Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Alleen naar een festival

<<

Jada

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1739

Geregistreerd: 19 Apr 2015 15:48

Bericht 16 Sep 2018 21:00

Re: Alleen naar een festival

Ik heb ook echt genoten. Het beste optreden was die van Di-rect en Typhoon voor mij. Zonde dat je die gemist hebt. Ik herken gelukkig ook niks van de verhalen uit Eindhoven. Ik heb één keer wat lang (zo'n 10 minuten) moeten wachten bij de wc, dat was tijdens het optreden van Lil Kleine. Blijkbaar vonden meer mensen dat niet zo interessant dat ze massaal naar de wc gingen haha. Verder qua wc maar ook eten en drinken was de wachttijd maximaal een paar minuten.
Ik vond het in Zwolle echt goed geregeld allemaal.
<<

Char

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2075

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:04

Bericht 16 Sep 2018 21:20

Re: Alleen naar een festival

Fijn om te horen! Typhoon en Di-rect (de nieuwe dan) zijn niet zo mijn ding, dus ik heb geen spijt hoor :) Vond vooral de blokken met Nick en Simon, Guus Meeuwis en Marco Borsato erg geslaagd, dus ik ben helemaal tevreden.
Bij Lil Kleine stonden wij inderdaad ook wel even te wachten bij het toilet. Was geloof ik toch niet helemaal het publiek voor hem....
Was het na afloop ook nog te doen om weg te komen? Wij hadden op de heenweg al een overvolle trein, dus daar waren we voor de terugweg ook een beetje bang voor,
<<

Pure*

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1936

Geregistreerd: 01 Sep 2013 09:18

Bericht 16 Sep 2018 21:23

Re: Alleen naar een festival

Oja? Wat hoor je over Eindhoven dan? Ik vond het ook super leuk, goed geregeld maar wc's mochten meer. Einde van de avond was merendeel op slot omdat ze bol waren en ook regelmatig best lange rijen. Eten was idd super geregeld.
Vond het concept wel tegenvallen, bij vrienden van amstel normaal meer liedjes samen zingen. Nu meer apart. En vond het raar dat ronnie flex en jacqueline govaert maar 1 liedje met iemand mee zongen en verder niet. Was dat in andere steden anders? Anders ook vrij saaie dag voor hun. En sowieso jammer voor degene die voor hen kwamen.
Verder super goed vermaakt en vandaag gewoon stijf van het dansen en eraan haha!
Juli 2015
Maart 2017
<<

Pure*

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1936

Geregistreerd: 01 Sep 2013 09:18

Bericht 16 Sep 2018 21:26

Re: Alleen naar een festival

Weg komen ging bij ons goed. Maar wij waren met fiets vanuit vrienden en hebben vanuit daar de auto weer gepakt. Was niet druk op de weg daarna.
Juli 2015
Maart 2017
<<

Pure*

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1936

Geregistreerd: 01 Sep 2013 09:18

Bericht 16 Sep 2018 21:26

Re: Alleen naar een festival

Dubbel
Juli 2015
Maart 2017
Vorige

Terug naar Hobby's, uitgaan & vrije tijd

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers