Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Sinterklaas cadeaus voor kinderen 2018

<<

Niekske

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4395

Geregistreerd: 01 Sep 2013 09:16

Bericht 08 Sep 2018 19:52

Re: Sinterklaas cadeaus voor kinderen 2018

M is 4 december jarig, dus het wordt een beetje dubbelop. Ik denk dat we bij mijn schoonouders sinterklaas vieren en het zelf nog een jaartje overslaan, anders is het wel echt superveel omdat we met kerst ook cadeaus doen bij mijn ouders.

Ik heb al een poppenhuis staan voor M. Van mijn schoonouders krijgt ze een loopfiets. Verder staan er op mijn lijstje nog duplo, het sint/kerst boek van Bobbi en Vtech wegdelen. En voor de rest vraag ik kleertjes denk ik. Of laarzen.
december 2016
juli 2019
<<

Uffe

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 9406

Geregistreerd: 25 Nov 2015 15:30

Bericht 08 Sep 2018 20:56

Re: Sinterklaas cadeaus voor kinderen 2018

Ik heb werkelijk nog geen idee. Denk dat ik een leuke kerstoutfit uitzoek ofzo. Playmobil heeft ze voor haar verjaardag gehad, daarvan iets erbij denk ik. Voor alle opa's oma's ooms en tantes moet ik nog even goed nadenken.

Sam, voor S. zijn vrolijke vriendjes van vtech erg leuk.
⁠♡♡♡
<<

Urban Naked

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15414

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:56

Bericht 08 Sep 2018 21:34

Re: Sinterklaas cadeaus voor kinderen 2018

Ik denk dat ik hier eind november eens over ga nadenken :thumbup:
#teammaple🍁
<<

Susan

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 13549

Geregistreerd: 31 Aug 2013 17:29

Bericht 08 Sep 2018 23:17

Re: Sinterklaas cadeaus voor kinderen 2018

Urban Naked schreef:Ik denk dat ik hier eind november eens over ga nadenken :thumbup:


Ja, ik ook, ze zijn eerst nog jarig allebei. Ik ben totaal nog niet bezig met Sinterklaas.
Remember: in the end, nobody wins unless everybody wins (Bruce Springsteen)
<<

Marsy31

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6658

Geregistreerd: 01 Sep 2013 14:19

Bericht 09 Sep 2018 03:02

Re: Sinterklaas cadeaus voor kinderen 2018

Mien schreef:Ik denk dat ze allebei een nieuwe tablet of een nieuwe fiets krijgen en we het daar bij laten.


Als ze dit krijgen van Sinterklaas, wat doen jullie dan voor cadeaus op de verjaardagen??
R krijgt 1 cadeautje, ik denk een boek ofzo. Vind september ook wel erg vroeg om erover na te denken haha.
We gaan wel naar de Sinterklaas viering toe (de zoon van Bram v/d Vlugt woont hier en doet elk jaar Sinterklaas) want ik werk op de Nederlandse school en we vieren het elk jaar groots met Sinterklaas journaal en Pieten etc. En we gaan met een groep Nederlanders en de kinderen Sinterklaas vieren. En daar krijgen alle kinderen 1 cadeautje.
Afbeelding
Afbeelding
<<

Soleil

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4074

Geregistreerd: 02 Sep 2013 07:06

Bericht 09 Sep 2018 06:33

Re: Sinterklaas cadeaus voor kinderen 2018

Ik heb nog niks gekocht.
Voor zoon is het makkelijk, hij speelt nu heel graag met Lego en heeft daar nog niet veel van. Eventueel wilde ik er een leuke atlas of wereld bol bij vragen aan een opa en oma, hij is geïnteresseerd in andere landen.

Dochter vind ik moeilijker, die speelt met alles en heeft al veel van haar broer. Waarschijnlijk het boek:’Floddertje’.
<<

Olivia

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3850

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:20

Bericht 09 Sep 2018 08:25

Re: Sinterklaas cadeaus voor kinderen 2018

Pfff, geen idee! We hebben al zoveel. Het enige wat ik wel echt leuk vind is een tiptoi uitbreiding voor I. Voor R. Misschien het boek van Ronja de roversdochter.
<<

Isabel_

Major Yipyapper

Berichten: 3624

Geregistreerd: 08 Sep 2013 09:40

Bericht 13 Sep 2018 08:05

Re: Sinterklaas cadeaus voor kinderen 2018

Ik snap goed hoor dat veel van jullie er nog helemaal niet mee bezig zijn. Mijn ouders en schoonouders beginnen altijd al in september met het plannen van de feestdagen en willen dan ook al graat cadeautips. Anders was ik er ook nog niet zo mee bezig geweest denk ik.

Ik zie regelmatig de boeken van Annie MG Schmidt voorbij komen. Vanaf welke leeftijd is dat een beetje leuk? Ik heb nu toevallig Pluk van de Petteflet geleend van de bieb maar ik merk dat het wat ouderwetserse taalgebruik mijn 4,5 jarige nog niet echt aanspreekt. Jammer want ik vind de boeken zelf zo leuk!

Verder is mijn dochter helemaal dol op reken - en taalspelletjes. We hebben van rompompom letterkwartet en dat vindt ze heel leuk en gaat ook al best goed. Wat zijn nog meer leuke spelletjes? Ze krijgt sowieso een telraam want dat is haar allergrootste wens op dit moment.
<<

Lady

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15894

Geregistreerd: 31 Aug 2013 21:23

Bericht 13 Sep 2018 08:20

Re: Sinterklaas cadeaus voor kinderen 2018

Urban Naked schreef:Ik denk dat ik hier eind november eens over ga nadenken :thumbup:

Ik ook :smile: .
28 april 2015 - Lieve D, your first breath took ours away..

12 mei 2018 - Lieve J, little hero!
<<

Anoniem286

Bericht 13 Sep 2018 09:18

Re: Sinterklaas cadeaus voor kinderen 2018

Isabel_ schreef:Ik snap goed hoor dat veel van jullie er nog helemaal niet mee bezig zijn. Mijn ouders en schoonouders beginnen altijd al in september met het plannen van de feestdagen en willen dan ook al graat cadeautips. Anders was ik er ook nog niet zo mee bezig geweest denk ik.

Ik zie regelmatig de boeken van Annie MG Schmidt voorbij komen. Vanaf welke leeftijd is dat een beetje leuk? Ik heb nu toevallig Pluk van de Petteflet geleend van de bieb maar ik merk dat het wat ouderwetserse taalgebruik mijn 4,5 jarige nog niet echt aanspreekt. Jammer want ik vind de boeken zelf zo leuk!

Verder is mijn dochter helemaal dol op reken - en taalspelletjes. We hebben van rompompom letterkwartet en dat vindt ze heel leuk en gaat ook al best goed. Wat zijn nog meer leuke spelletjes? Ze krijgt sowieso een telraam want dat is haar allergrootste wens op dit moment.


Hier is kinder monopoly een succes, ze kan het al echt meespelen en met het geld rekenen vind ze heel leuk en is echt nog een uitdaging. wij hebben een oude editie van een kermis maar je hebt veel verschillenden. Ook loco bambino is hier een succes (nu wat minder want de boekjes worden te makkelijk) Ik denk dat S mini loco gaat krijgen, de opvolger.
Bunny hop is ook een leuk spel maar minder leerzaam. Maar S vind het heel spannend
<<

Bolus26

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2396

Geregistreerd: 01 Sep 2013 07:47

Bericht 13 Sep 2018 10:20

Re: Sinterklaas cadeaus voor kinderen 2018

Ik heb bij aliexpress voor beiden een prinsessenjurk besteld, ivm levertijd kan soms zolang duren!

En ik heb theatwrkaartjes voor peppapig en het zwanenmeer, die krijgen ze waarschijnlijk in een surprise oid

Verder nog niks gekocht
<<

Suus

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11204

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:38

Bericht 13 Sep 2018 10:30

Re: Sinterklaas cadeaus voor kinderen 2018

Isabel, wij hebben Pluk van de Petteflet al heel lang in huis, maar mijn dochter vindt het nu pas echt leuk. We zitten middenin het boek, lezen elke dag een hoofdstuk.

Ik ben nog helemaal niet bezig met sinterklaas, maar wel heel leuk om hier inspiratie op te doen. Eerst maar eens de verjaardag van mijn dochter vieren :)
26 september 2013
30 december 2015
11 juni 2019
<<

Anoniem240

Bericht 13 Sep 2018 12:44

Re: Sinterklaas cadeaus voor kinderen 2018

Hè leuk topic! Ik ben er wel al mee bezig en hou mijn ogen open voor leuke dingen.

Voor de oudste dan bijna 9 heb ik al een setje maak je eigen lippenbalsem

En voor de jongste dan bijna 3 heb ik een setje met xxl strijkkralen met een vlinder vormpje.

Ons budget is max €75 pp. Paar grotere dingen en paar kleintjes. En nuttige dingen ook
<<

Anoniem286

Bericht 30 Sep 2018 12:45

Re: Sinterklaas cadeaus voor kinderen 2018

Ik heb net bij lobbes schoencadeautjes besteld en alvast wat grotere dingen voor 5 dec zelf
En een pietenbaretje voor de weken ervoor om te verkleden

Schoencadeautjes:
Glitterslijm
Stringz touwtje
Pompons
Magische stiften

5 dec cadeaus
Metallic voetbal
Plakkaatverf glitter
Paraplu
<<

Salome

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6805

Geregistreerd: 01 Sep 2013 09:33

Bericht 30 Sep 2018 12:53

Re: Sinterklaas cadeaus voor kinderen 2018

Wij vieren het dit jaar voor het eerst voor T.
We trekken lootjes met ouders en schoonouders erbij en doen voor T iets in de zak.

Ik heb bedacht dat hij nieuwe klei, potloden en een kleurboek krijgt. Verder zoek ik nog een leuk leesboek.
Verder ben ik nog even aan het denken. Doe wat kleine dingen zodat hij veel kan uitpakken. Echt dure dingen was ik niet van plan.
2016
<<

SophieZMY

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2368

Geregistreerd: 23 Mrt 2014 08:52

Bericht 30 Sep 2018 14:31

Re: Sinterklaas cadeaus voor kinderen 2018

Wij moeten nog bedenken of we t met hele fam vieren of alleen met ons gezinnetje + evt opa en oma. Weet dat t nog vroeg is maar ik heb er alweer zon zin in haha. Heerlijk feest.

Inmiddels dus wel wat bedacht.
Dochter krijgt sowieso een soft touch babyborn en wat knutselspul. Heb blaaspennen en een gipssetje (die ze dan zelf kan verven). En denk daarnaast nog een spelletje en iets nieuws voor in bad (denk dat m’n ouders dat dan geven).
In de schoen iets van een mini puzzeltje of kleurboek ofzo. En dan zijn we eigenlijk al wel weer klaar.

Voor de baby doe ik ook iets in de zak, gewoon omdat dat zo leuk is haha.’ik denk een knuffeldoekje of Sophie de giraf ofzo :D hoort hij er toch alvast een beetje bij.
<<

Oreo

Kletskop

Berichten: 790

Geregistreerd: 24 Mei 2018 21:22

Bericht 30 Sep 2018 15:15

Re: Sinterklaas cadeaus voor kinderen 2018

Ik heb al wel wat kleine dingetjes in huis, omdat ik tegen een gunstige aanbieding aanliep. Bijvoorbeeld wat doosjes lego en playmobil. En ik heb nog wat van de vakantie over, wat hij nog krijgt.

Onze zoon is een kleine 2 weken voor Sinterklaas jarig, dus dat vind ik redelijk dramatisch. Maar, we geven meestal met zijn verjaardag 1 groot ding (waar opa's & oma's aan mee betalen) en dan met Sinterklaas kleine dingetjes en met kerst een boek/spelletje. Toen hij 1 werd kreeg hij de regenboog van Grimm, bij 2 jaar een steigerhouten werkbank en bij 3 jaar een peuterbed. Ik denk dat het dit jaar een groot lego of playmobil ding wordt. Vermoedelijk het laatste, iets in de vorm van draken...
22112014 / 10042019
<<

Emma

Major Yipyapper

Berichten: 3114

Geregistreerd: 24 Okt 2015 10:53

Bericht 30 Sep 2018 15:32

Re: Sinterklaas cadeaus voor kinderen 2018

Ik heb al wat dingetjes gekocht voor de kinderen van vrienden van ons waar we altijd sinterklaas mee vieren, vind het altijd zo gezellig :)
Hebben jullie nog tips voor een meisje van 9? Ze is gek op paarden dus ik wil sowieso daar iets van geven.
<<

SophieZMY

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2368

Geregistreerd: 23 Mrt 2014 08:52

Bericht 30 Sep 2018 15:35

Re: Sinterklaas cadeaus voor kinderen 2018

Iets van top model Emma?
Daar is m’n buurmeisje van 9 wel aardig gek van.
Heb je van alles van
<<

Emma

Major Yipyapper

Berichten: 3114

Geregistreerd: 24 Okt 2015 10:53

Bericht 30 Sep 2018 15:43

Re: Sinterklaas cadeaus voor kinderen 2018

O ja daar heb ik haar al wel eens iets van gegeven met een verjaardag :smile:
Bedankt voor de tip!
<<

Anoniem247

Bericht 30 Sep 2018 15:49

Re: Sinterklaas cadeaus voor kinderen 2018

Ik begin meestal na de zomervakantie een beetje te verzamelen. Tot nu toe heb ik dit :

Voor de oudste :
- ps4 spel Lego Jurassic Park (tweedehands)
- ps4 spel Lego Ninjago (tweedehands)
- ps4 spel Lego World (tweedehands)
- 2 boeken Mees Kees (tweedehands maar als nieuw)
- boek van Lego
- wekker radio Lego politieman
- regenlaarzen


Voor de jongste :

- Buurman en Buurman puzzel
- Buurman en Buurman beker
- Buurman en Buurman boek
- 2 doosjes lego van Buurman en Buurman
- advent kalender Minions Lego
- wekker radio Lego bouwvakker
- regenlaarzen

En voor beide heb ik de Jumbo Max Verstappen raceauto die je kon sparen.
Laatst gewijzigd door Anoniem247 op 25 Okt 2018 14:08, in totaal 3 keer gewijzigd.
<<

High Heels

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 5672

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:27

Woonplaats: In het Brabantse land

Bericht 30 Sep 2018 17:54

Re: Sinterklaas cadeaus voor kinderen 2018

Ik heb nog geen idee.
Maar het zal vooral speelgoed zijn denk ik, alleen niet te veel/grote dingen.
In de komende weken ook even kijken wat we bij opa en oma nog nodig hebben.
Trotse mama van;
Grote zus: 18-04-2010
&
Kleine zus: 04-07-2011
<<

Studiebol

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 5084

Geregistreerd: 01 Sep 2013 13:19

Bericht 30 Sep 2018 18:05

Re: Sinterklaas cadeaus voor kinderen 2018

Ik heb gebruik gemaakt de kruidvat actie 2e artikel voor 50% korting. Ik heb twee doosjes lego friends gekocht. Denk voor Sinterklaas en anders kerst.
:heart: :heart: 2011
<<

Saga

Major Yipyapper

Berichten: 5349

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:12

Bericht 30 Sep 2018 18:31

Re: Sinterklaas cadeaus voor kinderen 2018

Ik zag leuke Duplo in de folder van de Kruidvat, dat lijkt me wel wat voor Sinterklaas. Bij mijn opa en oma speelt hij er graag mee, met mijn oude duplo.

Verder weet ik het niet echt precies nog, ik ga dit topic gewoon als inspiratiebron gebruiken!
10.04.17
<<

Bolus26

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2396

Geregistreerd: 01 Sep 2013 07:47

Bericht 25 Okt 2018 08:27

Re: Sinterklaas cadeaus voor kinderen 2018

Ik las vandaag dat de post rond de sint gaat staken en nu al waarschuwen ivm het te laat bezorgen van sint cadeaus
Dus voor de zekerheid kom ik eerder in actie dit jaar


Mn jongste wil graag baby Annabel
Mn oudste niks liever als een space scooter. Ik weet nog niet of ik dit niet te groot vind
Zelf zegt ze: dat is wel een groot cadeau he mama dus verder vraag ik dan niks hoor, sint moet natuurlijk wel centjes voor andere kindjes overhouden.
Laatst gewijzigd door Bolus26 op 25 Okt 2018 09:09, in totaal 1 keer gewijzigd.
VorigeVolgende

Terug naar Zwangerschap & kinderen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers