Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Wat heb jij wel eens gewonnen?

<<

Anoniem304

Bericht 02 Okt 2018 19:59

Re: Wat heb jij wel eens gewonnen?

Ja vind het toch wel leuk om mee te doen op Facebook met winacties bij lokale bedrijven. Ik wou eigenlijk al eens naar haar toe (nieuwe schoonheidssalon), maar nu 'moet' ik en kom ik daarna waarschijnlijk ook wel een keertje terug.
<<

Lookie

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2630

Geregistreerd: 01 Sep 2013 19:20

Bericht 02 Okt 2018 20:11

Re: Wat heb jij wel eens gewonnen?

Leuk Cotton!

De laatste keer dat ik iets won was ook op Facebook, enkele maanden geleden: een cadeaubon van 4funkyflavours (retrokledingwebshop). Erg leuk!

Ik heb al eens een keer een klok gewonnen door een slagzin aan te vullen. En een verzorgde barbeque voor 20 personen door een reden op te geven waarom ik wilde winnen, een pastamachine door een kassabon in te leveren (puur geluk dus). En als kind eens een horloge met een kleurplaat, en als 14-jarige het dagboek van Anne Frank met een wenskaart ontwerpwedstrijd. Eigenlijk dus best vaak, meestal met geluk.
<<

Jip

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11345

Geregistreerd: 03 Jan 2015 10:04

Bericht 02 Okt 2018 20:32

Re: Wat heb jij wel eens gewonnen?

Swift de vos van David de kabouter bij een kleurwedstrijd

Een boekenbon omdat mijn ballon het verste kwam

2x sauna bon + behandelingen heb 250 euro per bon. Gewonnen door voor de mannen als vrouwen de eindtijd van een wedstrijd goed te voorspellen

Recent: sportvoeding met een like en deel actie

Wielrenclinic

Een kinderlampje met de naam van mijn dochter er op
Their smile makes me smileJanuari 2017 ♡ April 2019

https://www.instagram.com/stofspinsels/
<<

Uffe

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 9406

Geregistreerd: 25 Nov 2015 15:30

Bericht 02 Okt 2018 20:36

Re: Wat heb jij wel eens gewonnen?

Leuk Cotton!

Wij hebben laatste een fair trade ontbijtpakket van de postcodeloterij gewonnen.
⁠♡♡♡
<<

Meg

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1750

Geregistreerd: 20 Sep 2013 10:14

Bericht 02 Okt 2018 20:40

Re: Wat heb jij wel eens gewonnen?

Toen ik vier was een Bobo-abonnement.

Met een festivalfoto heb ik een keer twee kaartjes voor Pinkpop gewonnen.
En met diezelfde foto heb ik een hele grote posterfoto gewonnen. Dat zou eigenlijk die festivalfoto zijn, maar de resolutie was niet goed genoeg, dus uiteindelijk kon ik een veel gavere foto op posterformaat laten afdrukken.

En laatst een Ritualspakketje via de VriendenLoterij.
🩷 jan '16
💙 nov '18

instagram.com/draag_handgemaakt
<<

Japie

Major Yipyapper

Berichten: 3667

Geregistreerd: 31 Aug 2013 17:59

Bericht 02 Okt 2018 20:57

Re: Wat heb jij wel eens gewonnen?

Het afgelopen jaar heb ik een dinerbon gewonnen voor een restaurant in het dorp en een bon van de blokker van 25 euro.
En bij de bingo een keer 140 euro en keer 40 euro en een grote bak met planten en een rollade.
Geluk hoef je niet te verdienen, je hebt er recht op.
<<

Anoniem246

Bericht 03 Okt 2018 05:54

Re: Wat heb jij wel eens gewonnen?

Vorig jaar twee x vier kaarten voor een dagje uit (we zijn zelf naar Wildlands gegaan met vier personen en de andere kaarten hebben we aan mijn vader en zijn vrouw gedaan). En een bakkersbon van € 7.50. Alles van de Postcodeloterij.

Via Facebook win ik echt nooit iets. Ergens anders trouwens ook niet. Mijn geluk zit niet echt in het spel. :laughcry:
<<

Pandora

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3183

Geregistreerd: 02 Sep 2013 14:45

Bericht 03 Okt 2018 10:24

Re: Wat heb jij wel eens gewonnen?

Laatst nog via facebook toegangskaartjes voor een Fair hier in de buurt en verder eigenlijk alleen maar wat kleine prijsjes bij de staatsloterij of postcodeloterij.
Eén keer trouwens EUR 350,- in de staat, meteen op het eerste lot waar we automatisch mee speelden, daarna nooit weer een prijs van noemenswaardige waarde.
Remind yourself that it's okay not to be perfect....
<<

mevrouw Stemband

Kletskop

Berichten: 554

Geregistreerd: 06 Sep 2013 07:19

Bericht 03 Okt 2018 19:08

Re: Wat heb jij wel eens gewonnen?

Vroeger een keer poffertjes eten met een kleurwedstrijd, en een keer een boek.

Via de postcodeloterij verschillende keren bloemen, rituals, chocola etc en een keer koffers.

Via Facebook een tattoo, een zelfportret door een kunstenares en een boodschappenpakket.

Verder weet ik het even niet..
<<

Soleil

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4074

Geregistreerd: 02 Sep 2013 07:06

Bericht 03 Okt 2018 20:28

Re: Wat heb jij wel eens gewonnen?

Nee, ik win bijna nooit iets. Heel soms een tientje in de Staatsloterij, maar ook dat is zeldzaam.
Daarom doe ik ook niet meer mee aan Facebook win-acties.

Trouwens, ik heb natuurlijk op de verjaardag van het forum een prijs gewonnen!
<<

bosjesvrouw

Major Yipyapper

Berichten: 5016

Geregistreerd: 01 Sep 2013 19:03

Woonplaats: Friesland

Bericht 03 Okt 2018 20:54

Re: Wat heb jij wel eens gewonnen?

Het laatste dat ik gewonnen heb is een fotoshoot

Heb bij de heropening van de "tijdelijke" babywinkel een stoke gewonnen. Of eigenlijk mijn man :smile:

Ook al eens een pannenset van bk gewonnen.

Won vroeger wel eens met een kleur wedstrijd of andere wedstrijden.
2014 2016
<<

Marin

Gebruikers-avatar

President

Berichten: 43575

Geregistreerd: 16 Nov 2015 14:09

Bericht 04 Okt 2018 18:20

Re: Wat heb jij wel eens gewonnen?

Nou, zojuist heb ik te horen gekregen dat ik weer een award heb gewonnen met m'n bruidsfotografie.

Beetje iets anders dan hier genoemd wordt, want ik krijg er niets fysieks voor, maar ik ben wel heel blij!
Let's discover the world together.
<<

Bliss

Gebruikers-avatar

First Lady

Berichten: 25045

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:02

Bericht 04 Okt 2018 18:24

Re: Wat heb jij wel eens gewonnen?

Wat leuk, Marin! Gefeliciteerd!

Ik heb laatst het haakwerk van Niekske gewonnen en het wordt heel leuk, denk dat N er heel blij mee gaat zijn. :D
❤ 7 juni 2018
<<

Anoniem243

Bericht 04 Okt 2018 18:42

Re: Wat heb jij wel eens gewonnen?

Dat is leuk Marin, gefeliciteerd!

Ben benieuwd wat het wordt Bliss, heb lang getwijfeld om ook voor die prijs in te schrijven, ze maakt zulke leuke dingen!
<<

Bliss

Gebruikers-avatar

First Lady

Berichten: 25045

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:02

Bericht 04 Okt 2018 18:45

Re: Wat heb jij wel eens gewonnen?

Het wordt een superheldenpop, ik had een leuk voorbeeld gevonden op internet. Haar eigen SuperNova. :D
❤ 7 juni 2018
<<

Anoniem243

Bericht 04 Okt 2018 19:13

Re: Wat heb jij wel eens gewonnen?

Oh wat een tof idee!
<<

Lookie

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2630

Geregistreerd: 01 Sep 2013 19:20

Bericht 04 Okt 2018 19:25

Re: Wat heb jij wel eens gewonnen?

Gefeliciteerd Marin, een hele eer!
<<

NerdChic

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 813

Geregistreerd: 20 Sep 2013 09:49

Bericht 25 Okt 2018 15:42

Re: Wat heb jij wel eens gewonnen?

Laatst een little frog draagdoek.
En de kinder fotoshoot bij Anousch, die moeten we nog plannen. Zin in!
Don't let the fear of striking out keep you from playing the game!
<<

Anoniem321

Bericht 26 Okt 2018 12:33

Re: Wat heb jij wel eens gewonnen?

Ik heb bij een Facebookactie van mijn kapsalon een keer een gratis knipbeurt gewonnen, was ik hartstikke blij mee.
Ook heb ik via Facebook een keer een paspoortmapje gewonnen, dat ging om een quizvraag die ik als eerste goed had beantwoord.
In 2014 heb ik op het werk de WK voetbalpool gewonnen! Ik was zo blij, dat ik, een voetballeek, gewonnen had van al die 'ik heb verstand van voetbal'-mannen.
<<

Oreo

Kletskop

Berichten: 790

Geregistreerd: 24 Mei 2018 21:22

Bericht 26 Okt 2018 16:25

Re: Wat heb jij wel eens gewonnen?

Ik win echt nooit iets, maar dan ook echt niet. En toevallig won ik gisteren een hele toffe agenda/planner. Die valt hopelijk binnenkort in de brievenbus!
22112014 / 10042019
<<

Zero

Bericht 30 Okt 2018 13:11

Re: Wat heb jij wel eens gewonnen?

Ik heb ooit concertkaartjes voor Muse gewonnen, dat was echt heel tof!

Kansspelen reken ik niet mee eigenlijk, al die zoethoudertjes van de postcodeloterij vind ik eigenlijk geen winst. Dat krijg je gewoon eens in de zoveel tijd voor het meespelen maar schrijven ze een beetje af als winnen.
Ik heb wel ooit €100 gewonnen maar ook dat telt niet echt... heb ik min of meer al lang voor betaald.
Zelfde geld voor spullen uit arcades. Win ik ook wel eens, maar dat kost me meer dan wanneer ik het zou kopen...
<<

Anoniem284

Bericht 31 Okt 2018 21:17

Re: Wat heb jij wel eens gewonnen?

Ik heb laatst via Facebook een verwenpakketje voor de hond gewonnen (met dierendag).
<<

Pomodori

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 520

Geregistreerd: 02 Sep 2013 20:28

Bericht 01 Nov 2018 10:12

Re: Wat heb jij wel eens gewonnen?

Ik heb dit jaar bij een nieuw geopende supermarkt in mijn dorp een minuut gratis winkelen gewonnen. Bijzonder ervaring was.
Een aantal jaar terug eens een dinerbon van 100 euro. Maar dat is het wel zo'n beetje.
augustus 2013
<<

Taeda

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 8602

Geregistreerd: 31 Aug 2013 17:45

Bericht 02 Nov 2018 07:27

Re: Wat heb jij wel eens gewonnen?

Pomodori schreef:Ik heb dit jaar bij een nieuw geopende supermarkt in mijn dorp een minuut gratis winkelen gewonnen. Bijzonder ervaring was.

Dit lijkt me zo leuk om te doen!
Love never loses faith.
november 2016 - mei 2018 - oktober 2021
<<

Pomodori

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 520

Geregistreerd: 02 Sep 2013 20:28

Bericht 02 Nov 2018 09:52

Re: Wat heb jij wel eens gewonnen?

Taeda schreef:
Pomodori schreef:Ik heb dit jaar bij een nieuw geopende supermarkt in mijn dorp een minuut gratis winkelen gewonnen. Bijzonder ervaring was.

Dit lijkt me zo leuk om te doen!


Het was ook leuk, maar wat gaat een minuut dan snel om. En ik had gedacht in een lege supermarkt, maar er winkelde nog gewoon mensen. Gelukkig is het een ruime (en voor hen jammer) nog erg rustige supermarkt. En ik had van te voren wel even het een en ander handig neergezet zodat ik dat zo kon meepakken. En een paar verkenningsrondjes gedaan zodat ik wist waar wat stond om mee te nemen. Maar absoluut erg gaaf om eens te doen.
augustus 2013
VorigeVolgende

Terug naar Algemeen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers