Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Schoenen weg doen ivm nare herinnering?

<<

caribbeanlover

Bericht 21 Sep 2018 22:17

Schoenen weg doen ivm nare herinnering?

Tijdens mijn val waar ik mijn enkel heb gebroken had ik waterschoenen aan. Dit omdat we ook gingen zwemmen en er stenen in de zee liggen. Sowieso vond ik ze nooit echt handig omdat de zolen binnenin los erin zitten en steeds schoven.
Ik zal er steeds aan herinnerd worden aangezien als ik elk jaar op vakantie waterschoenen mee neem.Ik wil ze in zo'n bak doen voor het goede doel.
Is dat raar dat ik ze weg wil doen om die reden?

Ik wil overigens van die plastic waterschoenen kopen veel handiger en geen gedoe met zolen.
Laatst gewijzigd door caribbeanlover op 21 Sep 2018 22:42, in totaal 1 keer gewijzigd.
<<

Lot

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 5453

Geregistreerd: 02 Sep 2013 09:34

Bericht 21 Sep 2018 22:33

Re: Schoenen weg doen ivm nare herinnering?

Nee hoor, het leven is te kort om steeds een nare gedachten te krijgen als je die schoenen ziet. Dat zou het mij niet waard zijn, lekker nieuwe kopen dus. Beterschap trouwens.
<<

caribbeanlover

Bericht 21 Sep 2018 22:36

Re: Schoenen weg doen ivm nare herinnering?

Thanks
<<

Urban Naked

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15414

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:56

Bericht 22 Sep 2018 06:56

Re: Schoenen weg doen ivm nare herinnering?

Nee hoor, ik vind dat geen gekke reden.
#teammaple🍁
<<

Silly-One

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11831

Geregistreerd: 31 Aug 2013 22:18

Woonplaats: B.rabant

Bericht 22 Sep 2018 07:28

Re: Schoenen weg doen ivm nare herinnering?

Als jij ze weg wil doen lekker weg doen.
Ik kreeg ooit van mijn ex schoenen voor mijn verjaardag. Ondanks dat ze nog niet versleten waren heb ik zo ook weg gedaan. Wilde er ook niet meer op lopen, ondanks dag het goede geox waren.

Gewoon doen waar jij je goed bij voelt.
____________________
Verbouwingsinsta @bduintje_klus
<<

zonneschijn

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4886

Geregistreerd: 31 Aug 2013 17:28

Bericht 22 Sep 2018 07:33

Re: Schoenen weg doen ivm nare herinnering?

Als jij ze weg wilt doen omdat je er een nare herinnering bij hebt dan geef ik je groot gelijk.
Trots op mijn stoere ventje!
<<

SoGood

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6114

Geregistreerd: 11 Sep 2013 11:54

Bericht 22 Sep 2018 07:51

Re: Schoenen weg doen ivm nare herinnering?

Nee hoor, ik heb ook al 4 jaar een heel leuk vest in de kast hangen die ik om een soortgelijke reden niet meer wil dragen.
<<

ChiQ

Bericht 22 Sep 2018 08:00

Re: Schoenen weg doen ivm nare herinnering?

Heb ik ook hoor CBL. De schoenen en kleding die ik op mijn moeders begrafenis droeg heb ik ook weggedaan.
<<

Lejow

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 13486

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:55

Bericht 22 Sep 2018 08:26

Re: Schoenen weg doen ivm nare herinnering?

ChiQ schreef:Heb ik ook hoor CBL. De schoenen en kleding die ik op mijn moeders begrafenis droeg heb ik ook weggedaan.


Ik heb die jurk juist nog heel vaak gedragen, zo was ze voor mijn gevoel een klein beetje bij me..

Maar als je dat gevoel hebt, gewoon doen hoor. Het zijn 'maar' schoenen!
<<

Japie

Major Yipyapper

Berichten: 3667

Geregistreerd: 31 Aug 2013 17:59

Bericht 22 Sep 2018 09:20

Re: Schoenen weg doen ivm nare herinnering?

Zeker niet raar. Ik zou ze gewoon weg doen en nieuwe kopen.
Geluk hoef je niet te verdienen, je hebt er recht op.
<<

ChiQ

Bericht 22 Sep 2018 09:25

Re: Schoenen weg doen ivm nare herinnering?

Lejow schreef:
ChiQ schreef:Heb ik ook hoor CBL. De schoenen en kleding die ik op mijn moeders begrafenis droeg heb ik ook weggedaan.


Ik heb die jurk juist nog heel vaak gedragen, zo was ze voor mijn gevoel een klein beetje bij me..

Maar als je dat gevoel hebt, gewoon doen hoor. Het zijn 'maar' schoenen!


Ja, veel mensen hebben het juist andersom maar ik had elke keer weer het gevoel van shitty dress die me terug nam naar die verdrietige tijd.
<<

Sugarfall

Kletskop

Berichten: 836

Geregistreerd: 02 Sep 2013 09:04

Bericht 22 Sep 2018 09:42

Re: Schoenen weg doen ivm nare herinnering?

Dat is helemaal geen gekke reden, ik had ook een bepaald kledingstuk waar ik een nare herinnering aan had en elke keer wanneer ik het droeg voelde ik me verdrietig, dus heb dat ook naar de kringloop gebracht.
<<

Anoniem317

Bericht 22 Sep 2018 14:53

Re: Schoenen weg doen ivm nare herinnering?

Ik vind het ook niet gek. Je moet doen waar je je goed bij voelt.
<<

Birdie

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2099

Geregistreerd: 01 Sep 2013 10:20

Bericht 22 Sep 2018 15:14

Re: Schoenen weg doen ivm nare herinnering?

Gewoon lekker wegdoen, zeker omdat je ze toch al niet heel handig vond!
<<

Anoniem271

Bericht 22 Sep 2018 15:20

Re: Schoenen weg doen ivm nare herinnering?

Gewoon doen hoor. Niks geks aan.
<<

Anoniem315

Bericht 22 Sep 2018 15:53

Re: Schoenen weg doen ivm nare herinnering?

Beterschap!
<<

Pompoen

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 7281

Geregistreerd: 31 Aug 2013 22:04

Bericht 22 Sep 2018 18:55

Re: Schoenen weg doen ivm nare herinnering?

ChiQ schreef:
Ja, veel mensen hebben het juist andersom maar ik had elke keer weer het gevoel van shitty dress die me terug nam naar die verdrietige tijd.


Welke schoenen ik droeg op A’s crematie weet ik niet meer maar het jurkje heb ik nooit meer aangetrokken. Heb het geloof ik wel bewaard en laatst in een doos gestopt want ik probeerde er elke keer niet naar te kijken.

Dus @CBL ik zou ze gewoon weg doen, misschien heeft iemand anders er nog plezier van, jij in elk geval waarschijnlijk sowieso niet meer. Zou ik zeker niet te moeilijk over doen en vind ik ook niet raar.

Terug naar Algemeen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers