Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Wat wil je even kwijt #zwanger&kids editie

<<

Cactus

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 549

Geregistreerd: 30 Jul 2017 19:57

Bericht 20 Sep 2018 19:16

Re: Wat wil je even kwijt #zwanger&kids editie

Thanks allemaal!

Pompoen, ik probeer idd zoveel mogelijk te bewegen, maar door m'n bekken wordt het toch een stuk minder helaas. Alle beetje helpen denk ik dan maar. Ontzettend fijn dat het bij jou nu zo goed gaat zeg.

Jeetje Zora, 4 keer! Knap en ontzettend sterk dat ze het bleven proberen. Dat zou ik niet kunnen. Dit is de laatste keer, of het moet binnen nu en enkele weken verkeerd gaan.
Maart 2015 - stoer ventje
Februari 2018 - kleine vechter *
April 2019 - onze held
<<

Pompoen

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 7281

Geregistreerd: 31 Aug 2013 22:04

Bericht 21 Sep 2018 12:52

Re: Wat wil je even kwijt #zwanger&kids editie

Cactus schreef:Thanks allemaal!

Pompoen, ik probeer idd zoveel mogelijk te bewegen, maar door m'n bekken wordt het toch een stuk minder helaas. Alle beetje helpen denk ik dan maar. Ontzettend fijn dat het bij jou nu zo goed gaat zeg.

Jeetje Zora, 4 keer! Knap en ontzettend sterk dat ze het bleven proberen. Dat zou ik niet kunnen. Dit is de laatste keer, of het moet binnen nu en enkele weken verkeerd gaan.


Ja daarom moest ik met 18 weken ook echt stoppen, mijn lijf wilde helemaal niet meer meewerken, bekkenklachten en last van een instabiele enkel. Inderdaad, alle beetjes helpen! Slik je trouwens ook calcium? Daar weten ze nog niet zo veel over maar er zijn aanwijzingen dat het kan helpen, kwaad kan het sowieso niet. Ik moest van de professor in Belgie 1000 mg slikken (ik gebruikte calcichew). Ben er net mee gestopt want ik vind het nog steeds zo vies en het heeft allemaal niet meer zo veel waarde nu ik al 36 weken ben en alles goed gaat.
<<

GeKKiE

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4984

Geregistreerd: 01 Sep 2013 07:30

Bericht 23 Sep 2018 06:43

Re: Wat wil je even kwijt #zwanger&kids editie

Mijn dochter is echt een vroege vogel, net als ik. Mijn vriend slaapt graag uit op zondag, geen probleem. Maar dochter wil zo graag met hem spelen. Ze roept steeds naar boven en ze is al een paar keer met een hoop herrie en speelgoed naar boven gerend. Zo schattig. Ze wil gewoon spelen... Ik moet er stiekem om lachen! Uitslapen snapt ze gewoon nog niet, helaas.
<<

Cactus

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 549

Geregistreerd: 30 Jul 2017 19:57

Bericht 23 Sep 2018 08:25

Re: Wat wil je even kwijt #zwanger&kids editie

Pompoen, irritant hè die bekkenklachten. Ik slik al een tijdje extra calcium en probeer ook veel met voeding te doen. M'n bloeddruk is iig lager dan ooit. De arts in Isala geeft aan dat calcium idd een klein stukje is in het hele process. De aspirine moet het echte verschil gaan maken. Ik hoop het zo!

Gekkie, hier gaat het net zo. D is al wel wat ouder dus die kun je inmiddels wel vertellen dat papa nog even aan het slapen is.
Maart 2015 - stoer ventje
Februari 2018 - kleine vechter *
April 2019 - onze held
<<

Salome

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6805

Geregistreerd: 01 Sep 2013 09:33

Bericht 23 Sep 2018 08:44

Re: Wat wil je even kwijt #zwanger&kids editie

GeKKiE schreef:Mijn dochter is echt een vroege vogel, net als ik. Mijn vriend slaapt graag uit op zondag, geen probleem. Maar dochter wil zo graag met hem spelen. Ze roept steeds naar boven en ze is al een paar keer met een hoop herrie en speelgoed naar boven gerend. Zo schattig. Ze wil gewoon spelen... Ik moet er stiekem om lachen! Uitslapen snapt ze gewoon nog niet, helaas.


Herkenbaar. Hij roept net zolang totdat mijn man ook maar komt.
Vanochtend riep hij uit zichzelf: paaapaaaa kom je ook koffie drinken? :smile:
2016
<<

GeKKiE

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4984

Geregistreerd: 01 Sep 2013 07:30

Bericht 23 Sep 2018 09:05

Re: Wat wil je even kwijt #zwanger&kids editie

Uiteindelijk heeft ze het ook voor elkaar gekregen en kwam papa maar naar beneden. :smile:
<<

Jezzie

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 8837

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:17

Bericht 23 Sep 2018 09:58

Re: Wat wil je even kwijt #zwanger&kids editie

Haha, is ook veel gezelliger als papa er ook is.
Hier roept F papa voor koffie omdat hij er dan een koekje bij krijgt :)
2012
2016
2020

Instagram
<<

Anoniem243

Bericht 23 Sep 2018 20:50

Re: Wat wil je even kwijt #zwanger&kids editie

Voor het eerst in bijna 4 jaar ben ik vandaag in het openbaar op een behoorlijk negatieve manier aangesproken over mijn manier van met een bepaalde situatie omgaan met mijn kind (ja klinkt vaag maar ik ga de details niet noemen). En ik was woest. Heb de persoon in kwestie dan ook vrij fel vermeld zich met de eigen zaken te bemoeien, om na afloop even heel hard m'n best te doen niet te janken voor de ogen van mijn zoon. Echt, waar halen mensen het gore lef vandaan. Als je helemaal niks weet van mijn kind, van mij en van de betreffende situatie en hoe we ontzettend ons best doen om zoon daar goed in te begeleiden, hoe kom je dan op het idee mij te gaan vertellen dat ik het fout doe. Met als gevolg dat ik me nog slechter over mezelf voel als moeder dan ik (op dat gebied) toch al doe. Terwijl ik weet dat ik op de best mogelijke manier gehandeld heb. Nouja, ik laat het weer los maar ik had het vanmiddag echt even niet meer.
<<

Salome

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6805

Geregistreerd: 01 Sep 2013 09:33

Bericht 24 Sep 2018 06:55

Re: Wat wil je even kwijt #zwanger&kids editie

Ik snap dat je woest was Sookie.
Je kent je eigen kind het beste en weet wat wel en niet werkt in een bepaalde situatie.
Zo werd mij mij een keer gezegd bij een driftbui in de appie dat ik hem het beste kon negeren en laten liggen.
Jaa Uhh als mijn kind daar gevoelig voor zou zijn wel ja. Maar die van mij gaat door tot hij overgeeft.
Dat wil ik echt niet in een winkel. Inmiddels hebben we een aanpak die prima werkt.
2016
<<

Anoniem304

Bericht 24 Sep 2018 13:30

Re: Wat wil je even kwijt #zwanger&kids editie

Grmbl, hoe doen jullie dat met kledingmaten dames?

Ik grijp voor G nog regelmatig mis. Dan ligt er iets in de kast, heeft ze NET die maat, blijkt het ineens veel en veel kleiner te vallen. Passen jullie echt alles aan? G vindt het niet zo heel erg leuk, dat omkleden steeds, dus ik doe het liever niet. Maar dat is de enige optie he?
<<

Uffe

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 9406

Geregistreerd: 25 Nov 2015 15:30

Bericht 24 Sep 2018 13:43

Re: Wat wil je even kwijt #zwanger&kids editie

Ja helaas...kleding op elkaar leggen wil ook nog wel eens werken. Als je weet dat iets goed past even erop houden om de maten te vergelijken.

Ik heb al twee dagen echt honger. Hebben net brood gegeten en lust alweer een boterham. Denk dat ik een inhaalslag aan het maken ben ofzo.
⁠♡♡♡
<<

Anoniem304

Bericht 24 Sep 2018 13:44

Re: Wat wil je even kwijt #zwanger&kids editie

Ja dat moet ik misschien ook vaker doen inderdaad. Had dit gekregen via via en zo in de was en in de kast gegooid. Nooit aan gedacht dat het misschien klein zou vallen want andere kleertjes van dit merk viel altijd groot. Nouja daar kan je ook niet van op aan dus. Meh.
<<

Marin

Gebruikers-avatar

President

Berichten: 43576

Geregistreerd: 16 Nov 2015 14:09

Bericht 24 Sep 2018 13:50

Re: Wat wil je even kwijt #zwanger&kids editie

Ik leg vaak kleertjes plus 1 maat groter in de commode. Dus alles wat nu past plus alvast iets te grote kleding. Dan vergeet ik 't en kijk ik af en toe of 't past. Ik heb nog nooit iets bij 'm aangetrokken om te kijken of 't past (behalve schoenen) maar hou het altijd voor z'n lijfje.

Ik wil kwijt dat O maar één uurtje heeft geslapen vanmiddag en ik nu dus zooo geen zin heb in 't einde van de middag wanneer hij ongetwijfeld uit z'n hum gaat zijn.
Let's discover the world together.
<<

Anoniem304

Bericht 24 Sep 2018 13:53

Re: Wat wil je even kwijt #zwanger&kids editie

1 maat groter kan ik niet kwijt in dezelfde kast. :redface: :redface: :redface: :redface:

Ernstig. Luxe probleem dit :P

Ohjee, dat wordt nog wat. Succes!
<<

Marin

Gebruikers-avatar

President

Berichten: 43576

Geregistreerd: 16 Nov 2015 14:09

Bericht 24 Sep 2018 13:56

Re: Wat wil je even kwijt #zwanger&kids editie

Dan jezelf goed alert houden denk ik!. En idd meer naar grootte kijken dan naar maat persé.

En ja dat wordt idd nog wat. Zonet 'hielp' hij met de was. Het was al veel te stil.

Afbeelding
Let's discover the world together.
<<

Patsy

Bericht 24 Sep 2018 13:59

Re: Wat wil je even kwijt #zwanger&kids editie

Haha, o jee.
<<

Suus

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11204

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:38

Bericht 24 Sep 2018 14:05

Re: Wat wil je even kwijt #zwanger&kids editie

Hahaha, Marin, fijn zo'n hulp :smile:
26 september 2013
30 december 2015
11 juni 2019
<<

Marin

Gebruikers-avatar

President

Berichten: 43576

Geregistreerd: 16 Nov 2015 14:09

Bericht 24 Sep 2018 14:07

Re: Wat wil je even kwijt #zwanger&kids editie

Ja hij kan 'm dus ook omdraaien blijkbaar. Dus de kleertjes tussen de luiers maar weer in de was gedaan. Hoezee.
Let's discover the world together.
<<

Amandine

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4567

Geregistreerd: 02 Sep 2013 09:35

Bericht 24 Sep 2018 14:45

Re: Wat wil je even kwijt #zwanger&kids editie

@Cotton: passen heb ik bijna nooit gedaan, op 1 of 2 broekjes na. Kleding van de Hema valt bij A. op maat, dus dan houd ik die kleding aan. Dat betekent dus kleding van andere merken daarop leggen en zo bepalen of het nu of later past of te wijd is of zo.
A 06-11-2017
M 23-03-2020
<<

Anoniem243

Bericht 24 Sep 2018 15:32

Re: Wat wil je even kwijt #zwanger&kids editie

Ik heb ook inderdaad twee opvolgende maten in de commode liggen. Maar ik heb niet zo'n uitgebreide collectie, dat scheelt :wink:

Handig zo'n hulpje Marin :smile:
<<

Anoniem304

Bericht 24 Sep 2018 15:35

Re: Wat wil je even kwijt #zwanger&kids editie

Misschien wordt het met de grotere wel beter inderdaad. Ik heb zoveel kleine kleertjes gekregen! Niet normaal.
<<

Salome

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6805

Geregistreerd: 01 Sep 2013 09:33

Bericht 06 Okt 2018 12:32

Re: Wat wil je even kwijt #zwanger&kids editie

Mijn man heeft vanochtend met T zijn nieuwe bed neergezet.
Hij ging trots naar bed na de lunch en het is nu al een half uurtje stil.
Ben benieuwd wat ik straks aantref haha
2016
<<

Marin

Gebruikers-avatar

President

Berichten: 43576

Geregistreerd: 16 Nov 2015 14:09

Bericht 06 Okt 2018 12:37

Re: Wat wil je even kwijt #zwanger&kids editie

Spannend Salome. Hopelijk gaat het goed!
Let's discover the world together.
<<

Uffe

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 9406

Geregistreerd: 25 Nov 2015 15:30

Bericht 06 Okt 2018 12:38

Re: Wat wil je even kwijt #zwanger&kids editie

Spannend Salome!
⁠♡♡♡
<<

GeKKiE

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4984

Geregistreerd: 01 Sep 2013 07:30

Bericht 06 Okt 2018 13:02

Re: Wat wil je even kwijt #zwanger&kids editie

Spannend, Salome! Komt vast goed hoor.
VorigeVolgende

Terug naar Zwangerschap & kinderen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers