Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Zwangerschap & kinderen biechttopic#3

<<

GeKKiE

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4997

Geregistreerd: 01 Sep 2013 08:30

Bericht 21 Sep 2018 19:46

Re: Zwangerschap & kinderen biechttopic#3

Mijn dochter is ook zo'n zelfde type.... maar het was even 5 dagen gedoe (gillen, huilen, roepen, bed uit), maar het gaat al lange tijd prima. Ik was er ook bang voor en durfde het steeds nog niet aan.
Het komt goed! Succes!
<<

Elroya

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4547

Geregistreerd: 01 Sep 2013 14:10

Bericht 21 Sep 2018 20:16

Re: Zwangerschap & kinderen biechttopic#3

Bij mn dochter ging t toen ook goed (Ze was 2 jr9mnd). Ze vermaakte zich altijd prima nog in haar ledikant, maar in een gewoon bed bleef ze ook op haar kamer.
(Niet dat ik t niet spannend zou vinden wat zoon straks zou doen als hij over zou gaan..)
E april 2013
R juni 2017
Y november 2018
<<

Snoes

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6939

Geregistreerd: 11 Dec 2013 12:19

Bericht 21 Sep 2018 23:06

Re: Zwangerschap & kinderen biechttopic#3

Hier ligt de jongste ook nog in haar ledikant en dat houd ik nog wel even zo. Het heeft hier ook geen haast, ze vindt het zelf nog prima en ze is ook niet groot (85 cm geloof ik) dus het past nog prima. Ik denk dat we pas in het voorjaar een groot bed kopen.
2012 & 2016
<<

Teun

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 8475

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:59

Bericht 21 Sep 2018 23:15

Re: Zwangerschap & kinderen biechttopic#3

Mijn dochter is een paar weken over naar haar grote bed. Het naar bed brengen duurt wel twee keer zo lang en we moeten daarna nog een keer of twee naar boven. Als ze eenmaal slaapt, slaapr ze vaak wel door.
♥ feb 2016
♥ ♥ juli 2018
<<

Meg

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1753

Geregistreerd: 20 Sep 2013 11:14

Bericht 22 Sep 2018 07:27

Re: Zwangerschap & kinderen biechttopic#3

Dochter ging in een peuterbed toen ze net twee was. Ging meteen heel erg goed. Bij haar was het ook noodzaak omdat ze aan het stunten was met haar ledikant.

Binnenkort gaat ze slapen in een halfhoogslaper (ze wordt in januari 3), als haar nieuwer kamer helemaal af is. Bed is een stuk groter en natuurlijk hoger (er zit een hek voor), maar verwacht daar ook geen probleem mee.
🩷 jan '16
💙 nov '18

instagram.com/draag_handgemaakt
<<

Anoniem304

Bericht 22 Sep 2018 07:59

Re: Zwangerschap & kinderen biechttopic#3

Dit hele laatste hoort thuis in jet stomme vragen topic lijkt me?
<<

Meg

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1753

Geregistreerd: 20 Sep 2013 11:14

Bericht 22 Sep 2018 08:48

Re: Zwangerschap & kinderen biechttopic#3

Dacht ik ook al. Misschien dat de topics zijn verward?
🩷 jan '16
💙 nov '18

instagram.com/draag_handgemaakt
<<

Urban Naked

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15414

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:56

Bericht 22 Sep 2018 08:51

Re: Zwangerschap & kinderen biechttopic#3

Ik biecht op: mijn jongste van 2 jaar en 7 mnd ligt ook nog steeds in zn ledikantje :)
#teammaple🍁
<<

Anoniem275

Bericht 22 Sep 2018 10:32

Re: Zwangerschap & kinderen biechttopic#3

Urban Naked schreef:Ik biecht op: mijn jongste van 2 jaar en 7 mnd ligt ook nog steeds in zn ledikantje :)


Hier ging de jongste ook pas met 3 jaar naar een groot bed, kreeg hij voor zijn verjaardag :)
De oudste ging wel al met 1 jr en 10 mnd over, i.v.m. zijn broertje die op komst was.
<<

Peinture

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1304

Geregistreerd: 09 Sep 2013 18:27

Bericht 22 Sep 2018 10:42

Re: Zwangerschap & kinderen biechttopic#3

Urban Naked schreef:Ik biecht op: mijn jongste van 2 jaar en 7 mnd ligt ook nog steeds in zn ledikantje :)


Jouw L en mijn L zijn precies even oud, en de mijne ligt ook nog gewoon heerlijk erin.

Ze is er nog nooit uitgeklommen of iets dergelijks. Ook vraagt ze niet actief naar een groot bed, maar ze ziet het wel bij grote broer natuurlijk. Denk dat wij na de kerst eens wat gaan regelen. Ze krijgt dan wel gelijk een bed van 90 bij 200.
<<

Salome

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6815

Geregistreerd: 01 Sep 2013 10:33

Bericht 22 Sep 2018 11:26

Re: Zwangerschap & kinderen biechttopic#3

Urban Naked schreef:Ik biecht op: mijn jongste van 2 jaar en 7 mnd ligt ook nog steeds in zn ledikantje :)


Oh gelukkig ik ben niet alleen:smile:
2016
<<

Jezzie

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 8845

Geregistreerd: 31 Aug 2013 21:17

Bericht 22 Sep 2018 11:34

Re: Zwangerschap & kinderen biechttopic#3

Hier ook nog gewoon in het ledikant hoor. Hij is ook 2 jaar en 7mnd.
De oudste was zelfs pas 3,5 toen ze over ging naar een groot bed.
2012
2016
2020
oktober 2024

Instagram
<<

Marie

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2587

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:32

Bericht 22 Sep 2018 11:48

Re: Zwangerschap & kinderen biechttopic#3

Wat heerlijk al die kindjes die zo lekker lang in hun ledikant kunnen liggen. De oudste ging hier met 2,5 over naar een peuterbed. De jongste met 1,5. Eigenlijk vond ik dit te vroeg, maar hij had al meerdere malen geprobeerd uit het ledikant te klimmen, desnoods met slaapzak en al. Ik was doodsbang dat het een keer echt mis zou gaan. Dus toen het peuterbed maar neergezet, met bedhekje, dat wel. Wij hadden echt zoiets van: hij kan beter uit het peuterbed vallen dan uit zijn ledikant. Peuterbed is hij overigens nooit uit gevallen. Inmiddels slaapt hij in een groot bed. Afgelopen vakantie heeft hij één nachtje bovenin het stapelbed gelegen, maar dat vond ik toch wel eng hoor.

De overgang ging trouwens hartstikke goed. Enige nadeel was dat hij zijn hele kamer begon te plunderen. Waaronder een volle fles babyolie leegknijpen. Echt we konden schaatsen in zijn kamer en de vloer had nog nooit zo mooi geglommen :palm:
2010: Jij hebt ons papa en mama gemaakt!
* * *
2013: Compleet gelukkig en gelukkig compleet!
<<

Suus

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11209

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:38

Bericht 22 Sep 2018 13:26

Re: Zwangerschap & kinderen biechttopic#3

Oooh, oeps, Marie!

Mijn jongste is nu 2j9m en heeft sinds een week de zijkant van zijn ledikant (het is nu dus een open ledikant). Ik vond het nu wel eens tijd worden om te gaan wennen, omdat hij over een tijdje toch echt wel uit zijn ledikant gegroeid is. Maar hij is het er nog steeds niet helemaal mee eens. Hij slaapt er prima in (al komt hij er voor hij in slaap valt vaak nog wel een keertje uit), maar hij vraagt elke dag of het hek er weer voor mag. Ik denk dat we toch maar doorzetten, op zijn nieuwe kamer krijgt hij denk ik een groot bed.
26 september 2013
30 december 2015
11 juni 2019
<<

Anoniem301

Bericht 22 Sep 2018 17:40

Re: Zwangerschap & kinderen biechttopic#3

Urban Naked schreef:Ik biecht op: mijn jongste van 2 jaar en 7 mnd ligt ook nog steeds in zn ledikantje :)

Bo ook hoor! Ik laat haar er het liefst zo lang mogelijk in, heb geen haast. Maar ze groet best hard. We wilden haar voor d’r
4e verjaardag een nieuwe kamer en peuterbed geven maar denk dat we dat deze verjaardag al doen, eind november.
<<

Urban Naked

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15414

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:56

Bericht 22 Sep 2018 17:47

Re: Zwangerschap & kinderen biechttopic#3

Ach ja zolang ze er lekker in liggen :) Waarom eerst nog een peuterbed dan? Dan moet je daarna nóg een keer wisselen he.
Ik denk dat L binnen nu en een jaar overgaat naar een gewoon 1persoonsbed.
#teammaple🍁
<<

Anoniem301

Bericht 22 Sep 2018 18:00

Re: Zwangerschap & kinderen biechttopic#3

Urban Naked schreef:Ach ja zolang ze er lekker in liggen :) Waarom eerst nog een peuterbed dan? Dan moet je daarna nóg een keer wisselen he.
Ik denk dat L binnen nu en een jaar overgaat naar een gewoon 1persoonsbed.

Oja, Hm. Ik zag van die leuke peuterbedden met nog een soort hek ervoor. We moeten ons er nog een beetje in verdiepen.
<<

Urban Naked

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15414

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:56

Bericht 22 Sep 2018 22:27

Re: Zwangerschap & kinderen biechttopic#3

Is ook leuk. M’n oudste had ook een peuterbed bedenk ik me nu. Of nouja zo’n geval dat je kunt uitbouwen naar een 1 persoonsbed, van Ikea. Nouja ik weet ‘t ook allemaal nog niet.
#teammaple🍁
<<

Elroya

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4547

Geregistreerd: 01 Sep 2013 14:10

Bericht 22 Sep 2018 22:30

Re: Zwangerschap & kinderen biechttopic#3

Carrie schreef:
Urban Naked schreef:Ach ja zolang ze er lekker in liggen :) Waarom eerst nog een peuterbed dan? Dan moet je daarna nóg een keer wisselen he.
Ik denk dat L binnen nu en een jaar overgaat naar een gewoon 1persoonsbed.

Oja, Hm. Ik zag van die leuke peuterbedden met nog een soort hek ervoor. We moeten ons er nog een beetje in verdiepen.


Dichter is met 2jr+9mnd ook m steen naarf een groot bed overgegaan. Vond gezonde van t geld om eerst een peuterbed en alle toebehoren te kopen
E april 2013
R juni 2017
Y november 2018
<<

Anoniem257

Bericht 23 Sep 2018 02:05

Re: Zwangerschap & kinderen biechttopic#3

Je hebt ook val beschermers los te koop, die kunnen voor elk bed zeg maar.
<<

Fiederilsje

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6516

Geregistreerd: 31 Aug 2013 21:44

Bericht 23 Sep 2018 07:28

Re: Zwangerschap & kinderen biechttopic#3

Biechtje schreef:Mijn man weet ook nog van niks.
Vanavond komt hij thuis en dan krijgt hij ook de verrassing, laat hij nou ook net jarig zijn vandaag.

Weg halen is mij geen optie, ik denk voor mijn man ook niet.


Is het nieuws al bezonken? Hoe gaat het nu?

Oeps, ik zie het nu! Maar goed, nog steeds; hoe gaat het nu?
L2014 & H2017
<<

Salome

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6815

Geregistreerd: 01 Sep 2013 10:33

Bericht 23 Sep 2018 09:42

Re: Zwangerschap & kinderen biechttopic#3

Betty schreef:Je hebt ook val beschermers los te koop, die kunnen voor elk bed zeg maar.

Ja of die van Ikea als dat past.
1 persoonbed past hier niet met commode erbij dus daarom toch eerst peuterbed.
Mijn rug kan die commode niet missen nog.
En dan over een paar jaar helemaal nieuwe kamer met ook nieuwe kast etc.
2016
<<

Biechtje

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4578

Geregistreerd: 31 Aug 2013 22:53

Bericht 23 Sep 2018 20:27

Re: Zwangerschap & kinderen biechttopic#3

Hier het Biechtje van de MK.

Ik heb de pillen inmiddels allemaal ingenomen. Heb er vrijdagavond 4 vaginaal ingenomen. Gisterochtend heb ik veel bloed en stolsels verloren. Heb het vruchtje niet gezien, maar denk dat ik het wel kwijt ben. Pijn had en heb ik niet. Had alleen gisterochtend tranen toen ik op de wc zat, van alles van onder eruit voelde gaan en al het bloed zag. Dat maakte me emotioneel. Verder heb ik geen klagen. Gister ben ik naar het Kruidvat geweest om extra maandverband in te slaan. Gisteravond de andere 4 pillen vaginaal ingenomen. Vannacht werd ik even wakker van de rugpijn en dat was en is alle pijn die ik heb gevoeld. Ben daarna weer in slaap gevallen. Vandaag weinig stolsels en minder bloed dan gisterochtend. Heb vandaag wel weer wat thuis kunnen doen. Ik hoop dat de aankomende dagen zo blijven als de afgelopen dagen.

Bedankt voor jullie reacties. Bedankt voor jullie steun en luisterend oor.
<<

Anoniem301

Bericht 23 Sep 2018 20:36

Re: Zwangerschap & kinderen biechttopic#3

Elro schreef:
Carrie schreef:
Urban Naked schreef:Ach ja zolang ze er lekker in liggen :) Waarom eerst nog een peuterbed dan? Dan moet je daarna nóg een keer wisselen he.
Ik denk dat L binnen nu en een jaar overgaat naar een gewoon 1persoonsbed.

Oja, Hm. Ik zag van die leuke peuterbedden met nog een soort hek ervoor. We moeten ons er nog een beetje in verdiepen.


Dichter is met 2jr+9mnd ook m steen naarf een groot bed overgegaan. Vond gezonde van t geld om eerst een peuterbed en alle toebehoren te kopen

Ok dank je.
<<

Anoniem301

Bericht 23 Sep 2018 20:37

Re: Zwangerschap & kinderen biechttopic#3

Urban Naked schreef:Is ook leuk. M’n oudste had ook een peuterbed bedenk ik me nu. Of nouja zo’n geval dat je kunt uitbouwen naar een 1 persoonsbed, van Ikea. Nouja ik weet ‘t ook allemaal nog niet.

Ik zal wel eventjes kijken.

Goed te weten dat er ook valbeschermers bestaan! Geeft toch een beetje dat geborgen gevoel, lijkt mij.
VorigeVolgende

Terug naar Zwangerschap & kinderen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers