Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


lijnzaad vraagjes

<<

Nina

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 653

Geregistreerd: 31 Aug 2013 22:13

Bericht 10 Nov 2013 18:18

lijnzaad vraagjes

Ik heb even een paar vraagjes over lijnzaad.

Waarvoor gebruik jij lijnzaad? Merk je ook een verschil met toen je het niet at? En gebruik je hele zaadjes of gestampte?
Waarin kun je het allemaal gebruiken en hoeveel?
<<

Anoniem273

Bericht 10 Nov 2013 18:35

Re: lijnzaad vraagjes

Ik merk er niet heel veel van eigenlijk, ik eet ze niet elke dag. Ik gebruik dan gebroken lijnzaadjes van Zonnatura, 1 el, en doe dit door de yoghurt 's ochtends. Soms doe ik het door m'n smoothie of door de banaan/ei poffertjes :)
<<

Anoniem 3

Bericht 11 Nov 2013 10:16

Re: lijnzaad vraagjes

Ik eet ook de gebroken lijnzaad van Zonnatura, 1,5 eetlepel door de yoghurt of door een smoothie.
Merk er niet heel veel van volgens mij, eet het ongeveer 4 dagen per week.
<<

Artemis

Bericht 11 Nov 2013 10:27

Re: lijnzaad vraagjes

Hele zaadjes eten heeft weinig zin. Die komen er namelijk ook weer heel uit omdat ze lastig te verteren zijn.
<<

Anoniem20

Bericht 11 Nov 2013 10:32

Re: lijnzaad vraagjes

Gebroken. Door de banaan/ei pannenkoekjes en door de overnight oats
<<

Anoniem29

Bericht 11 Nov 2013 11:07

Re: lijnzaad vraagjes

Als je er niet heel veel van merkt kun je ze ook een nachtje laten weken in water. Ze nemen dan vocht op uit het bakje i.p.v. vocht uit je darmen. Wat bij sommige mensen een positieve uitwerking kan hebben ;)
<<

Jules

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 914

Geregistreerd: 01 Sep 2013 20:33

Bericht 11 Nov 2013 15:37

Re: lijnzaad vraagjes

Intoxicated schreef:Als je er niet heel veel van merkt kun je ze ook een nachtje laten weken in water. Ze nemen dan vocht op uit het bakje i.p.v. vocht uit je darmen. Wat bij sommige mensen een positieve uitwerking kan hebben ;)


Dit doe ik ook. Met chiazaad nu ook. Ik gebruik per keer ongeveer een dessertlepel. Als ik ook chiazaad gebruik dan van beide een theelepel (met dus een scheutje water).

Terug naar Eten & drinken

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers