Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Welke pil gebruiken jullie? Of andere anti conceptie.

<<

Anoniem331

Bericht 06 Sep 2018 12:58

Re: Welke pil gebruiken jullie? Of andere anti conceptie.

Ah op die manier. Je hoort zo vaak dat juist leeftijd hierin een probleem kan zijn.

Ik heb de afgelopen jaren nooit uitgesloten nog een kind te willen. Maar nu die van mij op een leeftijd zijn dat ze me steeds minder nodig hebben, en er om het weekend een peuter van bijna 4 in huis omloopt, ben ik echt genezen van het feit ooit nog een kind te willen.
Voor nu voldoet de pil wel, maar ik ben 32, en wil niet nog bijvoorbeeld 20 jaar de pil slikken.
Mijn vriend staat er net zo in, maar zou het niet onoverkomelijk vinden wanneer ik 'per ongeluk' zwanger zou raken. En ik wil dat gewoon echt niet. Dus her en der wat informatie inwinnen is alvast een begin.
<<

Kees

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 8146

Geregistreerd: 01 Sep 2013 09:36

Bericht 06 Sep 2018 13:39

Re: Welke pil gebruiken jullie? Of andere anti conceptie.

Ja klopt. Maar stél dat ik een 2e zou willen dan wil ik er wel wat leeftijdsverschil tussen willen hebben en ik wil niet na mn 36e moeder worden dus dan ben je er sowieso al.
Voor mij de beste keus ever. En toch zijn er momenten waarop ik het jammer vind het nooit meer mee te maken, zo'n klein frutske wat steeds meer leert en kan. Maar hell no dat ik ooit een 2e kind wil hahahah
30-04-2017
<<

Annemie

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1380

Geregistreerd: 03 Sep 2013 16:01

Woonplaats: Achterhoek

Bericht 06 Sep 2018 15:12

Re: Welke pil gebruiken jullie? Of andere anti conceptie.

Kees schreef:
Annemie schreef:
Pandora schreef:Ik heb een spiraaltje, altijd heel goed bevallen maar aangezien ik 'm bijna 6 jaar heb vertrouw ik er niet meer op. Wij gebruiken dus condooms er bij.
Mijn man zou zich laten steriliseren maar ik begin er maar niet meer over... meneer heeft iedere keer een ander smoesje waardoor het niet uitkomt... :palm:


Daar heb ik het ook met mijn man over gehad.. maar om 1 of andere reden wil/durft hij dat niet, moet hij er niet aan denken.


Waarom doe je het zelf niet?


Omdat ik heb begrepen dat het voor een vrouw zwaarder en duurder is en je nog gewoon ongesteld word . Maar ik moet eerlijk zeggen dat ik me daar nog niet goed op ingelezen heb.
Zoon: 26-06-2010
Zoon: 25-08-2013
<<

Kees

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 8146

Geregistreerd: 01 Sep 2013 09:36

Bericht 06 Sep 2018 15:18

Re: Welke pil gebruiken jullie? Of andere anti conceptie.

Ik kan het zelf niet vergelijken natuurlijk maar een man wordt plaatselijk verdoofd en een vrouw gaat even onder narcose. Ik heb er echt totaal geen last van gehad!
Je wordt idd wel gewoon ongesteld, daar veranderd niks aan helaas. Ik kreeg €1250 vergoed en de kosten waren toevallig ook precies €1250.

Als het gaat om anticonceptie vind ik het een aanrader, als het gaat om je menstruatie dan zou ik het niet doen want dan moet je alsnog iets erbij nemen.
30-04-2017
<<

Anoniem272

Bericht 06 Sep 2018 18:59

Re: Welke pil gebruiken jullie? Of andere anti conceptie.

De kans dat je toch nog zwanger wordt is veel kleiner als de man zich laat steriliseren, dan als de vrouw zich laat steriliseren.

Mijn man heeft 't afgelopen mei laten doen, het viel hem erg mee.

De rekening van het ziekenhuis was 359 euro. Je kan erop letten als je een zorgverzekering voor het nieuwe jaar uitkiest, of het vergoed wordt (en of dat de meerprijs van de verzekering waard is).
<<

Engeltje31

Noob

Berichten: 146

Geregistreerd: 10 Sep 2014 11:11

Bericht 23 Sep 2018 11:31

Re: Welke pil gebruiken jullie? Of andere anti conceptie.

Ik heb een paar maanden geleden een spiraaltje laten zetten na 20 jaar de pil slikken was ik daar wel klaar mee
Hij zit nog altijd prima en ik heb nergens last van.
Zo fijn om dan niet meer te denken om de pil in de ochtend te hoeven nemen.
En ik heb ik ook minder last van stemmingswisselingen hierdoor voor mijn gevoel. Dus ben er blij mee.
En mijn menstruaties zijn ook minder hevig en korter.
En ik wil toch geen kinderen, ik ben nu 35 dus.
Vorige

Terug naar Lichaam & gezondheid

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers