Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Pijn onderrug/bil

<<

Anoniem241

Bericht 30 Sep 2018 11:05

Pijn onderrug/bil

In de zwangerschap kreeg ik last van mijn onderrug. Dit is nu, een half jaar na de bevalling, niet over. Het is sinds een paar dagen eigenlijk niet meer te hebben. Het is dat kuiltje in de onderrug, net boven mijn billen. Het voelt alsof er een mes in wordt gestoken, zomaar ineens tijdens het lopen. Sinds gisteravond is het extreem pijnlijk en kan ik niet meer normaal lopen. Mijn dochter is ziek en mijn vriend is oo vakantie, dus ik kan dit nu niet gebruiken. Wat kan dit zijn? Ibuprofen helpt niet, is het overdreven om de huisartsenpost te bellen voor een sterkere pijnstiller?
<<

Anoniem249

Bericht 30 Sep 2018 11:08

Re: Pijn onderrug/bil

Ik zou er door de huisartsenpost even naar laten kijken en daarna wellicht naar de fysio? Klinkt heel onprettig!
<<

Lejow

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 13492

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:55

Bericht 30 Sep 2018 11:12

Re: Pijn onderrug/bil

Ik zou inderdaad bellen, desnoods voor tips!
<<

Lot

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 5486

Geregistreerd: 02 Sep 2013 10:34

Bericht 30 Sep 2018 11:31

Re: Pijn onderrug/bil

Ik herken het ook wel als bekkeninstabiliteit of zoals ik heb een verdikte piriformis spier bij overbelasting. Voel je ook een verdikking daar? Ik zou even vragen of iemand van familie/vrienden je vandaag kan helpen met je dochter zodat je kan rusten en als je het echt niet trekt huisartsenpost bellen? Ik heb geen verstand van pijnstillers maar is twee PCM icm met 1 ibuprofen ook niet lekker sterk? Succes.
<<

Silly-One

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11842

Geregistreerd: 31 Aug 2013 23:18

Woonplaats: B.rabant

Bericht 30 Sep 2018 11:59

Re: Pijn onderrug/bil

Ondanks je vervolg stappen, pak ibropufen in combinatie mrt paracetamol en die laatste mag je echt wel behoorlijk pakken. Zorg in elk geval dat je een pijnsilling spiegel opbouwt. Succes de komende dagen.
____________________
Verbouwingsinsta @bduintje_klus
<<

Thunder

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6365

Geregistreerd: 02 Sep 2013 00:24

Bericht 30 Sep 2018 13:05

Re: Pijn onderrug/bil

Klinkt als je si-gewricht. Maandag je fysio maar bellen voor een afspraak.
Liefde is niet krampachtig vasthouden, maar vertrouwend loslaten.
<<

Japie

Major Yipyapper

Berichten: 3667

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:59

Bericht 30 Sep 2018 14:38

Re: Pijn onderrug/bil

Ik heb hetzelfde en ben vrijdag naar de fysio geweest. Het was bij mij het si gewricht. Ze heeft het iets los gemaakt en moet volgende week weer terug komen. Ik merkte de dag erna al verschil. Dus ik zou je aanraden de fysio even te bellen voor een afspraak.
Dit zijn ook klachten die van de zwangerschap kunnen komen zei ze tegen mij.
Geluk hoef je niet te verdienen, je hebt er recht op.
<<

Anoniem313

Bericht 30 Sep 2018 15:02

Re: Pijn onderrug/bil

Thunder schreef:Klinkt als je si-gewricht. Maandag je fysio maar bellen voor een afspraak.


Zo klinkt het mij ook in de oren, ik heb dit geregeld. Fysio, dyclofenac en blijven bewegen.

Terug naar Lichaam & gezondheid

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers