Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Waar baal jij op dit moment van? #3

<<

Taeda

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 8602

Geregistreerd: 31 Aug 2013 17:45

Bericht 14 Sep 2018 17:51

Re: Waar baal jij op dit moment van? #3

Dat mijn dreumes vanochtend overgegeven heeft in de auto. Wat een lucht!
Grote dank voor de vriendinnen waar ik heen ging die de jongens hebben opgevangen en geholpen hebben met wassen. Zo kon ik in een schone auto met frisse kleding terug.
Love never loses faith.
november 2016 - mei 2018 - oktober 2021
<<

Anoniem246

Bericht 15 Sep 2018 07:35

Re: Waar baal jij op dit moment van? #3

Ik baal verschrikkelijk van het feit dat ik te weinig bloedplaatjes heb. In 2017 was dit ook het geval en heeft het zichzelf weer gestabiliseerd na korte tijd, maar dat het nu weer het geval is? In 2017 leefde ik ongezond, ik leef nu hartstikke gezond. Op tijd naar bed, op tijd uit bed, groente, fruit, geen alcohol, veel vis, vlees, eieren, zuivel. Ik word maandag gebeld door de huisarts over het vervolg. Misschien kom ik chronisch B12 te kort? Het zou wel verklaren waarom ik me altijd maar ongelukkig voel, terwijl ik daar in grote lijnen geen reden toe heb. We gaan zien...
<<

Silly-One

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11832

Geregistreerd: 31 Aug 2013 22:18

Woonplaats: B.rabant

Bericht 16 Sep 2018 08:02

Re: Waar baal jij op dit moment van? #3

Dat het weer in mijn rug ia geschoten en ik niet eens mijn bed uit kan komen van de pijn. Net tot de deur kunnen komen en kreeg toe weer zo een pijnscheut dat het snelste was weer het bed in vallen/rollen.
Geen uitstralingen naar mijn benen, maar echt heel specifiek op een plek in mij lage onderrug.
____________________
Verbouwingsinsta @bduintje_klus
<<

Urban Naked

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15414

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:56

Bericht 16 Sep 2018 19:58

Re: Waar baal jij op dit moment van? #3

Oh silly one wat naar! Beterschap!

Ik baal als een stekker omdat ik er net achter kom dat m’n man over een week een hele week blijft slapen op zn werkplek (dat klinkt raar maar hij draait een klus op locatie en krijgt daar dus een slaapplek omdat het zo ver weg is). Maar dat had hij niet met mij gecommuniceerd. Het houdt in dat ik iedere ochtend beide jongens naar school en opvang moet brengen en daarna zelf om 8.30 op m’n werk moet zijn, na m’n werk beide jongens moet halen en koken en alles en ik haat dat en ik trek dat echt niet. Dan moet ik iedeee ochtend om 6.00 op en ben ik fulltime in touw tot 21.00 met 0 rust. Hel.
#teammaple🍁
<<

Silly-One

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11832

Geregistreerd: 31 Aug 2013 22:18

Woonplaats: B.rabant

Bericht 17 Sep 2018 16:15

Re: Waar baal jij op dit moment van? #3

Thanks UN. Vandaag bij de HA geweest en naast de paracetamol en de ibrupofen mag ik ook nog tramadol gaan slikken voor de pijn. Zodat ik in elk geval kan bewegen, wat wel belangrijk is nu. Ik moet zeggen, net wel 2500 stappen gezet voor de boodschappen :D. ( Nu ben ik moe)

Wat lekker zo een man even vergeten te communiceren dat hij een week weg is. Heb je iemand in je omgeving die je een keer een avond kan helpen? Dat je in elk geval met iemand de kinderen in bed kan leggen of het eten kan doen. Het is dan nogsteeds een lange dag, maar het gevoel van alleen doen zal denk ik minder zijn.
____________________
Verbouwingsinsta @bduintje_klus
<<

Urban Naked

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15414

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:56

Bericht 17 Sep 2018 16:38

Re: Waar baal jij op dit moment van? #3

Fijn dat je wel weer wat kunt bewegen SO!
Mijn ouders zijn die week net op vakantie. M’n schoonouders komen van dinsdagmiddag tm woensdagmiddag. Ik heb die dinsdagmiddag na m’n werk ook nog m’n eerste cursusmiddag en aansluitend een ouderavond. It’s gonna be a rough week :nopompom:
#teammaple🍁
<<

Salome

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6805

Geregistreerd: 01 Sep 2013 09:33

Bericht 18 Sep 2018 06:12

Re: Waar baal jij op dit moment van? #3

Pf UN ik word er nu al moe van. Zulke weken zijn verschrikkelijk. Als ik ontbijt en avondeten al alleen moet doen vind ik het al vermoeiend haha

Ik baal omdat ik snotverkouden ben. Liefst kruip ik op de bank met een dekentje maar ik moet werken vandaag en voor een verkoudheid thuisblijven vind ik wat te ver gaan.
2016
<<

Whatever

Major Yipyapper

Berichten: 5458

Geregistreerd: 22 Feb 2016 12:09

Bericht 18 Sep 2018 09:33

Re: Waar baal jij op dit moment van? #3

Ik heb vanochtend voor het eerst een prikaccident gehad en uiteraard heb je dat dan weer bij een homoseksuele patient met wisselende onveilige contacten en alcohol en drugsgebruik.. hij heeft wel vorig jaar nog negatief getest maar ik zit toch écht niet lekker nu al twee uur en tot de microbioloog me terugbelt met de spoeduitslagen.
<<

Anoniem316

Bericht 18 Sep 2018 09:37

Re: Waar baal jij op dit moment van? #3

Ah dat is naar Whatever. Hoe komt zoiets dan? Hoop dat je snel uitslag hebt.
<<

Anoniem250

Bericht 18 Sep 2018 09:39

Re: Waar baal jij op dit moment van? #3

Getver, wat akelig. Zegt zo'n spoeduitslag veel? Ik dacht dat je pas na een bepaalde periode kon testen op HIV. Ik probeer me ook een voorstelling te maken van wat er is gebeurd. Sterkte!
<<

Reva

Yipyapper

Berichten: 1960

Geregistreerd: 18 Nov 2013 20:57

Bericht 18 Sep 2018 09:42

Re: Waar baal jij op dit moment van? #3

Ik duim voor een goede uitslag, logisch dat je niet lekker zit nu! Is er wel iemand bij je?
June schreef:Kruiden naar beschikbaarheid en emotie.
<<

Anoniem298

Bericht 18 Sep 2018 09:54

Re: Waar baal jij op dit moment van? #3

He gatver, wat naar zeg! Hopelijk een goede uitslag!
<<

Scandic

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4358

Geregistreerd: 22 Feb 2015 14:56

Woonplaats: Noord-Holland

Bericht 18 Sep 2018 10:53

Re: Waar baal jij op dit moment van? #3

Jeetje dat is zeker schrikken Whatever. En dan idd net bij zo’n patiënt, shit! Moet je niet standaard aan het PEP-pakket nu? Misschien is het protocol veranderd maar toen ik nog in het ZH werkte was dat bij ons zo.
<<

ChiQ

Bericht 18 Sep 2018 11:35

Re: Waar baal jij op dit moment van? #3

HollyGolightly schreef:Getver, wat akelig. Zegt zo'n spoeduitslag veel? Ik dacht dat je pas na een bepaalde periode kon testen op HIV. Ik probeer me ook een voorstelling te maken van wat er is gebeurd. Sterkte!


Ze testen hem denk ik..
<<

ChiQ

Bericht 18 Sep 2018 11:43

Re: Waar baal jij op dit moment van? #3

Wat naar Whatever. Hoe kan dit gebeuren?
<<

Oreo

Kletskop

Berichten: 790

Geregistreerd: 24 Mei 2018 21:22

Bericht 18 Sep 2018 13:28

Re: Waar baal jij op dit moment van? #3

Oh wat naar Whatever! Ik duim voor een goede uitslag!
22112014 / 10042019
<<

Pompoen

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 7281

Geregistreerd: 31 Aug 2013 22:04

Bericht 18 Sep 2018 14:24

Re: Waar baal jij op dit moment van? #3

Bah wat naar Whatever! Hopelijk heb je gauw duidelijkheid van de testresultaten.
<<

Kreeft

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4227

Geregistreerd: 04 Sep 2013 01:06

Bericht 18 Sep 2018 15:04

Re: Waar baal jij op dit moment van? #3

Oh wat akelig Whatever! Ik duim ook voor een goede uitslag.
<<

Skyler

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1376

Geregistreerd: 06 Dec 2014 13:58

Bericht 18 Sep 2018 15:23

Re: Waar baal jij op dit moment van? #3

Wat een schrik, Whatever. Ik hoop dat je inmiddels in bezit bent van een goede uitslag. Het lijkt me behoorlijk heftig om zo in spanning te moeten zitten.
<<

Anoniem250

Bericht 18 Sep 2018 15:59

Re: Waar baal jij op dit moment van? #3

ChiQ schreef:
HollyGolightly schreef:Getver, wat akelig. Zegt zo'n spoeduitslag veel? Ik dacht dat je pas na een bepaalde periode kon testen op HIV. Ik probeer me ook een voorstelling te maken van wat er is gebeurd. Sterkte!


Ze testen hem denk ik..


Ik bedoel meer dat je dan nog geen duidelijkheid hebt of er ook daadwerkelijk besmetting heeft plaatsgevonden.

Veel sterkte! Ik hoop dat de uitslag goed is.
<<

Whatever

Major Yipyapper

Berichten: 5458

Geregistreerd: 22 Feb 2016 12:09

Bericht 18 Sep 2018 17:18

Re: Waar baal jij op dit moment van? #3

Lief! Dankjewel! ♡ We hebben hem idd een spoedtest laten doen en die kwam gelukkig negatief terug voor hepatitis en hiv dus dan kan hij mij niet besmet hebben. Als dat positief was had ik aan de profylaxe gemoeten. Ze belden tegen vieren ofzo, ik heb me de hele dag echt op zitten vreten joh, werk ging voor geen meter, was echt van mijn apropos!

@Chiq: bij het verwijderen van de naald ruzie met de naaldcontainer en toen uitgeschoten in mijn eigen hand. Ik voelde me zó achterlijk tot iedereen op de praktijk kwam met de "ik heb het ook een keer gehad"-verhalen. Toen voelde ik me goddank minder stom.
<<

Saga

Major Yipyapper

Berichten: 5350

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:12

Bericht 18 Sep 2018 17:20

Re: Waar baal jij op dit moment van? #3

Gelukkig Whatever, wat een opluchting zal dat zijn!
10.04.17
<<

Skyler

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1376

Geregistreerd: 06 Dec 2014 13:58

Bericht 18 Sep 2018 17:56

Re: Waar baal jij op dit moment van? #3

Fijn te lezen dat het goed is afgelopen!
<<

sarah1985

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 12106

Geregistreerd: 31 Aug 2013 17:34

Woonplaats: Friesland

Bericht 18 Sep 2018 18:15

Re: Waar baal jij op dit moment van? #3

gelukkig is het goed afgelopen whatever


Ik baal dat ik niks kan en mag. En me daardoor verveel. Komt mijn man eindelijk thuis uit zijn werk gaat die koken we gaan eten hij gaat douchen en zit nu boven voetbal te kijken. Gezellig was al de hele dag alleen. Hopelijk ben ik snel mobieler.
Afbeelding
<<

Pompoen

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 7281

Geregistreerd: 31 Aug 2013 22:04

Bericht 18 Sep 2018 18:57

Re: Waar baal jij op dit moment van? #3

Gelukkig Whatever! En fijn dat mensen gelijk met soortgelijke verhalen kwamen waardoor je je wat minder stom voelde.

Balen Sarah, dat is niet leuk inderdaad na een hele dag alleen zitten waarbij je ook nog eens niet zo veel kan.

Ik baal ook, mijn bil doet zo’n zeer, trekt helemaal door naar mijn been en zak er regelmatig doorheen. Lang leve zwanger zijn. Wat natuurlijk super leuk is hoor, maar de kwaaltjes ben ik wel een beetje beu.
VorigeVolgende

Terug naar Algemeen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers