Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Wat wil je even kwijt? #9

<<

Anoniem316

Bericht 23 Sep 2018 21:07

Re: Wat wil je even kwijt? #9

Mijn schoonmoeder vindt de cadeautjes die wij op de lijst hebben gezet, niet goed/duur/groot genoeg voor onze dochter. We hebben een hele lijst met nuttige dingen en leuke dingen gemaakt maar het zijn volgens haar allemaal maar troepjes en spul wat grootouders niet horen te geven.
Hartstikke lief hoor maar ik ontvang liever iets voor dochter wat ze graag wil dan dat het duurder is dan menig ander familielid geeft en we niet perse nodig hebben of wensen voor onze dochter.
Heb er een beetje een naar gevoel over ofzo maar voel me tegelijkertijd ook een enorme zeikerd.
<<

Joey

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6187

Geregistreerd: 31 Aug 2017 14:18

Bericht 23 Sep 2018 23:46

Re: Wat wil je even kwijt? #9

Volgens mij ben jij hier niet de zeikerd hoor Dee!
<<

Blunt

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 723

Geregistreerd: 16 Sep 2013 14:48

Bericht 24 Sep 2018 06:57

Re: Wat wil je even kwijt? #9

Ik weet niet hoe je lijstje eruitziet en ik weet niet wat de opa's en oma's normaal gesproken geven maar ik kan mij wel voorstellen dat ze graag iets moois en blijvends geven en dat als ze zoiets niet op het lijstje zien dat ze er naar vragen.
<<

Anoniem316

Bericht 24 Sep 2018 07:09

Re: Wat wil je even kwijt? #9

Maar dat betekent dus dat we naar iets op zoek moeten gaan wat we niet perse nodig hebben of willen. Dat is toch ook zonde?
<<

Marin

Gebruikers-avatar

President

Berichten: 43575

Geregistreerd: 16 Nov 2015 14:09

Bericht 24 Sep 2018 07:17

Re: Wat wil je even kwijt? #9

Ik ben van mening dat cadeautjes ook leuk moeten (mogen) zijn om te geven. Ja natuurlijk gaat het erom dat de ontvanger het leuk vindt, maar ik vind ook dat de gever het leuk mag vinden om te geven.
Een cadeau hoeft in mijn ogen echt niet altijd praktisch of nuttig te zijn maar mag ook best een verwennerij zijn wat je anders niet zou krijgen. Daar is het een cadeau voor.
Nou zeg jij dat er ook leuke dingen op staan naast nuttige dingen. Misschien kan je aan hen vragen of ze daarop voort kunnen borduren?
Ik kan me ook voorstellen dat de grootouders een iets mooier, groter cadeau willen geven. Dat hoeft geen duur iets te zijn overigens, kinderen zien de waarde daar niet van in.
Ik zou kijken of je niet samen een middenweg kan vinden hierin waarbij jij (en je dochter) blij bent met wat ze krijgt en zij het leuk vinden om te geven.
Let's discover the world together.
<<

Anoniem248

Bericht 24 Sep 2018 07:40

Re: Wat wil je even kwijt? #9

Wat hebben ze zelf dan in gedachten?
<<

Feline

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4488

Geregistreerd: 11 Sep 2013 17:02

Bericht 24 Sep 2018 07:43

Re: Wat wil je even kwijt? #9

Ik heb geen verstand van (klein)kinderen maar kan je ze niet vragen om haar op een leuk uitje te trakteren? Heb je geen troep en wel mooie herinneringen en jij een dagje rust ;)
<<

Anoniem304

Bericht 24 Sep 2018 07:55

Re: Wat wil je even kwijt? #9

Oh Dee ik snap je helemaal. Mijn schoonmoeder is het type; dit is ook leuk, beter, mooier dan dat er op je lijstje staat.

Eerst vragen om een lijstje te maken en vervolgens NET niet kopen wat er op staat. Ik hou m'n hart echt vast met G's verlanglijstjes in de toekomst.
<<

Anoniem316

Bericht 24 Sep 2018 08:25

Re: Wat wil je even kwijt? #9

Ja niks dus Maple. Als ze nu ook iets zelf hadden bedacht, vind ik het anders wat maar ik moet het zelf gaan bedenken.

Marin, helemaal eens. Maar ik vind het zonde om maar iets te bedenken omdat het andere (wat we wel graag willen) niet duur groot of speciaal genoeg is. Ze mogen L best verwennen, geen probleem. Maar ik zou niet weten met wat.

Haha Feline, zelfs dat hadden we op het lijstje staan (kaartjes voor Woezel en Pip show, ze is zo gek op hen) maar ook dat was het niet.
<<

Joey

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6187

Geregistreerd: 31 Aug 2017 14:18

Bericht 24 Sep 2018 17:01

Re: Wat wil je even kwijt? #9

Nou ja, Dee, ze maken het je niet makkelijk! Daarnaast... om een jong kind te verwennen hoeft het cadeau niet per definitie groot of duur te zijn. Als jullie en zijzelf niks kunnen bedenken, je kind van iets kleiners en minder duurs heel erg blij wordt, wie doe je dan een plezier mee?

Ik vind kaartjes voor Woezel en Pip een heel goed idee. Dat onthoud ik voor later als ons huis volgebouwd staat met speelgoed en mijn ouders iets leuks willen geven. Mijn moeder zou naar het theater met een kleinkind zelf ook heel leuk vinden denk ik.
<<

Geel

Bericht 24 Sep 2018 17:34

Re: Wat wil je even kwijt? #9

Ik wil even kwijt dat ik vandaag m'n eerste salaris heb gekregen van mijn nieuwe baan en dat dat netto veel meer is dan ik had verwacht. Echt, als je jaren hebt gefreelancet en van opdracht naar opdracht leeft die je pas uitbetaald krijgt nadat al je werk af is en soms nog later en waarbij je dan nog bijna de helft moet aftrekken voor de belasting, is dit zooooo'n heerlijkheid! Ik voel me echt de koning te rijk.
<<

Anoniem316

Bericht 24 Sep 2018 17:51

Re: Wat wil je even kwijt? #9

Geniet ervan Geel! Heb geloof ik even gemist wat je bent gaan doen?

Joey, inderdaad, ik vind het ook een super leuk idee. Als we geen kaartjes krijgen ga ik denk ik sowieso met dochter heen. Lijkt me echt leun.
<<

Luisa

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2813

Geregistreerd: 19 Okt 2013 10:39

Bericht 24 Sep 2018 17:54

Re: Wat wil je even kwijt? #9

Ik zou gewoon zeggen dat ze dan maar 3 dingen moeten geven Dee.
<<

Studiebol

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 5084

Geregistreerd: 01 Sep 2013 13:19

Bericht 24 Sep 2018 19:14

Re: Wat wil je even kwijt? #9

Emma schreef:Wat leuk Studiebol! Is je eigen paard ziek?
Ik heb er ook 1 maar ik zou er hierna niet meer aan beginnen.


Afgelopen winter raakte hij kreupel dat is nooit helemaal meer goed gekomen. Maar komt ook door ouderdom hij is 25.Hij is nu met pensioen :-) Mijn dochters zitten er af en toe nog eens op als we wandelen.
Ik zou ook niet meer aan een eigen paard beginnen, ook omdat ik denk dat ik nooit meer zo leuk paard vind als ik nu heb. Maar zo af en toe paardrijden ga ik denk wel leuk vinden
:heart: :heart: 2011
<<

Lady

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15894

Geregistreerd: 31 Aug 2013 21:23

Bericht 24 Sep 2018 20:41

Re: Wat wil je even kwijt? #9

Wat fijn Geel!
28 april 2015 - Lieve D, your first breath took ours away..

12 mei 2018 - Lieve J, little hero!
<<

Marin

Gebruikers-avatar

President

Berichten: 43575

Geregistreerd: 16 Nov 2015 14:09

Bericht 24 Sep 2018 20:55

Re: Wat wil je even kwijt? #9

Oh wat heerlijk Geel. Ik gun jou dat echt heel erg.

Oh ja Dee, dan snap ik je irritatie wel een beetje. Niks lijkt dan goed.
Ik stond vandaag in de Intertoys maar eens te kijken om alvast inspiratie op te doen voor Sinterklaas, maar wát een troep hebben ze daar toch allemaal. Ik vond alleen de Duplo leuk, verder vind ik echt zoveel lelijk schreeuwerig.
Let's discover the world together.
<<

Arwyn

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 9634

Geregistreerd: 01 Sep 2013 15:06

Bericht 24 Sep 2018 21:00

Re: Wat wil je even kwijt? #9

Lastig is dat Dee!
Wel herkenbaar, vooral mijn moeder is ook wel zo. E. vindt dokters setjes heel leuk, maar dat was toch echt te goedkoop.. :palm:
Wij hebben wel eens een bijdrage gevraagd voor een mooie (loop)fiets. Heb je geen extra speelgoedzooi in huis, maar de meeste kindjes vinden het wel superleuk.
Ik hou van jou, van heel jou

augustus 2015 - juni 2018 - januari 2022
<<

Anoniem316

Bericht 24 Sep 2018 21:15

Re: Wat wil je even kwijt? #9

Marin schreef:Oh wat heerlijk Geel. Ik gun jou dat echt heel erg.

Oh ja Dee, dan snap ik je irritatie wel een beetje. Niks lijkt dan goed.
Ik stond vandaag in de Intertoys maar eens te kijken om alvast inspiratie op te doen voor Sinterklaas, maar wát een troep hebben ze daar toch allemaal. Ik vond alleen de Duplo leuk, verder vind ik echt zoveel lelijk schreeuwerig.


Precies dat ja. Zolang wij er invloed op hebben wil ik liever niet van dat schreeuw spul in huis. Zolang L tevreden is met houten speelgoed (ze is ook zo blij met haar houten camera, zo cute! Loopt ze achter me aan: Mama! Klllllik!) en boeken, houden we het lekker daar bij.
Mijn moeder heeft een boek vol met houten speelgoed van Legner, en daar krijgen we sowieso wat uit. Zo leuk!
<<

Marin

Gebruikers-avatar

President

Berichten: 43575

Geregistreerd: 16 Nov 2015 14:09

Bericht 24 Sep 2018 21:23

Re: Wat wil je even kwijt? #9

Kijk dat klinkt al beter. Daar kan ze dan toch wel iets moois uit zoeken?

Ik wil kwijt dat wij het oude kinderbed (maar wel volwassen maat) van m'n tienerzusje krijgen, zij krijgt een nieuw bed. Voor als O'tje naar de zolderkamer gaat en een groot bed mag. Zo leuk, echt een heel mooi bed. Nu kan ik eigenlijk niet wachten om die kamer te gaan redecoraten maar dat duurt nog wel minstens anderhalf jaar tot dat nodig is haha. Maar wel erg lief dat we dat bed zomaar krijgen, nog niet voor nu, maar wel voor als ie wat ouder is!
Let's discover the world together.
<<

Salome

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6805

Geregistreerd: 01 Sep 2013 09:33

Bericht 25 Sep 2018 06:22

Re: Wat wil je even kwijt? #9

Shit ik moet de auto krabben.
2016
<<

Suus

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11204

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:38

Bericht 25 Sep 2018 07:57

Re: Wat wil je even kwijt? #9

Salome schreef:Shit ik moet de auto krabben.

Oh echt?? Wij vonden het wel koud vanmorgen op de fiets en mijn dochter zei al: gelukkig hoeven we niet met de auto, want dan moeten we krabben. En ik zei nog dat dat echt nog niet nodig was. Maar bij jou al wel dus!
26 september 2013
30 december 2015
11 juni 2019
<<

Suus

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11204

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:38

Bericht 26 Sep 2018 19:14

Re: Wat wil je even kwijt? #9

Zo, ik lig voor pampus op de bank! Mijn dochter was vandaag jarig en had haar eerste kinderfeestje. Het was gezellig, de kinderen vonden het leuk en ik ben kapot :smile:
26 september 2013
30 december 2015
11 juni 2019
<<

Anoniem271

Bericht 26 Sep 2018 19:27

Re: Wat wil je even kwijt? #9

Gefeliciteerd met je dochter Suus!
<<

Zora

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 17342

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:24

Bericht 26 Sep 2018 19:32

Re: Wat wil je even kwijt? #9

Gefeliciteerd Suus! Mijlpaal! Wat hebben jullie gedaan?
14 mei 2015 ♥ T- kleine held
13 februari 2018 ♥ M - klein feestje
<<

Anoniem243

Bericht 26 Sep 2018 19:33

Re: Wat wil je even kwijt? #9

Leuk Suus, en gefeliciteerd!
VorigeVolgende

Terug naar Algemeen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers