willen we samen simpel gaan eten. We zijn met 8 personen.

De borrel is later die avond bij 'de rechtbank' even uit mij hoofd. Het zou fijn zijn als we daar een beetje in de buurt kunnen gaan eten. Dan hoeven we niet de halve stad door te lopen.


Syr, waar ik het eerder in dit topic over had, is daar vlakbij. Erg lekker en leuk.
<<

Silly-One

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11831

Geregistreerd: 31 Aug 2013 22:18

Woonplaats: B.rabant

Bericht 03 Okt 2018 18:07

Re: Horeca in Utrecht

Umami is niet zo wat ik zoek. Ik vind sushi niet echt simpel en voor een borrel a la all you van dat gaan eten is niet wat we willen.
Toch bedankt voor het meedenken.


(Heb je daar trouwens aandelen)
____________________
Verbouwingsinsta @bduintje_klus
<<

Silly-One

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11831

Geregistreerd: 31 Aug 2013 22:18

Woonplaats: B.rabant

Bericht 03 Okt 2018 18:09

Re: Horeca in Utrecht

Syr is iets wat mij zeker zal aanspreken, ik ga hem in de groep gooien eens kijken hoe de rest gaat reageren. Thanks voor de tip.
____________________
Verbouwingsinsta @bduintje_klus
<<

caribbeanlover

Bericht 03 Okt 2018 19:21

Re: Horeca in Utrecht

Silly-One schreef:Umami is niet zo wat ik zoek. Ik vind sushi niet echt simpel en voor een borrel a la all you van dat gaan eten is niet wat we willen.
Toch bedankt voor het meedenken.


(Heb je daar trouwens aandelen)


Het is lang niet alleen sushi kijk maar eens! Is echt heerlijk. Heb geen aandelen, maar wel een stempelkaart en als die vol is mag ik er 1x pm gratis eten.
<<

June

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2509

Geregistreerd: 04 Okt 2017 08:46

Bericht 04 Okt 2018 06:55

Re: Horeca in Utrecht

Je zou ook kunnen kijken bij Beers & Barrels (aan de Oudegracht) of bij Pickles. De Markt in de Drieharingstraat kun je ook iets simpels eten zoals bijvoorbeeld een pizza. Tapas eten kan bij El Mundo. Nog iets simpeler: Het gras van de buren of Meneer Smakers.
Elliot schreef:Hulde June, ik kan me heel goed vinden in jouw reactie!
Vorige

Terug naar Hobby's, uitgaan & vrije tijd

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers