Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Expeditie Robinson 2018

<<

Anoniem249

Bericht 22 Sep 2018 09:36

Re: Expeditie Robinson 2018

Wanneer heeft Jody Bernal volgens jou nog meer meegedaan aan Expeditie Robinson?
Corry en Johnny bedoel je denk ik dat de fysiek niet sterk zijn ipv mentaal? Ik denk dat ze mentaal juist veel sterker zijn dan de jonge mensen.
<<

Anoniem244

Bericht 22 Sep 2018 12:19

Re: Expeditie Robinson 2018

Jammer dat Famke eruit moest, hoewel ik van te voren dacht "bah, niks aan dat die mee doet", vond ik haar toch een leuke kandidaat.

Jody Bernal heeft idd nooit eerder mee gedaan aan expeditie robinson hoor CBL.
Vind Corry en Johnny juist leuk erbij, leuk juist dat ze elk seizoen ook wat oudere spelers erbij hebben
<<

caribbeanlover

Bericht 22 Sep 2018 13:16

Re: Expeditie Robinson 2018

Radler schreef:Jammer dat Famke eruit moest, hoewel ik van te voren dacht "bah, niks aan dat die mee doet", vond ik haar toch een leuke kandidaat.

Jody Bernal heeft idd nooit eerder mee gedaan aan expeditie robinson hoor CBL.
Vind Corry en Johnny juist leuk erbij, leuk juist dat ze elk seizoen ook wat oudere spelers erbij hebben


Jody heeft wel ooit meegedaan hij ging toen helpen met een kip slachten.
<<

Birdie

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2099

Geregistreerd: 01 Sep 2013 10:20

Bericht 22 Sep 2018 13:17

Re: Expeditie Robinson 2018

caribbeanlover schreef:
Radler schreef:Jammer dat Famke eruit moest, hoewel ik van te voren dacht "bah, niks aan dat die mee doet", vond ik haar toch een leuke kandidaat.

Jody Bernal heeft idd nooit eerder mee gedaan aan expeditie robinson hoor CBL.
Vind Corry en Johnny juist leuk erbij, leuk juist dat ze elk seizoen ook wat oudere spelers erbij hebben


Jody heeft wel ooit meegedaan hij ging toen helpen met een kip slachten.

Dat was Bobo's in the Bush, niet Expeditie Robinson
<<

Anoniem315

Bericht 22 Sep 2018 16:37

Re: Expeditie Robinson 2018

Ik snap überhaupt niet waarom mensen zo negatief over Famke zijn. Ik volg haar al wat langer, (toen ze nog die rare filmpjes maakte met Snapking viel ze me al op. Wel negatief overigens, want dat waren echt belachelijke acties die zij moest uitvoeren) maar ik vind haar vanaf het begin al een lief, bijna verlegen meisje eigenlijk.
Jammer dat ze er uit is! Zonde, want ze is wel sterk!

Ik vind Tony niet zo'n leuk persoon geloof ik. Hij heeft iets achterbaks-arrogants over zich. Echt hoor, hopelijk stemmen ze hem er gauw uit.
<<

caribbeanlover

Bericht 22 Sep 2018 21:10

Re: Expeditie Robinson 2018

Dragonfly schreef:
caribbeanlover schreef:
Radler schreef:Jammer dat Famke eruit moest, hoewel ik van te voren dacht "bah, niks aan dat die mee doet", vond ik haar toch een leuke kandidaat.

Jody Bernal heeft idd nooit eerder mee gedaan aan expeditie robinson hoor CBL.
Vind Corry en Johnny juist leuk erbij, leuk juist dat ze elk seizoen ook wat oudere spelers erbij hebben


Jody heeft wel ooit meegedaan hij ging toen helpen met een kip slachten.

Dat was Bobo's in the Bush, niet Expeditie Robinson


Aha bijna hetzelfde dus zo gek was het niet van me.
<<

caribbeanlover

Bericht 22 Sep 2018 21:11

Re: Expeditie Robinson 2018

Exogenesis schreef:Ik snap überhaupt niet waarom mensen zo negatief over Famke zijn. Ik volg haar al wat langer, (toen ze nog die rare filmpjes maakte met Snapking viel ze me al op. Wel negatief overigens, want dat waren echt belachelijke acties die zij moest uitvoeren) maar ik vind haar vanaf het begin al een lief, bijna verlegen meisje eigenlijk.
Jammer dat ze er uit is! Zonde, want ze is wel sterk!

Ik vind Tony niet zo'n leuk persoon geloof ik. Hij heeft iets achterbaks-arrogants over zich. Echt hoor, hopelijk stemmen ze hem er gauw uit.


Famke deed zelf mee aan die filmpjes dus niks moest. Tony komt hier misschien arrogant over naar jou toe, maar hij is heel beleefdd/zachtaardig bekijk zijn vlogs maar eens.
<<

Zora

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 17342

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:24

Bericht 23 Sep 2018 09:50

Re: Expeditie Robinson 2018

Ik vond het zo grappig bij deze afl dat de BN’ers bij hun ontmoeting bij de proef gingen kijken wie ze kenden haha! Mooie BN’ers, de BN’ers zelf kennen ze ook niet :lol:
14 mei 2015 ♥ T- kleine held
13 februari 2018 ♥ M - klein feestje
<<

Birdie

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2099

Geregistreerd: 01 Sep 2013 10:20

Bericht 23 Sep 2018 10:23

Re: Expeditie Robinson 2018

Ja precies haha, de tijd dat het daadwerkelijke BN'ers waren is al lang geleden. Vind ik trouwens bij Wie is de Mol enzo ook.
<<

Winegum

Major Yipyapper

Berichten: 4015

Geregistreerd: 26 Okt 2013 18:21

Bericht 24 Sep 2018 09:45

Re: Expeditie Robinson 2018

Ik vond het ook echt een meesterlijke proef! Echt heel erg leuk.
Hadden jullie ook eilandpraat gezien met die paklijst, wat ze allemaal mee mogen nemen naar dat eiland?
Bizar zeg! Zo weinig spullen...
<<

Pannetoet

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1551

Geregistreerd: 01 Sep 2013 16:10

Bericht 25 Sep 2018 12:13

Re: Expeditie Robinson 2018

Exogenesis schreef:Ik snap überhaupt niet waarom mensen zo negatief over Famke zijn. Ik volg haar al wat langer, (toen ze nog die rare filmpjes maakte met Snapking viel ze me al op. Wel negatief overigens, want dat waren echt belachelijke acties die zij moest uitvoeren) maar ik vind haar vanaf het begin al een lief, bijna verlegen meisje eigenlijk.
Jammer dat ze er uit is! Zonde, want ze is wel sterk!
.


Precies dit! Ik keek vorig jaar (of dat jaar daarvoor) naar 'Models in Paris' waar ze ook in zit en ook daarin was ze ook zo lief en verlegen.. ik vind haar rap/zang carriere ook echt niet bij haar als persoon passen.
Wat als het lukt
<<

Meneer de Uil

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6162

Geregistreerd: 01 Sep 2013 17:08

Bericht 27 Sep 2018 20:42

Re: Expeditie Robinson 2018

Gezellige aflevering rot nu toe. Heb in ineens op ieder eiland een torenhoge favoriet die wel weg mag.
The familytree will always grow 2-12-2015 en 10-10-2018
<<

Bliss

Gebruikers-avatar

First Lady

Berichten: 25047

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:02

Bericht 27 Sep 2018 21:19

Re: Expeditie Robinson 2018

Ooh yes, ik ben blij dat deze twee zeikerds eruit zijn! Vooral Aisha vond ik enorm irritant. Daaaaag. Ben benieuwd hoe het volgende week wordt met twee kampen! Volgens mijn berekening moeten er dan wel drie mensen uit. Spanning en sensatie!
❤ 7 juni 2018
<<

Anoniem315

Bericht 27 Sep 2018 21:32

Re: Expeditie Robinson 2018

Het wordt nu echt leuker he?

Ik vond het ook niet erg dat Aisha er uitging en die rapper vervolgens ook. Daag!

In kamp onbekend snap ik wel dat ze die militair er uit willen. Ze wekt een bepaalde irritatie op.

En Tony. Daarover heb ik nog steeds dezelfde mening als vorige week.
<<

Anoniem249

Bericht 28 Sep 2018 09:52

Re: Expeditie Robinson 2018

Ik hoop dat Tony en Gwenda in 1 team komen, lijkt me hilarisch!
Ben ook heel blij dat die twee weg zijn. Man wat een zeurpieten. Ik denk dat ieder team er nog 1 uit moet gooien voor de hussle? Of dat er een individuele proef komt waar de laatste 3 weg moeten ofzo?
<<

Pannetoet

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1551

Geregistreerd: 01 Sep 2013 16:10

Bericht 28 Sep 2018 18:24

Re: Expeditie Robinson 2018

Oh man ik was ook oprecht blij dat Aisha weg ging. Al had ik haar wel willen zien graven met die enorme nagels haha! En gelukkig ging Josylvio er zo achteraan, doeiii :) Ik snapte echt niet dat de rest zo rustig bleef tijdens die ruzie tussen Aisha en Corry.. Ik was denk ik echt uitgevallen naar Aisha met dat geschreeuw van haar.

Ja zoiets denk ik ook Claire! Misschien krijgen ze een proef met zijn allen waarbij de laatste (langzaamste) 3 eruit moeten.
Wat als het lukt
<<

Patsy

Bericht 04 Okt 2018 20:57

Re: Expeditie Robinson 2018

Huh? Dat was vaag...
<<

Teun

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 8451

Geregistreerd: 31 Aug 2013 17:59

Bericht 04 Okt 2018 21:04

Re: Expeditie Robinson 2018

Wat een narcist die gast!
♥ feb 2016
♥ ♥ juli 2018
<<

Blunt

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 723

Geregistreerd: 16 Sep 2013 14:48

Bericht 04 Okt 2018 21:25

Re: Expeditie Robinson 2018

Zo hé wat een onsympathieke gast die Tony.

Maar heb ik het nu goed dat Gregory toch op Donny heeft gestemd? Dat snap ik niet na die stemmingmakerij van Tony (ik heb je gered want ze wilden je eruit stemmen)
<<

Anoniem244

Bericht 04 Okt 2018 21:42

Re: Expeditie Robinson 2018

Dit seizoen kan mij op de 1 of andere manier niet boeien.
Vind de onbekende niet leuk, bij de bn’ers een hoop vreemde acties.
Ik kijk het verder wel maar toch.

Jammere actie van Tony dit
<<

Anoniem331

Bericht 05 Okt 2018 08:34

Re: Expeditie Robinson 2018

Erg saai seizoen met al die mensen die afhaken. Wij kijken nog wel, maar een beetje met een scheel oog inmiddels.
<<

Anoniem249

Bericht 05 Okt 2018 10:28

Re: Expeditie Robinson 2018

Ben wel blij dat Tony weggaat. Ik ergerde me aan hem. Ik heb verder met niemand van de kandidaten dat ik denk: oh ik hoop dat jij erin blijft! Van de onbekenden weet ik nog steeds de namen niet, voelen allemaal redelijk inwisselbaar.
Rare move van Gregory om toch op Donny te stemmen. Ik snap niet zo goed waarom 'ie dat deed.
<<

Japie

Major Yipyapper

Berichten: 3667

Geregistreerd: 31 Aug 2013 17:59

Bericht 05 Okt 2018 10:31

Re: Expeditie Robinson 2018

Iedereen was altijd zo lyrisch over Expeditie Robinson, dus daarom dacht ik ga dit seizoen ook eens kijken. Maar tot nu toe valt het tegen. Vooral ook door de mensen die er zelf al voor kiezen om eruit te gaan. Waarom doe je dan mee?
Geluk hoef je niet te verdienen, je hebt er recht op.
<<

Anoniem304

Bericht 05 Okt 2018 10:47

Re: Expeditie Robinson 2018

Claire**** schreef:Ben wel blij dat Tony weggaat. Ik ergerde me aan hem. Ik heb verder met niemand van de kandidaten dat ik denk: oh ik hoop dat jij erin blijft! Van de onbekenden weet ik nog steeds de namen niet, voelen allemaal redelijk inwisselbaar.
Rare move van Gregory om toch op Donny te stemmen. Ik snap niet zo goed waarom 'ie dat deed.

Nee inderdaad echt raar. Ik vind die 2 jongens van het onbekende kamp wel ok.

Wat mij betreft schaffen ze die BN-ers per direct af. Wat een afgang.
<<

Meneer de Uil

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6162

Geregistreerd: 01 Sep 2013 17:08

Bericht 05 Okt 2018 11:23

Re: Expeditie Robinson 2018

Wat een flapdrol die Tony...

De spellen blijven gaaf, maar verder valt het echt tegen dit jaar. Inderdaad nog geen idee wie die onbekende Nederlanders nou zijn. Je keert ze helemaal niet kennen. En de 'bekende' Nederlanders daar zit maar weinig in.
Heb dan ook totaaaaal nog geen voorkeur voor wie er ver gaat komen (wel wie niet). Hoop stiekem wel dat Corry nog terug komt, die vind ik wel stoer!
The familytree will always grow 2-12-2015 en 10-10-2018
VorigeVolgende

Terug naar Hobby's, uitgaan & vrije tijd

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers