Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Ik snap geen zak van windows 10

<<

Luisa

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2813

Geregistreerd: 19 Okt 2013 10:39

Bericht 25 Sep 2018 21:06

Ik snap geen zak van windows 10

Nou de titel dekt de lading wel. Ik was altijd een enorme windowsfan, had ook altijd de lumia Phone met windows enzo, maar uit windows 10 kan ik maar slecht wijs worden. En ik wordt er helemaal gek van.
Nu wik ik bijvoorbeeld graag een fotoboek gaan maken en daarom wil ik foto´s van mijn iPhone importeren naar mijn laptop. Maar hoe???? Gewoon via de verkenner heb ik geprobeerd, dat vind ik normaal gesproken het prettigst. Op die manier had ik ook al eerder documenten vanuit een usb naar laptop geïmporteerd. En van de IPhone lukt het op zich ook wel, ware het niet dat mijn laptop vervolgens de bestanden niet herkend of althans niet kan openen. Hoe kan dit? Iemand enig idee? Wat ik dus nu heb geprobeerd is IPhone via usb op laptop aansluiten en dan zeg maar naar mijn computer ( zoals het in de oude windows versies heette) en dan naar iPhone, map openen en dan kopiëren. Maar de bestanden zijn dus niet te lezen.
Echt dat hele windows 10, ik loop tegen allerlei stomme dingen aan. Naast dit iPhone probleem namelijk nog genoeg andere dingen waar ik jullie niet mee lastig zal vallen.
<<

Anoniem304

Bericht 25 Sep 2018 21:10

Re: Ik snap geen zak van windows 10

Ik werk iedere dag met Windows 10 en heb er na ruim 2 jaar nog altijd ruzie mee. Dus uhm, succes. :angel:

Windows 8 vind ik nog 10x erger trouwens. Daar kan ik helemaal NIKS mee. Gelukkig hoef ik daar niet mee te werken. Maar goed, ik heb geen oplossing voor je probleem. Ik heb een Samsung en die hang ik er zo aan en dan pluk ik alle foto's eraf.
<<

Zora

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 17342

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:24

Bericht 25 Sep 2018 21:14

Re: Ik snap geen zak van windows 10

Haha ik dacht dat dit een topic van CBL was (no offense CBL!)
14 mei 2015 ♥ T- kleine held
13 februari 2018 ♥ M - klein feestje
<<

Luisa

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2813

Geregistreerd: 19 Okt 2013 10:39

Bericht 25 Sep 2018 21:26

Re: Ik snap geen zak van windows 10

Nou het lijkt nu te werken, godzijdank. Maar echt, los van dit hele iphone foto gebeuren, wat een raar systeem. Want hoe de fuck verwijder ik een map in foto’s? Hoe krijg ik al die taken weg want reageert niet, hoe ...blabla ik wordt gek (ik verwacht geen antwoorden hoor, wees gerust)
Windows 8 heb ik trouwens nooit gehad, niks aan gemist dus.
En Zora, ik ben ook echt SUPER gefrustreerd. Dan krijg je dit dus.
<<

Jip

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11346

Geregistreerd: 03 Jan 2015 10:04

Bericht 26 Sep 2018 07:36

Re: Ik snap geen zak van windows 10

Ohjee, wij gaan vanaf oktober / november met windows 10 werken op het werk..
Their smile makes me smileJanuari 2017 ♡ April 2019

https://www.instagram.com/stofspinsels/
<<

Joey

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6187

Geregistreerd: 31 Aug 2017 14:18

Bericht 26 Sep 2018 09:27

Re: Ik snap geen zak van windows 10

Ik kan je niet helpen, alleen mee klagen. Ik vind het zo stom dat het zo moeilijk werkt. Tegenwoordig wordt het meeste juist steeds simpeler in gebruik en dan kom je met zo'n besturingssysteem. Vind ik echt slecht! Windows 8 was idd nog 10x erger. Daarmee kon ik echt niet werken. De simpele dingen die ik met windows 10 moet, kom ik nog net half wel uit.
<<

Misoe

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 633

Geregistreerd: 22 Jun 2017 12:15

Bericht 26 Sep 2018 09:48

Re: Ik snap geen zak van windows 10

Ik werk al een jaar met windows 10 en ik heb er geen enkel probleem mee.

Mijn vader overigens wel met zijn Iphone en foto's overzetten :palm: Maar ligt dat dan aan windows of aan iphone.
<<

Feline

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4488

Geregistreerd: 11 Sep 2013 17:02

Bericht 26 Sep 2018 10:28

Re: Ik snap geen zak van windows 10

Zora schreef:Haha ik dacht dat dit een topic van CBL was (no offense CBL!)


Ik had precies hetzelfde Zoor :)
<<

Zero

Bericht 27 Sep 2018 23:41

Re: Ik snap geen zak van windows 10

Kun je niet beter gewoon foto's downloaden uit je cloud? (vooropgesteld dat je die hebt, maar dat is een kwestie van aanzetten natuurlijk...)
Ik gebruik nooit een kabel met mijn iPhone, ondanks dat ik Apple computers heb. Krijg je alleen maar gedoe van en downloaden vanuit de cloud gaat net zo simpel.
<<

Luisa

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2813

Geregistreerd: 19 Okt 2013 10:39

Bericht 28 Sep 2018 07:35

Re: Ik snap geen zak van windows 10

Ja Zora i know, ik weet alleen mijn inloggegevens van mijn cloud niet dus daar moet ik ff voor gaan zitten. Daarom dacht ik van de week, ik doe het wel via kabel. Dat is uiteindelijk ook gelukt.

En ik begon windows10 ook wat beter te begrijpen, maar nu heb ik kennelijk ergens op gedrukt en nu is mijn bedscherm vanuit de app modus (met al de schijven bedoel ik) veranderd naar zeg maar de ouderwetse windowsmodus. :palm: Geenidee hoe dat nou weer om te zette. En dit is zo mogelijk nog irritanter!

Windows 8 had ik trouwens wel op mijn telefoon. Geen idee of dat te vergelijken is met pc, maar op telefoon vond ik bet echt simpel! Daarom dacht ik met deze laptop komt het ook wel goed, anders had ik wel een macbook gekocht.

Terug naar Algemeen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Siesa