Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Microblading

<<

Babydoll

Noob

Berichten: 107

Geregistreerd: 18 Feb 2016 17:28

Bericht 13 Sep 2018 19:18

Re: Microblading

Lot schreef:Geen ervaring maar ik zag het laatst in een vlog voorbij komen van Manon Tilstra en die had wel flinke korstjes op haar wenkbrauwen, om daar mee rond te lopen op werk zou ik niet blij zijn. Dat was na een dag of drie of zo. Het was ook heel erg donkerbruin bijna zwart toen.


Gelukkig werk ik op kantoor en zullen alleen mijn collega's me zien, zij zijn al op de hoogte dat ik er maandag waarschijnlijk monsterlijk uit ga zien.

Bedankt voor alle reacties, ik heb emla creme gekregen die ik een uur voor ik ga moet opsmeren, moet verdovend werken. Ben benieuwd. Heb het nu al twee keer uitgesteld omdat ik bang was voor de pijn (terwijl ik een sleeve heb en mijn rug onder getattoeerd zit :12: ). Nu gaan we er gewoon voor!
Sometimes, it takes balls to be a woman.
<<

Babydoll

Noob

Berichten: 107

Geregistreerd: 18 Feb 2016 17:28

Bericht 15 Sep 2018 19:34

Re: Microblading

Zo, het zit er op. Ondanks de emla creme vond ik het toch behoorlijk pijnlijk. Ik zie er nu wel uit als Ernie, omdat het nog erg donker is maar daar moeten we het maar even mee doen. Ben nu al heel blij met het resultaat!
Sometimes, it takes balls to be a woman.
<<

Minx

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11502

Geregistreerd: 15 Jan 2014 00:42

Bericht 15 Sep 2018 21:30

Re: Microblading

Babydoll schreef:Zo, het zit er op. Ondanks de emla creme vond ik het toch behoorlijk pijnlijk. Ik zie er nu wel uit als Ernie, omdat het nog erg donker is maar daar moeten we het maar even mee doen. Ben nu al heel blij met het resultaat!


Oeh das niet goed aangezien Ernie geen wenkbrauwen heeft :nerd:

Hopelijk trekt het wel snel bij ;)
2015 💙
<<

Lady

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15897

Geregistreerd: 31 Aug 2013 21:23

Bericht 15 Sep 2018 21:53

Re: Microblading

Ik heb de afspraak voor 3 oktober staan!

Degene die het bij mij gaat doen zei dat het resultaat direct toonbaar is en dat ik dus niet met Ernie wenkbrauwen zal rondlopen. Ook mag ik gewoon douchen en alleen de eerste twee dagen niet sporten. Ik laat het dus in de ochtend doen en moet

Ze heeft niks gezegd over de pijn en over Emla. Zal haar toch nog een keer contacten.
28 april 2015 - Lieve D, your first breath took ours away..

12 mei 2018 - Lieve J, little hero!
<<

Bliss

Gebruikers-avatar

First Lady

Berichten: 25047

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:02

Bericht 16 Sep 2018 08:16

Re: Microblading

Minx schreef:
Babydoll schreef:Zo, het zit er op. Ondanks de emla creme vond ik het toch behoorlijk pijnlijk. Ik zie er nu wel uit als Ernie, omdat het nog erg donker is maar daar moeten we het maar even mee doen. Ben nu al heel blij met het resultaat!


Oeh das niet goed aangezien Ernie geen wenkbrauwen heeft :nerd:

Hopelijk trekt het wel snel bij ;)


Haha dat wilde ik ook al zeggen :P
❤ 7 juni 2018
<<

Anoniem304

Bericht 16 Sep 2018 08:53

Re: Microblading

Lady ik denk niet dat ze Emla zullen adviseren. Dit zet de huid 'dicht' waardoor inkt minder goed pakt. Dat geldt voor tattoos, maar ook bijv. bij het laseren van een tattoo (breekt minder goed af) dus wss ook voor PMU.
<<

Babydoll

Noob

Berichten: 107

Geregistreerd: 18 Feb 2016 17:28

Bericht 16 Sep 2018 11:33

Re: Microblading

Minx schreef:
Babydoll schreef:Zo, het zit er op. Ondanks de emla creme vond ik het toch behoorlijk pijnlijk. Ik zie er nu wel uit als Ernie, omdat het nog erg donker is maar daar moeten we het maar even mee doen. Ben nu al heel blij met het resultaat!


Oeh das niet goed aangezien Ernie geen wenkbrauwen heeft :nerd:

Hopelijk trekt het wel snel bij ;)


Ik bedoelde Bert! :smile:
Sometimes, it takes balls to be a woman.
<<

Babydoll

Noob

Berichten: 107

Geregistreerd: 18 Feb 2016 17:28

Bericht 16 Sep 2018 11:36

Re: Microblading

Lady schreef:Ik heb de afspraak voor 3 oktober staan!

Degene die het bij mij gaat doen zei dat het resultaat direct toonbaar is en dat ik dus niet met Ernie wenkbrauwen zal rondlopen. Ook mag ik gewoon douchen en alleen de eerste twee dagen niet sporten. Ik laat het dus in de ochtend doen en moet

Ze heeft niks gezegd over de pijn en over Emla. Zal haar toch nog een keer contacten.


Het resultaat is ook direct toonbaar alleen is het nog super donker door de inkt. Douchen mag ik ook, zou gek zijn als dat niet mocht alleen is het verstandig mijn wenkbrauwen niet nat te laten worden, daar worden de korstjes week van en die kunnen dan het pigment meetrekken als ze er al zo snel af vallen. Dat stond ook echt bij bijna alle klinieken op hun site; minimaal 48uur niet nat maken. Maar goed, ieder voor zich natuurlijk.

Ik ben gegaan naar aanleiding van 4 vriendinnen, het zag zo mooi bij hen uit dat ik ook gegaan ben, maar een daarvan verzorgde haar wenkies zoals ze haar tattoos verzorgde; gewoon tijdens het douchen nat laten worden en daarna insmeren met vaseline, zij is dus de enige van de 4 die na de herstelweken gaatjes had en het niet goed gepakt had. Dat wil ik dus voorkomen. Het was even een geklungel met haren wassen maar op zich ging het prima onder de douche.
Sometimes, it takes balls to be a woman.
<<

Babydoll

Noob

Berichten: 107

Geregistreerd: 18 Feb 2016 17:28

Bericht 16 Sep 2018 11:39

Re: Microblading

Cotton schreef:Lady ik denk niet dat ze Emla zullen adviseren. Dit zet de huid 'dicht' waardoor inkt minder goed pakt. Dat geldt voor tattoos, maar ook bijv. bij het laseren van een tattoo (breekt minder goed af) dus wss ook voor PMU.


Een collega wist te vertellen dat PMU (permanente make up, toch?) minder pijnlijk is als microbladen. Het is toch echt een mesje die sneetjes maakt en bij PMU blijkt dat een andere techniek te zijn?

Het is geen pijn die niet uit te houden is, maar het is wel vervelend, vooral omdat je het schrapen van het mesje echt hoort, en dat is geen prettig geluid een uur lang.
Sometimes, it takes balls to be a woman.
<<

Anoniem257

Bericht 18 Sep 2018 15:20

Re: Microblading

Oh man ik wil ook zooo graag!
<<

Lady

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15897

Geregistreerd: 31 Aug 2013 21:23

Bericht 03 Okt 2018 12:19

Re: Microblading

Ik ben vanochtend geweest en erg blij met het resultaat! Het wordt natuurlijk nog lichter en op de foto zie je nog vet van de zalf. Over zes weken ga ik voor het bijwerken en dus het uiteindelijke resultaat.

Voor:
Afbeelding

Na:

Afbeelding

Kees, ik ben trouwens heel benieuwd hoe het er nu bij jou uitziet!
28 april 2015 - Lieve D, your first breath took ours away..

12 mei 2018 - Lieve J, little hero!
<<

Kees

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 8146

Geregistreerd: 01 Sep 2013 09:36

Bericht 03 Okt 2018 13:47

Re: Microblading

Mooi Lady! Goed blijven smeren hoor de eerste week.

Ik ben echt heel tevreden, paar streepjes hoeven maar bijgewerkt te worden. Dit is het resultaat na een kleine maand:

*weg*
Laatst gewijzigd door Kees op 03 Okt 2018 20:02, in totaal 1 keer gewijzigd.
30-04-2017
<<

Lady

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15897

Geregistreerd: 31 Aug 2013 21:23

Bericht 03 Okt 2018 14:50

Re: Microblading

Heel mooi Kees! Mooi donker nog.
28 april 2015 - Lieve D, your first breath took ours away..

12 mei 2018 - Lieve J, little hero!
<<

Kees

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 8146

Geregistreerd: 01 Sep 2013 09:36

Bericht 03 Okt 2018 15:13

Re: Microblading

Precies m'n haarkleur, alleen heb sinds vorige week plukjes laten zetten.
30-04-2017
<<

Bliss

Gebruikers-avatar

First Lady

Berichten: 25047

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:02

Bericht 03 Okt 2018 15:34

Re: Microblading

Heel mooi allebei!
❤ 7 juni 2018
<<

Pandora

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3183

Geregistreerd: 02 Sep 2013 14:45

Bericht 03 Okt 2018 15:45

Re: Microblading

Oooh mooi dames!
Mag ik vragen waar jij het hebt laten doen Lady en wat de kosten waren? Ik vind het namelijk erg mooi geworden en zou ook wel willen... :angel:
Remind yourself that it's okay not to be perfect....
<<

Lady

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15897

Geregistreerd: 31 Aug 2013 21:23

Bericht 03 Okt 2018 17:29

Re: Microblading

Bij L.ow Voltage Ink in Oudehaske. Het kost 300 euro, inclusief bijwerken over zes weken. Ik kan ze je echt aanraden!
28 april 2015 - Lieve D, your first breath took ours away..

12 mei 2018 - Lieve J, little hero!
<<

Anoniem255

Bericht 03 Okt 2018 20:41

Re: Microblading

Heel mooi, Lady.
Ik vibd dit beter bij je staan. Meer in verhouding t.o.v. je haren en ogen.
<<

Anoniem273

Bericht 15 Jan 2020 11:30

Re: Microblading

Zijn jullie nog tevreden en hebben jullie al een touch-up gehad?

Ik heb volgende week een intake voor powder brows/pmu wenkbrauwen. Vind het heel spannend!

Ik ga dan in de voorjaarsvakantie voor de echte behandeling, dan kan ik thuisblijven terwijl het geneest ?
<<

Kees

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 8146

Geregistreerd: 01 Sep 2013 09:36

Bericht 15 Jan 2020 11:55

Re: Microblading

Ik ben weer geweest idd en nog steeds heel erg tevreden. De Touch-up is een eitje en je loopt niet met van die dikke vette wenkbrauwen daarna omdat het maar wat puntjes/streepjes zijn.
Misschien ga ik vlgd jaar voor powder brows maar ze mag eerst nog even jaar oefenen op andere van mij. Wel slim om het in je vakantie te plannen als dat kan idd.
30-04-2017
<<

Anoniem273

Bericht 15 Jan 2020 12:28

Re: Microblading

Kees, heb jij toevallig nog een foto voor mij?
Dankjewel voor de toelichting!
<<

Kees

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 8146

Geregistreerd: 01 Sep 2013 09:36

Bericht 15 Jan 2020 13:41

Re: Microblading

Het was even zoeken maar deze is toen het de eerste keer net gezet was

**

En deze is van nu, 3mnd na de touch-up

**
Laatst gewijzigd door Kees op 15 Jan 2020 14:42, in totaal 1 keer gewijzigd.
30-04-2017
<<

Anoniem273

Bericht 15 Jan 2020 14:19

Re: Microblading

Dankjewel! Mooi!
Ik zal hier ook even een update plaatsen als het zo ver is ?
<<

Kees

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 8146

Geregistreerd: 01 Sep 2013 09:36

Bericht 15 Jan 2020 14:42

Re: Microblading

Ja graag, ik ben heel benieuwd!
30-04-2017
<<

Lady

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15897

Geregistreerd: 31 Aug 2013 21:23

Bericht 15 Jan 2020 20:47

Re: Microblading

Ik heb in totaal wel vier touch ups gehad. Ik heb vorig jaar mijn ogen nog laten doen en toen heeft ze iedere keer mijn wenkbrauwen ook nog meegenomen. Uiteindelijk is het meer naar powder gegaan maar daar ben ik ook blij mee. Ik vind ze nu alleen wel licht worden dus ik wil binnenkort weer gaan bijwerken.

Maar al met al zo blij dat ik het heb gedaan. Heb er nauwelijks nog omkijken naar!
28 april 2015 - Lieve D, your first breath took ours away..

12 mei 2018 - Lieve J, little hero!
VorigeVolgende

Terug naar Beauty & mode

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers