Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Wat wil je even kwijt? #9

<<

Suus

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11204

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:38

Bericht 14 Sep 2018 08:24

Re: Wat wil je even kwijt? #9

Ah, wat rot Caro! Lijkt me ook moeilijk.
Maar ik wil je wel van harte feliciteren met je verjaardag en hopelijk komt het jarige gevoel nog een beetje! Mooie dag om jarig te zijn, het is mijn trouwdag :wink:
26 september 2013
30 december 2015
11 juni 2019
<<

Anoniem313

Bericht 14 Sep 2018 08:27

Re: Wat wil je even kwijt? #9

Caro schreef:Dat ik jarig ben, maar het echte jarig-zijn gevoel heb ik nog niet. Vanmorgen moest ik heel hard huilen omdat ik mijn vader zo miste, en dat doe ik oprecht niet heel erg vaak. En nu wil ik iedere keer weer huilen.

Nou ja, dat dus. Verder geen wereldramp, misschien komt het gevoel als ik dit even van me af heb getypt ;-)


Ah, Caro :hug: Het gemis van je vader kan niet worden gecompenseerd. Maar voor het 'jarig zijn gevoel' heb ik een drietrapsraket voor je ontwikkeld:

1) Leg champagne koud zodat je die om 17h kunt gaan drinken.
2) Spijbel vanmiddag van je werk, ga naar de Bijenkorf en koop iets schandalig duurs, en sowieso een lippenstift.
3) Ga vanavond met je liefje uit eten en ga voor het maximum aantal gangen.
<<

Caro

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 8396

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:26

Bericht 14 Sep 2018 08:33

Re: Wat wil je even kwijt? #9

Dank je wel Suus en jij ook gefeliciteerd met je huwelijk! Hoeveel jaar!

Dank je Caulfield! Zo lief van je! Ik vind je drietrapsraket echt fantastisch trouwens. Ik ga die morgen inzetten, dat ik nog een dagje extra jarig ben!

Vanavond hebben we groot feest, en mijn vent slooft zich al twee dagen uit om alles af te krijgen dus iig ben ik vanavond omringd door allemaal lieve mensen!

Ik heb idd een hele toffe outfit gekocht, hopelijk komt ie op tijd binnen ;-). Het is de linker overigens!
Afbeelding
<<

Reva

Yipyapper

Berichten: 1960

Geregistreerd: 18 Nov 2013 20:57

Bericht 14 Sep 2018 08:39

Re: Wat wil je even kwijt? #9

Caulfield schreef:
Caro schreef:Dat ik jarig ben, maar het echte jarig-zijn gevoel heb ik nog niet. Vanmorgen moest ik heel hard huilen omdat ik mijn vader zo miste, en dat doe ik oprecht niet heel erg vaak. En nu wil ik iedere keer weer huilen.

Nou ja, dat dus. Verder geen wereldramp, misschien komt het gevoel als ik dit even van me af heb getypt ;-)


Ah, Caro :hug: Het gemis van je vader kan niet worden gecompenseerd. Maar voor het 'jarig zijn gevoel' heb ik een drietrapsraket voor je ontwikkeld:

1) Leg champagne koud zodat je die om 17h kunt gaan drinken.
2) Spijbel vanmiddag van je werk, ga naar de Bijenkorf en koop iets schandalig duurs, en sowieso een lippenstift.
3) Ga vanavond met je liefje uit eten en ga voor het maximum aantal gangen.


Ik wil deze post liken :cheers:

En Caro, gefeliciteerd! Heel naar dat je je papa elk jaar moet missen, bah. Nog fijner om vanavond dan met allemaal lieve mensen te zijn.
June schreef:Kruiden naar beschikbaarheid en emotie.
<<

Anoniem246

Bericht 14 Sep 2018 08:43

Re: Wat wil je even kwijt? #9

Urban Naked schreef:Negen jaar lang geen mensen over de vloer Fedora, dat klinkt niet leuk! Maar wat heerlijk voor je dat je huis verkocht is!

Klinkt erg dramatisch, maar het valt mee. Ik heb ze niet gemist. Ik ben gewoon niet zon mensen-mens. Liever alleen aan het rommelen en alles op eigen tijd. Met man erbij is dat iets veranderd, maar iedereen weet dat ik geen gezelligheidsdier ben. Veranderd wel, maar ik was gewoon hele lange tijd enorm depressief zonder het echt te weten.
<<

Lot

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 5453

Geregistreerd: 02 Sep 2013 09:34

Bericht 14 Sep 2018 08:47

Re: Wat wil je even kwijt? #9

Wat lief Caufield! Van harte gefeliciteerd met je verjaardag Caro, je hebt een toffe outfit gescoord. Wat verdrietig dat je je vader zo mist, ik las dit van meerdere dames de laatste dagen (meiden die een ouder moeten missen) en dat lijkt me zo’n vreselijk gevoel, ik word er gewoon bijna ook verdrietig van :(. Ook heel mooi natuurlijk dat hij zo gemist wordt, hij is vast een beetje bij je vandaag :).
<<

Anoniem244

Bericht 14 Sep 2018 09:21

Re: Wat wil je even kwijt? #9

Caro knuffel voor jou en natuurlijk gefeliciteerd!
<<

Misoe

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 633

Geregistreerd: 22 Jun 2017 12:15

Bericht 14 Sep 2018 09:37

Re: Wat wil je even kwijt? #9

Prachtig stappenplan Caulfield! Die ga ik onthouden.
Caro, ik hoop dat je prachtige outfit optijd binnen is, zodat je vanavond kan shinen ondanks het gemis wat je nu voelt, hoop ik dat je een mooie dag gaat hebben.
<<

Lady

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15894

Geregistreerd: 31 Aug 2013 21:23

Bericht 14 Sep 2018 09:42

Re: Wat wil je even kwijt? #9

Lieve Caro, gefeliciteerd met je verjaardag! Zo jammer dat je papa dat niet meer kan meemaken. Gouden dagen met een zwart randje. Hopelijk komt je jarige gevoel nog. En ik vind Caulfield haar plan erg lief en leuk bedacht!

Fedora, gefeliciteerd! Fijn hoor. Al iets anders op het oog?

Ik heb zojuist de nieuwe iPhone XS besteld :banaan: !
28 april 2015 - Lieve D, your first breath took ours away..

12 mei 2018 - Lieve J, little hero!
<<

Harrison

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4516

Geregistreerd: 11 Jan 2018 10:25

Bericht 14 Sep 2018 09:47

Re: Wat wil je even kwijt? #9

Ahh gefeliciteerd Caro, hopelijk heb je een super leuk feestje vanavond. Super rot dat je je papa zo mist. En dat stappenplan van Caulfield is top haha.
Gefeliciteerd Fedora.
Ohh toe maar Lady, leuk!
<<

Caro

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 8396

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:26

Bericht 14 Sep 2018 09:48

Re: Wat wil je even kwijt? #9

Ja, dat stappenplan van Caulfield maakte me echt heel blij :-). Nu hoef ik gelukkig al niet meer te huilen en begin ik me jarig te voelen!
<<

Meneer de Uil

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6162

Geregistreerd: 01 Sep 2013 17:08

Bericht 14 Sep 2018 10:27

Re: Wat wil je even kwijt? #9

Wat een top stappenplan Caulfield!! Die ga ik onthouden.
Caro, gefeliciteerd met je verjaardag. Het blijft zo stom dat je een ouder moet missen op deze dag. Dat huilen hangt in de lucht ofzo....hoef ik normaal ook niet zoveel en nu blijf ik gaan (of zouden het de hormonen zijn?). Gewoon aan toegeven ook al is het je verjaardag. Hopelijk kun je er, met je tot de outfit, toch van genieten.

Ik wil kwijt dat ik wil bevallen!! Ben zo klaar met de pijn. Jak!
The familytree will always grow 2-12-2015 en 10-10-2018
<<

Zora

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 17342

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:24

Bericht 14 Sep 2018 10:40

Re: Wat wil je even kwijt? #9

Ahh Caro gelukkig begin je je al jarig te voelen, en wat uberlief van je man. En wat een tof jurkje! Gefeliciteerd!

Vet logisch dat je juist op dit soort dagen blue bent om je vader. Wat een gemis :(
14 mei 2015 ♥ T- kleine held
13 februari 2018 ♥ M - klein feestje
<<

Suus

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11204

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:38

Bericht 14 Sep 2018 10:58

Re: Wat wil je even kwijt? #9

Geweldig stappenplan van Caulfield!
En wat een tof jurkje, Caro! Heel veel plezier vanavond!

Wij zijn vandaag 6 jaar getrouwd :thumbup:
26 september 2013
30 december 2015
11 juni 2019
<<

Snoes

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6939

Geregistreerd: 11 Dec 2013 11:19

Bericht 14 Sep 2018 11:36

Re: Wat wil je even kwijt? #9

Gefeliciteerd met je verjaardag Caro, leuke outfit heb je geshopt!
Suus, gefeliciteerd met jullie trouwdag!
2012 & 2016
<<

MissEnergy

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3221

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:46

Woonplaats: Friesland

Bericht 14 Sep 2018 13:56

Re: Wat wil je even kwijt? #9

Gefeliciteerd en sterkte vandaag aan iedereen die dat nodig heeft.

Ik heb zojuist de gedrukte versie van een boek waaraan ik heb meegeschreven ontvangen. Vanaf komende week ligt het ook in de winkel!
08/2018
05/2021
<<

Bliss

Gebruikers-avatar

First Lady

Berichten: 25045

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:02

Bericht 14 Sep 2018 14:39

Re: Wat wil je even kwijt? #9

Oh wat gaaf ME! Wat voor boek is het?

Caro, gefeliciteerd met je verjaardag! Iemand missen sucks big time, hopelijk voel je je toch nog een beetje jarig vandaag. Veel plezier vanavond!
❤ 7 juni 2018
<<

Pandora

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3183

Geregistreerd: 02 Sep 2013 14:45

Bericht 14 Sep 2018 14:47

Re: Wat wil je even kwijt? #9

Suus schreef:Geweldig stappenplan van Caulfield!
En wat een tof jurkje, Caro! Heel veel plezier vanavond!

Wij zijn vandaag 6 jaar getrouwd :thumbup:



Ik zeg, tijd voor het stappenplan! :smile:
Remind yourself that it's okay not to be perfect....
<<

Lady

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15894

Geregistreerd: 31 Aug 2013 21:23

Bericht 14 Sep 2018 15:11

Re: Wat wil je even kwijt? #9

Ik wil nog even kwijt dat ik me ineens realiseer dat we twee jaar geleden om deze tijd op de begraafplaats stonden voor de teraardebestelling van mijn moeder. Bizar dat ik daar nu pas aan denk en daar de rest van de dag helemaal niet bij stil heb gestaan. En bizar dat ik vanavond een gezellig avondje uit gepland heb staan terwijl ik twee jaar geleden ‘s avonds kapot en leeg op de bank lag.
28 april 2015 - Lieve D, your first breath took ours away..

12 mei 2018 - Lieve J, little hero!
<<

Mamsie

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2184

Geregistreerd: 01 Sep 2013 21:58

Bericht 14 Sep 2018 15:34

Re: Wat wil je even kwijt? #9

Lady, geniet van je avondje uit!

Caro, gefeliciteerd!! Hopelijk voel je je straks echt jarig. Even lekker een douche nemen en een nieuw make-upje doet wonderen.

Fedora, gefeliciteerd met de verkoop. Lucht vast op.

Ik heb stiekem een beetje moeite met het groot worden van mijn jongens. De oudste zit in de stad met een vriendin en gaat straks naar de film. Ook de middelste is 'chillen' met vrienden en vriendinnen en zien we hem amper nog. Daarnaast hebben ze het alle 3 druk met sporten etc dat er bijna elke dag wel iemand er niet is met avondeten.
Hebben we ons huis verbouwd zodat we meer ruimte hebben voor ons allemaal, zijn ze er amper!!
GVS Let me love you a little more before youre not little anymore.
<<

Suus

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11204

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:38

Bericht 14 Sep 2018 15:52

Re: Wat wil je even kwijt? #9

Pandora schreef:
Suus schreef:Geweldig stappenplan van Caulfield!
En wat een tof jurkje, Caro! Heel veel plezier vanavond!

Wij zijn vandaag 6 jaar getrouwd :thumbup:



Ik zeg, tijd voor het stappenplan! :smile:

Haha, heb net wel een fles Whiskey gekocht :smile: En een deel van het plan zullen we uitvoeren; heb de kinderen net naar pake en beppe gebracht, zodat wij lekker uit eten kunnen!
26 september 2013
30 december 2015
11 juni 2019
<<

sarah1985

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 12105

Geregistreerd: 31 Aug 2013 17:34

Woonplaats: Friesland

Bericht 14 Sep 2018 16:21

Re: Wat wil je even kwijt? #9

Suus gefeliciteerd
Lady sterkte
Caro gefeliciteerd


Zo mijn operatie is goed gegaan. Voel me goed. Kreeg net al op mijn donder dat ik zelf terug liep van de wc. De verpleegkundige wou me eerst op een po hebben. Hopelijk is het snel morgen kan ik hopelijk naar huis
Afbeelding
<<

Reva

Yipyapper

Berichten: 1960

Geregistreerd: 18 Nov 2013 20:57

Bericht 14 Sep 2018 16:28

Re: Wat wil je even kwijt? #9

Fijn dat je operatie achter de rug is!
June schreef:Kruiden naar beschikbaarheid en emotie.
<<

GeKKiE

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4984

Geregistreerd: 01 Sep 2013 07:30

Bericht 14 Sep 2018 18:32

Re: Wat wil je even kwijt? #9

Fijn Sarah, dat het goed is gegaan en jij je goed voelt. Zal wel een opluchting zijn, want volgens mij zag je er erg tegenop. Sterkte met het herstel!
<<

Anoniem315

Bericht 14 Sep 2018 18:46

Re: Wat wil je even kwijt? #9

Gefeliciteerd Caro! Hopelijk voel je je gauw een beetje meer jarig.

Gefeliciteerd Suus!

Fijn dat het achter de rug is Sarah! Sterkte met het herstel.
VorigeVolgende

Terug naar Algemeen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers