Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Nachtje weg Utrecht

<<

ekiaam87

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1500

Geregistreerd: 01 Sep 2013 15:38

Bericht 28 Sep 2018 10:00

Nachtje weg Utrecht

In oktober ga ik naar de musical in het Beatrix theater. Ik zou graag met het ov gaan, maar de laatste mogelijkheid om dan nog thuis te komen gaat om 23.15. Dat vind ik best tricky gezien de voorstelling tot 22.35 minimaal duurt. Daarnaast zie ik daar een vriend uit België, dus zou ook jammer zijn als het dan gelijk *doei* is.
Dus ik ben op zoek naar een hotelletje O.i.d. Maar niet dat ik gelijk 80 euro of meer kwijt ben.
Ik zou graag een eigen kamer hebben in ieder geval. Evt. Sanitair gedeeld zou ik niet zo’n probleem vinden.
Kan iemand mij helpen zoeken. De bekende ketens heb ik al gehad maar die zijn allemaal duur. Het gaat om woensdag 24 okt.
<<

Joey

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6187

Geregistreerd: 31 Aug 2017 14:18

Bericht 28 Sep 2018 10:10

Re: Nachtje weg Utrecht

Ik zou voor een Airbnb kijken. Evt buiten het centrum en met een ov fiets erheen.
<<

ekiaam87

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1500

Geregistreerd: 01 Sep 2013 15:38

Bericht 28 Sep 2018 10:21

Re: Nachtje weg Utrecht

Ov fiets nog nooit gedaan even in verdiepen airbnb was ik inderdaad ook aan het bekijken
<<

Silly-One

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11831

Geregistreerd: 31 Aug 2013 22:18

Woonplaats: B.rabant

Bericht 28 Sep 2018 10:45

Re: Nachtje weg Utrecht

OV fiets is vrij gemakkelijk. Even een abonnement laden op je OV chip kaart. En binnen 24 uur kan je fietsen huren.
____________________
Verbouwingsinsta @bduintje_klus
<<

Jorja

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2778

Geregistreerd: 01 Sep 2013 21:55

Bericht 28 Sep 2018 19:08

Re: Nachtje weg Utrecht

Ik heb geen overnachting tips, maar op zich is 40 minuten speling best te doen. Het Beatrix Theater zit naast het station, dus je kan in principe binnen 5 minuten bij je trein zijn.
OV-fiets moet je je even voor aanmelden (bij NS.nl) en dan kan je bij de fietstenstalling een ov-fiets pakken. Ze scannen je ovchipkaart en de fiets en vervolgens kan je de fiets 24 uur gebruiken voor 3 euro nog wat. Super handig!
<<

Anoniem252

Bericht 01 Okt 2018 15:11

Re: Nachtje weg Utrecht

Kan je je auto niet op een P&R zetten? De tram rijdt veel langer misschien dan de trein.
<<

ekiaam87

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1500

Geregistreerd: 01 Sep 2013 15:38

Bericht 01 Okt 2018 20:04

Re: Nachtje weg Utrecht

Ik zie bij de musical een vriend die in Belgie woont, dus ik wil ook niet ineens moeten zeggen, o shit ik moet gaan vanwege m'n trein ofzo. En ik vind het te ver om zo laat nog een uur in de auto te rijden naar huis.
<<

Marin

Gebruikers-avatar

President

Berichten: 43575

Geregistreerd: 16 Nov 2015 14:09

Bericht 01 Okt 2018 20:09

Re: Nachtje weg Utrecht

Hier zijn wat B&B's voor onder de 80. Een hotel in zo'n grote stad lijkt me niet heel waarschijnlijk voor onder die prijs eerlijk gezegd.

Hello B&B

Hotel Holland Lodge

Hotel Chao
Let's discover the world together.
<<

Meg

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1750

Geregistreerd: 20 Sep 2013 10:14

Bericht 01 Okt 2018 20:12

Re: Nachtje weg Utrecht

Stayokay Bunnik? Volgens mij gaat de laatste bus (41) die daar langs gaat om 1:00. Nadeel is dat je vanaf de bushalte wel een klein stukje daarheen moet lopen.
🩷 jan '16
💙 nov '18

instagram.com/draag_handgemaakt
<<

Anoniem252

Bericht 01 Okt 2018 20:21

Re: Nachtje weg Utrecht

Stayokay Bunnik ligt ook echt wel afgelegen, zou ik niet zo snel kiezen. Op het Neude zit er ook eentje.
Hostelbookers.com en dan met eigen kamer.

Van der valk bij de Ikea is vrij nieuw, misschien hebben die leuke acties.

Terug naar Reizen & vakanties

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Google Adsense [Bot]

cron