Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


winkelen duitsland

<<

sarah1985

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 12105

Geregistreerd: 31 Aug 2013 17:34

Woonplaats: Friesland

Bericht 12 Sep 2018 17:39

winkelen duitsland

Wij willen binnenkort eens winkelen in Duitsland. We wonen vlakbij Groningen dus daar in de buurt zou fijn zijn. Wie weet een leuke stad met ook een grote supermarkt
Afbeelding
<<

Anoniem246

Bericht 12 Sep 2018 19:34

Re: winkelen duitsland

Bij Winschoten zo ongeveer de grens over:
Leer. Multi Süd, DM en een winkelcentrum met New Yorker en H&M
Papenburg. Marktkauf, DM, Real en een leuk centrumpje. Maar echt winkelen kun je daar volgens mij niet.
Oldenburg is ook leuk. Wel iets verder, maar ook echt wel een leuk en modern centrum.
Asschendorf, Combi, Aldi, Rossmann (drogist) en Kik (Ben je wel snel weer thuis :P )
Bij Ter Apel e.d. de grens over: Haren (Ems) (Niet spectaculair, maar leuk winkelen. Edeka, Aldi, Lidl, Rossmann)
Bij Emmen de grens over: Meppen (Mepcenter en los, vrij groot winkelcentrum (supermarkten Marktkauf, Kaufland, Edeka, REWE etc.) en Lingen (overdekt winkelcentrum)
En ongeveer daar is ook Nordhorn (Ook met allerlei winkeltjes zoals Rossmann, New Yorker, H&M)
<<

Anoniem257

Bericht 13 Sep 2018 07:36

Re: winkelen duitsland

Wij gaan vaak naar leer, ik vind hun winkelstraat altijd erg leuk. En wij doen dan bij Lidl in bunde boodschappen.
<<

Marin

Gebruikers-avatar

President

Berichten: 43576

Geregistreerd: 16 Nov 2015 14:09

Bericht 13 Sep 2018 09:20

Re: winkelen duitsland

Geen tips voor die specifieke regio maar wij zijn nu in Duitsland en ik vind de DM en Rossman altijd fijne drogisterijen en de EDEKA vind ik een fijne supermarkt. Of 't goedkoper is weet ik niet.
Let's discover the world together.
<<

Fred

Major Yipyapper

Berichten: 5138

Geregistreerd: 11 Sep 2013 15:08

Bericht 13 Sep 2018 09:53

Re: winkelen duitsland

Kaufhaus vind ik altijd ideaal in Duitsland. Geen tips voor jouw regio.

Als ik ga, dan ga ik meestal naar Goch of Kleve en daar zit wel een Kaufhaus of was het Kaufland.
Meestal Duitse kruidenzout (voor friet) en de shampoo is erg goedkoop. Daarnaast ook taalonhankelijke bordspellen zijn een stuk goedkoper dan in Nederland.
<<

Bimbam

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1061

Geregistreerd: 15 Sep 2013 12:10

Bericht 13 Sep 2018 11:09

Re: winkelen duitsland

Het is Kaufland Fred, zowel in Goch als in Kleve. Verder heeft Goch maar een klein centrum dus niet echt de moeite waard vind ik.

En verder wat Fedora zegt. Ik zou naar Leer gaan, of naar Meppen (maar dat is weer iets verder bij jullie vandaan).
19-12-2012
04-07-2015
<<

Reva

Yipyapper

Berichten: 1960

Geregistreerd: 18 Nov 2013 20:57

Bericht 13 Sep 2018 11:51

Re: winkelen duitsland

Ik ga altijd naar Meppen idd. Heel fijn en te lekkere broodjes bij de supermarkt :palm:
June schreef:Kruiden naar beschikbaarheid en emotie.
<<

sarah1985

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 12105

Geregistreerd: 31 Aug 2013 17:34

Woonplaats: Friesland

Bericht 13 Sep 2018 19:30

Re: winkelen duitsland

bedankt voor jullie reacties. Hier kunnen we zeker wat mee
Afbeelding
<<

Arwyn

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 9634

Geregistreerd: 01 Sep 2013 15:06

Bericht 14 Sep 2018 21:40

Re: winkelen duitsland

Wij vinden Oldenburg altijd erg leuk en gezellig!
Qua supermarkt vind ik zelf de Kaufland het fijnst. Misschien toch ook maar eens naar Meppen, haha.
Ik hou van jou, van heel jou

augustus 2015 - juni 2018 - januari 2022
<<

Anoniem246

Bericht 15 Sep 2018 07:56

Re: winkelen duitsland

Reva schreef:Ik ga altijd naar Meppen idd. Heel fijn en te lekkere broodjes bij de supermarkt :palm:


Daar hebben wij ook altijd last van bij de Edeka. :D Aldi en Lidl hebben ook lekkere broodjes haha. :angel:
<<

Vanya

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3729

Geregistreerd: 01 Sep 2013 15:43

Bericht 15 Sep 2018 09:16

Re: winkelen duitsland

Wij gaan het liefst naar de Real en DM. Bij DM ben ik echt fan van hun eigen merk Balea.
If you cannot do great things, do small things in a great way.
<<

Marin

Gebruikers-avatar

President

Berichten: 43576

Geregistreerd: 16 Nov 2015 14:09

Bericht 15 Sep 2018 10:36

Re: winkelen duitsland

Ik was gisteren in een heerlijk grote DM en nu wil ik daarin wonen. Zo heerlijk Duits geordend. Er was zelfs een baby changing station waarbij je de luiers kon uitproberen. En zoveel ökologische baby producten. Ik wil dit.
Let's discover the world together.
<<

Joey

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6187

Geregistreerd: 31 Aug 2017 14:18

Bericht 15 Sep 2018 10:38

Re: winkelen duitsland

Ja ik ben ook helemaal fan van DM. En wat ook al enkele anderen zeggen, ik zou naar Leer gaan.
<<

Emma

Major Yipyapper

Berichten: 3114

Geregistreerd: 24 Okt 2015 10:53

Bericht 15 Sep 2018 11:02

Re: winkelen duitsland

Hier nog een fan van DM! Wij hebben familie in Duitsland dus dat zit in ons vaste programma daar :cheering:
<<

Anoniem316

Bericht 15 Sep 2018 11:39

Re: winkelen duitsland

Dm is liefde. Wij kopen daar vrijwel alles voor onze dochter en voor mezelf ook alle verzorgingsspullen. Die zilvershampoo daar is ook echt fantastisch. Mijn haar is gewoon nu zilvergrijs. Dat krijg ik met Nederlandse zilver shampoos echt niet voor elkaar.
<<

Saga

Major Yipyapper

Berichten: 5349

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:12

Bericht 15 Sep 2018 12:14

Re: winkelen duitsland

Wij rijden af en toe naar Kleve en dan eigenlijk alleen voor de DM en Kaufland. Hoewel ik het centrum van Kleve ook best leuk vind.
De planten bij de tuincentra daar zijn ook een stukje voordeliger, dus daar rijden we ook meestal wel langs.
10.04.17

Terug naar Reizen & vakanties

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers