Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Bh's tijdens zwangerschap

<<

Joey

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6187

Geregistreerd: 31 Aug 2017 14:18

Bericht 16 Sep 2018 18:54

Bh's tijdens zwangerschap

Ik weet niet wat ik moet doen. Al vrij snel in de zwangerschap groeiden m'n borsten behoorlijk. Met een verlengstukje heb ik het nog een tijd kunnen rekken, maar ook m'n laatste bh zit niet meer lekker. Ik heb al een nieuwe sportbh, 2 maten in omvang en 1cup groter (waar stopt dit).
Het liefst wil ik 2 nieuwe goed zittende bh's. Maar niemand kan mij vertellen hoe lang ik die aan kan natuurlijk. Ik heb best wel belang bij goede ondersteuning, maar blijven beugels prettig?

Hoe deden jullie dit? Moesten jullie al vroeg nieuwe bh's? En moest je later dan weer? En voor degenen met cup F of groter, waar kochten jullie bh's?En wat is jullie ervaring met meegroeibh's?
Laatst gewijzigd door Joey op 16 Sep 2018 19:03, in totaal 1 keer gewijzigd.
<<

Kees

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 8146

Geregistreerd: 01 Sep 2013 09:36

Bericht 16 Sep 2018 18:56

Re: Bh's tijdens zwangerschap

Joey schreef:...bezig met typen

:smile: :good:
30-04-2017
<<

Joey

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6187

Geregistreerd: 31 Aug 2017 14:18

Bericht 16 Sep 2018 19:03

Re: Bh's tijdens zwangerschap

Haha ja, ik klikte na een paar zinnen per ongeluk op versturen. Stom.
<<

Arwyn

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 9634

Geregistreerd: 01 Sep 2013 15:06

Bericht 16 Sep 2018 19:17

Re: Bh's tijdens zwangerschap

Ik heb maar 1 keer nieuwe bh's hoeven kopen. Heb zelf de hele zwangerschap beide keren gedragen, ik kreeg geen last van de beugels oid. Mijn cupmaat is ook niet echt gegroeid (maar 1 maat volgens mij), maar de omvang wel. Aan het eind van de zwangerschap deed ik dan die verlengstukjes er weer tussen.
Ik hou van jou, van heel jou

augustus 2015 - juni 2018 - januari 2022
<<

Uffe

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 9406

Geregistreerd: 25 Nov 2015 15:30

Bericht 16 Sep 2018 19:22

Re: Bh's tijdens zwangerschap

Ik heb bij F. aan het begin van de zwangerschap twee bh's gekocht. Die zaten de rest van de zwangerschap goed. Nu heb ik weer die BH's aan en heb er nog 1 bij gekocht omdat ik een lichte kleur nodig had in de zomer. Ik hoop ze gewoon te kunnen dragen tot aan het einde van de zwangerschap nu. Zijn trouwens wel voedingsbh's van noppies. Met een beugel dus de ondersteuning is prima.
⁠♡♡♡
<<

MissEnergy

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3221

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:46

Woonplaats: Friesland

Bericht 16 Sep 2018 20:50

Re: Bh's tijdens zwangerschap

Ik heb nu 2 verschillende voedingdbhs (heb cup F/G) die je ook al prima tijdens zwangerschap kan dragen. Eentje is van noppies met beugel ander is van carriwel en groeit met je mee.
08/2018
05/2021
<<

Raven

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2503

Geregistreerd: 01 Sep 2013 12:39

Bericht 16 Sep 2018 20:51

Re: Bh's tijdens zwangerschap

Ik had een sportbeha zonder beugel.
Maar ook een van noppies met beugel. Dat was een voedingsbeha en zat superlekker.
Ons engeltje *26-11-2012 - 04-12-2012*

Onze grote vent 22-08-2016

Onze kleine meid 27-02-2018
<<

Lot

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 5453

Geregistreerd: 02 Sep 2013 09:34

Bericht 16 Sep 2018 21:36

Re: Bh's tijdens zwangerschap

Hier al 2x nieuwe bh’s gekocht/gekregen. Dit kun je helaas niet voorkomen, er bestaat geen bh die blijft passen gedurende de hele zwangerschap. Ik zou bh’s zonder beugel trouwens niet fijn vinden.
<<

Mizz_S

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 7536

Geregistreerd: 31 Aug 2013 23:04

Bericht 16 Sep 2018 21:54

Re: Bh's tijdens zwangerschap

Ik paste gewoon mijn eigen bh's gedurende de hele zwangerschap. Ik heb pas na de bevalling nieuwe moeten kopen.
<<

Kees

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 8146

Geregistreerd: 01 Sep 2013 09:36

Bericht 17 Sep 2018 06:54

Re: Bh's tijdens zwangerschap

Ik droeg van die joga bh's van de h&m en als ik eruit groeide dan een maat (of 2) groter.
Beugels kon ik niet uitstaan. Ik had geen grote cup, dat scheelt ook wel. Na de zwangerschap heb ik 2 cupmaten groter.
30-04-2017
<<

Burn

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 9453

Geregistreerd: 19 Jul 2014 16:27

Bericht 17 Sep 2018 06:59

Re: Bh's tijdens zwangerschap

Ik kocht ze bij de Livera, van AnnaDiva had ik een voedingsbh.
Hier had ik al een grote maat, maar tijdens zwangerschap nog 3 maten groter gekregen, inmiddels pas ik mn oude bh's weer.
08♡02♡2018
07♡04♡2020
<<

Foxes

Gebruikers-avatar

Kwebbel

Berichten: 463

Geregistreerd: 10 Sep 2013 21:05

Bericht 17 Sep 2018 08:06

Re: Bh's tijdens zwangerschap

Ik heb tot 3 keer toe nieuwe bh's gekocht tijdens mijn zwangerschap. Normaal gesproken koop ik ze bij een kleine lingeriezaak i.v.m. breed borstbeen. Nu ben ik naar Hunkemoller geweest. De laatste bh's waren zonder beugel. Dit vond ik erg pretting omdat de beugel pijn begon te doen. Inmiddels een voedingsbh van Anita.
<<

Pompoen

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 7281

Geregistreerd: 31 Aug 2013 22:04

Bericht 17 Sep 2018 11:37

Re: Bh's tijdens zwangerschap

Vorige zwangerschap ben ik 3 cupmaten gegroeid waarvan er na de zwangerschap twee zijn blijven hangen. Toen heb ik aan het begin voedingsbh’s van Anita gekocht maar die zaten halverwege ook niet meer lekker.
Deze zwangerschap had ik met een week of 10 een cupmaat groter nodig, toen heb ik bij de hunkemoller gewoon in de aanbieding 3 simpele niet voorgevormde beugelbh’s gehaald in de hoop dat ik deze zwangerschap niet weer 3 cupmaten zou groeien maar gewoon naar cup G zou gaan net als vorige zwangerschap. Tot nu toe draag ik deze bh’s nog steeds maar dan met een bh verlenger, ik had toen de baby nog niet ingedaald was wel echt mega last van mijn ribben als de bh te strak zat, vooral aan het einde van de dag. Maar ik ben er achter gekomen dat wel of geen beugel daarvoor niet uitmaakte, ze moesten gewoon op standje los, veel losser dan ik normaal mijn bh’s draag.
Ik heb inmiddels wel een paar voedingsbh’s in die cup G, omdat er dus een periode was dat mijn bh’s niet lekker zaten. Op dit moment draag ik zo’n gellwire cariwell bh, zit best lekker, maar vanavond krijg ik dan toch weer pijn aan mijn ribben denk ik dus dan gooi ik het verlengstukje er tussen. Mijn Anita voedingsbh van vorige zwangerschap in cup G zit nu ook heel lekker. Wel iets los om mijn borsten doordat ik er zo’n verlengstukje tussen gooi, maar zo lang ik goeie ondersteuning heb vind ik het wel even best dat het net wat minder netjes zit.
<<

Joey

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6187

Geregistreerd: 31 Aug 2017 14:18

Bericht 18 Sep 2018 20:36

Re: Bh's tijdens zwangerschap

Bedankt voor de reacties allemaal. Ik heb vandaag een noppies voedingsbh gepast. Hij paste op zich wel mooi, maar gaf naar mijn idee niet voldoende ondersteuning. Ik heb inmiddels rugpijn die steeds erger wordt en gezien de plek kan het van mijn borsten komen. Morgen toch maar op zoek naar een goede.
<<

Lookie

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2630

Geregistreerd: 01 Sep 2013 19:20

Bericht 20 Sep 2018 19:58

Re: Bh's tijdens zwangerschap

Ik zou naar een lingeriezaak gaan om je te laten adviseren, want rugpijn is echt niet fijn. Mijn cupmaat is door mijn zwangerschap en later de borstvoeding ook een paar maten groter geworden maar de omvang juist niet. Ik heb iets te lang te kleine beha's gedragen en daardoor ook een poos last van mijn rug gehad. Na de borstvoeding heb ik mijn cupmaat laten opmeten en het bleek dat ik van E naar H was gegaan. Ik droeg dan juist een te grote omvang, dus daarin ben ik van 80 naar 70 gegaan en nu heb ik nooit meer last van mijn rug. Ik moet wel zeggen dat ik nu wat duurdere beha's koop, ik kan me voorstellen dat je dat nog niet doet als je maat nog kan wisselen.
<<

Joey

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6187

Geregistreerd: 31 Aug 2017 14:18

Bericht 20 Sep 2018 20:11

Re: Bh's tijdens zwangerschap

Ik heb mijn lievelingsbh in een grotere maat gekocht en daar advies bij gevraagd van de mevrouw die er werkte.
Van een vriendin nog de tip gekregen over de minimizer van de Hunkemöller, die bevalt haar prima en is 25 euro. Die koop ik er misschien bij of eventueel als ik weer andere moet.

Terug naar Zwangerschap & kinderen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers