Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Multivitamines voor kleuter?

<<

Anoniem243

Bericht 28 Aug 2018 22:16

Multivitamines voor kleuter?

Wij geven braaf vitamine D tot 4 jaar. En nu bedacht ik me dat dat binnenkort bij J. dus niet meer hoeft. Ergens vind ik het wel een fijn idee om hem nog iets van vitamines te geven terwijl ik eigenlijk weet dat hij via voeding alles wel binnenkrijgt. Misschien is dat omdat ik zelf groot ben geworden met een dagelijkse vitamine c pil. Geven jullie (multi)vitamines aan je kleuter of ouder kind? Waarom wel/niet? En welke dan eventueel wel?
<<

Anoniem286

Bericht 28 Aug 2018 22:36

Re: Multivitamines voor kleuter?

Ja, ze eet niet al te best altijd dus hebben we ervoor gekozen om wel aan te vullen. Wij hebben de kauwtabletten van solgar, kangavites. Deze vind ze in beide beschikbare smaken lekker en bevallen dus goed.
<<

Hippie

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1955

Geregistreerd: 19 Jan 2015 13:10

Bericht 29 Aug 2018 07:34

Re: Multivitamines voor kleuter?

Hier krijgen ze multivitamines van Optimax (kauwbeertjes). Maar ik heb geen geweldige eters, dus daarom lijkt het me wel slim om te zorgen dat ze hiermee in elk geval bepaalde dingen standaard binnenkrijgen. Als ze heel goed en gevarieerd zouden eten dan weet ik niet of ik het ook zou geven, dan lijkt het me niet noodzakelijk. Aan de andere kant vind ik het wel prettig om sowieso vitamine D langer te geven, veel mensen hebben ongemerkt een tekort. En wij komen ruim voldoende buiten, en toch heb ik zelf al meerdere malen een tekort gehad (dus ik zit nu standaard aan de vitamine D).
<<

Anoniem313

Bericht 29 Aug 2018 08:11

Re: Multivitamines voor kleuter?

Etos eigen merk, zowel voor de peuter als de kleuter.
<<

Hippie

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1955

Geregistreerd: 19 Jan 2015 13:10

Bericht 29 Aug 2018 08:14

Re: Multivitamines voor kleuter?

Oja, hier gaat het dus om een bijna 8 jarige en een kleuter van 4,5. Dacht dat onze multi tot 10 jaar is.
<<

Poppedopje

Noob

Berichten: 66

Geregistreerd: 19 Aug 2018 20:03

Bericht 29 Aug 2018 09:36

Re: Multivitamines voor kleuter?

Vitamine D blijf ik gewoon doorgeven. Tegenwoordig zitten we zoveel meer binnen en nemen we zoveel minder vitamine D op, dat ik dat belangrijk vind. Daarbij is vit D ook belangrijk voor longproblemen en een tekort kan ook problemen met gewrichten en spieren opleveren.
<<

Soleil

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4074

Geregistreerd: 02 Sep 2013 08:06

Bericht 01 Sep 2018 21:37

Re: Multivitamines voor kleuter?

Caulfield schreef:Etos eigen merk, zowel voor de peuter als de kleuter.

Deze. Ze zien eruit als echte ‘pillen’ en niet als snoepjes, dat vond ik belangrijk.
<<

Jezzie

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 8845

Geregistreerd: 31 Aug 2013 21:17

Bericht 01 Sep 2018 22:39

Re: Multivitamines voor kleuter?

Ze krijgen allebei optimax kauwtabletjes nu de r weer in de maand zit.
2012
2016
2020
oktober 2024

Instagram
<<

Anoniem280

Bericht 04 Sep 2018 12:32

Re: Multivitamines voor kleuter?

Hier vitamine beertjes van kruidvat
<<

Mikado

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 870

Geregistreerd: 22 Sep 2013 19:25

Bericht 04 Sep 2018 12:38

Re: Multivitamines voor kleuter?

Davitamon kauwtabletten.
2014 2016 2019
<<

Anoniem243

Bericht 04 Sep 2018 20:29

Re: Multivitamines voor kleuter?

Ik heb geen etos in de buurt maar ga binnenkort maar eens bij de Kruidvat / Trekpleister kijken wat het assortiment is.

Waarom wil je niet dat ze eruit zien als snoepjes Soleil? Denk je dat dat verwarrend werkt?
<<

Soleil

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4074

Geregistreerd: 02 Sep 2013 08:06

Bericht 07 Sep 2018 00:01

Re: Multivitamines voor kleuter?

Ja, ik vind zo’n supplement een soort medicatie en wil niet dat als ik een keer het doosje op het aanrecht laat staan, ze het hele doosje leegeten.
Mijn kinderen krijgen trouwens nooit snoep van mij, dus ik zie niet waarom de vitamine dan wel in die vorm moeten. Ze nemen de ronde pilletjes net zo makkelijk.
<<

Anoniem280

Bericht 07 Sep 2018 16:48

Re: Multivitamines voor kleuter?

Hier weten ze heel goed dat een gummie beertje vitaminen zijn, dus vragen er niet de hele dag naar.

Terug naar Zwangerschap & kinderen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers

cron