Maple schreef:Dat zijn toch geen reisorganisaties, maar gewoon ‘verzamelsites’? Voor nood moet je dan bij je reisverzekering zijn.
caribbeanlover schreef:Oke dat kan, maar wij hebben E daar gebeld ivm met mij. Ze hebben niks meer laten horen, ook niet vragen hoe het gaat. Ik heb net via fb gevraagd waarom zij zo handelen.
Booking heeft een ruk fb. Heb ooit een bericht gestuurd en alles gaat in het engels. Dat kan ik, maar als ik bel kan ik nederlands praten en via fb niet. Ik heb geen zin om te bellen omdat ik ze al gemaild heb.
Opzich maakt het niet uit omdat de verzekering alles geregeld heeft, maar zo ga je niet met klanten om. Ik kan nu de klachten in Red mijn vakantie en Sos mijn vakantie is een hel wel begrijpen.
Het gaat mij de manier op dat ze niet terug mailen. Ik had booking ruim voordat we weg gingen gemaild en heb nog niks gehoord dat is raar.
caribbeanlover schreef:Ze hebben niks meer laten horen, ook niet vragen hoe het gaat. Ik heb net via fb gevraagd waarom zij zo handelen.
Marin schreef:caribbeanlover schreef:Ze hebben niks meer laten horen, ook niet vragen hoe het gaat. Ik heb net via fb gevraagd waarom zij zo handelen.
Dat is niet zo gek toch, het is een boekingssite. Geen reisbureau. Ik heb je volgens mij al vaker aangeraden niet via dit soort bedrijven te boeken als je dit soort service wel wenst. Het is prima en ook logisch dat je graag feedback wilt geven en persoonlijk contact wilt, maar dan raad ik je bijvoorbeeld een kleinschalig reisbureau of zelfstandig reisadviseur aan, in plaats van zo'n massale website waar je één van de miljoenen klanten bent. Sorry, zij gaan je dat echt niet vragen hoe het met je gaat. Daar zijn zij niet voor.
caribbeanlover schreef:Marin schreef:caribbeanlover schreef:Ze hebben niks meer laten horen, ook niet vragen hoe het gaat. Ik heb net via fb gevraagd waarom zij zo handelen.
Dat is niet zo gek toch, het is een boekingssite. Geen reisbureau. Ik heb je volgens mij al vaker aangeraden niet via dit soort bedrijven te boeken als je dit soort service wel wenst. Het is prima en ook logisch dat je graag feedback wilt geven en persoonlijk contact wilt, maar dan raad ik je bijvoorbeeld een kleinschalig reisbureau of zelfstandig reisadviseur aan, in plaats van zo'n massale website waar je één van de miljoenen klanten bent. Sorry, zij gaan je dat echt niet vragen hoe het met je gaat. Daar zijn zij niet voor.
Dat ze niet vragen hoe het gaat dat kan. Het is toch raar dat ze niet op mijn mail reageren waarin ik uitleg dat we niet komen en dat ze vervolgens wel kunnen mailen waarom we niet zijn geweest? Ja toch?
caribbeanlover schreef:
Mijn man vind het van beide ook een rare manier van hoe je omgaat met klanten.
caribbeanlover schreef:Als alles via de verzekering gaat, dan is het toch raar dat booking wel kan mailen en vragen waarom we er niet waren? Ja toch?
Kira schreef:Maak je daar nou toch niet druk om! Zo belangrijk is dat toch ook weer niet, en zoals Marin aangeeft hebben ze miljoenen klanten en waarschijnlijk dit soort situaties heeeeeel vaak. Ze kunnen dan toch niet iedereen persoonlijk gaan mailen/bellen?
Maak je liever druk om je gezondheid, is veel belangrijker
Marin schreef:caribbeanlover schreef:Als alles via de verzekering gaat, dan is het toch raar dat booking wel kan mailen en vragen waarom we er niet waren? Ja toch?
Ik denk dat dat een automatisch gegenereerd bericht is. Het systeem van Booking ziet dat jullie niet hebben ingecheckt: Hoppa, mail eruit. Zonder empathie of wat, maar ja, dat kan die computer ook niet weten. En anders is het vast een andere afdeling/persoon/case manager/zoals ik zei weet ik niet hoe het daar werkt.
caribbeanlover schreef:Als alles via de verzekering gaat, dan is het toch raar dat booking wel kan mailen en vragen waarom we er niet waren? Ja toch?
Nee zie niet in waarom ik haar reactie aan mijn man zou moeten laten lezen. Hij weet nu ook wel dat alles via de verzekering gaat en dat we niet bij hun hoeven aan te kloppen als er wat is.
We gaan volgend jaar gewoon lekker via TUI, lekker makkelijk 1 kant en klaar pakket.
Marin schreef:Ja dat denk ik ook Caro. Of nóg kleinschaliger, maar in elk geval niet zo massaal als Booking/Expedia etc. Dat is toch ook prima, CBL. Als jij dat een fijne manier van vakantie boeken/vieren vindt, moet je dat zeker zo doen.
Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers